• Ik ga op reis en ik neem mee...

    Iedereen kent het spelletje wel (: Het gaat zo,ik zeg bijvoorbeeld,ik ga op reis en ik neem mee m'n tandenborstel.Klaas zegt dan: Ik ga op reis en ik neem mee: m'n tandenborstel,en m'n hond.Jan:Ik ga op reis en ik neem mee: M'n tandenborstel,m'n hond en een boeket bloemen ofzo x')

    Ik begin
    Ik ga op reis en ik neem mee: Papieren zakdoekjes [/is ziek]^^
    x


    Say what you think.

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..)


    Can you meet me half wey?!

    ik ga op reis en neem mee:
    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten, Paul griffiths in een Zwembroek,

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten, Paul griffiths in een Zwembroek, internetverbinding.


    I am an idiot, I move.

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten, Paul griffiths in een Zwembroek, internetverbinding. pumps

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten, Paul griffiths in een Zwembroek, internetverbinding. pumps, elastiekjes TT_TT

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten, Paul griffiths in een Zwembroek, internetverbinding. pumps, elastiekjes TT_TT,Strijkplank[is handig!:Y)],Tom Kaulitz(mijn man!<33),Mijn honden,Geld(wat moet je zonder doen op vakantie!?),drinken!(:Y))


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten, Paul griffiths in een Zwembroek, internetverbinding. pumps, elastiekjes TT_TT,Strijkplank[is handig!],Tom Kaulitz,Mijn honden,Geld(wat moet je zonder doen op vakantie!?),drinken!.Georg(mijn man<333 :P) , mijn th dekbedden, mijn posters ,usbstick, me kamer:Y),laptop,geld

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas,een streikijzer, katrien (mijn engeltje..), Mijn katten, Paul griffiths in een Zwembroek, internetverbinding. pumps, elastiekjes TT_TT,Strijkplank[is handig!],Tom Kaulitz,Mijn honden,Geld(wat moet je zonder doen op vakantie!?),drinken!.Georg(mijn man<333 ) , mijn th dekbedden, mijn posters ,usbstick, me kamer,laptop,geld, Gustav Schäfer

    Omg.:')

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD
    x.


    ok

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas!


    I am an idiot, I move.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music


    Live life limitless.

    Mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, mijn vriendinnen en vrienden, laptop, zonnebril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkjex], mijn tekenblok, EEN DS!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken ^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[ de hele klerenkast^^, met kleren erin he!?], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband(altijd handig^^), en een schaar...(ook wel handig ^^) en een sinaasappelkistje met appels erin, Bill, een laptop, al mijn cd's, een cd-speler, Oli Sykes, een wandkleedje uit Azië, mijn super mega zalige Vincent, Alle sexci voetballers, veel tijdschrijften, chocoladerepen, henk, een wasmachine, de band you me at six, mijn man (bill kaulitz), sinterklaas, een strijkijzer, katrien (mijn engeltje), mijn katten, Paul Griffiths in een zwembroek, internetverbinding, pumps, elastiekjes TT_TT, strijkplank, Tom Kaulitz, mijn honden, geld, drinken, Georg, mijn th dekbedden, mijn posters, usb stick, me kamer, laptop, geld, gustav schäfer en ... de kerstman.XD en Sinterklaas! stijltang, music, een schrift met pen erbij


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.