• Heey iedereen,

    Een vriendin van mij stuurt net via facebook dat ze met spoed opgenomen is.
    En dat ze van haar baxters zwanger is en net bevallen is.
    Dat ga je mij toch niet wijs maken zeker.

    Klopt dit wel?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wat is baxters?

    Naja het kan best dat ze zwanger was / nu is bevallen. Want als je seks hebt kan dat gebeuren...
    Maar ik ken jouw vriendin niet, dus ik kan ook niet oordelen hierover. 🤷‍♀️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Wat is baxters?

    Naja het kan best dat ze zwanger was / nu is bevallen. Want als je seks hebt kan dat gebeuren...
    Maar ik ken jouw vriendin niet, dus ik kan ook niet oordelen hierover. 🤷‍♀️


    Baxters gelijk die zakjes dat je kunt krijgen in het ziekenhuis.
    Ze heeft een soort aandoening dat ze die soms moet hebben.
    Nee vind het gewoon zo vreemd.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Baxters gelijk die zakjes dat je kunt krijgen in het ziekenhuis.
    Ze heeft een soort aandoening dat ze die soms moet hebben.
    Nee vind het gewoon zo vreemd.


    Tenzij ze de baxter met haar baarmoeder gekoppeld hebben en er dan sperma inkapten, is dit onmogelijk. Jouw vriendin heeft waarschijnlijk seks gehad en wil dat niet toegeven :/


    Mhm?

    Dus van haar infuus is ze zwanger geworden? Dat lijkt me, zoals hierboven vermeld, vrij onmogelijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Tenzij ze de baxter met haar baarmoeder gekoppeld hebben en er dan sperma inkapten, is dit onmogelijk. Jouw vriendin heeft waarschijnlijk seks gehad en wil dat niet toegeven :/


    Awel vind het ook een beetje vreemd. Ze stuurde mij daarnet ook een foto van een baby uit haar ziekenhuisbed.
    Awel zou zoiets kunnen. Ze is zelf in shock. Ze heeft zo een soort spierziekte.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ledecky schreef:
    Dus van haar infuus is ze zwanger geworden? Dat lijkt me, zoals hierboven vermeld, vrij onmogelijk.


    Awel ze moet daar altijd voor naar het ziekenhuis voor die infuzen te krijgen.
    Awel daar dacht ik dus ook aan. En die foto van haar baby ja da leek wel echt.
    Maar geloof het ook niet. Ze heeft een spierziekte zegt ze. En de dokters hadden haar eens gezegt dat het zou kunnen.
    Maar na mijn weten kan dat toch niet zijn met dat ze de pil neemt samen met die baxters.
    Ze is pas woensdag nog maar geweest.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Baxters gelijk die zakjes dat je kunt krijgen in het ziekenhuis.
    Ze heeft een soort aandoening dat ze die soms moet hebben.
    Nee vind het gewoon zo vreemd.


    Hmm.... ja nee. Dit klinkt echt super vaag dan inderdaad. Lijkt me sterk dat ze er zwanger van is geworden. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    (...)

    Hmm.... ja nee. Dit klinkt echt super vaag dan inderdaad. Lijkt me sterk dat ze er zwanger van is geworden. 😅


    Het is ook super vaag. Ja mij ook. Zo op 1 twee drie kan dat niet.
    Een baby moet eerst groeien en kan toch niet al na een week gebeuren worden.
    Volgens mij is het gewoon een grap. Maar dan vind ik het toch niet zo grappig.
    En 1 april is overmorgen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    De waarschijnlijkheidsfactor in dit verhaal is inderdaad vrij tot zeer onbestaande.
    Ik kan begrijpen dat medicatie bijwerkingen geeft, maar een zwangerschap lijkt me nu geen bijwerking van een infuus.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    De waarschijnlijkheidsfactor in dit verhaal is inderdaad vrij tot zeer onbestaande.
    Ik kan begrijpen dat medicatie bijwerkingen geeft, maar een zwangerschap lijkt me nu geen bijwerking van een infuus.:p


