• come join us down the rabbit hole

          The Undergrounds — een club in hartje Manhattan waar de buitenwereld slechts een illusie is en binnen wiens muren regels niets dan richtlijnen zijn. Jongeren vanuit verschillende milieus vinden hier een uitweg van hun dagelijkse levens, weten realiteit in te ruilen voor iets in hun ogen aanlokkelijkers en laten zich verleiden tot het betreden van een andere werkelijkheid.
          Een nieuwe drug vind zijn weg naar binnen — maakt euforie iets haalbaars en helpt bij het vergeten van de dagelijkse sleur. Eveneens ontneemt het rationaliteit, spoort het agressie aan bij hen die daar gevoelig voor zijn, voedt jaloezie en vergroot lust tot immense proporties — om nog maar niet te spreken over het enorme dal wat je opwacht wanneer je weer uit je high komt. Kortom; blijven gebruiken lijkt de meest voor de hand liggende oplossing en hetgeen wat de meesten doen, met alle gevolgen van dien.
                            I am losing my grip on fucking reality.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

          De ingang van de club is te vinden in een steegje, zijn status iets wat voor genoeg klandizie zorgt zonder dat het al te centraal is gelegen. Lopende praktijken gebeuren onder de radar, mond op mond reclame hetgeen nieuwe mensen binnenhaalt en autoriteiten tot noch toe op afstand houdt.
          Achter de vervallen en bekladde deur betreed men een gang welke zelfs nuchtere mensen al het gevoel van een trip geeft, lichten verspringend en de opzwepende muziek al hoorbaar. De deur aan de andere zijde brengt je direct in de grootste ruimte van de club, links de garderobe, achteraan een bar, rechts de trap naar beneden en de dansvloer voor je neus — diens centerpunt iets wat direct in het oog springt.
          In de kelder vind men direct onderaan de trap de toiletten, links nog een dansvloer waar voornamelijk techno wordt gedraaid en rechts zijn privé booths te vinden voor hen die zich tijdelijk terug willen trekken uit de drukte of gewoonweg privacy zoeken.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    Stay high all the time to keep shit off my mind

    White Rabbit — vaak afgekort tot W — is een rond, wit pilletje met daarin de afdruk van een smiley. Het spul werkt binnen het halfuur en de werkingsduur verschilt uiteraard per persoon. Alles wordt intenser; kleuren, geuren, muziek en emoties. De high is vele malen sterker dan bekendere middelen, maar maakt het gat waarin je valt bij uitwerking enkel groter. Plafonddienst, geheugenverlies, depressie, noem het maar op — alles wat bijstaat aan de verleiding meer te nemen. Down the rabbithole we go, into the realms below.

    Find what you love and let it slowly Kill you

          Je rol kan een vaste gast zijn, iemand die er voor het eerst is, een bezorgde vriend of vriendin die zelf niet gebruikt, een personeelslid — noem het maar op. Bij twijfel mag je me altijd een berichtje doen. Vul het vaste riedeltje in en voeg hieraan toe hoelang diegene al bij de club komt en de eventuele reden van het drugsgebruik. Probeer in de gaten te houden wat de beweegredenen van anderen zijn, zodat niet iedereen hetzelfde heeft. De leeftijd van je rol graag 18+.
          De basisregels van Q gelden. Niet meer dan 2 rollen. Het lijkt me duidelijk dat 16+ is toegestaan, geef het even aan boven je hoofdstuk wanneer het seksuele handelingen betreft en zoals altijd respect voor elkaars rollen & have fun, pretty please.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

    Amren Kane
    Lola Decker
    Calissa Manderson
    Sierra Connell
    Rebecca Lewis
    Savea Acker
    Myrna Simmons
    Mea Roberts

    Silas Connell
    Vesper Rollins
    Benji Simmons
    Cassim Cortes
    AJ Cooper
    Dominic Liddell
    Seth Huxley
    G
    P
    P
    G
    G
    P
    G
    P

    G
    P
    G
    G
    G
    G
    G
    Cleverness
    Kismet
    Vern
    Feichin
    Hakuna_Matata
    Freshly
    Lavore
    Venustic

    Freshly
    Paralian
    Cleverness
    GoldenTrout
    Reflection
    Dinkley
    RainbowTrout
    1.1
    1.2
    1.3
    1.2
    1.3
    1.3
    1.4
    1.4

    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    1.3
    1.3
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    You do not understand and I cannot explain

    [ bericht aangepast op 14 juli 2020 - 19:43 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Hakuna_Matata schreef:
    Jup

    edit dat was iets te snel op verzenden drukken met mijn dikke worstjes :').

    Maar ja, eigenlijk komt het daar wel op neer.
    Dus een week ingekort.

    Heel treurig dat dat 'zomaar' kan. Hopelijk had je nog geen plannen in die week? Ben overigens bezig aan Benji hoor.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nee nog geen plannen gemaakt, mijn rondreis Noorwegen ging niet door ivm corona. Had sowieso een paar vakantiedagen tekort, maar zou onbetaald opnemen dan. c:

    Ahja, heb wel aangegeven dat ik verwacht dat ik dan tussen de zomer en de kerstvakantie iig nog een week of lang weekend kan krijgen en dat daar dan niet moeilijk om gedaan wordt. (Wij hebben in principe 3 weken zomer en 2 weken kerst). Dat was akkoord.


    Geen haast hoor ^^.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hakuna_Matata schreef:
    Nee nog geen plannen gemaakt, mijn rondreis Noorwegen ging niet door ivm corona. Had sowieso een paar vakantiedagen tekort, maar zou onbetaald opnemen dan. c:

    Ahja, heb wel aangegeven dat ik verwacht dat ik dan tussen de zomer en de kerstvakantie iig nog een week of lang weekend kan krijgen en dat daar dan niet moeilijk om gedaan wordt. (Wij hebben in principe 3 weken zomer en 2 weken kerst). Dat was akkoord.


    Geen haast hoor ^^.

    Oeh zuur! Maar hopelijk dan iets wat je volgend jaar alsnog kan doen.
    Benji staat, ben iets creatief geweest met volgorden van tekst, maar hopelijk is het allemaal duidelijk zo.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    :c yeah heel jammer!

    Voor mij wel ^^.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Poehh, het is net of iedereen wachtte tot het warme weer voorbij was. Gisteren en vandaag was het letterlijk stormloop op stage, niet te doen haha. Morgen staan er tot nu toe minder afspraken dus ik hoop dat het dan weer rustiger is want manman (:

    Stiekem ook wel blij dat vanavond het trainen dus niet door ging, kan ik nu even uitrusten haha

    Hey folks, even de 'polsen-of-iedereen-het-gewoon-druk-heeft-en-de-rpg-niet-vergeten-is' check. Hoe zijn de tentamens/examens verlopen van degenen die daar nog mee bezig waren? Als ik iemand ergens bij/mee kan helpen met betrekking tot de rpg dan hoor ik het graag ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik heb het erg druk momenteel :') mijn bachelorfilm moet af op 1 September dus ik Ben goed drukjes, but when I can I write c' :


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oeeh spannend!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik post asap, maar mijn verbouwing hier thuis begint eindelijk wat sprongen te maken dus ik heb het wat drukker. Sorry voor het lange wachten!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Thanks voor het aangeven!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Feichin schreef:
    Ik post asap, maar mijn verbouwing hier thuis begint eindelijk wat sprongen te maken dus ik heb het wat drukker. Sorry voor het lange wachten!


    Kom je mijn slaapkamer ook even doen? :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hakuna_Matata schreef:
    (...)

    Kom je mijn slaapkamer ook even doen? :'D


    Haha, ik pas. Na deze verbouwing ben ik voor de komende 10 jaar genezen :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wij heben afgelopen kerst vakantie alles geschilderd boven haha wat een pokke werk.

    Maar hu moet de rest nog


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hakuna_Matata schreef:
    Wij heben afgelopen kerst vakantie alles geschilderd boven haha wat een pokke werk.

    Maar hu moet de rest nog


    Dat is ook best wat werk, ja haha.
    Wij zijn bezig met het plaatsen van een nieuwe aanbouw, inclusief nieuwe keuken. Als dit klaar is doe ik de aankomende 10 jaar niks meer qua verbouwen — wat een hell.


    Ik hoopte vandaag met Sierra aan de slag te geraken, maar lig helaas ziek op bed (of dat probeer ik toch). Ze komt echt asap.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2020 - 19:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Feichin schreef:
    (...)

    Dat is ook best wat werk, ja haha.
    Wij zijn bezig met het plaatsen van een nieuwe aanbouw, inclusief nieuwe keuken. Als dit klaar is doe ik de aankomende 10 jaar niks meer qua verbouwen — wat een hell.


    Ik hoopte vandaag met Sierra aan de slag te geraken, maar lig helaas ziek op bed (of dat probeer ik toch). Ze komt echt asap.


    Oeh vervelend om te horen! Wat heb je? Beterschap in ieder geval.


    Marrow deep, soul deep, essence deep