•       The System     
    Let's just say this — normal RPG rules, am I right?


    The Story     

                "Trust The System."

    In een verre toekomst oogt de wereld stukken beter eraan toe te zijn, niet alleen de aarde maar ook zeker de mensen die erop leven. In geen honderd jaren heeft er nog geen plaag bestaan, en ook bestaan er geen natuurverschijnselen zoals aardbevingen of tornado's. De wereld is een vredige plek waar ieder veilig kan wonen — een waar paradijs in de ogen van iemand die niet verder wil kijken. Het stikt er van de positiviteit, en zelfs de mentale gezondheid is over de generaties enkel gestegen. Iedereen oogt net zo gezond als de aarde vruchtbaar is als het ware. Dit heeft echter enkel generaties gekost, en is niet altijd even goed omarmt. Het is echter de nieuwe generatie die zowat gekweekt is met de behoefte naar deze perfectie, met een gezonde portie nieuwsgierigheid en creativiteit om te groeien in deze perfecte wereld. Het is hun taak de nieuwe generatie te creëren en alles dat daarbij komt kijken.
          Het klinkt natuurlijk allemaal te perfect om waar te zijn, en dat is het ook — al heeft tot dusver niemand ook maar een poging gedaan om verder op onderzoek uit te gaan. En degene die dat wel gedaan hebben, zijn simpelweg verdwenen. Het is verder ook totaal geen gebruikelijk iets, omdat het als het ware "uit" een mens is gekweekt om hen vragen te laten stellen tegenover The System. The System is namelijk een computerprogramma dat alles bepaald wat er gebeurt, ontworpen door Augustus French — de overgrootvader van Derrick French, de man aan de top. Hij draagt de titel Generaal, wat gelijk zal staan aan President of Koning van nu.
          De titel Generaal duidt er natuurlijk wel op dat het leger een hoge rank heeft in dit land, zelfs de hoogste rank als het ware. Het is echter niet zozeer dat zij angst aanjagen, ze zijn gewoon overal ten alle tijden aanwezig. Volgens Derrick French hangt er namelijk altijd een donkere wolk boven het land, al heeft geen levend persoon iets van de dreiging gezien en begint de nieuwe generatie dat als het ware lichtelijk te wantrouwen.
          Toch is er nog geen oorlog uitgebroken, juist omdat alles gratis wordt aangeboden aan het volk. Zo worden ze van huizen, kleding en voedsel voorzien en is geld simpelweg niets meer dan een herinnering aan een verkeerde wereld — althans zo wordt het hen verteld. Ze programmeren haast dankbaarheid in je vanaf een jonge leeftijd, al blijft het daar zeker niet bij. Het een en ander wordt ze vanaf jongs af aan zo vaak verteld, dat er oprecht geloof is in het feit dat dit een perfect leven is, en dat zij dit jou verzorgen.

                "Trust The System."

    You could bring down my level of concern — Just need you to tell me we're alright, tell me we're okay.
    The System wordt omschreven als het machtigste voorwerp dat er op de wereld bestaat. Voor de buitenwereld is het simpelweg een supercomputer die op elk moment elk deeltje informatie opslaat. Van de camera's die over de straten verspreid zijn, tot de keren dat je hardop tegen je spiegel spreekt. The System is zo complex dat niemand precies waar waar deze allemaal te vinden is — al is het meest logische overal.
          Al je informatie, elk gesproken woord en elke emotie die je tentoonstelt, zal bekend zijn bij The System. Ondanks dat het je zo verteld wordt, is dat gedeelte wel waar. Ondanks dat wordt het je niet verteld hoe gevaarlijk dat kan zijn, maar dwingen ze je op dat het enkel is om je te helpen. Vooral de wekelijkse gesprekken met een toegewezen psycholoog zullen je op het juiste pad helpen, gezien deze je enkel van dezelfde informatie voorziet als je al je hele leven hoort.
          Echter, is het ware concept achter The System veel duisterder. Gezien niemand contact kan houden met de personen voorheen, weet niemand waar je jeugdvriendjes daadwerkelijk zijn. De kans is namelijk groot dat zij deel worden van The System. Al jaren oefenen ze namelijk op weerloze kinderen een manier uit om krachten te bezitten. Geen mens is hetzelfde, dus ook de krachten niet. Toch helpen zij The System als het ware, op hun eigen manieren. De krachten werken namelijk enkel ten goede van The System en diens handelingen.
          Deze mensen mogen geen interactie hebben uit angst om hun meningen en handelingen zo oprecht mogelijk te houden. Laat staan met de buitenwereld, gezien de normale mensen geheel andere gedachten hebben en een echt leven hebben. Zij worden dan ook echt afzijdig gehouden, in glazen, geluidsdichte kooien. Zo kunnen ze elkaar zien, maar niet horen, en toch hun taken uitvoeren.
          Maar vergeet niet — voor de buitenwereld zijn deze mensen een deel van The System, en bestaat er niets als mensen met krachten. Dit komt niet eens meer in verhalen of boeken voor, dit is iets dat helemaal niet meer ondersteund wordt en waar geen realiteit in te vinden is — al is het uiteraard één grote leugen vanuit Generaal Derrick French en zijn belangrijkste vertrouwelingen — de mensen over wie toevallig ook verteld wordt dat ze in zijn geheel naar hen moeten luisteren.

          The System

    Artificial Intelligence will not destroy the world. Our irresponsibility will destroy the world.
    Life cycle     

          0 — 9 jaar » Opgevoed door ouders.
    Opgroeien in deze nieuwe wereld is héél anders, althans na de leeftijd van tien jaar. Daarvoor wordt je simpelweg opgevoed door je ouders en loopt alles nog soepel en mag je je onschuld behouden. Na dit veranderd het echter uit het niets, en beland je in The System — al heeft deze zijn kijkers ook al op je gericht vanaf je geboorte, maar dat is onbekend voor velen. Enkele gelukkige families zijn hierover ingelicht, zij vormen The Council. Deze informatie mag officieel niet gedeeld worden, maar zij willen natuurlijk ook hun families beschermen.
          10 — 15 jaar » Opgevoed in The School.
    Deze locatie noemen ze The School omdat ze vanaf hier geheel omgeschoold worden. De meeste "leraren" willen het nog wel eens Selcouth noemen, wat de vroegere naam ervoor was. Deze betekenis is: unfamiliar, rare, strange and yet marvelous. Alles is hier enorm streng, jongens en meisjes mogen zich ineens niet meer mengen. Families worden niet bij elkaar gezet, en komen zelfs in een geheel andere school terecht. Het is haast te vergelijken met een legerschool. Ze slapen in bunkers, al zien deze er beter uit dan onze legerbasissen.
          16 — 18 jaar (staat niet vast) » Verblijf Specifications School.
    Hier wordt zogenaamd pas bepaald in welke groep iedereen thuis zal horen, maar niets is minder waar. Hier wordt iedereen echter wel op en top in de gaten gehouden, en verkeerd gedrag wordt groots gestraft — zodat het echt afgeleerd wordt. Hier komt er ook naar voren dat ze het kaf van het koren onderscheiden, en de groep wordt geleidelijk kleiner. De een zal binnen één week misschien al zijn of haar toegewezen taak weten, terwijl de ander echt tot zijn achttiende moet wachten hierop. Hoe langer je er bent, hoe meer informatie je als het ware hebt over verschillende beroepen / mogelijkheden in deze wereld.
          Verder » Het normale leven.
    Het leven in deze wereld is natuurlijk heel anders dan wij gewend zijn, al is het voor deze mensen heel normaal. Ze worden gemiddeld zo'n zeventien jaar klaargestoomd hiervoor — gezien hun ouders net zo goed voorgeprogrammeerd zijn door The System. Hier hebben ze hun toegewezen taken verkregen, wat iets simpels kan zijn als fruitteler, of juist een soldaat. Van drinkwatervoorziening tot onderhoudt van dieren — alles is belangrijk. De belangrijkste personen zijn echter de Babydragers, zij worden gekoppeld aan een man (of zelfs meerdere) en zijn er simpelweg voor klaargestoomd om de perfecte moeders te zijn. Onderaan deze rangorde vallen vreemd genoeg de soldaten, gezien deze er vaak in overvloed zijn.