    Awel zoiets had ik nu ook als ze dat vertelde. En dat met haar pil + ziekte?
    Denk dat er hier moeders zitten die het wel beter weten ;)
    En een zwangerschap duurt toch 9 maanden? Niet een week.
    En het raarste was die foto dat ze stuurde.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wat een bullshit. Ik geloof dit topic niet, en als het echt zo is gebeurd, dan is je vriendin iets met je aan het uithalen of is dat kind echt van haar en heeft ze de ballen niet om 't eerlijk te vertellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als geneeskundestudent kan ik garanderen dat je van een baxter niet zwanger kan worden :')
    Het zou kunnen dat ze zwanger was en het zelf niet wist, maar dan zou ze toch een heleboel bijgekomen moeten zijn. Het kan wel zijn dat ze nog 'maandstonden' kreeg (dit zijn natuurlijk geen echte maandstonden, maar een ander soort bloeding) en de pil is ook niet 100% waterdicht, zelfs als je hem volledig correct gebruikt.
    Een zwangerschap duurt inderdaad (normaal gezien) 9 maanden, ze zou dus al een hele tijd zwanger moeten zijn geweest.
    Ik denk dat dit een beetje een vroege 1 april grap is, misschien is iemand die ze kent pas bevallen en heeft ze daarom een foto met een baby'tje. Of het is inderdaad misgelopen met de pil, maar als ze geen buikje had dan lijkt me dat toch onwaarschijnlijk.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lolicia schreef:
    Wat een bullshit. Ik geloof dit topic niet, en als het echt zo is gebeurd, dan is je vriendin iets met je aan het uithalen of is dat kind echt van haar en heeft ze de ballen niet om 't eerlijk te vertellen.


    Ja ik geloof het ook nog steeds niet. Het is daarom dat ik het hier vraag
    omdat er hier ook moeders zitten met een kind.
    Nee volgens mij is ze gewoon niet eerlijk


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Promare schreef:
    Als geneeskundestudent kan ik garanderen dat je van een baxter niet zwanger kan worden :')
    Het zou kunnen dat ze zwanger was en het zelf niet wist, maar dan zou ze toch een heleboel bijgekomen moeten zijn. Het kan wel zijn dat ze nog 'maandstonden' kreeg (dit zijn natuurlijk geen echte maandstonden, maar een ander soort bloeding) en de pil is ook niet 100% waterdicht, zelfs als je hem volledig correct gebruikt.
    Een zwangerschap duurt inderdaad (normaal gezien) 9 maanden, ze zou dus al een hele tijd zwanger moeten zijn geweest.
    Ik denk dat dit een beetje een vroege 1 april grap is, misschien is iemand die ze kent pas bevallen en heeft ze daarom een foto met een baby'tje. Of het is inderdaad misgelopen met de pil, maar als ze geen buikje had dan lijkt me dat toch onwaarschijnlijk.


    Nee e dat dacht ik dus ook al. Ze zegt nu ook al van dat ze denkt dat het van haar collitis is en moeten overgegeven hebben.
    Ma klopt da wel? Da kan toch niet.
    Awel zoiets denk ik dan ook ze dachten dat het door haar ziekte was dat ze zo ziek was.
    Awel en dat is niet het geval ze heeft geen buik gehad volgens mij.
    Hmm kan zijn. Want sommige pillen kunnen dat ook geven blijkbaar.
    Awel zit ook sterk te denken aan een grap van 1 april. Een andere vriendin van haar gelooft het ook niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja ik geloof het ook nog steeds niet. Het is daarom dat ik het hier vraag
    omdat er hier ook moeders zitten met een kind.
    Nee volgens mij is ze gewoon niet eerlijk

    Je hoeft niet een moeder te zijn om te weten dat dit niet kan. Ze houdt je voor de gek.


    Take me to wonderland