• Ik ga op reis en ik neem mee...

    Iedereen kent het spelletje wel (: Het gaat zo,ik zeg bijvoorbeeld,ik ga op reis en ik neem mee m'n tandenborstel.Klaas zegt dan: Ik ga op reis en ik neem mee: m'n tandenborstel,en m'n hond.Jan:Ik ga op reis en ik neem mee: M'n tandenborstel,m'n hond en een boeket bloemen ofzo x')

    Ik begin
    Ik ga op reis en ik neem mee: Papieren zakdoekjes [/is ziek]^^
    x


    Say what you think.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL !


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop...xD^^

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler...xD

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië x']


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent (H)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!!


    Geen woorden, maar daden.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!xD

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk,


    AAP

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine...xD ^^[anders worden je kleren vies...xD]

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz;))

    mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in , BILL ! een laptop..., Al mijn CD's..x], een cd-speler , Oli sykes, een wandkleedje uit Azië , Mijn super mega zaliige Vincent, !!Alle Sexci Voetballerss!! veel tijdschriften!!,chocoladerepen =] Henk, een wasmachine,De band you me at six<3, mijne man(bill kaulitz), sinterklaas


    Keep calm and love Zayn Malik =)