    God Bias: When an algorithm or neural network inherits flaws of it's human creator.
    Het grote, nog altijd onbekende geheim binnen The System, en vooral deze wereld is echter dat niets is wat het lijkt. Het gaat helemaal niet zo zuiver achter de schermen als ervoor oogt, en de verdwijning van de helft van de kinderen gaat geheel zonder enige zorgen — ze worden namelijk opgesplitst van hun families, dus niemand weet uiteindelijk wie waar precies te vinden is.
          Soms zijn het kinderen die al uit The School gehaald worden, maar in de meeste gevallen zijn het de tieners in Specifications School die zonder enige waarschuwing weggehaald worden. De anderen zullen simpelweg denken dat ze naar hun toegewezen locaties gaan, maar niets is minder waar. In alle eerlijkheid verdwijnen deze mensen onder de grond, waar ze in leven worden gehouden voor gevaarlijke experimenten. Niet alleen dat, maar nieuwe krachten binnen The System worden ook op hen getest. Hun genen zijn officieel "slecht", waardoor deze mensen niet mogen bestaan in hun perfecte wereld, maar wel goed genoeg zijn als testkonijnen.
          Zij worden niet alleen gebruikt als testkonijnen, maar ook als een angstmechanisme voor de mensen die vlak boven hen leven. Er wordt namelijk al jaren gesproken over een bedreiging van miljoenen mensen die hen zullen overvallen wanneer zij tegen de regels in blijven gaan. Het is vol overtuiging verteld, en drie generaties terug zijn ze zelfs zo ver gegaan een horde op hen los te laten. Deze ondergrondse mensen (al zijn ze niet allemaal meer mensen te noemen) leven heel anders, en hebben niet altijd de mogelijkheid tot voedsel, waardoor ze zich helaas hebben moeten overgeven aan kannibalisme. Dit heeft de mensen met zo'n grote angst achtergelaten, dat hun vertrouwen in Generaal Derrick French en The System uit wanhoop is voortgekomen, gezien zij hen gered hebben als het ware — al was het eerder Augustus French toentertijd.
          Al leven er binnenin deze wereld veel meer geheimen dan enkel dit, maar het feit dat er mensen ondergronds leven in waardeloze toestand staat toch zeker bovenaan de lijst. De vraag is enkel of deze er enkel en alleen nog zijn om de mensen bovengronds gedeisd te houden, of dat er verdere plannen voor hen zijn.

    The Secret

    When everything goes black you'll know that the programmers have pulled the plug.
    Next Gen     


    Vrouwen.
    Naam ⋄ Deel van ⋄ User ⋄ Pagina
    Veda ⋄ Normals; Teacher The School ⋄ Cleaner ⋄ 1
    Bryce ⋄ The System ⋄ Rionach ⋄ 2
    Pip ⋄ Undergrounder ⋄ MlRANDA ⋄ 3
    Sabrina King ⋄ The System ⋄ IneffabIe ⋄ 3
    Zella Waters ⋄ Normals; Nurse ⋄ Ziegler ⋄ 2
    Neomy ⋄ Undergrounder ⋄ Reeses ⋄ 3
    Morrigan ⋄ Undergrounder ⋄ IneffabIe ⋄ 3

    Mannen.
    Naam ⋄ Deel van ⋄ User ⋄ Pagina
    Echo ⋄ Undergrounder ⋄ Cleaner ⋄ 1
    Juro Kiyomizu ⋄ The System ⋄ Reeses ⋄ 1
    Cailean Patch ⋄ Normals; Doctor ⋄ IneffabIe ⋄ 2
    Cristián ⋄ Undergrounder ⋄ Mandalorian ⋄ 2
    Derrick French ⋄ GeneralCleaner ⋄ 3
    Talon ⋄ Undergrounder ⋄ Luftmensch ⋄ 3

    De belangrijkste dingen om mij te laten weten bij het aanvragen
    van een rol is het geslacht dat je wilt, en waar deze persoon binnen
    het RPG zal vallen — Normals, The System, Underground. Voor de
    rest maakt het mij niet zozeer uit hoe groots je je rol maakt, en of
    je enkel kernwoorden gebruikt in plaats van hele teksten.

    Naam » Leeftijd » Innerlijk » Uiterlijk » Geschiedenis » Extra
    Normaal / The System / Underground » Eventuele taak

    Natuurlijk gaan wij niet vanuit de ogen van tienjarige schrijven, om ons bezig te houden met The School, maar zullen wij de rollen op ons nemen van leeftijden tussen de 16 en de 26. Het is een grote leeftijdspanne, daar ben ik me geheel bewust van, maar het is juist interessant verschillende leeftijden samen te kunnen voegen, mochten mensen hier interesse in hebben uiteraard. Ook wil ik mensen uit verschillende groepen hebben, en is niets echt te gek te noemen — al zullen er uitzonderingen zijn.
          Zelf vind ik het wel interessant als er mensen van zowel de bovenwereld als onderwereld gemaakt zullen worden, evenals mensen binnen The System, of The Council — en natuurlijk het normale volk. De afwisseling is van harte welkom, en zal ons verhaal drijven. We gaan er namelijk voor om iedereen uiteindelijk de waarheid te laten weten over de wereld, en hoe alles er echt aan toe gaat.
          Er zullen dus opdrachten komen, eventueel manieren om mensen samen te brengen. Waarschijnlijk zal het RPG dan ook beginnen bij het punt dat The System een glitch zal krijgen, iets dat geheel nieuw is. Tegelijkertijd gaan er een soort van flitsen af bij de mensen die wij op ons nemen, waardoor deze als het ware ook "glitchen", of beter gezegd bij zinnen komen. Uiteraard moet dit verborgen gehouden worden om te overleven. Weet jij wie je kan vertrouwen?
          In een wereld waar liefde een illusie was, en je als het ware gemaakt bent om enkel babies te creëren zonder echte dwang naar intimiteit draait dit allemaal om. Liefde blijkt echt, evenals andere verdere emoties zoals zelfs lust of simpelweg verdriet. Alles komt naar boven in één vlaag, of als je geluk hebt in meerdere vlagen. Het voelt voor iedereen anders, waardoor iedereen een eigen verhaal heeft. En hoe iedereen met de abrupte duisternis omgaat.
          Wanneer ik een beter beeld heb van de rollen die jullie op je nemen zal ik beter beeld hebben om een start te verzinnen waar iedereen echt iets aan heeft. Wees ook niet bang om vragen te stellen, en al helemaal niet om input te geven. Ik wil dit RPG in samenwerking met iedereen die meedoet tot een succes brengen.


    Rollentopic —             Praattopic —             Speeltopic — ⊠

    Moodboard — ⊠ (komt)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2020 - 13:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    (...) Nawh, dat is jammer om te horen! Kan ik je niet van mening laten verwisselen? (dance)

    ik weet het niet zo goed... Ik doe al mee met twee andere rpg's en ben bezig met mijn eigen rpg ideeën, dus het is een beetje druk. Aan de ene kant lijkt het me heel leuk om mee te doen en aan de andere kant ben ik bang dat het teveel wordt.

    e_nnazus schreef:
    (...)
    ik weet het niet zo goed... Ik doe al mee met twee andere rpg's en ben bezig met mijn eigen rpg ideeën, dus het is een beetje druk. Aan de ene kant lijkt het me heel leuk om mee te doen en aan de andere kant ben ik bang dat het teveel wordt.
    Ah nee, dan begrijp ik je heel goed. Laat ik het zo zeggen; Ik haal je voor nu van de lijst af, maar voel je ten alle tijden welkom om toch te joinen. Je moet jezelf niet overladen met dingen, vooral als je zelf ook bezig bent met een eigen RPG. Zodra dit uitgewerkt is heb je misschien wel de tijd, en kun je alsnog meedoen? c:


    I'm your little ray of pitch black.


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    (...) Ah nee, dan begrijp ik je heel goed. Laat ik het zo zeggen; Ik haal je voor nu van de lijst af, maar voel je ten alle tijden welkom om toch te joinen. Je moet jezelf niet overladen met dingen, vooral als je zelf ook bezig bent met een eigen RPG. Zodra dit uitgewerkt is heb je misschien wel de tijd, en kun je alsnog meedoen? c:

    Ik zal het in gedachten houden!

    Neomy Kiyomizu

    *.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*

    • • •      NAME
    ๑ Neomy
    ๑ Kiyomizu

    • • •      DOB
    ๑ 21 years old
    ๑ October 31st
    ๑ Scorpio

    • • •      POB
    ๑ Toronto, Canada
    ๑ Japanese


    *.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*

    • • •      PLACE
    Undergrounder ๑ for 3 years
    Neomy was en is absoluut niet iemand die de regels overtreed - maar wel graag de grenzen opzoekt. Waarom zit ze dan toch bij the Undergrounders? Well, heel simpel. Vanwege haar eigen willetje. Die is duidelijk aanwezig. Al van jongs af aan deed Neomy precies het tegenovergestelde wat er van haar werd verwacht, al ging dat nog niet eens bewust. Op school deed ze het redelijk, al veranderde dat toen bekend werd wat Neomy's toegewezen taak zou worden (Nurse). Een taak die Neomy absoluut niet zag zitten en grofweg weigerde aan te nemen. Na twee jaar Specifications School werd ze dan ook verbannen naar de Undergrounders.

