• • BEHIND THE SCENES •

    Lights, camera and..... Action! -- Duizenden mensen dromen ervan om het te maken in Hollywood. Het geld dat je verdient, de fans die je wereldwijd herkennen, de geweldige feestjes en de naam die je voor jezelf maakt die hopelijk ooit op de Hollywood Walk of Fame terecht komt. Het klinkt als hét ideaal. Helaas is dit lang niet altijd het geval en gaat er achter de schermen een wereld schuil die de bekende roddelbladen kosten wat het kost niet mogen rapporteren.
    Buiten de spotlight ligt er veel op de loer. De moordende concurrentie die allemaal voor dezelfde rol willen gaan, de mensen aan de top die iets teveel misbruik van hun macht maken, de druk om constant het beste beeld van jezelf op te houden, drank, drugs. Dit om maar een paar dingen te noemen. Weinig mensen weten zichzelf staande te houden in dit wereldje.
    Maar naast alles wat er achter de schermen schuil gaat, moet er ook nog genoeg gebeuren voor de camera. Awards season komt er weer aan en zoals elk jaar wil iedereen natuurlijk winnen, of dit nou direct door henzelf is of indirect door hun cliënten. Uiteindelijk heeft iedereen hetzelfde doel..

    Who will rise.... And who will fall?

    • PERSONAGES •

    Note: Ik wil jullie hier heel vrij laten, denk hierbij aan bijvoorbeeld leeftijd, karakter en carrière. Dit betekent dus dat de rollen kunnen variëren van een opkomende maar onzekere actrice van 18 tot een wereldberoemde maar shady regisseur van 65. Ik ga deze variatie niet verplichten, maar ik hoop het (enigszins) terug te zien.
    Daarnaast wil ik ook ruimte geven om een rol te creëren die je wellicht niet vaak zult spelen, maar waarvan je toch denkt dat het wel eens nodig kan zijn voor de nodige drama of bepaalde gebeurtenissen. Deze rollen hoeven ook zeker niet zo uitgebreid te zijn. Geef bij je rol aan of het dus om een 'hoofdrol' gaat of een 'bijrol'.


    Naam -- Leeftijd -- Baan/eventuele reputatie -- Hoofdrol/Bijrol -- User

    -- -- Talent manager -- -- Sommarmorgon






    -- -- Acteur/Heartthrob -- Hoofdrol -- Mandalorian
    SallyFace







    • INVULLEN •

    • Rol (hoofdrol of bijrol)
    • Naam
    • Leeftijd
    • Carrière (Bijvoorbeeld acteur, talent agent, regisseur, schrijver, make-up artist etc.)
    • Reputatie (niet verplicht)
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Er is geen woordenminimum, maar zorg er wel voor dat je anderen iets met je post kunnen
    • Er is geen limiet op rollen, maar zorg voor variatie en dat je je (hoofd)rollen bij houd
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Drama in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • 16+ is uiteraard toegestaan, maar geef het aan bovenaan je post
    • Niemand is perfect!
    • Be creative
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2020 - 15:18 ]


    El Diablo.

    Oeh ik wil wel een boy resereveren :Y)


    How far is far

    Mag ik een vrouwelijke talent manager reserveren?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2020 - 14:00 ]

    Yes, ik zet jullie er zo bij ^^


    El Diablo.

    Mag ik een vrouw reserveren?

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 12:31 ]