• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:21 ]


    Love yourself

    RED3 schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat ze daar niets anders doen? (A)😂


    Zoals mijn geliefde Bookwurm zegt: We’ll get there hahaha😌


    Love yourself

    Hoi allemaal,

    Ook ik zal een tijdje wat minder reageren. Het gaat even wat minder op het gebied van gezondheid en scriptie, waardoor ik daar meer aandacht aan zal moeten besteden en helaas iets minder tijd heb voor RPGs. Ik zal wanneer mogelijk nog reageren, maar dan weten jullie de reden als het wat minder (snel) gebeurd.

    Sommarmorgon schreef:
    Hoi allemaal,

    Ook ik zal een tijdje wat minder reageren. Het gaat even wat minder op het gebied van gezondheid en scriptie, waardoor ik daar meer aandacht aan zal moeten besteden en helaas iets minder tijd heb voor RPGs. Ik zal wanneer mogelijk nog reageren, maar dan weten jullie de reden als het wat minder (snel) gebeurd.


    Beterschap en succes met je scriptie!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Sommarmorgon schreef:
    Hoi allemaal,

    Ook ik zal een tijdje wat minder reageren. Het gaat even wat minder op het gebied van gezondheid en scriptie, waardoor ik daar meer aandacht aan zal moeten besteden en helaas iets minder tijd heb voor RPGs. Ik zal wanneer mogelijk nog reageren, maar dan weten jullie de reden als het wat minder (snel) gebeurd.


    Sterkte en succes (H)


    Love yourself

    Sommarmorgon schreef:
    Hoi allemaal,

    Ook ik zal een tijdje wat minder reageren. Het gaat even wat minder op het gebied van gezondheid en scriptie, waardoor ik daar meer aandacht aan zal moeten besteden en helaas iets minder tijd heb voor RPGs. Ik zal wanneer mogelijk nog reageren, maar dan weten jullie de reden als het wat minder (snel) gebeurd.


    Sterkte. Ik denk dat iedereen het ook wel iets drukker heeft nu ;c


    Music is my life

    Hebben jullie gehoord van Naya Rivera? :O


    I'm your little ray of pitch black.

    Freshly schreef:
    Hebben jullie gehoord van Naya Rivera? :O


    Ja, net gelezen. Ik ben echt geschrokken. Ik hoop echt dat ze in goede gezondheid wordt terug gevonden :/


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    God ik hoop echt dat Naya levend en wel teruggevonden word.

    Zieke mensen die wensen dat het Lea zou zijn, die op dit moment zwanger is.

    Jezus echt het gaat om Naya die nu echt terug naar haar zoontje moet 😭

    Eerst Cory, dan Mark , laat Naya alsjeblieft nog leven.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik ben echt in shock ook.. De kans is misschien niet heel groot meer omdat ze voorlopig niet meer gaan zoeken. Maar ik hoop toch echt dat ze haar nog kunnen redde


    Love yourself

    Echt heel heftig :O Ik hoop toch echt nog op een wonder..


    Music is my life

    Ik houd echt continu alle nieuws in de gaten. Ik blijf telkens ook maar denken aan haar zoontje. Ook ik hoop nog op een wonder. 🤞🏼


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik weet niet of deze RPG nog leeft aangezien er al lang niet meer gereageerd is. (Ik heb nog niet veel rpg’s gedaan dus ik weet niet wat normaal is C;). Maar ik wou nog even aangeven dat ik niet zo goed weet wat ik met Santana moet doen met betrekking tot het tragische verhaal rondom Naya. Ik wil niemand kwetsen of respectloos zijn door met Santana verder te rpgen zonder te overleggen. Ik kan mij voorstellen dat het emoties kan oproepen bij mensen.. Hoe kijken jullie daar tegen aan?

    Ik zou het niet erg vinden om Santana te laten vallen en om iemand anders te spelen als iemand het pijnlijk vind..


    Music is my life

    Breez schreef:
    Ik weet niet of deze RPG nog leeft aangezien er al lang niet meer gereageerd is. (Ik heb nog niet veel rpg’s gedaan dus ik weet niet wat normaal is C;). Maar ik wou nog even aangeven dat ik niet zo goed weet wat ik met Santana moet doen met betrekking tot het tragische verhaal rondom Naya. Ik wil niemand kwetsen of respectloos zijn door met Santana verder te rpgen zonder te overleggen. Ik kan mij voorstellen dat het emoties kan oproepen bij mensen.. Hoe kijken jullie daar tegen aan?

    Ik zou het niet erg vinden om Santana te laten vallen en om iemand anders te spelen als iemand het pijnlijk vind..


    Ik vind het echt heel netjes van je dat je dit eerst wilt overleggen! (: Ikzelf zie personages helemaal los van hun acteurs en probeer daar ook met respect mee om te gaan. (Ik schreef bijvoorbeeld ook Glee fanfics met Finn en Puck). Ik zou er dus geen moeite mee hebben. Maar anderen staan er misschien anders in dan ik.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik zou het net fijn vinden als Santana bleef.
    Echt effe krop in de keel en tranen in de ogen. Als je weet wat voor een turbolent leven ze gehad heeft...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Breez schreef:
    Ik weet niet of deze RPG nog leeft aangezien er al lang niet meer gereageerd is. (Ik heb nog niet veel rpg’s gedaan dus ik weet niet wat normaal is C;). Maar ik wou nog even aangeven dat ik niet zo goed weet wat ik met Santana moet doen met betrekking tot het tragische verhaal rondom Naya. Ik wil niemand kwetsen of respectloos zijn door met Santana verder te rpgen zonder te overleggen. Ik kan mij voorstellen dat het emoties kan oproepen bij mensen.. Hoe kijken jullie daar tegen aan?

    Ik zou het niet erg vinden om Santana te laten vallen en om iemand anders te spelen als iemand het pijnlijk vind..


    Van mij mag je ook blijven spelen, vind dat juist niet respectloos. Wel heel lief dat je het vraagt maar je hoeft er niet overin te zitten.

    Ik ben er ook vreselijk verdrietig door. Heb er geen woorden voor :(


    Love yourself