    *.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*

    • • •      CHARACTER
    Vrolijk ๑ Probeert altijd het positieve te zien ๑ Intelligent ๑ Sterke eigen wil ๑ Humor ๑ Druk ๑ Onverschillig op een positieve manier ๑ Gemakzuchtig ๑ Aanwezig ๑ Vriendelijk ๑ Welgemanierd opgevoed ๑ Betrouwbaar ๑ Flapuit ๑ Nieuwsgierig ๑ Gaat graag haar eigen weg ๑ Is graag in gezelschap ๑ Zelfverzekerd ๑ Strijdlustig ๑ Doorzetter ๑

    • • •      LOOKS
    ๑ Zwarte haren.
    ๑ Zeer donkere ogen. Haar donkere kijkers lijken echter vrijwel altijd te twinkelen en velen merken terecht op dat ze echte pretogen heeft.
    ๑ Neomy heeft een vrolijke, hogere stem waar met regelmaat een lach doorheen te horen is.
    ๑ 169 cm.
    ๑ Heeft een slanke bouw en een blanke huidskleur. Door de schaarse hoeveelheid aan voedsel oogt ze echter wat magerder.
    ๑ Heeft een voorkeur voor vrolijke, felgekleurde kleding al gaat ze uiteraard gekleed in het standaard uniform.


    *.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*

    • • •      HISTORY
    Dad | Hachiro Kiyomizu | 60 years old | Soldier
    ♰ Mom | Kimora Kiyomizu | 57 years old | Babycarrier

    ♰ Sister | Gina Kiyomizu | 34 years old | Underground
    Sister | Amaya Kiyomizu | 33 years old | Hairdresser
    Brother | Juro Kiyomizu | 31 years old | The System
    Brother | Adam Kiyomizu | 29 years old | Underground
    ♰ Brother | Matsu Kiyomizu | 25 years old | Underground


    Omdat ze allebei van Japanse afkomst zijn, worden Hachiro en Kimora aan elkaar gekoppeld en met haar genen wordt Kimora bovendien als Babycarrier aangewezen. Of het nu aan Kimora's genen ligt, of dat het ligt aan de combinatie met de genen van Hachiro erbij, weet men niet. Ze presenteren het om vier van het uit zes tellende gezin in the Underground te laten verdwijnen, waarvan er twee ook nog eens overlijden in the Underground. Of dit komt doordat er onderling wordt gemoord of door uit de hand gelopen experimenten, is onbekend.
          Wanneer Neomy tien jaar is, merkt ze algauw dat ze niet helemaal op één lijn zit met The System en kiest ze veel liever haar eigen weg - iets dat uiteraard absoluut niet kan. Toch trekt Neomy haar eigen plannetje en doet ze vooral wat ze zelf wil, waardoor ze met regelmaat wordt gestraft. Toch lukt het the School niet haar haar eigen wil weg te nemen, wat later ook op the Specifications School het geval blijkt te zijn. Hoewel haar cijfers zeker niet slecht te noemen zijn en de jonge dame echt wel haar best doet, is ze het domweg niet eens met hoe alles wordt bepaald. Op the Specifications School werd het uiteindelijk duidelijk wat Neomy's taak zou worden, namelijk Nurse. Neomy, die zelf iets anders in gedachten had, weigerde echter zich aan deze taak over te geven en werd daardoor naar de Underground verbannen.
          Inmiddels zit Neomy zo'n drie jaar in the Underground. Drie zware, moeilijke jaren waarin ze vooral geleerd heeft voor zichzelf op te komen en zichzelf te verdedigen. Neomy zat samen met haar twee broer en zus in de Underground, waarvan er nog maar één in leven is.


    • • •      EXTRA'S
    AFKOMST ๑ geboren in Canada, maar Japanse ouders
    RELIGIE ๑ geen
    GEAARDHEID ๑ heteroseksueel
    TALEN ๑ Engels, Japans
    DROOM ๑ vrijgelaten worden uit the Underground en een leven naar eigen keuze kunnen leiden.
    ANGST ๑ mensenvlees eten of letterlijk als voedsel dienen voor één van haar mede Undergrounders.
    GEHEIM ๑ haar broer die een hoge rang bekleed binnen The System - iets dat ze via via heeft gehoord.
    TALENT ๑ zingen.
    TIC ๑ bijt snel op haar nagels (uit verveling, angst, nervositeit).

    LIKES zingen ๑ de zon ๑ sushi ๑ haar Japanse afkomst ๑ grappen maken ๑ lezen ๑
    DISLIKES The System ๑ het ondergrondse leven ๑ dieren ๑ regen ๑ kou ๑ negativiteit ๑

    *.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*.:。✿。:.*

    [ bericht aangepast op 18 april 2020 - 10:59 ]

    General      Derrick      French
    ⊱      General of the world      |||      Angry asshole      |||      Master manipulator      |||      Bossy bastard      |||      Intelligent idiot      ⊰

          ♚            n a m e
    General Derrick French.

          ♚            a g e
    35 jaar.

          ♚            g e n d e r
    Man.

          ♚            c h a r a c t e r
    Beleefd voor de buitenwereld | Glashard | Klootzak eerste klas | Maakt er een sport van anderen te manipuleren | Is er niet bang voor mensen eventueel te dwingen tot iets | Strategisch | Door en door slecht | Kan erg charmant overkomen | Sluw | Psychopaat | Haat mensen | Onvoorspelbaar | Gevaarlijke vijand | Afkeer tegen vrouwen | Agressief | Opvliegend | Weet wanneer hij moet acteren, en doet het ook | Leeg van binnen | Dominant | Geboren leider | Waakzaam | In het bezit van emoties door een experiment | Bekend met zijn eigen capaciteiten | Zelfzeker | Sadistisch

    #1            #2            #3            #4            #5            #6

          ♚            l o o k s
    Chad Michael Murray | 1.96 m | Slank gebouwd | Overduidelijk gespierd | Blank, maar sunkissed op het moment | Kan aardig tegen de zon, verbrand niet gauw | Geen last van oneffenheden | Enkele tatoeages | Een lichaam vol littekens | Geeft veel om zijn hygiëne

    Altijd gekleed in een driedelig pak, heeft er zelf echter niet veel behoefte aan

    Donkerblonde haren | Donkere en wat borstelige wenkbrauwen | Zilver-blauwe ogen | Lange blonde wimpers | Wipneus | Smalle lippen | Scherpe kaaklijn | Heeft altijd een stoppelbaardje

    Heeft een neutrale, doch autoritaire stem | Spreekt altijd enorm duidelijk | Denkt overduidelijk goed na over zijn woorden | Kan soms een frustrerende toon niet verbergen rondom vrouwen | Scheld enkel bij echte frustratie of wanneer hem dit nodig lijkt


          ♚            e x t r a
    Geboren: Toronto, Canada.
    Talen: Enorm veel, al zijn de meeste enkel basics.
    Geaardheid: Heteroseksueel, al is hij kieskeurig qua bedpartners.
    Droom: Héél stiekem wil hij Undergrounders krachtiger maken, stukje bij beetje werkt hij eraan.
    Nachtmerries: Zijn ouders | Zijn gezin | Wat hij zichzelf aangedaan heeft (is een verslaving geworden).
    Tics: Vernauwt zijn ogen | Fronst | Trekt zijn wenkbrauwen op | Klakt teleurgesteld met zijn tong.

    Huisdier: Heeft altijd een zwarte raaf bij zich — al is het stiekem helemaal geen levend wezen; dit weet niemand. Het "dier" vliegt soepel, wandelt gewoontjes en maakt zelfs geluiden waardoor mensen er niet gauw naar om zouden kijken. De ogen van de raaf bezitten echter camera's die de gehele omgeving scannen.

    Likes: Rood | Martelen | Experimenteren | Zo'n beetje alles dat verboden is verder | Elektriciteit
    Dislikes: Kinderen | Regels die hem belemmeren | Vrouwen | Mensen met sterkere krachten





          ♚            f a m i l y
    Vader | Augustus French Jr. | 53 | Ex-General
    Moeder | Ebba Lindgren | 53 | Ex-First lady

    Vrouw | Harper Taylor | 34 | First Lady
    Dochter | Lilly French | 13 | The School
    Dochter | Liv French | 13 | The School
    Dochter | Isla French | 12 | The School
    Dochter | Emily French | 11 | The School
    Dochter | Lotte French | 10 | The School
    Zoon | Mason French | 8 | Thuis
    Zoon | Hunter French | 8 | Thuis
    Zoon | Levi French | 8 | Thuis

          ♚            h i s t o r y
    Augustus’ zijn ouders hebben The System overmatig gebruikt om een perfecte partner voor hun zoon te vinden, en kwamen uiteindelijk bij de prachtige Zweedse schone Ebba aan. Op haar achttiende, toen haar nog altijd geen beroep toegewezen werd en de moed haar al in haar schoenen gezakt was, werd haar verteld dat ze met de zoon van Augustus French Jr. één kans had om een kind te baren (ze mocht namelijk niet vergeleken worden met een Babycarrier) — wat Derrick werd. Of die kans geslaagd is? Volgens zijn familie wel.
          Augustus French Jr. heeft in tegenstelling tot zijn zoon nooit enige interesse gehad zijn emoties naar voren te halen, of om ook maar op zichzelf te experimenteren, waardoor liefde en verdere positieve triggers niet bestonden in de relatie van Derrick. Zijn vader was een slecht man, iets dat Derrick aardig heeft weten over te nemen, maar dat betekende dan ook dat zijn opvoeding hard en streng was — volgens zijn vader moest hij overal in uitblinken.
          Zoals elk ander kind vertrok hij op zijn tiende naar The School, waar hij na één maandje laksheid recht is gezet door de strenge hand van zijn vader — een handigheidje als je vader de General is. Er was geen kind in zijn klas die harder werkte dan Derrick deed, wat soms zó ver ging dat hij dagen en nachten wakker bleef om informatie naar binnen te werken, iets dat wel eens resulteerde in enkele kleine problemen waar hij slapend gespot werd in de klassen.
          Iedere leraar of lerares wist echter hoe zijn vader werkte, waardoor ze hem er niet meer bij betrokken maar hem met positieve triggers probeerden over te halen. Dit had niet altijd het gewenste effect, en zorgde ervoor dat hij juist uit begon te halen naar degene die hem wilden helpen. Meestal bleef het bij woorden, maar naarmate hij ouder werd — en vooral toen de Specifications School begon te naderen — begon hij hen lichamelijk aan te vallen. Ze zullen nu nog de littekens bevatten van de verwondingen die hij hen aangedaan heeft.
          Iets dat ook nog wel een puntje waardig is, is dat in de tijd dat Derrick op school zat, enkele van de studieproject beesten (hamsters, slangen, katten vooral) vermist zijn geraakt, maar nooit is er een vinger zijn kant op gewezen. Of dit uit angst was, of omdat ze hem simpelweg niet aanzagen voor dat is tot op de dag van vandaag een groot mysterie.
          Op zestienjarige leeftijd werd hij niet eens naar Specifications School geleid, zoals verwacht, maar nam zijn vader hem direct onder zijn hoede — iets dat hem meer kwaad heeft gedaan dan goed. Dag en nacht moest hij de man volgen en zijn taken perfect omschrijven aan het einde van de dag, iets dat ervoor heeft gezorgd dat zijn geheugen onwijs goed getraind is, gezien zijn vaders straffen waarschijnlijk creatiever waren dan hij ooit zelf kan bedenken.
          Dit liep allemaal door tot Derrick achttien werd, en zijn vaders gemoedsrust en zelfs gezondheid af begon te takelen — dit betekende namelijk dat het Derrick’s taak werd om voor het land te zorgen (al deed zijn vader nog wat hij kon). Dit maakt hem de jongste General, of wereldleider, hoe je het ook wilt noemen, die er ooit bestaan heeft. Ondanks dat zijn hoofdkwartier te vinden is in Toronto, was hij uiteindelijk vaker te vinden in Nieuw-Zeeland, waar ze betere technieken hadden gevonden voor experimenten. Na enkele positieve menselijke testen, liet Derrick op negentienjarige leeftijd voor het eerst op zichzelf wat uittesten. Iets dat uiteindelijk het begin van een verslaving bleek te zijn.
          Hier ontmoette hij ook Harper — hij was twintig, zij was negentien en startte net als Council member. Gezien emoties naar boven begonnen te dringen dankzij de velen experimenten besloot hij dat zij de dame werd die hem een zoon zou baren. Dat het zes meisjes heeft bezorgd voor hij uiteindelijk een drieling aan jongens kreeg nam hij maar voor lief — al hebben zij hem amper gezien tijdens de opvoeding. Hij wilde niet zoals zijn vader eindigen, dus trok hij zich maar terug — al had hij er simpelweg ook geen interesse in. De jongens daarentegen waren een ander verhaal. Hen testte hij soms, puur om te zien welke van hen hem het minst zou teleurstellen en na hem de macht over zou kunnen nemen. Op hen alle drie heeft hij geëxperimenteerd, iets dat hij niet ziet als slecht — zelfs niet toen het zo hard met de genen van Levi heeft lopen kloten dat deze zowat nu al volgens tests zal eindigen Underground.
          In de tussentijd had Derrick ook twee mistresses, die gewoon bekend waren en wat vreemd genoeg geaccepteerd werd door alles en iedereen — inclusief zijn eigen vrouw op nationale tv. Er is nooit echt naar omgekeken onder een loep, terwijl sowieso relaties al een vreemd iets zijn, en dan heeft hij er eventjes twee.
          Zelf is hij iemand die graag rondom alle mensen te vinden is, niet zozeer omdat hij sociaal aangelegd is, maar juist omdat hij graag mensen leest, en vooral ziet wat hen de dingen laat doen die ze doen. Het liefst is hij rond The System te vinden, juist omdat zij wat intelligenter lijken over het algemeen, al neemt het niet weg dat hij zijn weg rond Toronto kent en met de Normals omgaat, evenals dat hij zijn slechtere bedoelingen vooral voor de Undergrounders vrijhoudt.

    [ bericht aangepast op 18 april 2020 - 23:16 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    SABRINA
    ☢ 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔶𝔰𝔱𝔢𝔪 ☢


                                                                           



    𝒮𝒶𝒷𝓇𝒾𝓃𝒶 From the river Severn or "boundary" or 'White Rose'.
    𝐿𝒶𝓁𝑒 The meaning of the name “Lale” is: “To Sing a Lullabye, Soothe”.
    𝒦𝒾𝓃𝑔 King generally comes from the Old English cyning, originally meaning "tribal leader." This nickname was commonly bestowed on a man who carried himself like royalty, or who played the part of the king in a medieval pageant. Occasionally, the King surname was used by a man who served in a royal household.

    ✗ 𝔅𝔦𝔯𝔱𝔥
    Born on September 2
    Astrological symbol: Virgo.       Being a Virgo born on September 2nd, your personality is dominated by a strong will, tactfulness and great organization skills. When confronted with a task or challenge, you have the discipline to work tirelessly until the job is done. You have the ability to direct others with the same focus, which makes you a natural leader in chaotic situations. Your friends and family appreciate your ability to bring order to all aspects of life.
    Element: Earth       Earth is the Virgo’s element and in fact, you are the only zodiac sign with a fixed connection to the element. The Earth’s influence becomes obvious when your grounded nature is considered. While others have their heads in the clouds, you are rarely focused on dreams, as it makes much more sense to focus on the practical. Your pragmatism and prudence is as stable as the ground that you stand on. Embracing these qualities will be an important part of your future success, but avoid the overly cautious nature that accompanies Earth’s influence.


    Sabrina is 16 jaar oud.

    There is always a wild side
          •´¯`•» to an innocent face «•´¯`•.❞


                                                                           





                                                                           

    ✗ 𝔍𝔬𝔟
    The System, new.
    Clairgustance/Memory wipe       Ability to gain information about objects, people, events, etc by using the sense of taste or deleting those memories from others.
    Sabrina is er pas paar maanden, maar werd al snel toegelaten tot bepaalde kringen. Ze bezit pas level één rank, maar dit zal snel veranderen door de doelgerichtheid van de jongedame.

    ✗ 𝔈𝔵𝔱𝔯𝔞
    Likes x
    Dislikes x
    Occupation Normal.
    Tics Nagelbijten.
    Voorkeurshand Rechts.
    Allergieën Geen.
    Angsten Alleen zijn.
    Geheimen Haar baan.
    Guilty pleasures Zoet snoep.


    If you're not willing to risk it all
          •´¯`•» then you don't want it bad enough. «•´¯`•.❞




                                                                           

    ✗ ℑ𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢

    Doelgericht, harde werker | Klunzig | Geduldig | Creatief |
    Nieuwsgierig |Wil zichzelf altijd bewijzen | Niet té intelligent | Luisteraar,
    je vertelt haar makkelijk je geheimen | Netjes | Lijkt altijd goed
    gehumeurd | Sympathiek | Niet naïef |Ze doet er alle aan om te krijgen
    wat ze wil |Diepzinnig | Avontuurlijk, dromerig | Betrokken |Komt
    ongemakkelijk over | Terughoudend | Chaotisch | Snel afgeleid |
    Vergevingsgezind | Empathisch









    ✗ 𝔒𝔲𝔱𝔰𝔦𝔡𝔢

    1,55 m | Lang, kastanjebruin haar | Kan zonder haar bril niks zien
    | Donkere ogen | Zachte, slanke lippen| Donkere/Dunne wenkbrauwen |
    Licht getinte huid |Systeem kledij | Bijzondere sieraden | Ovale gezichtsvorm |
    Zachte huid

    𝑅𝓎𝓁𝑒𝑒 | moeder, babydrager | 37
    𝒟𝑜𝓂𝒾𝓃𝒾𝒸 | vader, soldaat |37
    𝒲𝑒𝓃𝒹𝓎 | Zusje, The School | 14
    𝑀𝑒𝒶𝒹𝑜𝓌 | Zusje, The School |12
    𝒞𝒽𝒾𝒶𝓇𝒶 | Zusje, thuis | 8
    𝐿𝒾𝓋 | Zusje, thuis | 4
    𝐵𝓇𝑜𝑜𝓀𝓁𝓎𝓃 | Zusje, thuis| 2
    𝒥𝓊𝓁𝒾𝑒 | Zusje, thuis | 0



                                                                           




    ✗ 𝕳𝖎𝖘𝖙𝖔𝖗𝖞
                Sabrina was de eerste dochter van haar moeder Rylee, een babydrager. De jongedame werd door de bril die ze als kind al nodig had met rare blikken aangekeken, waardoor haar ouders haar het liefst zo snel mogelijk lieten opgroeien.
          Sabrina was nooit de slimste of de beste en moest hard werken voor hoge cijfers. Om te presteren kostte haar dat vaak uren werken en nog steeds was het niet perfect. Erg populair was ze ook niet, omdat de bril die ze droeg nog steeds rare blikken bezorgde. Vaak werd ze aangesproken op haar onhandigheid en het feit dat ze zelden echt oplette. Haar hoofd leek overal te zijn, behalve bij de les.
          Sabrina werd bijzonder genoeg uitgekozen om bij het systeem te horen, wat voor anderen een verassing was. Velen hadden verwacht dat Sabrina een lagere rang zou krijgen, omdat ze niet de meest volwassen persoon leek. Nooit had ze een slimme indruk gemaakt, maar wie weet wat er in het hoofd van deze meid omgaat? Niemand. Sabrina haar potentie werd opgemerkt en na een halfjaar kreeg ze haar eerste les in haar krachten. Dit gaf de jongedame een lichte karakter-boost, maar ze bleef altijd een beetje ongemakkelijk.



    Your mistakes do
          •´¯`•» not define you. «•´¯`•.❞


    [ bericht aangepast op 17 april 2020 - 13:51 ]


    My magical crystall ball tells me •´¯`•» you're full of shit «•´¯`•.

    Pip
    —— NAME
    Pip werd geboren als Philippa Jackson. Haar familie noemde haar al snel Pip en die naam is gebleven. Toen ze een Undergrounder werd, werd haar achternaam gestript, maar behield ze de naam waar ze al haar hele leven naar luisterde.

    —— AGE
    25.

    —— PLACE
    Underground. Op haar veertiende, vlak voor het einde van haar schoolcarrière en voor ze een beroep zou leren, werd Pip weggehaald en ondergronds verstopt. Alles waar ze in geloofde of waar ze zich mee bezig hield werd van haar afgenomen. De reden dat ze weg werd gehaald was omdat ze slechte genen zou hebben. Ze was uitgebreid getest en het werd duidelijk dat zij zich écht niet mocht voortplanten en zeker niet mocht bestaan volgens The System.
          In de ruim elf jaar dat ze ondergronds woont, heeft Pip geleerd voor zichzelf op te komen. Ze houdt zich over het algemeen gedeisd, maar is niet bang voor zichzelf op te komen. Hoewel ze nooit training heeft gehad in vechten of andere manieren om zichzelf te verdedigen, is ze erachter gekomen dat vrijwel alle harde voorwerpen tot een scherp mes of iets anders kunnen worden omgevormd. Op deze manier heeft ze vele mensen, zowel mannen als vrouwen, uit haar buurt kunnen houden. Toch lukte het haar niet altijd, zeker niet in het begin. Pip is vaak misbruikt en verkracht en ze verliest elke dag meer hoop dat ze hier ooit uit komt.

    —— CHARACTER
    Alle positiviteit en vrolijkheid die Pip vroeger misschien bezat, zijn jaren geleden al als sneeuw voor de zon verdwenen. Hoewel haar jeugd niet echt geweldig was, zou ze dat kiezen boven een Underground-leven. Haar normale gezichtsuitdrukking kan ervoor zorgen dat mensen haar mijden en een glimlach is zelden rond haar mond op te merken. Er straalt vrijwel geen enkele hoop en licht meer uit de jonge vrouw. Soms probeert ze het nog, als ze hoopt dat ze ooit de zon weer zal zien of nooit meer hoeft te zien hoe mensen elkaar afslachten en zelfs opeten, maar die oplevingen zijn altijd van korte duur.
          In de jaren die ze ondergronds leeft, heeft ze wel dingen geleerd. Enkele keren is ze zeer dichtbij de dood gekomen, maar op een of andere manier leeft ze elke keer weer op. Ze wil het liever niet toegeven, maar ze heeft één keer mensenvlees. Ze wilde het niet en doet het eigenlijk ook amper, maar toen ze 19 was (dacht ze), stierf ze bijna van de honger. Ze dacht altijd dat ze liever zou sterven dan nog een minuut langer Underground te moeten leven, maar op het moment zelf voelde ze toch een drang om te overleven. Het hielp en ze overleefde, zij het op het randje. Sinds dat moment voelt ze zich nog viezer en minder zichzelf dan daarvoor en ze probeert uit alle macht de herinneringen aan die tijd te verdringen, maar de gedachte blijft haar achtervolgen.

    —— LOOKS
    Ashley Moore — Pip heeft haar eigen spiegelbeeld in geen jaren gezien. Haar enorme bos krullen hangt vaak futloos rond haar ingevallen gezicht. Door het gebrek aan voedsel is ze kilo's afgevallen en kun je haar ribben tellen. Ze is zo'n 1 meter 65 lang en heeft geen imponerende lichaamsbouw, hoewel ze, ondanks haar fragiele bouw, toch redelijk wat kracht bezit. Ze bezat van nature een wat donkerdere tint, maar doordat ze jarenlang geen zonlicht heeft gezien, is haar huidskleur eerder wat grijzig te noemen.
    —— HISTORY & FAMILY
    Moeder: Angelina (66) — baby carrier
    Vader: Frederick (69) — teacher
    Broer: Darren (45)
    Zus: Zara (45)
    Broer: Gregory (41)
    Broer: Alan (38)
    Zus: Melody (35)
    Broer: Eric (31)
    Zus: Amy (28)
    Haar familie herinnert ze zich amper. De enigen met wie ze tot op een bepaald punt is opgegroeid zijn Eric en Amy, maar zelfs die herinnert ze zich niet echt. Pip en haar familie hadden altijd eten en drinken in huis, ze hadden een dak boven hun hoofd en ze hadden genoeg kleding, maar er was weinig liefde. Haar oudere broers en zussen heeft ze nooit ontmoet en ze weet ook niet van hun bestaan af, Eric en Amy verdwenen toen Pip nog jong was. Angelina zorgde voor haar kinderen, maar er heerste altijd een gespannen sfeer in huis. Ze had nooit kinderen willen krijgen, zeker niet zo veel.
          Pip werd op haar negende naar The School gezonden en heeft haar ouders sindsdien nooit meer gezien. Vroeger, op school, had ze eigenlijk stiekem altijd gehoopt op een baan als leraar, omdat haar dat wel leuk leek. Ze kon redelijk goed leren en vond school niet heel vervelend, ook al werden ze gestraft voor elk klein dingetje dat niet volgens de regels ging. Helaas kreeg ze die mogelijkheid nooit. Op haar veertiende verdween Pip van de aardbodem, letterlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
    He sets fire to the world around him,



          TALON     

    but never lets a flame touch him.
    26 jaar

          Woonplaats
    Ondertussen woont Talon al zeker 20 jaar in The Underground, waardoor het ook echt zijn 'thuis' is geworden. Hij heeft de tijd gehad om er echt een plekje te reserveren waar de meesten mooi vanaf blijven. Af en toe verhuist hij zijn 'basiskamp' wel eens, maar meestal keert hij altijd terug naar hetzelfde plekje in de wat grotere gangen met licht en elektriciteit.

    Erg vaak is hij er echter niet te vinden, want zeker drie kwart van de tijd is hij een nieuw deel van The Underground aan het verkennen. In de tussentijd laat zowat iedereen zijn spullen staan. Wanneer toch iemand met iets gaat lopen, zorgt hij er altijd voor dat hij het terugkrijgt, wat hij daar ook voor moet doen. En dat is geweten.
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
          Bezittingen
    Rugzak: zaklamp (zonder batterijen - kinetisch), notitieboek waarin de verkende gebieden staan uitgetekend, enkele messen, touw, deze dingen, knuppel, firesteel, kleine muziekspeler (ala mp4) met oortjes, potloden, fluitje, blokfluit, enkele toortsen, vuurvast bord, tandenborstel

    Tent: dekens, lakens, kussens, matjes, foto's, enkele boeken (wiskunde, genetica, aardrijkskunde, ziekte-encyclopedie, catcher in the rye), klein tafeltje, half verrotte stoel, bekers, potten, ukelele, tennisracket, extra rugzak, mini kerstboom, rubik's cubes, andere random spullen...
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTt

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    The

    Underground


          UITERLIJK     

          gezicht: bleek & wallen - opvallend lichtgroen oog (rechts) - ander oog (links) is ooit uitgestoken: oogklepje - litteken loopt zowel verder door zijn wenkbrauw als over zijn wang - zonder oogklepje: best een vies zicht - zwart, gemillimeterd haar - charmante lach - kuiltjes - niet lelijk - rechte & schone tanden (probeert ze zo goed mogelijk te verzorgen omwille van overleving, niet ijdelheid)

          lichaam: 1m82 - sterk & gespierd, maar geen kleerkast (traint zichzelf + levensstijl) - blank & bleek - veel littekens (enkele grote sneden op borstkas) - linkerpink is er ooit afgehakt

          stem & kledij: hese stem - praten en roepen is stiller dan hij wenst - kan goed zingen (heeft een unieke klank en een groot bereik) - kledij van The Underground, maar met de kraag eraf gesneden

          vibe: gevaarlijk & een tikkeltje vreemd, tenzij hij zijn charmante zelf speelt en je hem nog niet (lang) kent.


    Fee, fi, fuck off

          INNERLIJK     

    EVILTekstTekst
    psychopathisch       ☢      manipulatief       ☢      wreed       ☢      intelligent       ☢      leeg       ☢      sadistisch       ☢      haatvol       ☢      kwaad       ☢      charmant (voor even)       ☢      sluw       ☢      egoïstisch       ☢      agressief       ☢      oppervlakkige relaties       ☢      bizarre humor

    tactisch       ☢      schat risico's goed in       ☢      mentaal heel wat stabieler dan lijkt       ☢      analyserend       ☢      overlever       ☢      onafhankelijk       ☢      strijdlustig       ☢      nieuwsgierig       ☢      planmatig (zijn acties zijn niet zo willekeurig als ze lijken)
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    SURVIVOR

    Talon is absoluut geen goed persoon. Als kind paste hij in eerste instantie perfect in de maatschappij, omdat zijn onverschilligheid t.o.v. andere mensen erg aanwezig was: gemis, liefde, rouw etc. kende hij allemaal niet. Alleen kwam dat niet omdat zijn genen 'perfect' waren, maar net defect. Hij heeft totaal geen empathie en ziet gevoelsmatig het verschil niet tussen een stoel, een rat of een mens. De hele (onder)wereld is zijn speeltuin, waarvan hij naar believen gebruik en misbruik van maakt.
          Hij geniet er zelfs van om anderen te schaden en complete chaos te veroorzaken. Daarbij gaat hij maar graag theatraal te werk - mocht hij aan glitter kunnen komen, dan zou hij zichzelf waarschijnlijk niet kunnen inhouden - en je kan meestal wel zien waar hij een tijdje heeft verbleven. Hij is niet dominant van aard, maar kan zelf niet tegen autoriteit en controle. Zijn woede en haat naar de huidige wereld is dan ook ontzettend groot. Stoppen staat niet in zijn woordenboek en grenzen - van anderen en zichzelf - negeert hij erg bewust.
    Ondanks zijn vrolijke omgang en zijn cravings naar destructie en pijn, blijft hij liever uit de buurt van mensen. Hij is zelf nog altijd menselijk en zijn leven is in die 26 jaar maar weinig positief geweest: dat laat wel zo zijn sporen na. Hij is dan ook erg wantrouwend en liever op zichzelf. Wat van hem is, is van hem, en daar moeten anderen maar mooi vanaf blijven.
          Daarbij snapt hij menselijke relaties, reacties en emoties niet goed. Ondertussen heeft hij door middel van observatie en trial and error wel genoeg kennis om te weten hoe mensen reageren en hoe hij zich moet gedragen, maar lang houdt hij dat nooit vol. Iedereen die meer dan een dag met hem heeft doorgebracht, merkt dat er wel wat mis is met hem.
          Je merkt naast dat nare gevoel rond hem, ook op dat hij helemaal niet zo gestoord is als de algemene indruk is. Hij is op zichzelf een stuk kalmer en zijn brein werkt erg tactisch. Hij kan erg goed risico's inschatten en heeft een groot overlevingsinstinct.


    CHAOSTeksttekst
    volhardend       ☢      kent geen stop       ☢      craves chaos       ☢      rommelig       ☢      ongeduldig      ☢      rebels       ☢      anarchistisch       ☢      schaamteloos       ☢      explosief       ☢      onvoorspelbaar       ☢      vrolijk       ☢      theatraal       ☢      sassy

    op zichzelf       ☢      wantrouwend       ☢      beschadigd       ☢      neemt nooit de leiding - doet zijn eigen ding       ☢      territoriaal       ☢      materialistisch       ☢      ongeïnteresseerd in andere mensen - zijn beweeglijke dingen voor hem       ☢      afzijdig       ☢      als hij zich toch aan mensen hecht (zelden): verstikkend & gewelddadig

    ALONE


          GESCHIEDENIS     

    Talon is geboren in Australië en heeft daar de eerste zes jaar van zijn leven vrij normaal doorgebracht. Hij herinnert zich er niet zo veel meer van en veel alledaagse dingen kent hij nog wel, maar meer uit een verre droom dan in het echt. Wat voor familie hij had, weet hij niet goed omdat hij te klein was om zo'n dingen op te merken. Dat ze toch iets van 'status' moeten gehad hebben, blijkt uit de acties van zijn moeder.
          Toen Talon drie jaar oud was, heeft hij een kitten doodgeknepen. Dat eerste 'ongeluk' werd nog van tafel geveegd: kinderen zijn nieuwsgierig en kennen hun eigen kracht niet. Talon echter, zag er de lol wel van in en ging actief op zoek naar kleine diertjes om pijn te doen. Waar het begon bij vliegen, spinnen en andere insecten, ging hij al snel verder met muizen, eekhoorns, konijnen en andere kleine diertjes die hij kon vangen. Daar was hij trouwens erg goed in, en hij wist het meeste ook wel te verbergen voor zijn familie. (Ze leefden iets buiten een grote stad, dus de controle was een tikkeltje minder). Toch werd hij meer op de voet gevolgd dan hij dacht.
          Op zijn vijfde vermoordde hij opnieuw een kat, ook met zijn blote handen. Deze keer werd zijn familie en hijzelf daar wel voor op de vingers getikt, maar zijn moeder beloofde om hem beter op te voeden. Dat dat niet lukte, hoef ik je eigenlijk al niet meer te vertellen. Talon trok zich niets aan van de straffen die hij kreeg, hij werd er alleen nog sluwer van. Zijn mentaliteit was niet: dit mag ik niet doen, maar wel: ik mag niet gepakt worden.
          Toen hij op zijn zesde een hond vermoordde op een gruwelijke manier, was de maat vol. Talon werd meegenomen en onderzocht, waar bleek dat het meer was dan een slechte opvoeding: zijn genen waren een ramp en de onderzoekers beseften dat hij zou uitgroeien tot een erg gevaarlijk individu. Zelfs op zijn zesde was Talon al duidelijk te onvoorspelbaar om nog tot een goede soldaat om te vormen, en er werd besloten om het kleintje The Underground in te sturen.
          Talon werd helemaal naar Toronto gebracht - waar de bewaking en controle het grootste was - en verdween daar voorgoed ondergronds. Zijn overlevingskansen waren niet geweldig, maar hij had het 'geluk' om in de eerste drie jaar bij een 'familie' terecht te komen.
          Die familie bestond uit een groep die voor 'entertainment' zorgden ondergronds: ze organiseerden een soort van kooigevechten tussen kinderen. Talon was een van de jongsten daar en de andere kinderen waren meestal geboren in The Underground en dus veel harder. De gevechten waren niet tot de dood - kinderen zijn schaars - maar gingen wel ver genoeg. Een dode tegenstander werd afgestraft, maar niet perse afgekeurd. Talon heeft het eerste jaar afgezien en verloor redelijk wat gevechten. Hij kreeg wel echter min of meer genoeg te eten - waaronder ook mensenvlees - en had een veilige plek om te slapen.
          Langzaamaan leerde hij zichzelf echter verdedigen - nadat hij een oog en een pink verloren was - maar zijn grote redding kwam op zijn negende. Na een nogal brute afranseling door een veel grotere tiener, werd het gevecht maar niet gestopt. Talon voelde dat dit heel erg verkeerd kon aflopen en die doodsangst en waarschijnlijk ook wat andere genetische mutaties, ontlokte de eerste uiting van een kracht. Via telekinese kon hij de aanval afblokken en won hij het gevecht - letterlijk zonder een vinger uit te steken.
          De massa om het gevecht blokkeerde gelukkig het zicht van de meeste camera's, waardoor die grote uiting van zijn kracht verborgen is gebleven. Al snel werd hij verbannen van het groepje, wat hij helemaal prima vond, en stond hij er zelf voor. De jaren erna waren hard, maar vrij en Talon heeft de laatste 17 jaar een grote reputatie opgebouwd. Zijn kracht heeft hij nooit meer zo in het zicht geopenbaard, maar de geruchten hangen wel nog in de donkere gangen. Ook zonder telekinese is hij echter bekend als een gestoorde en gevaarlijke tegenstander, die zich niet door pijn of wanhoop laat tegenhouden. De meesten blijven uit zijn buurt, en doen gewoon hetgeen wat hij van hen vraagt - als dat al voorvalt.

    I want you to know that someone cares.
    Not me, but someone.

          KRACHT     
    TELEKINESE: het beïnvloeden of bewegen van materie op afstand door zogenaamde menselijke 'geestkracht', dus zonder fysieke hulpmiddelen te gebruiken.
          Talon kan alle materie beïnvloeden, maar:
    ☢ hij kan de aard van de materie niet veranderen: gas, vloeistof of vast blijft zoals het is.
    ☢ hij kan andere, specifieke -kineses niet de baas.
    ☢ Bij elektronica kan hij wat met de hardware doen, maar ook niet meer dan dat. Ook elektriciteit is niet echt materie, waardoor hij daar niets mee kan.

          Zijn kracht maakt hem gevoelig voor de materie om zich heen, wat zich vertaalt in een soort extra zicht/voeling (echolocatie), maar:
    ☢ Hoe verder hij 'voelt', hoe minder details hij waarneemt.
    ☢ Hij ziet sowieso beter in het donker dan de bovenwereld, en ook zijn kracht helpt hem hierbij, maar hij is nog altijd blind zonder lichtbron. Hij kan dan misschien wel vermijden om tegen muren te lopen, maar precisiewerk is moeilijker, zeker van op afstand.
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
          Hij is qua anatomie heel erg sterk (hij kan een mens van binnenuit verwoesten, wat niet opvalt voor een camera), maar:
    ☢ Zijn kracht heeft geen effect op andere mensen met krachten, inclusief zichzelf. Hij kan dus niet vliegen.
    ☢ Ook daarbuiten zijn er 'normale' mensen op wie hij geen effect heeft - let wel: de kleren die ze dragen wel. Hij gokt dat het iets genetisch is.

          In principe is zijn kracht ongelimiteerd, maar:
    ☢ hij is vooral geoefend in kleine, bijna onmerkbare toepassingen. Hij is dus goed met klein precisiewerk zoals sloten openen en eventueel een pen opvangen. Grotere dingen vergen (nog) heel veel energie van hem - al zal hij normaal nergens van sterven - en is hij daarbij ook nog eens erg lomp in. In principe kan hij een heel leger optillen, maar nu lukt 1 persoon hem niet eens doelbewust.
    ☢ Hij kan explosies sturen of beperken, maar is hier totaal niet geoefend in.
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
    Buckle up, buttercup. You just flipped my bitch switch.

          Verdere beperkingen:
    ☢ Geen immuniteit voor andere krachten - tenzij de krachten algemeen niet werken bij mensen zoals hij
    ☢ Lichamelijke effecten wanneer hij iets nieuw of te zwaar probeert: moeheid, spierpijn, hoofdpijn, neusbloedingen

          EXTRA     

    Talen:      Engels - hij verstaat wel enkele woorden van andere talen, maar is er verder niet erg taalvaardig. Hij heeft wel een iets meer uitgebreid wetenschappelijk jargon dan je zou verwachten.
    Accent:      Australisch
    -> Talon wist pas na enkele jaren dat hij in/onder Canada zat.
    Geaardheid:      Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen, dus ik hou het op: heteroseksueel, maar heel kieskeurig. Hij voelt zich maar tot bepaalde vrouwen en meisjes aangetrokken, en dat zijn er niet veel. Misschien maar goed ook, want hij houdt geen rekening met grenzen en is makkelijk nogal ruig.
    Angsten:      Hij heeft eigenlijk geen angsten, maar wilt niet doodgaan en hij houdt niet van ruimtes zonder door- of uitgang. De smalle gangen ondergronds zijn geen probleem, maar hij zou nerveus worden van kerkercellen en liften. Bij een doodlopende gang draait hij zich dan ook resoluut om.
    Droom:      Ultieme vrijheid, zowel boven- als ondergronds. Anarchie.
    Geheimen:      Zijn telekinese - zijn mentale stabiliteit - zijn liefde en talent voor muziek - het feit dat hij ergens toch menselijke genegenheid en affectie mist
    Tics:      kan soms een tikkeltje te lang staren zonder te knipperen - overmatig gebruik van koosnaampjes, ongeacht tegen wie hij het heeft
    Allergie:      Pollen (onontdekt)
    Talenten:      Exploring/ruimtelijk geheugen/oriëntatie (hij heeft al een erg groot deel van the underground op kaart staan en kent een bijna evengroot deel blindelings vanbuiten) - muziek (absoluut gehoor + ritmisch aangelegd)

    My middlefinger salutes you.


    ☢      Talon is zich bewust - dankzij zijn kracht en oplettendheid - van de camera's in The Underground, maar heeft geen idee van het bereik en de hoeveelheid, en hij kan er ook niets mee beginnen omdat te veel kapotte camera's net nefast zal uitwerken.
    ☢      Zijn kostbaarste bezit is de (moderne) mp4 die hij ooit heeft laten binnensmokkelen. Regelmatig geeft hij het ding mee voor een update met nieuwe muziek, en dat is zowat het enige dat hij laat smokkelen de laatste jaren. Wil je hem echt eens kwaad zien? Steel dat. Good luck.
    ☢      Hij is linkshandig
    ☢      Hij heeft erg gevoelige ogen: hij ziet beter in het donker (tenzij er echt geen enkele lichtbron is) dan veel anderen, zelfs undergrounders, maar zal problemen hebben boven. Zeker als het ook nog eens lente is.
    ☢      Hij heeft een grote pijntolerantie, maar schrikt even goed bij plotse pijn als anderen.
    ☢      Hij is een goede zwemmer (+4 min. onder water) en klimmer, waardoor hij eigenlijk niets heeft om de hoekjes te onderzoeken waar anderen niet durven te komen.
    ☢      Hij is eigenlijk geen goede vechter. Alleen vecht hij gewoon nooit eerlijk.
    ☢      Hij heeft een slecht dieptezicht doordat hij maar 1 oog heeft. Zijn telekinese helpt hier een beetje mee, maar niet alles.
    ☢      Hij is door een vitamine D tekort en een natuurlijk lage bloeddruk snel moe.


    [ bericht aangepast op 19 april 2020 - 17:00 ]


    Mhm?






          PEYTON     

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
    24 jaar



          PLAATS     
    NORMAL

    Peyton werkt als administratief medewerker in het gebouw van The System. Ze zit echter letterlijk onderaan de ladder, op het gelijkvloers en weet niets van de grote geheimen verder in het gebouw. Ze heeft geen toegang tot de hogere en diepere levels en weet ook niet meer dan de gemiddelde persoon op straat. Ze zorgt ervoor dat alles bij de juiste personen terechtkomen en maakt zelfs de badges van The System, zonder te kunnen lezen of door te hebben wat het allemaal echt betekent. Omdat ze dus toegangsbadges kan maken, heeft ze zich wel moeten bewijzen voor haar plekje, maar verder is ze maar een pion in heel het spel, en dan nog geen belangrijke.


          UITERLIJK     
    [FC. Natalya Krasavina]

          gezicht: Zie FC - haar meestal mooi en netjes bij elkaar gebonden of opgestoken

          lichaam: 1m74 - erg duidelijke rondingen & strakke buik - gaat vaak en graag naar de fitness, maar niet uit ijdelheid - loopt niet expres te koop met haar lichaam, maar steekt het ook niet weg (is er eigenlijk niet zo bewust van)

          stem & kledij: een beetje een monotone stem - spreekt zacht, maar duidelijk - draagt netjes de kledij van de normals

          vibe: ondanks haar lichaam heeft ze een wat saaie, onopvallende vibe









          INNERLIJK     

    ambitieus       ♟      gedreven       ♟      hardwerkend       ♟      trager van begrip (ook niet dom)       ♟      uitstekend geheugen       ♟      gedisciplineerd       ♟      toegewijd       ♟      ordelijk       ♟      beetje OCD, maar niet maniakaal       ♟      naïef       ♟      koppig       ♟      plichtsbewust       ♟      behulpzaam       ♟      kan zeer slecht tegen verandering       ♟      houdt van rust       ♟      gaat over lijken om de regels te volgen       ♟      beleefd       ♟      vriendelijk       ♟      onzeker       ♟      betrouwbaar       ♟      loyaal       ♟      niet zo creatief       ♟      awkward       ♟      betweter       ♟      judgemental



          GESCHIEDENIS     
    (Ik ben te lui om de familie uit te schrijven)


    Zelfs binnen haar familie viel Peyton niet echt op. Ze was een van de middelste kinderen en groeide op met enkele broers en zussen die het dichtst bij haar qua leeftijd waren. Haar vader behoorde tot de council, maar gaf niets van informatie door aan zijn familie en kinderen. Hij zorgde er alleen voor dat ze al vanaf hun geboorte hun best deden voor de maatschappij en echte voorbeeldige burgers werden.
          Net zoals bij andere families was er niet veel liefde, maar dat stoorde ook niet echt. Het gezin was gezond en gelukkig, zo ver dat gevoel natuurlijk bestaat. Peyton had geen problemen tijdens haar jeugd, al was ze niet een van de creatiefste en had haar familie niet zo'n geweldig hoge verwachtingen van haar. Dat hield hen echter niet tegen om haar te stimuleren en te ijveren voor een goede plek binnen de maatschappij.
          Op haar tiende ging ze dan ook naar The School, waar ze opnieuw niet bepaald opviel. Ze werkte enorm hard en haalde goede punten, maar kon zich nooit echt onderscheiden. Haar geheugen was opmerkelijk, maar ze had moeite met de inzichten en het begrijpen, waardoor ze nooit uitzonderlijk kon scoren. Ze was vooral bekend als een makkelijk kind dat nooit voor problemen zorgde en graag de regels volgde. Af en toe klikte ze ook wel eens, omdat ze moeilijk tegen troublemakers kon - nog altijd trouwens.
          Al van voor de Specialisations werd over haar lot getwijfeld, en dat duurde vanaf haar zestiende nog anderhalf jaar door. Ondertussen groeide haar angst om niet goed genoeg te zijn of toch foute genen te hebben. Ze deed nog meer haar best - waarbij ze zichzelf bijna een burn-out bezorgde. Uiteindelijk werd de knoop doorgehakt: hoewel haar loyaliteit, mindset en ook lichamelijke capaciteiten voor een prima babydrager gezorgd zouden hebben, wilden ze niet dat ze haar gebrek aan inzicht en creativiteit zou doorgeven en zou ze voor iets anders ingezet worden.
          Peyton weet nog altijd niet af van deze andere mogelijkheid en was erg dankbaar voor haar taak als administratief medewerker. Het paste perfect bij haar capaciteiten en interesses, waardoor ze voor de eerste keer eens wat meer kon uitblinken. Ze begon met werken op haar negentiende en is zo toch een beetje doorgegroeid qua plaatsing. Ze is dan ook ontzettend trots op zichzelf dat ze in het gebouw van The System is terechtgekomen en hoewel ze niet echt met haar familie bezig is, vindt ze het een fijne gedachte dat ze hen trots heeft gemaakt.
          Nu de glitch eraan zit te komen, merkt ze wel dat ze meer en meer 'vreemde' dingen begint te voelen. Soms lijkt ze haar familie te missen of heeft ze gekke dromen. Het wringt met haar toewijding aan The System en ze is doodsbang dat er iets mis is met haar, waardoor ze zich nog meer op haar werk is gaan storten, in de hoop dat het gewoon zal overgaan.

          EXTRA     

    Talen:      Engels & school Frans
    Accent:      Canadees
    Geaardheid:      Heteroseksueel, maar is daar totaal niet mee bezig. Omdat niet veel mensen er geïnteresseerd in zijn, heeft ze ook niet door hoe ze er uit ziet. Ze is nog maagd (tenzij een relatie anders uitwijst).
    Angsten:      Niet goed genoeg zijn - slechte genen hebben
    Droom:      Nog verder opklimmen en een belangrijke bijdrage leveren - Rechtstreeks met The System en The General werken - opvallen met haar harde werk - haar familie zien
    Geheimen:      Haar nieuwe dromen, wensen en gevoelens
    Tics:      Speelt nogal vaak met haar haren wanneer die loshangen
    Talenten:      Sorteren/ordenen - geheugenspelletjes - sport
    Mistalenten:      Inzicht - denkpuzzels - zingen
    Hobby:      Fitness


    Mhm?

    Morrigan



    𝓜𝓸𝓻𝓻𝓲𝓰𝓪𝓷 Morrigan is a girl's name of Irish origin meaning "phantom queen". The mythological Morrigan was the ancient goddess of war, often symbolized by a crow. Besides being a name, this is also used as a proper noun preceded by an article: the Morrigan, defined as a monster in female form.



    What doesn't kill me better run.



                                                                           





    ♦ 24 Jaar.
    ♦ Geboren op 1 januari.



    Life

    ♦ Underground.
    ♦ Morrigan haar moeder werd zwanger naar de underground gebracht, waardoor de jongedame nooit kans heeft gekregen om normaal te zijn. Toen ze als baby geboren werd, waren haar genen gelijk als ''giftig'' beschouwd.


    May the bridges I burn light the way.
    C
    H
    I
    L
    D
    I
    S
    H
    Inside

    ♦ Afstandelijk ♦ Gevoelloos ♦ Kinderachtig ♦ Onverantwoordelijk ♦ Sarcastisch ♦ Brutaal ♦ Als je zegt ''niet doen'', doet ze het juist ♦ Ze doet alsof het haar niets kan schelen, dan boeit het haar juist veel ♦ Nieuwsgierig ♦ Chaotisch ♦ Wraakzuchtig ♦ Machtslustig ♦ Kort lontje ♦ Loyaal ♦ Ongeremd ♦ Maakt van alles een spelletje om niet gek te worden ♦ Wil altijd gelijk hebben ♦ Ijdel ♦ Trots ♦


                                                                           


    The myth, the legend the baddest bitch of all

    Outside


    LICHAAM & GEZICHT
    • Een getinte huid met moedervlekken.
    • Morrigan heeft donkere ogen en draagt geen kleurige make-up.
    • Donkerbruin/zwarte dreadlocks die tot ver over haar rug gaan.
    • Lichtroze lippen, goed verzorgd.
    • Morrigan heeft één groot litteken van haar nek naar haar onderrug van een mislukte ontsnappingspoging.

    TATTOO & PIERCINGS
    • Morrigan heeft op de plek van haar hart de data 16 november en 1 januari staan. Dat is de datum waarop haar moeder is geboren en overleden uit respect.

    • Morrigan heeft ook een aantal kleine tattoo's. Bijvoorbeeld: 1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11.


    She made her angels drink, and her demons drunk.
    History

          Morrigan haar moeder was mogelijk verslaafd geraakt aan medicijnen en heeft ze meerdere malen geprobeerd te stelen. Ook nadat ze was opgepakt heeft ze gesmeekt om meer, terwijl de vrouw zwanger was van een meisje. Het was een verassing dat het kind er gezond uitkwam, maar helaas moest haar moeder het op 1 januari opgeven. Omdat er niemand uitkeek naar de bevalling heeft alleen de baby het levend gered.
          De jongedame werd opgevoed door een willekeurige bewoner die haar van alles heeft geleerd, maar uiteindelijk werd hij opgehaald om als proefkonijn te dienen. Hij is toen nooit meer teruggekomen. Morrigan heeft zijn spullen en huis toen aangenomen als erfstukken. Ondergronds heeft ze velen ontmoet en ook vaak gevochten. Dit geeft een jongedame een bepaalde reputatie, waardoor velen haar kennen.


                                                                           


    Extra

    • Met haar vliegensvlugge handjes kan Morrigan een ketting van je nek stelen, zonder dat je het door hebt.
    • Morrigan houdt van donkere ruimtes en hier voelt ze zich ook op haar gemak.
    • Ze kan nog al snel haar standje verliezen, als je over haar familie of haar moeder begint. Het feit dat ze niemand heeft om naar terug te keren steekt haar, waardoor ze op zoek gaat naar andere figuren om mee te vechten of een bond mee te stichtten.
    • De jongedame maakt van alles een spelletje om niet bang te zijn. Het feit dat ze vaak weddenschappen aangaat of kinderachtig gedrag vertoont is omdat ze niet angstig wil overkomen.
    • Morrigan heeft een extreem scherp gehoor en een goed gevoel voor richting. Voor haar is het moeilijk om ondergronds te verdwalen.


    Normal is boring for me.

    [ bericht aangepast op 20 april 2020 - 17:06 ]


    My magical crystall ball tells me •´¯`•» you're full of shit «•´¯`•.