• Hey allemaal!

    Nu velen onder ons thuis zitten door de Corona crisis, leek het ons een goed idee om zowel Quizlet als onze Facebookpagina weer wat actiever te krijgen. Dat willen we graag allebei tegelijk doen, en meer bepaald met jullie hulp.

    Hoe werkt het?
    Elke dag willen we graag een nieuwe creatie op onze Facebookpagina zetten. Daarvoor hebben we natuurlijk jullie hulp nodig. Elke creatie die jullie komende weken maken, mogen jullie hier neerzetten. Elke dag zullen we één creatie uitkiezen, die dan op de FB-pagina verschijnt.
    Alle creaties zijn mogelijk: lijstjes, gedichten, stories,... Er is ook geen voorgeschreven thema, alles mag. De enige regel is dat de creatie nieuw moet zijn. Dit betekent meer bepaald dat ze pas vanaf 23 maart mag gemaakt zijn.
    De betreffende creatie zal gekozen worden uit de creaties die de dag ervoor ingezonden zijn. Dit zal in de eerste plaats gebeuren aan de hand van het aantal kudo's.

    Hopelijk hebben jullie zin om veel creaties te maken. Wij kijken er alvast naar uit! *O*

    Groetjes,
    De mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mijn story gisteren geactiveerd, maar het eerste hoofdstukje komt pas op 30 november online. Het is een kort verhaal over de magie van Kerst, want tijdens deze moeilijke tijd kan iedereen toch wel wat Kerst magie gebruiken.

    Aangezien het nog maar net geactiveerd is en het eerste hoofdstukje pas 30 november online komt, heb ik nog geen kudo's. Hopelijk maak ik als nog kans op een kleine shout-out?






    You know what true love is? True love is two unperfect people refusing to
    give up on each other. They do hurt each other and sometimes they fight or
    have arguments. But at the very end of the day, they find a way to forgive
    each other. Because true love is meant to last a lifetime. And you know
    what? I love you more than I could ever found a way to say to you. Your
    eyes stole all my worlds away and every time I see you, I fall in love all over
    again. Because, all that you are is all that I'll ever need.






    ➸ Geschreven en bedacht door _Wanheda_
    Cover door _Wanheda_
    ➸ Nederlands gesproken/geschreven
    ➸ Magie, romantiek, onbekende personen en een kort verhaal
    ➸ Start: 30/11/2020


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Wat tof dat jullie dit doen! Ik wil graag mijn nieuwe fanfiction aanmelden voor een mogelijke shoutout!
    Ik heb eergisteren mijn nieuwe Game Of Thrones fanfiction geactiveerd welke maandag zal beginnen! Deze fanfic is qua genre totaal out of my comfort zone qua schrijven aangezien ik normaal Harry Styles/One Direction gerelateerde fanficties schrijven.

    Ik hoop dat ik de kans maak om een shoutout te krijgen op de facebook pagina van Q!





    Welkom in de nieuwe wereld van Koning Brandon Stark de gebrokene, eerste van zijn naam, koning van de Andals en de eerste mensen, beschermer van de zes koninkrijken. Het is zijn taak om King's landing opnieuw op te bouwen nadat deze volledig is verwoest door Daenerys Targaryen en haar draak Drogon.

    Arya gaat naar het westen van Westeros, niet wetend wat voor wereld zich daar schuilt houdt. ''It's where all the maps stop.'' Eenmaal aangekomen ontdekt zij een stad, genaamd Etheros. Zij ontmoet daar een vrouw, lady Alyssa Blackwood. Arya, Sansa en Jon worden opgeroepen om terug te keren naar King's landing voor hun broer, Brandon Stark. Alyssa heeft nog nooit in haar leven Etheros verlaten en is dus nog nooit in King's landing geweest. Arya besluit haar mee te nemen.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2020 - 23:53 ]


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    Word je op de hoogte gebracht wanneer jouw creatie wordt gepromoot?


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    ik weet niet wat ik kan posten . Ik moet snel iets bedenken dat kan!


    Let's drink Jasmin tea!

    https://www.quizlet.nl/stories/166308/its-a-wolf-thing-jacob-black-16/

    Mijn nieuwe story. Na jaren niet meer geschreven en door de lockdown weer obsessed met twilight.

    _Wanheda_ schreef:
    Word je op de hoogte gebracht wanneer jouw creatie wordt gepromoot?

    Ik ben dit topic eigenlijk helemaal uit het oog verloren. Ik probeer het zo snel mogelijk bij te werken en dat laat ik zeker hier een berichtje achter als het in orde is. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    _Wanheda_ schreef:
    Ik heb mijn story gisteren geactiveerd, maar het eerste hoofdstukje komt pas op 30 november online. Het is een kort verhaal over de magie van Kerst, want tijdens deze moeilijke tijd kan iedereen toch wel wat Kerst magie gebruiken.

    Aangezien het nog maar net geactiveerd is en het eerste hoofdstukje pas 30 november online komt, heb ik nog geen kudo's. Hopelijk maak ik als nog kans op een kleine shout-out?






    You know what true love is? True love is two unperfect people refusing to
    give up on each other. They do hurt each other and sometimes they fight or
    have arguments. But at the very end of the day, they find a way to forgive
    each other. Because true love is meant to last a lifetime. And you know
    what? I love you more than I could ever found a way to say to you. Your
    eyes stole all my worlds away and every time I see you, I fall in love all over
    again. Because, all that you are is all that I'll ever need.






    ➸ Geschreven en bedacht door _Wanheda_
    Cover door _Wanheda_
    ➸ Nederlands gesproken/geschreven
    ➸ Magie, romantiek, onbekende personen en een kort verhaal
    ➸ Start: 30/11/2020

    Is het mogelijk dat jouw story niet geactiveerd is op dit moment?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.