• Ik denk dat mijn titel redelijk duidelijk is, maar ik benieuwd op welke manier jullie schrijven.

    Zelf maak ik gebruik van een notitieboekje en tot gisteren Word. Maar vandaag heb ik het programma SmartEdit Writer gedownload (het is gratis) en wow wat een fijne manier om te schrijven! Nu heb ik alles bijeen en toch zit het in aparte mappen.

    Dussss, maken jullie van bepaalde programma's gebruik?


    The soul needs autumn.

    Gewoon lekker oldschool word :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    word! en voor ideeën heb ik een notitieboekje


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Eigenlijk alleen maar Word hahah.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lancome schreef:
    word! en voor ideeën heb ik een notitieboekje


    Yep hahaha dit


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Google docs. Mocht ik dan niet thuis zijn kan ik via mijn mobiel vaak wat kleine ideetjes of steekwoorden opschrijven en eenmaal thuis verder uitwerken. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het heel slecht dat ik gelijk dacht. Met een pen ...
    Ik schrijf in Word.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik schrijf zelf in google docs, zodat ik op andere apparaten er ook bij kan. Alleen is dit de laatste tijd niet echt meer van toepassing en als mn internet het weer eens niet doet, kan ik ook niet schrijven, dus misschien dat ik binnenkort weer op word overstap.


    Stenenlikker

    Ik schrijf zelf in Word en dan binnen mijn dropbox: dan kan ik altijd en overal schrijven als ik even inspiratie heb.
    Het klinkt heel stom, maar dan maak ik ook echt een layout zoals een boek dat heeft. Zo zie ik langzaamaan mijn verhaal een soort van ontwikkelen tot een volledig boek, iets wat mij in elk geval in combinatie met Quizlet enorm motiveert om te blijven schrijven.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik gebruik meestal Word of pages, daarmee kan ik ook op mijn telefoon dingen bewerken.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik typ eerst alles in Word. Daarna zet ik het getypte hoofdstuk over naar Q en sla het Word document voor de zekerheid op in een speciaal mapje op mijn laptop. En in mijn outlook.
    Als Q dan eens crasht heb ik in elk geval een extra backup.
    En als ik snachts, of op andere momenten dat schrijven even niet uitkomt, inspiratie heb, gebruik ik Notes op mijn telefoon. Daar schrijf ik dan in steekwoorden mijn ideeën op, die mail ik dan naar mezelf en verwerk deze later weer via Word.
    Heel systeem maar inmiddels weet ik niet beter hahaha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Alles wat helpt eerlijk gezegd. Als ik van huis ben dan heb ik vaak een notitieblokje bij me, zodat wanneer inspiratie strijkt, ik het direct op kan schrijven en het niet vergeet, of ik schrijf het in kladblok op m'n mobiel. Voor het echte schrijfwerk doe ik dat op word, maar als ik niet bij mijn computer of laptop in de buurt ben dan is op mijn mobiel schrijven ook geen probleem. Als ik maar iets heb om de woorden op kwijt te kunnen, vind ik het oké.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Typmachine of Word. Als ik internet heb, raak ik snel afgeleid dus ik probeer dat te vermijden.


    Tijd voor koffie.

    Google docs, en de notities van mijn gsm als ik ergens ben en het niet wil vergeten (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Google docs. Ik slaap vaak slecht en dan kan ik op mijn telefoon gewoon verder schrijven als ik wil.


    Guardian of the Eastern Gate

    Meestal word, maar als ik geen zin heb in een laptop schrijf ik ook wel vaker gewoon ouderwets met pen en papier. Notities sla ik wel altijd op mijn telefoon op, omdat ik nog weleens geen notitieboekje bij me heb.


    Take risks and conquer your fears.