• Ik ga op reis en ik neem mee...

    Iedereen kent het spelletje wel (: Het gaat zo,ik zeg bijvoorbeeld,ik ga op reis en ik neem mee m'n tandenborstel.Klaas zegt dan: Ik ga op reis en ik neem mee: m'n tandenborstel,en m'n hond.Jan:Ik ga op reis en ik neem mee: M'n tandenborstel,m'n hond en een boeket bloemen ofzo x')

    Ik begin
    Ik ga op reis en ik neem mee: Papieren zakdoekjes [/is ziek]^^
    x


    Say what you think.

    ik ga op vakantie en ik neem mee Papieren zakdoekjes,mijn camera,en een met de mond opblaasbare hoofdsteun.M'n vrienden en vriendinnen,laptop,zonnbril,condooms,IDEENBRON:3,me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipot en me mobieltje


    muziek altijd overal

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x]


    Your make-up is terrible

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok, en EEN DS!!,

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok, en EEN DS!!, m'n laptop

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok, en EEN DS!!, m'n laptop en een ballon.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    xD laptop staat er nu 2 x keer maar ok

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon en Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken.


    muziek altijd overal

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^


    it's cool to know nothing.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen


    muziek altijd overal

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!]

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!] en kaftpapier van Sinterklaas^^.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^)

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig...xD ^^)

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Papieren zakdoekjes, mijn camera, een met de mond opblaasbare hoofdsteun, m'n vrienden en vriendinnen, laptop,zonnbril, condooms, IDEENBRON:3, me stylish kersenjurkje, m'n familie, mijn nagellak, vliegtuig, jou, mijn Ipod, me mobieltje en Georg als huisslaaf in ee jurkje x], mijn tekenblok,EEN DS!!, m'n laptop, een ballon, Tom met zijn gitaar om muziek voor me te maken en een bed, niet te vergeten: mn Tinkerbell deken^^ en mijn kussen, mijn kleren...^^[de hele klerenkast^^, met kleren erin he?!], kaftpapier van Sinterklaas^^ en een rolletje plakband (altijd handig ^^), en een schaar...(ook wel handig... ^^) een sinaasappelkistje met appels er in(A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~