• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:21 ]


    Love yourself

    Misschien moet er trouwens bij Spaans nu uiteindelijk even een leraar komen? Hahah. Al staan Joey en Chad nog wel voor de beslushte Gleeks - moeten ze straks nog nablijven of zo ;o ?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    RED3 schreef:
    Misschien moet er trouwens bij Spaans nu uiteindelijk even een leraar komen? Hahah. Al staan Joey en Chad nog wel voor de beslushte Gleeks - moeten ze straks nog nablijven of zo ;o ?


    Ja, lijkt me slim inderdaad!

    Haha, ik denk niet dat Chad daar echt moeite mee zal hebben en ik denk dat Avery Joey wel zal komen vergezellen

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    Ja, lijkt me slim inderdaad!

    Haha, ik denk niet dat Chad daar echt moeite mee zal hebben en ik denk dat Avery Joey wel zal komen vergezellen


    Hahahah, ja. Well Joey zal misschien wel (lowkey) pissed zijn. Maar als Avery hem zou komen vergezellen zou dat al een hoop goedmaken (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2020 - 12:32 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ohhh sorry jongens dat ik zo weinig reageer =(

    Werk, een last minute zomerkamp voor scouting en een gekneusde pols werken allemaal niet echt mee =(
    Ik ga mijn best doen om deze avond nog iets te schrijven, anders wordt het morgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ohhh sorry jongens dat ik zo weinig reageer =(

    Werk, een last minute zomerkamp voor scouting en een gekneusde pols werken allemaal niet echt mee =(
    Ik ga mijn best doen om deze avond nog iets te schrijven, anders wordt het morgen.


    Doe alsjeblieft gewoon lekker rustig aan en voel je alsjeblieft niet gehaast! Ik denk dat de RPG het langste leuk blijft als iedereen gewoon op zijn eigen tempo schrijft. Als je wat meer tijd nodig hebt, is dat volgens mij gewoon helemaal prima.

    Voor Avery en Chad heb ik momenteel de volgorde "Avery - Danny - Effendi - Chad - Joey", waarbij ik wacht tot iedereen één keer heeft geschreven voor ik zelf weer verder schrijf. Daarnaast wacht ik met Chad nu natuurlijk ook op Rachel voor ik weer reageeer. Als dat snel is reageer ik vaak ook snel, maar als het een week duurt heb ik daar ook helemaal geen problemen mee.

    Misschien dat zoiets voor de Gleeks ook zou kunnen helpen, zodat niemand het gevoel heeft te hoeven haasten?

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    Doe alsjeblieft gewoon lekker rustig aan en voel je alsjeblieft niet gehaast! Ik denk dat de RPG het langste leuk blijft als iedereen gewoon op zijn eigen tempo schrijft. Als je wat meer tijd nodig hebt, is dat volgens mij gewoon helemaal prima.

    Voor Avery en Chad heb ik momenteel de volgorde "Avery - Danny - Effendi - Chad - Joey", waarbij ik wacht tot iedereen één keer heeft geschreven voor ik zelf weer verder schrijf. Daarnaast wacht ik met Chad nu natuurlijk ook op Rachel voor ik weer reageeer. Als dat snel is reageer ik vaak ook snel, maar als het een week duurt heb ik daar ook helemaal geen problemen mee.

    Misschien dat zoiets voor de Gleeks ook zou kunnen helpen, zodat niemand het gevoel heeft te hoeven haasten?
    Fieew =) ik ben vanuit voorheen meer de snellere rpg's gewend dus ik begon mij al schuldig te voelen een beetje. Maar het is inderdaad wat je zegt, het moet leuk blijven op welk tempo dan ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben met Elias en Ariel ook rustig aan het wachten op Luna, het kan nooit kwaad rekening met elkaar te houden. ;D Het moet geen probleem zijn als privé voorgaat natuurlijk, en zo moet het zeker niet voelen voor je. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    Ik ben met Elias en Ariel ook rustig aan het wachten op Luna, het kan nooit kwaad rekening met elkaar te houden. ;D Het moet geen probleem zijn als privé voorgaat natuurlijk, en zo moet het zeker niet voelen voor je. c:
    Vooral naar mijzelf toe de stress. Het is ineens sinds zaterdag en met name gisteren zoveel.. Voor mij eerste keer in de kampcommissie en vanwege Corona is alles zo last minute en een berg extra shit..

    Maar hey we gaan op ons kamp en ook nog eens op een super vette locatie die ik nooit bedacht had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Fieew =) ik ben vanuit voorheen meer de snellere rpg's gewend dus ik begon mij al schuldig te voelen een beetje. Maar het is inderdaad wat je zegt, het moet leuk blijven op welk tempo dan ook.


    Rustig aan hoor :). Ik zal met Blaine wel even wachten op Rachel zodat je niks mist


    Love yourself

    Mox schreef:
    Ik ben met Elias en Ariel ook rustig aan het wachten op Luna, het kan nooit kwaad rekening met elkaar te houden. ;D Het moet geen probleem zijn als privé voorgaat natuurlijk, en zo moet het zeker niet voelen voor je. c:


    This. Ik wacht ook rustig af, heb ook geen haast met posten dus alle tijd. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fijn, fijn!

    thanks lieve mensen(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Voor mij gaat het ook snel dus het is voor mij ook prima om even te wachten


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Vooral posten op eigen tempo, dat is het belangrijkste. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als ik iets heb gemist in mijn post, let me know, it was alot :'D


    El Diablo.

    Sorry dat ik de laatste tijd niet zo actief ben in het praattopic, maar ik heb enorme hoofdpijn-aanvallen waardoor ik al blij ben als ik met mijn char kan reageren! Als de hoofdpijn minder wordt / over is hoop ik hier ook weer te kunnen reageren (: