• come join us down the rabbit hole

          The Undergrounds — een club in hartje Manhattan waar de buitenwereld slechts een illusie is en binnen wiens muren regels niets dan richtlijnen zijn. Jongeren vanuit verschillende milieus vinden hier een uitweg van hun dagelijkse levens, weten realiteit in te ruilen voor iets in hun ogen aanlokkelijkers en laten zich verleiden tot het betreden van een andere werkelijkheid.
          Een nieuwe drug vind zijn weg naar binnen — maakt euforie iets haalbaars en helpt bij het vergeten van de dagelijkse sleur. Eveneens ontneemt het rationaliteit, spoort het agressie aan bij hen die daar gevoelig voor zijn, voedt jaloezie en vergroot lust tot immense proporties — om nog maar niet te spreken over het enorme dal wat je opwacht wanneer je weer uit je high komt. Kortom; blijven gebruiken lijkt de meest voor de hand liggende oplossing en hetgeen wat de meesten doen, met alle gevolgen van dien.
                            I am losing my grip on fucking reality.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

          De ingang van de club is te vinden in een steegje, zijn status iets wat voor genoeg klandizie zorgt zonder dat het al te centraal is gelegen. Lopende praktijken gebeuren onder de radar, mond op mond reclame hetgeen nieuwe mensen binnenhaalt en autoriteiten tot noch toe op afstand houdt.
          Achter de vervallen en bekladde deur betreed men een gang welke zelfs nuchtere mensen al het gevoel van een trip geeft, lichten verspringend en de opzwepende muziek al hoorbaar. De deur aan de andere zijde brengt je direct in de grootste ruimte van de club, links de garderobe, achteraan een bar, rechts de trap naar beneden en de dansvloer voor je neus — diens centerpunt iets wat direct in het oog springt.
          In de kelder vind men direct onderaan de trap de toiletten, links nog een dansvloer waar voornamelijk techno wordt gedraaid en rechts zijn privé booths te vinden voor hen die zich tijdelijk terug willen trekken uit de drukte of gewoonweg privacy zoeken.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    Stay high all the time to keep shit off my mind

    White Rabbit — vaak afgekort tot W — is een rond, wit pilletje met daarin de afdruk van een smiley. Het spul werkt binnen het halfuur en de werkingsduur verschilt uiteraard per persoon. Alles wordt intenser; kleuren, geuren, muziek en emoties. De high is vele malen sterker dan bekendere middelen, maar maakt het gat waarin je valt bij uitwerking enkel groter. Plafonddienst, geheugenverlies, depressie, noem het maar op — alles wat bijstaat aan de verleiding meer te nemen. Down the rabbithole we go, into the realms below.

    Find what you love and let it slowly Kill you

          Je rol kan een vaste gast zijn, iemand die er voor het eerst is, een bezorgde vriend of vriendin die zelf niet gebruikt, een personeelslid — noem het maar op. Bij twijfel mag je me altijd een berichtje doen. Vul het vaste riedeltje in en voeg hieraan toe hoelang diegene al bij de club komt en de eventuele reden van het drugsgebruik. Probeer in de gaten te houden wat de beweegredenen van anderen zijn, zodat niet iedereen hetzelfde heeft. De leeftijd van je rol graag 18+.
          De basisregels van Q gelden. Niet meer dan 2 rollen. Het lijkt me duidelijk dat 16+ is toegestaan, geef het even aan boven je hoofdstuk wanneer het seksuele handelingen betreft en zoals altijd respect voor elkaars rollen & have fun, pretty please.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

    Amren Kane
    Lola Decker
    Calissa Manderson
    Sierra Connell
    Rebecca Lewis
    Savea Acker
    Myrna Simmons
    Mea Roberts

    Silas Connell
    Vesper Rollins
    Benji Simmons
    Cassim Cortes
    AJ Cooper
    Dominic Liddell
    Seth Huxley
    G
    P
    P
    G
    G
    P
    G
    P

    G
    P
    G
    G
    G
    G
    G
    Cleverness
    Kismet
    Vern
    Feichin
    Hakuna_Matata
    Freshly
    Lavore
    Venustic

    Freshly
    Paralian
    Cleverness
    GoldenTrout
    Reflection
    Dinkley
    RainbowTrout
    1.1
    1.2
    1.3
    1.2
    1.3
    1.3
    1.4
    1.4

    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    1.3
    1.3
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    You do not understand and I cannot explain

    [ bericht aangepast op 14 juli 2020 - 19:43 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    ik werk al 40 uur :')

    1 met zwangerschapsverlof
    1 met een burnout

    ik ga geen 4 maanden lang 70 uur per week draaien
    en ze weigeren om nieuwe krachten aan te nemen 'want de oude komen weer terug'

    [ bericht aangepast op 25 juni 2020 - 12:43 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hakuna_Matata schreef:
    ik werk al 40 uur :')

    1 met zwangerschapsverlof
    1 met een burnout

    ik ga geen 4 maanden lang 70 uur per week draaien
    en ze weigeren om nieuwe krachten aan te nemen 'want de oude komen weer terug'

    Ooo heerlijk geregeld dit. Ook niet gewoon even een vakantiekracht of iets er bij nemen dus.
    En dan gaan er straks ook nog collega's zijn die vakantie hebben neem ik aan?


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik werk in de bouw en infra sector dus het hele bedrijf zit straks 3 weken dicht :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik merk het alweer. Goed geregeld jongens! Dit is toch om te janken. 🙄


    [ heaven knows ]

    Hakuna_Matata schreef:
    Ik werk in de bouw en infra sector dus het hele bedrijf zit straks 3 weken dicht :)

    OOOO kijk aan! Dus jij hebt straks lekker drie weken de tijd om bij te komen. Dan valt dat zwangerschapsverlof na de vakantie ook weg denk ik of niet *has no clue hoe lang dat duurt*


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Die dame heeft 4 maanden verlof haha
    en is 3 weken terug met verlof gegaan

    Een collega heeft ong 1,5 maand geleden een burnout gekregen voor onbepaalde tijd thuis


    We stonden voor op planning (met zn 2 over waarvan mijn collega part-time)
    Nu lopen we gelijk
    zegmaar volgende week de eerste achterstand.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    En dat is er dan nog maar vanuit gaande dat ze het bij 4 maanden verlof houdt in totaal x'D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2020 - 13:43 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    19 weken

    16 weken velrof + 3 weken bouwvak :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Valt de vakantie in haar verlof? Dan wordt die niet meegerekend, of ze moet haar vakantie er nog aan plakken. Dan wel haha.
    Maar als het goed is mag je baas voor haar uren weer iemand extra inzetten, dus het is een beetje jammer dat hij dit niet doet en daarmee jou ook wat ontziet. 72 uur is echt veel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    vakantie wordt er inderdaad aan geplakt :)

    En ik kom jullie gewoon hier vergezellen vanmiddag #Werkontwijkendgedrag.. alweer


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha, nou met zoveel uur geef ik je geen ongelijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hier is het hot hot hot. As everywhere. Net 3 zware stagedagen achter de rug, waarvan 1 12 uur door een spoedgeval. Thank god dat het trainen met de honden gisteravond niet door ging wegens de temperaturen maar man dat was pittig. Al moet ik zeggen dat ik liever weer naar stage ga want airco :D

    en hoe is het met onze ts? ;D

    Ja die warmte is echt killing als je moet werken! Wow 12 uur is wel heel erg lang, wat doe je als ik vragen mag?
    Met mij is alles helemaal prima, lekker twee daagjes vrij gehad en morgen weer aan de beurt in de hitte.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    CIeverness schreef:
    Ja die warmte is echt killing als je moet werken! Wow 12 uur is wel heel erg lang, wat doe je als ik vragen mag?
    Met mij is alles helemaal prima, lekker twee daagjes vrij gehad en morgen weer aan de beurt in de hitte.

    Jaa natuurlijk, dierenartsassistente (:
    de dag ervoor of op zondag heb ik dan geen zin maar als ik eenmaal in het ritme zit.. dan vind ik het bijna raar dat ik morgen niet hoef hahaha. Maar de airco was wel ideaal daar (: niet dat je daar veel van merkt als je bezig bent maar als je dan naar buiten gaat of binnen komt haha

    Die airco ben ik ook wel heel dankbaar voor nu op het werk :'). Die hebben we thuis niet.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign