• Camp Halfblood
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Half-Blood Hill, Farm Road 3.141
    Long Island, New York 11954


    Het zonlicht glinstert uitnodigend over de roodkleurige aardbeien van de Delphi Strawberry Service. Een rustige, oninteressante plek voor de meeste mensen, maar een veilige haven voor jonge halfgoden. Want, tussen deze velden, houd zich een kamp schuil. Camp Halfblood.

    Verscholen onder illusies en beschermd door the Golden Fleece weet Camp Halfblood al jaren een veilig thuis te bieden aan de sterfelijke kinderen van de goden. Het bied ze een veilige haven waar ze kunnen trainen of gewoonweg hun zomers kunnen spenderen. Sinds enkele jaren weten zich twintig cabins te huizen in het kamp. Eveneens een Archery field, zwaardvecht arena, klimmuur met lava, een amfitheater, paardenstallen, een armory en 'The bog house'. Onder het strenge oog van Dionysus en Chiron worden deze jonge helden getraind om de wereld een veiligere plek te maken.

    De rust lijkt wedergekeerd te zijn in het kamp na de gebeurtenissen van the "Great Prophecy". Alles lijkt zijn gangetje te gaan maar de rust werd ruw verbroken door wat vreemde gebeurtenissen in het kamp. Er zijn spullen vermist en er wordt gestolen en vervolgens worden er onschuldige mensen beschuldigt. Er is duidelijk een verrader in het midden met de intentie het kamp wederom op zijn kop te zetten. Nu is de vraag nog, wie?

    Mensen die interesse hebben in de rol van een verrader mogen dat aangeven aan zowel Goldentrout als aan SallyFace


    However, there is a traitor between our mids, threathening to destroy the world as we know it.







    Young Demigods


    Zeus The Greek god of the sky, thunder, lightning, kingship, honor and justice.

    Since his oath with his Brother Hades and Poseidon, he was forbidden to have any more demigod children since they where very powerfull. However, Zeus didn’t keep that oath and beared a few more children. (In deze Rpg geven we de big three elk maar Maximum 1 kind. So be fast)

    Cabin 1 - Zeus
    Zeus' Cabin is described as a marble building looking like a mausoleum, with heavy columns. The big bronze double doors are polished in such a way to provide a 'holographic' effect of lightning bolts passing across. It also thunders all the time. It is described as looking like a bank.
    Inside: The interior has a dome-shaped ceiling that is decorated with moving mosaics of a cloudy sky and thunder bolts. A statue of Zeus in a traditional Greek chiton is centered in the room.


    Hera The Greek Goddes of motherhood, marriage, family and women

    The cabin of Hera is there as an ode to the goddess. However, since she’s the goddess of marriage, she never disproven her loyalty towards her husband Zeus.

    Cabin 2 - Hera
    Hera's Cabin is a marble, formal-looking building, graceful with slim columns garlanded with pomegranates and flowers. It is done in a similar way to her husband, Zeus' cabin except smaller. However, Hera's cabin is more graceful, having slimmer columns with pomegranates and flowers around them. The walls also have images of peacocks carved on them, as well as the doors.
    The interior has a large statue of Hera in the center with a fire pit at it's feet, like a temple. There is no furniture inside due to no one will ever stay in that cabin and is honorary (Hera is the goddess of marriage and "doesn't run around having affairs with mortals. That is her husband's job".

    Poseidon The Greek god of of the sea, storms, earthquakes, droughts, floods and horses (In deze Rpg geven we de big three elk maar Maximaal 1 kind. So be fast)

    Cabin 3 - Poseidon
    Poseidon's Cabin is a long, low building with windows facing the ocean. The cabin is made from rough sea stone, pieces of coral and seashell embedded into the outside walls, and a trident with a big bronze number 3 over the door.

    The interior has walls made of abalone. There are six neat bunk beds with silk sheets and a salt water fountain that was made out of gray sea rock, has a fish that spouts the water from its mouth, and has coral decoration.
    The bottom is filled with golden drachmas for Iris messages, although it is unknown if the coins will ever run out. Percy later sliced the fountain in half. There is also a sort of mobile of hippocampi or "fish-ponies" as Tyson calls them. He also added unknown underwater plants and corals, sitting in the window sill, "more beautiful than the Demeter kids could whip up," Percy commented.

    Demeter The Greek goddes the harvest, fertility, and agriculture

    Cabin 4 - Demeter
    Demeter's Cabin is covered in flowers and tomato plants grow on the walls and doorway. Wild flowers and roses grow on the porch. It has a real grass roof. The cabin is colored a light shade of brown.
    Inside: The interior has a grass floor and an oak tree in the center to hold up the ceiling.

    Ares The Greek God of war

    Cabin 5 - Ares
    Ares' Cabin is badly painted red and has a large boar's head over the door with barbed wire on the roof. Annabeth mentioned it did have land mines, but she might have been joking. Rock music is constantly blaring from it. It's unknown what it looks like on the inside.

    Athena The Greek virgin goddess of wisdom, civilization, mathematics, strategy, defensive warfare, crafts, the arts, and skill

    Cabin 6 - Athena
    Athena's Cabin is a gray building with plain white curtains and a design of an owl over the door.
    The interior has a workshop and a library. The library is filled with thousands of books and old scrolls, as well as tables and chairs for demigods to study and read. The workshop is crammed with tables and work benches, and the cupboards are filled with materials to build things. There are also several 3-D models of buildings, blueprints, old war maps, and armor. It was later said that the cabin was also filled with SMART boards and other things typically found in classrooms, with all the bunks shoved together against one wall, "as if sleep was not important". Percy described it as a "braniac's workshop."

    Apollo The Greek god of the sun, light, healing, disease, plague, music, art, poetry, archery, reason, knowledge, truth, and prophecy

    Cabin 7 - Apollo
    Apollo's Cabin is made of solid gold and made to glow during the daytime - it's hard to tell if the gold is reflecting light or generating it.
    The interior has bunk beds on either side with a cot in the middle of the cabin for the injured. Rough cedar beams that rib the ceiling and the white plaster walls are bare except for a few hooks for coats and weapons. It smells of clean linen and dried sage. The cabin is described as modest by Apollo. The only decorations are some flowerpots on the windowsills, filled with cheerful yellow blooms from the island of Delos. They only grow in and around the cabin. Will has a bookshelf where he kept reference materials about his father Apollo to share with new campers. One of the flowerpots is filled with red and purple hyacinths.

    Artemis The Greek virgin goddess of the hunt, archery, wilderness, forests, the Moon, radiance, maidenhood, and childbirth

    Since Artemis is the maidengoddes, she has sworn to be a virgin goddes. Therefore she has no children.
    The cabin, however, is a place for 'Artemis' Hunters, young people who succomed themselves into the maidenhood.

    Cabin 8 - Artemis
    Artemis' Cabinis an all silver building with silver curtains, similar to the outfit of the Hunters. It also glows silver during night time as if reflecting the moon, but looks like a normal cabin during daytime. It is decorated with paintings and carvings of wild animals, but mostly with stags.
    Because Artemis does not have children of her own and the cabin is honorary; however it is used by the Hunters, the adopted children of Artemis when they visit camp. It's unknown what it looks like on the inside.

    Hephaestus The Greek god of forges, fire, technology, craftsmen, sculptors, volcanoes, and blacksmiths

    Cabin 9 - Hephaestus
    Hephaestus' Cabin looks like a small factory, with brick walls and smokestacks like the forges and lots of gears around the entrance.
    The interior has folded steel bunks against the walls that Leo describes to be like "high-tech Murphy beds". Each bed has a digital control panel, blinking LED lights, glowing gems, and interlocking gears. It has shiny metal walls and metal slated doors. It is noted for being unclean and messy, filled with junk most of the time. A fire pole comes down from the second floor. A circular staircase leads down into some kind of basement. The walls are lined with every kind of power tool imaginable, and a huge assortment of weaponry. A workbench overflows with scrap metal, screws, bolts, washers, nails, rivets, and a million other machine parts. There is also a tunnel underneath. It is associated with Bunker Nine. The most famous demigod son of Hephaestus was Archimedes.

    Aphrodite The Greek Goddess of beauty, love, desire, passion, sexuality, pleasure, and fertility

    Cabin 10 - Aphrodite
    Aphrodite's Cabin is a wooden cabin with a painted blue roof, pillars, checkerboard deck with steps and gray walls. It also has a pink door and potted carnations by the window. It also smells heavily of designer perfume. Piper describes it as "a giant Barbie house where supermodels go to die."
    Inside: The interior has pink walls with white window trim. There is also lace curtains that are pastel blue and green which match the sheets and feather comforters on all the beds. The guys have one row of bunks separated by a curtain, but their section of the cabin was just as neat and orderly as the girls'. The cabin is always clean except for under the beds, which have chocolate wrappers, love notes, and other things under them. Every camper has a wooden camp chest at the foot of their bunk with their name painted on it. The only other bit of individualism was how the campers had decorated their private bunk spaces. Each have slightly different pictures tacked up of whatever celebrities they thought were hot. A few have personal photos, too, but most were actors or singers.

    Hermes The Greek god of roads, travel, loads, gymnasiums, athletes, diplomacy, orators, thieves, commerce, trade, and invention. He is the messager of the gods

    Cabin 11 - Hermes
    Hermes' Cabin has peeling brown paint and a caduceus over the door. It is probably in such bad shape because it was so over-populated. Once more demigods started getting claimed and the minor gods' cabins were built, space conditions improved.

    Dionysus The Greek god of grape-harvest, wine, madness, parties, religious ecstasy, and theater

    Cabin 12 - Dionysus
    Dionysus' Cabin has its roof and walls lined with grape vines. It is unknown what it looks like on the inside.

    Hades The he Greek god and ruler of the Underworld, the dead and riches

    Since his oath with his Brother Hades and Posseidon, he was forbidden to have any more demigod children since they where very powerfull. However, Zeus didn’t keep that oath and beared a few more children. (In deze Rpg geven we de big three elk maar Maximaal 1 kind. So be fast)

    Cabin 13 - Hades
    Hades' Cabin is a windowless cabin made of solid obsidian, with heavy columns and torches that burn green like Greek fire twenty-four hours a day and has a skull over the door.
    Inside: The interior has beds that resemble coffins, with mahogany frames, brass railings, and bloodred velvet blankets and pillows. According to Nico, "Apparently somebody thought that the children of Hades were vampires, not demigods." Hazel had partitioned off her side of the cabin with sheets so that "it looked like a quarantine zone," although they were most likely taken down by now.

    Iris The Greek Goddess of the Rainbow and the messager for the gods

    Cabin 14 - Iris
    The children of Iris stay here, but it is unknown at this time what it looks like.

    Hypnos The Greek god of sleep

    Cabin 15 - Hypnos
    Hypnos' Cabin is described by Jason as an old-fashioned prairie house. It has a rush roof and mud walls. There is a wreath of red poppies on the door.
    Inside: The interior has a hearth with a crackling fire. Above the mantel hangs Hypnos' symbol: a poplar tree branch dripping water from the river Lethe, into a collection of tin bowls. Soft violin music is always playing, and the air always smells like fresh laundry. There are always plenty of warm, empty beds, all with feather pillows, fresh sheets and fluffy quilts.


    Nemesis The Greek goddess of balance, retribution, and vengeance

    Cabin 16 - Nemesis
    There is a broken wheel above the door that resembles Pac-Man. Ethan Nakamura would have been the only known member of this cabin, but he died before it was built. It's unknown what it looks like on the inside.


    Nike Greek goddess of victory


    Cabin 17 - Nike
    The children of Nike stay here. Designed by the architect, Annabeth Chase, the cabin has magical paint that can change the exterior color just by touching it. The cabin is four modules, back-to-back with two on each side, and has four entrances. The cabin also has a slanted roof and high ceilings. The cabin can be rearranged and moved as desired; this module can be as big or small as it needs to be. More campers can fit into the same amount of space as a regular cabin with more privacy and better accommodations.
    Inside: The interior has four main sitting rooms with two built-in cushioned benches that double as beds, in each, and storage space underneath for their clothes, armor, and weapons. There is also built-in, programmable furniture that can be collapsed, moved, and reshaped; with the snap of their fingers, the living area can be turned into a bedroom, gym, dining room, or military command center. There is also a dozen preprogrammed interior-decorating schemes. There is also state of the art private bathrooms with large shower. A narrow staircase leans against the back wall that leads up to the lofts with two more twin beds and extra built-in storage underneath the stairs. The loft can also be used as a meeting area, game room, whatever the campers want.

    Hebe The Greek goddess of youth and forgiveness


    Cabin 18 - Hebe
    The children of Hebe stay here. Designed by the architect, Annabeth Chase, the cabin has magical paint that can change the exterior color just by touching it. The cabin is four modules back-to-back with two on each side, and has four entrances. The cabin also has a slanted roof and high ceilings. The cabin can be rearranged and moved as desired; this module can be as big or small as it needs to be. More campers can fit into the same amount of space as a regular cabin with more privacy and better accommodations.
    Inside: The interior has four main sitting rooms with two built-in cushioned benches that double as beds, in each, and storage space underneath for their clothes, armor, and weapons. There is also built-in, programmable furniture that can be collapsed, moved and reshaped; with the snap of their fingers, the living area can be turned into a bedroom, gym, dining room, or military command center. There is also a dozen preprogrammed interior-decorating schemes and state of the art private bathrooms with large shower. A narrow staircase leans against the back wall that leads up to the lofts with two more twin beds and extra built-in storage underneath the stairs. The loft can also be used as a meeting area, game room, whatever the campers want.

    Tyche The Greek goddess of luck, chance, and fortune


    Cabin 19 -Tyche
    The children of Tyche resides here. According to Rick Riordan, the cabin looks like a minature Las Vegas casino. The cabin has magical paint that can change the exterior color just by touching it. The cabin is four modules back-to-back with two on each side, and has four entrances. The cabin also has a slanted roof and high ceilings. The cabin can be rearranged and moved as desired; this module can be as big or small as it needs to be. More campers can fit into the same amount of space as a regular cabin with more privacy and better accommodations.
    Inside: The interior has four main sitting rooms with two built-in cushioned benches that double as beds, in each, and storage space underneath for their clothes, armor, and weapons. There is also built-in, programmable furniture that can be collapsed, moved, and reshaped; with the snap of their fingers, the living area can be turned into a bedroom, gym, dining room, or military command center. There is also a dozen preprogrammed interior-decorating schemes and state of the art private bathrooms with large showers. A narrow staircase leans against the back wall that leads up to the lofts with two more twin beds and extra built-in storage underneath the stairs. The loft can also be used as a meeting area, game room, whatever the campers want.

    Hecate The Titan goddess of magic, the Mist and Crossroads


    Cabin 20 - Hecate
    Hecate's Cabin looks normal but is built from blocks of stone with magic inscriptions written on them. If the blocks are dropped, they could explode or turn anyone within half a mile radius into trees. The cabin is four modules back-to-back with two on each side, and has four entrances. The cabin also has a slanted roof and high ceilings. The cabin can be rearranged and moved as desired; this module can be as big or small as it needs to be. More campers can fit into the same amount of space as a regular cabin with more privacy and better accommodations.
    Inside: The interior has four main sitting rooms with two built-in cushioned benches that double as beds, in each, and storage space underneath for their clothes, armor, and weapons. There is also built-in, programmable furniture that can be collapsed, moved, and reshaped; with the snap of their fingers, the living area can be turned into a bedroom, gym, dining room, or military command center. There is also a dozen preprogrammed interior-decorating schemes and state of the art private bathrooms with large showers. A narrow staircase leans against the back wall that leads up to the lofts with two more twin beds and extra built-in storage underneath the stairs. The loft can also be used as a meeting area, game room, whatever the campers want.



    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES







    Head Counselour?


    Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens/Krachten:
    Relaties:
    Extra: Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens/Krachten:
    Magisch artefact van zijn/haar ouder:
    Relaties:
    Extra:


    Cabin 1 Zeus (1 Max)

    Name Daughter DarkOne

    Cabin 3 Poseidon (Max 2)

    Tobias "Toby" Riley Summers 19 Son Dinkley

    Name Daughter/Son User

    Cabin 4 Demeter

    Nylah Lily Castro 19 Daughter Fika

    Cabin 5 Ares

    Ronan Kearney 20 Son RainbowTrout

    Name Daughter/Son User

    Cabin 6 Athena

    Silas Lincoln Perry 18 Son GoldenTrout

    Cabin 7 Apollo

    Dorcas Allan 18 Daughter Ristridin

    Lesley Allan 18 Son Dinkley

    Cabin 9 Hephaestus

    [R] Name Son User
    [R]

    Cabin 10 Aphrodite

    Amor Chesterfield 17 Son GoldenTrout

    Cabin 11 Hermes

    Anna 'Annie' Markovich 17 Daughter KIaus

    Cabin 12 Dyonisus

    Name Daughter/Son User

    Cabin 13 Hades (Max 1)

    Hayden Bennett 19 Son KIaus

    Cabin 14 Iris

    Name Daughter/Son User

    Cabin 15 Hypnos

    Name Daughter/Son User

    Cabin 16 Nemesis

    Name Son DarkOne

    Cabin 17 Nike

    Name Daughter/Son User

    Cabin 18 Hebe

    Name Daughter/Son User

    Cabin 19 Tyche

    Evangeline 'Eve' Bell 19 Daughter xLiberosis

    Cabin 20 Hecate

    Ophelia Anderson 19 Daughter Heliophelia








    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?



    .
    CAMP RULES



    Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    Nooit alleen het bos betreden.
    Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    RULES

    Niet meer dan 3 personages per persoon.
    Eén kind van de Big Three per persoon.
    Eén Head Counselor per persoon.
    Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).


    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Sallyface of Rainbowtrout maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    De Percy Jackson francise behoort tot Rick Riordan.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2020 - 18:07 ]


    How far is far

    xLiberosis schreef:
    Zou ik misschien nog een dochter van Tyche kunnen reserveren? (:

    Of course!


    How far is far



    Praattopic!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Evangeline 'Eve' Bell


    ⦿ ⦿ ⦿

    Evangeline - bearer of good news. originated from greek.
    Eve - life. originated from hebrew.
    Bell - originated as an occupational name for a bell ringer or bell maker. originated from english.


    -- Leeftijd
          19 years of age. Born on a warm summer night on the 2nd of July, which makes her zodiac sign Cancer.


    -- Goddelijke ouder
          Tyche, daughter to Aphrodite and Hermes. Greek goddess of chance, fate and fortune. She represented not only the positive aspects of these characteristics but also the negative ones. When Tyche was balancing on a ball, it symbolized unstable fortune that could come and go, just like a ball might roll in any direction. In later times, she appeared wearing a blindfold and was shown with other assorted items that suggested risk and uncertainty.


    -- Innerlijk     
    Adventurous - curious - shy - empathetic - forgiving - genuine - helpful - honest - humble - loyal - observant - optimistic - sweet

    but also:

    anxious - quick to conform - inflexible - stubborn - unpredictable - tactless - overemotional - fiery - bad loser



    -- Uiterlijk
          ⦿ Bruin gekruld haar. Vaak zul je Eve met een weelderige bos krullen op haar hoofd voorbij zien komen, al vindt ze het af en toe ook wel eens leuk om haar haar te stijlen.
          ⦿ Bruine ogen, zo donker dat ze soms wel geheel zwart lijken.
          ⦿ Getinte huid, iets wat ze heeft geërfd van haar vaders kant van de familie.
          ⦿ Met haar 172 cm is Eve allesbehalve kort te noemen. Daarbij heeft ze relatief lange benen waardoor mensen haar nog wel eens langer kunnen inschatten.
          ⦿ Meerdere piercings in haar oren. Aan beide oren drie gaatjes in haar oorlel, daarbij heeft ze in haar linker oor ook een helix.

    ⦿ ⦿ ⦿

    -- Geschiedenis
    Tyche | Mother | Age unknown | Goddess of chance, fate and fortune
    Joseph Bell | Father | 52 years of age | History teacher
    Estelle Deveaux | Stepmother | 47 years of age | Nurse
    Amélie Bell | Half-sister | 12 years of age | High school student

    ⦿ ⦿ ⦿


    Joseph ontmoette Eve's moeder op een plek die iedereen alles behalve verraste. Namelijk, een casino in het prachtige Las Vegas. Het ene na het andere spel verloor hij. Totdat een onbekende vrouw plaatsnam aan de tafel. Het tij was gekeerd, in plaats van dat hij alles verloor leek hij opeens alles te winnen. Na enige tijd wou de vrouw vertrekken, maar Joseph smeekte haar om nog eventjes te blijven zitten, denkende dat zij hetgeen was wat hem geluk had gebracht. Op die manier brachten ze de hele nacht samen door. Eerst alleen aan de black jack tafel, maar na verloop van tijd verplaatsten ze het feestje naar boven, naar Joseph's hotel kamer.

    Na die nacht leek Tyche geheel van de aardbodem verdwenen zijn, tot ze na een aantal maanden weer iets van zich liet horen. Ze biechtte op zwanger te zijn van Joseph, maar niet voor het kind kunnen te zorgen door haar goddelijke taken. Na lang twijfelen ging de man akkoord met het voorstel dat hij de baby zou grootbrengen. Direct na de geboorte was Tyche weer verdwenen, en liet ze Joseph alleen achter met het kleine meisje, die hij Evangeline noemde, als een ode aan haar moeder.

    Eve haar jeugd was zorgeloos. Joseph deed alles wat hij kon om voor de kleine halfgod te zorgen, waardoor Eve amper de aanwezigheid van een moederfiguur miste. Rond haar vierde levensjaar verscheen er echter een nieuwe vrouw in haar vaders leven. Met z’n drieën vormden ze een gezin totdat na een aantal jaar het gezin een nieuw lid verwelkomde. Amélie, de dochter van Estelle en Joseph, en dus Eve haar halfzusje.

    In het huishouden verliep alles soepeltjes, in tegenstelling tot op school. Eve’s haar ADHD, in combinatie met haar dyslexie en ‘speciale’ uiterlijk was genoeg reden voor de kinderen om haar te pesten. In die periode begonnen de krachten die ze van haar moeder had meegekregen ook de kop op te steken. Waar Tyche haar vader geluk had gebracht, brachten Eve’s krachten haar alleen maar ongeluk, gezien ze deze alles behalve onder controle had. Na verloop van tijd besloot Joseph zijn dochter van school te halen en thuis les te geven. Het ongeluk dat het meisje ervaarde leek te bedaren, maar haar dyslexie in combinatie met zijn baan die veel van hem vroeg was het bijna onmogelijk voor hem om het meisje correct les te geven. Dat was de reden dat Joseph besloot om Eve naar Camp Halfblood te sturen. Inmiddels loopt ze al vijf jaar rond in het kamp.




    ⦿ ⦿ ⦿

    -- Vaardigheden
    Tychokinesis - Tyche's children love games of chance. It is not advisable to bet against them as they have an uncanny ability of winning when it seems unlikely. They have the power to manipulate luck. Gezien tychokinese haar enige kracht is heeft ze deze na haar vijf jaren in het kamp al vrijwel geheel onder controle.
    Superhuman - strength, speed & agility, durability, healing, senses, stamina, reflexes
    Wapen - Tyche wordt niet afgebeeld met een bepaald wapen, wat Eve de vrijheid heeft gegeven om zelf te experimenteren met welk wapen ze wil gebruiken. Op het moment is ze erg goed in het hanteren van lange afstandswapens, zoals de pijl en boog en een speer. Echter wil ze graag ook handiger worden in het gebruik van andere wapens, naast de dolk die ze standaard bij zich draagt.

    -- Extra
    Geaardheid - heteroseksueel
    Magisch Artefact - klavertje vier ketting, die ze vrijwel elke dag met zich mee draagt.
    Likes - kampvuren - boeken - katten - de nacht - zonsondergang - schilderijen - koken - Parijs - chocola - muziek luisteren op vol volume - gokken
    Dislikes - vlees - vroeg opstaan - regenachtige dagen - winter - koffie
    Talen - Engels, Latijn, beetje Frans

    Ik twijfel of ik nog een kind wil van Hephaestus, Hermes, Hypnos, of Dionysus... Help


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik twijfel of ik nog een kind wil van Hephaestus, Hermes, Hypnos, of Dionysus... Help

    Allemaal! Haha nee kidding, doe lekker wat jij het leukst vindt en waar je het meest inspiratie voor hebt c:


    How far is far

    Dat is het probleem dus, voor allemaal wel een beetje, maar ik weet dus niet wie te kiezen


    Bowties were never Cooler

    Ik zou degene kiezen waar nog niemand voor is. Zo is er meer variatie in het speeltopic zelf.


    [ heaven knows ]

    Ze zijn allemaal nog leeg volgens mij, maar anders doe ik Hermes voor nu en kijk dan even.

    Telt Hayden trouwen als een demigod met of zonder krachten, gezien hij ze zeker wel heeft, maar er geen gebruik van kan maken door zijn vader?


    Bowties were never Cooler

    Annie

    • Naam • Anna Markovich
    Anna • Genade
    Markovich • Zoon van Marko

    • Leeftijd • 17
    Ze is geboren op een zonnig 26 September in Detroit, Michigan, USA

    • Goddelijke ouder • Hermes
    The Greek god of roads, travel, loads, gymnasiums, athletes, diplomacy, orators, thieves, commerce, trade, and invention. He is the messenger of the gods.

    • Innerlijk •
    Krachten • Onzelfzuchtig, behulpzaam, sterke wilskracht, trouw, ondeugend, pienter, overtuigend, dapper, groot hart, energiek, sociaal, zelfstandig

    Zwaktes • Roekeloos, overmoedig, sluw, manipulatief, slecht moreel kompas, snel fysiek agressief, onberekenbaar, opstandig, rusteloos, brutaal

    • Uiterlijk • [fc: Daria Sidorchuk]
    Annie is een kleine dame met een eeuwig zelfverzekerde, bijna uitdagende, houding. Ze heeft een heel bleke huid, net als iedereen in haar familie, die nooit echt kleurt. Haar lange licht krullende haren zijn vaal rood. Haar bruin-groene ogen stralen met ondeugende glinsters en de glimlach op haar zachtroze lippen voorspelt maar weinig goeds. Ze heeft heel fijne gelaatstrekken, die scherp zijn afgetekend, maar tegelijkertijd heel teer lijken. Er is alleen niets teers aan deze dame. Ze is erg klein en mager, door haar verleden, maar niet iemand die je moet onderschatten. Dit is goed te zien aan haar eeuwige geschaafde knokkels, en de talloze littekens op haar lijf die een zware jeugd weerspiegelen. Ze is veel sterker dan ze eruit ziet, maar vooral heel snel en lenig, waardoor ze ook van velen kan winnen die in brute kracht veel sterker zijn dan zij.
    Annie draagt altijd oude, zoveelste-hands kleding. Paisley zorgde er altijd voor dat er geen gaten in zaten, maar dat was ook het enige. Haar kleren zijn altijd vaal van de ontelbare keren wassen, waardoor haar haaren plots veel feller lijken dan ze zijn.
    • Geschiedenis •
    Hermes • Father
    Paisley Markovich • Mother
    Michael Markovich • Brother
    Alfred Markovich • Brother
    Nicholas Markovich • Brother
    Benjamin Markovich • Brother

    Paisley heeft geen makkelijk leven gehad. Ze groeide op in een van de slechtste wijken van Detroit in een arm Oekraïens-Amerikaans gezin, waar misdaad en geweld altijd aan de orde van de dag zijn. Op haar 15e werd ze zwanger van Mickey. Hij was een ongelukje van toen de condoom knapte op een schoolfeest. Een abortus plegen was in haar familie geen optie. Na zijn geboorte was het voor haar niet te doen om naar school te blijven gaan, waardoor ze voor haar 16e stopte om voor Mickey te zorgen. Om geld te verdienen deed ze vanalles, van drugs verkopen tot oppassen en van post rondbrengen tot sloten maken. Ook hielp ze vaker dan eens haar broers met hun klussen, vooral als getaway driver.
    Op haar 18e kwam een nieuwe lucratieve manier om geld te verdienen tot haar beschikking in een locale stripclub. Dit gaf haar de mogelijkheid ook 's nachts te werken, zeker met Mickey die dan sliep, maar overdag wel iemand nodig had die thuis was. Ze vond het niet geweldig, maar het bracht wat op. Jammer genoeg had ze veel klanten en weinig te zeggen over haar werk, waardoor ze al snel evenveel voor als achterin de zaak werkte. Zo werd ze al snel zwanger van Alfie. Dit zorgde ervoor dat ze bij haar ouders uit huis werd gezet. Ze eindigde in een piepklein appartementje, wanhopiger dan ooit. Ze kon achterblijven werken in de club en deed allerlei klusjes om de rekeningen te blijven betalen.
    Over de jaren daarna, toen Mickey 6 en 9 was, volgden Nicky en Benji. Wel kreeg Paisley de kans om het leven als hoer gedag te zeggen toen Mickey 10 was. Ze wist een baan in een lokale supermarkt te krijgen, daarnaast paste ze nog op de buurtkinderen in de weekenden, en hielp soms haar broers nog wat. Het was genoeg om een wat groter appartementje te betalen, maar nog altijd was geld heel erg krap voor het gezin. Ze zwoor mannen af en werkte hard voor haar jongens, ondanks dat ze allemaal, net als haar hele familie, er niet altijd legale bijbaantjes op na hielden.
    Toen Mickey 15 was, leerde Paisley Christopher kennen in de supermarkt. Hij was tijdelijk in Detroit, maar vond haar meer dan interessant genoeg om toch op date te vragen. Ondank haar verleden was er iets betoverends aan de man en stemde ze in. Ze belanden al snel in een vurige affaire, waar uiteindelijk toch weer een zwangerschap uit kwam. Hier kwam ze pas achter toen hij weg was, maar ze kon het niet over haar hart verkrijgen het kindje op te geven. Zo kwam Anna terecht in de club jongens.
    Anna's broers zijn altijd heel beschermend over haar geweest, Nicky nog wel het meest, ondanks dat hij niet de oudste is. Toen ze geboren werd was Mickey al gestopt met school en diep verzeild in het familiebedrijf met zijn ooms. Alfie zat nog wel op school, maar had zo veel te doen dan hij weinig thuis was, net als Mickey. Nickey, ondanks dat hij nog geen 10 jaar ouder was dan zij, werd echt een soort kruising van een oudere broer en vaderfiguur voor haar. Ze zijn altijd het meest close geweest van alle kinderen. Hij is ook de enige van de jongens die niet in de criminaliteit zit.
    Anna's jeugd was zeker niet zorgeloos. Er waren altijd geldzorgen en ook nog de zorgen om Mickey en Alfie, en later ook Benji, tijdens hun tripjes met hun ooms. Het werd al jong duidelijk dat Anna een talent had om sloten te openen zonder de sleutel, ook is ze heel fijn, lenig, en klein gebouwd met vliegensvlugge vingers, waardoor dingen stelen voor haar vrij makkelijk ging. Ze heeft nooit echt haar best gedaan op school, omdat ze het nut er niet van inziet en moeite heeft met lezen en stilzitten door haar ADHD en dyslexie.
    Toen Anna 11 was, en ze bezig was met inbreken in school in het weekend, maakte ze voor het eerst kennis met de monsters. Gelukkig was Nicky bij haar met een vuurwapen dat ze kon gebruiken, anders waren ze er niet meer geweest. Niet lang hierna gebeurde het nogmaals, en weer wist ze zichzelf te redden met haar broer's wapen, maar ze begon zich er echt wel naar bij te voelen. Drie dagen later werd er onverwacht op de deur geklopt toen zij, Nicky, en Benji onverwachts thuis waren nadat er brand was gesticht op school en de school was ontruimd. Er stond een vreemde man voor de deur en Anna's hand lag meteen op de honkbalknuppel die ze naast de deur hebben hangen. Toch was er iets aan de man die ervoor zorgde dat ze hem aanhoorde. In eerste instantie verklaarde ze hem voor gek, maar na een flinke bak koffie en haar broers die het wel amusant vonden, begonnen er hier en daar toch wat dingen te klikken, vooral toen Paisley later thuis kwam en ook haar verhaal deed. Een week later zat Anna, met de man die een satyr bleek te zijn, in de trein op weg naar Camp Halfblood. Ze gaat eens in de paar maanden een weekendje naar huis, vooral als Nicky vrij is van zijn baan als leger verpleegkundige.



    • Wapens/Krachten •
    Annie is een echte jack of all trades, zoals alle kinderen van Hermes. Ze is bijna nergens super goed in, maar kan alles wat ze probeert wel een beetje. Ze pikt dingen snel op, maar blijft er nooit lang genoeg mee bezig om er echt een meester in te worden.
    Annie is heel snel en lichtvoetig, iets wat ze van haar vader heeft meegekregen. Verder is ze sowieso erg athletisch aangelegd, maar haar bijna bovennatuurlijke lenigheid heeft ze toch echt van haar moeder. Dit alles zou ze kunnen gebruiken om te turnen, maar in plaats daarvan zijn het de perfecte vaardigheden voor een dief. Misschien is het haar opvoeding of misschien is het de aanleg van haar vader, waarschijnlijk beide, maar Annie is heel goed in stelen. Ongemerkt zakkenrollen en inbreken zijn haar favoriete bezigheden, waarbij sloten al sinds ze klein was haar weinig moeite kosten om te openen. Of dit van haar vader komt of van als maar oefenen is weer de vraag. Wel heeft ze de intuïtie om aan te voelen of ze een val in loopt of niet, wat waarschijnlijk van haar vader vandaan komt.
    Dit alles samen zorgt ervoor dat je maar beter je portemonnee niet in de buurt kan hebben in de buurt van deze dame. Ook heeft het geen zin om iets wat ze wil bij haar weg te houden, want linksom of rechtsom krijgt ze het toch wel in handen.
    Annie vecht nog altijd het liefst met een vuurwapen of vlindermes. Ze vind zwaarden en pijl en boog maar achterhaald. Dat betekend niet dat ze niet kan zwaardvechten of boogschieten, want daar is ze best heel vaardig in en heeft een geweldige precisie, maar haar voorkeur ligt bij de wapens die ze al van kinds af aan kent. Een ouderwets vuistgevecht deinst ze ook zeker niet van terug, maar ze vecht wel vuil, zeker in hand-to-hand combat.
    As their father is the god of travelers, Children of Hermes are naturally “jacks-of-all-trades”. Their skills include:
    Enhanced Speed
    Enhanced Durability
    Audiokinesis
    Enhanced Theft Abilities: Clauditiskinesis, Lock Intuition
    Alchemy
    Chrimatakinesis

    • Magisch artefact van zijn ouder •
    Annie's vader heeft haar een postbode tas nagelaten. In eerste instantie lijkt het gewoon een hele oude schoudertas, maar er past veel meer in dan op het eerste ogenblik lijkt. Ze draagt hem meestal, maar niemand weet ooit of alles in de tas van haar is of niet.

    • Relaties •

    • Extra •
    Annie is hetero.
    Zoals iedereen in haar deel van Detroit is Annie al jong begonnen met roken en drinken. Haar eerste biertje dronk ze op haar 10e en haar eerste sigaret rookte ze nog eerder. Het is voor haar heel normaal, maar de meeste mensen vinden dit vreemd. In Camp Halfblood drinkt ze maar weinig, maar ze rookt nog altijd wel minimaal een pakje of twee per week.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2020 - 22:08 ]


    Bowties were never Cooler

    KOSTAS EMIL FLOROS

    Son of Posseidon - The new guy




    Kostas ||Greek|| "constant, steadfast".
    Emil || Greek || " Rival"
    Floros || Greek || "Green, greenfinch "




    ' Its silly really, my name meaning constant, while the water is never the same...'

    19 || 18 - O3 || Hetero ||Greek



    INSIDE

         


    Kostas is een zeer vriendelijke jongeman die het met de meeste mensen goed kan vinden, zijn rustige karakter en openlijkheid maken hem des te meer benaderbaar. De jongeman is het altijd vrij gewoon geweest om zich behulpzaam te maken voor anderen en is sociaal ingesteld waardoor hij vaak wel een praatje maakt. Hij kan goed met mensen omgaan -en is vaak het slachtoffer van ouderen die hun dochter met hem willen koppelen- Het karakter met Kostas kun je goed vergelijken met de oceaan. Hij kan enerzijds erg uitnodigend zijn, anderzijds heeft hij ook veel dingen die hij verborgen weet te houden in het diepste van zijn ziel. Het willen onderzoeken kan je ofwel een schat opleveren of eerder je ondergang.
    Kostas is een vrij losse jongeman en heeft een hoog tolerantie gehalte, hij verliest niet gauw zijn cool en is ook wel een rustig persoon. Natuurlijk heeft hij ook wel zijn jongensstreken en kan hij wel domme dingen doen- zoals ener ander tienerjongen- al is dat vaak ook in omgang met anderen waar hij goed mee overeen komt.
    Kostas is een jongen die naast erg geduldig - ook weinig jaloezie kent - en geniet van de kleine dingen in het leven. Zo vind hij het niet erg om de underdog te zijn en neemt iedere kans dat hij krijgt met beide handen aan. That said.... Kostas kan ook vrij moeilijk 'neen' zeggen. De familieman groeide op met drie jongere zusjes die het woord 'nee' niet begrepen, hierdoor werkt Kostas zich soms in de schaduwen, maar dat vind hij niet zo erg. Hij moet nog beter leren om eens voor zichzelf op te durven komen.
    Het liefdesleven van Kostas is iets dat de jongen vrij vlot afgaat. De mooiboi zal niet ontkennen dat hij niet geniet van de genen dat zijn ouders hem beschonken hebben, en hoewel hij soms iets ijdel kan zijn, is hij geen narsicist. De jongeman heeft in zijn jeugd wel van de vrouwelijke aandacht weten te genieten en heeft vaak 'ja' gezegd, om andere niet te kwetsen. Wat zoals je kon verwachten veel meiden heeft gekwetst. Hieruit heeft de jongen wel geleerd natuurlijk en ook zijn zusjes hebben hem de les hierover gespeeld. De jongeman heeft zich wel herpakt en heeft enkele relaties gehad, waarvan twee iets langerdurende. De jongen is wel serieus over relaties, maar overdenkt het soms iets te veel, of zet zijn eigen geluk aan de kant om zijn vriendin alles te geven. De jongeman is nu even singel en dat doet hem wel goed, al is hij wel graag bij iemand die hem echt lief kan hebben.
    Kostas is een sportieveling maar ook een echte foodie, hij kan vrij goed overweg met dieren, kinderen en ouderen en is een loyale vriend. Hij luistert liever dan praten, maar als je echt zijn mening over iets wilt weten, komt er wel eens een filosofie uit - die vrij verwarrend is- maar als je het goed weet te ontcijferen je kan helpen. Kostas heeft soms moeite om zijn gedachten te expliceren, waardoor hij zich liever stiller houd.
    Kostas is een beschermer, hij zou voor zijn familie en vrienden in het vuur springen -iet wat hij al heeft gedaan-


    ’ Who am I really? ‘


    OUTSIDE



    Dat Kostas leuk is om naar te kijken is algemeen bekend. De jongen heeft een donkerkleurige huid en donkere haren, die zijn Griekse roots trots maken. Kostas heeft een gespierd lichaam en hij zou liegen als hij zichzelf niet ijdel zou noemen. De jongen werkt hard voor zijn conditie en ging tweemaal per week gaan sporten al zag je hem het vaakt met een surfplank in de golven. Hierdoor kent hij zijn atletisch figuur en zongebruind huidje. De jongen meet 1m 84 en heeft een bovengemiddelde lengte hiermee. Zijn grootouders komen net tot boven zijn borstkas uit...
    Zijn oceaanblauwe ogen contrasteren hevig met zijn zwarte haren, en zijn omringt met lange zwarte wimpers. Kostas heeft bredere maar verzorgde wenkbrauwen en een zorgvuldig getrimd baartje. Als hij zich gladscheert is de stoppel er tegen de avond al terug, dus prefereert hij om zijn al staand baartje gewoon bij te trimmen. Kostas heeft een gaatje in zijn linkeroor sinds hij veertien was -mede dankzij de peer pressure van zijn toenmalig vriendinnetje- en draagt verder een lederen vriendschapsbandje die hij van zijn jongste zusje Sofia heeft gekregen.
    Sinds recent heeft Kostas nog een eye catcher al probeert hij deze was schuil te houden, namelijk zijn linker arm. Deze arm is lelijk verbrand en zit onder de omwindsels. Hoewel de schade een stuk verkleind is, blijft het litteken hem achtervolgen als een laatste waarschuwing. Ook een klein stukje van zijn wenkbrauw lijkt te missen evenals wat arm en beenhaar, maar hij weet zich nog gelukkig te prijzen.
    Kostas outfits bestaan vaak uit hoodies of leukzittende jackets en beachshorts met sandalen of conversen. Zo nu en dan durft hij ook een luchtig hemt aan te doen ùaar op kamp is hij dankbaar dat oranje shirt te mogen aandoen in plaats van shirtless te moeten rondlopen.

    ’ The smel of the Ocean takes me home. ‘








    HISTORY



    Dad || Poseidon - The Greek god of of the sea, storms, earthquakes, droughts, floods and horses
    Mother || Amalia Oakley (née Floros ) || 43 || Uitbaatster van een Grieks restaurant
    Stephdad || Mason Oakley || 42 || Uitbater van een Grieks restaurant - Demigod son of Hephaestus -
    half sister || Demi Oakley|| 14 || studente middelbare school
    half sister || Alexis Oakley|| 14 || Studente middelbare school
    half sister || Sofia Oakley || 11 || Studente lagere school

    Grandma || Pinelopi Floros || 63 || Gepensioneerd.
    Grandpa || Nicolo Floros ||65 || Chefkok Grieks restaurant



    Kostas was een grote oopsie, maar eveneens ook een wens dat in vervulling ging. We keren twintig jaar terug. een toen vierentwintig jarige Amalia werkte als serveerster in het Griekse restaurant van haar ouders, te California. Het restaurantje kende zijn thuis aan het strand en had de beste verse ingrediënten voor hun heerlijke gerechten. Hun succes zou zelf bij de goden bekend geweest zijn, want daar stond Poseidon. De knappe visserman leek meeen voor de charmes van Amalia te vallen, al was de man wel slimmer dan dat. Hij had immers een verbond met zijn broers, een dat hij eerder al had geschonken met Percy en Tyson. De man kwam bijna maandelijks een geïntrigeerde Amalia , zo erg dat ze soms eens bij hem aan tafel kwam zitten en hem graag wat ouzo inschonk. Die ene bewuste avond hadden de twee wat te veel shotjes binnen en de naïeve Amalia smeekte de god voor een nachtje met elkaar. Zij zag immers een toekomst voor hen twee. Poseidon had erg zitten twijfelen, maar Amalia had de nodige overtuigingskracht -of twee- . De volgende dag van de zeegod immers verdwenen en Amalia had hem niet meer gezien. De jonge vrouw had haar anticonseptie middelen wel, maar de goddelijke vruchten wisten zich toch in haar te nestelen. Eens Amalia afwist van het kind kon ze er niets meer aan doen en werd ze langzaamaan verliefd op het mannetje. Die lenteachtige maart dag werd het mannetje geboren en ze noemde hem Kostas. In de hoop dat hij haar een stabieler leven zou schenken iets wat de dame een eindje had gekregen. Kostas was een nieuwgierig maar braaf kereltje die dol was op het helpen van zijn grootouders in de keuken. Als ze het mannetje niet vonden kon hij op twee plekken zijn, aan het strand of in de keuken. Hij was drie toen zijn moeder Mason leerde kennen. De loodgieter wist zich een weg door hun pijpleiding te vinden en ook zijn moeders hart. Na twee jaar kreeg hij er twee zusjes bij en trouwde zijn moeder met Mason. Kostas werd geadopteerd door zijn stiefvader, maar wilde zijn achternaam behouden, iets waar zijn ouders respect voor hadden. Op zijn zesde liet Kostas de restaurant kreeften vrij, nadat hij claimde hun hulpkreten te hebben beantwoord en op zijn zevende wist Kostas een hete kom soep over zich heengegoten te krijgen, maar hij had miraculeus geen dropje op hem gekregen... Iets wat zijn beide ouders zien gebeuren hebben. Waar Amelia geen idee had wat ze had gezien, kreeg Mason een idee, dat Kostas geen normaal jochie was. Mason werd soort van een beschermer voor Kostas, leerde hem lezen en erg veel Grieks. Hierdoor heeft Kostas nooit een idee gehad van zijn godelijke kant en de gevaren die er misschien bij kwamen, want Mason beschermde hem. Mason had al snel een idee wie Kostas goddelijke ouder zou kunnen zijn, er waren veel discussies tussen Mason en Amerlia hierover waardoor de twee op Masons 15de een breuk hadden. Amelia weigerde te geloven dat haar zoon en man afkwamen van de Griekse goden. Waar ze eerst had gedacht dat het een grapje van haar Vader en Man waren geweest, leek het later dat Mason serieus meende dat haar zoon niet normaal was. Mason had het willen bewijzen, maar Amelia wilde het niet weten. Uiteijdelijk na een klein half jaar was het stel weer terug samen. Kostas groeide op tot een respectvolle jongeman en geweldige grote broer. Na zijn afstuderen op highschool wilde hij eerst een goed jaar sparen om misschien een ontdekkingstocht te doen voor hij zou gaan studeren , maar hierdoor moest hij van zijn moeder maar werken in het familie restaurant, iets wat hij met liefde deed.
    Echter een kleine week geleden, sloeg het noodlot toe voor de familie. Tijdens een stormachtige nacht brak het onweer in op het restaurant. Ze waren allemaal diep in slaap en hadden de brand nooit opgemerkt. Pas toen Kostas ruit openvloog en de regen hem waarschuwde, wist hij -moeilijk ademhalend- alarm te slaan. De jongen bracht eerst zijn zusjes in veiligheid, en zijn stiefvader wist zijn moeder uit het huis te sleuren. Zijn grootouders zaten helaas nog in het brandend vuur. Waar Mason een demigod is, die besctendig is tegen vuur, is Kostas dat niet. Toch hield het de jongeman niet tegen om tegen het geschreeuw van zijn moeder in, de vlammen in de duiken om zijn grootouders te redden. Het was in dit moment, dat Kostas een groot deel van zichzelf ontdekte. De vlammen likten zijn hielen en dreigde zijn familie met zich mee te nemen. Het nam de jongen al zijn energie, maar hij wist zijn grootouders te beschermen met een grote water koepel. Hij kreeg hen zo buiten maar geraakte zelf verstrikt in de vlammen. Toen hij wakker werd dat hij met zijn stiefvader in de auto, opweg naar Kamp halfbloed.
    Volgens Mason zou er een ruzie uitgebroken hebben tussen Zeus en Poseidon, waardoor de bliksem het huis in geslagen was. Kostas familie was veilig en zouden veiliger zijn als Kostas even naar het kamp zou gaan.
    De jongen heeft veel moeten slikken en zit nog wat ongelovig op het kamp. Al begint hij na drie dagen er wel aan te wennen, zeker nu zijn vader hem erkent heeft als een zoon van poseidon.



    RELATIONSHIPS





    EXTRA




    Likes Zijn familie, de oceaan, slapen, stilte, mensen, liefde, gezouten popcorn, paarden, zwemmen, ouzo, zijn Griekse roots, de kleine dingen in het leven, zijn grootvaders eten, eten , drank, gezelschapsspelen, telivisie kijken, smoothies,
    Dislikes geheimen, ruzies, testobject van zijn zusjes zijn- that means a lot of make-up- , lezen, vuur, death, leugens
    Weapon of choice Kostas is hier nog maar enkele dagen en weet nog niet waar hij goed in kan zijn.
    Powers
    Atmokinesis (limited): They have limited control over the weather. They can create small hurricanes and storms to attack others or for defense.
    Hydrokinesis: The ability to control water with the mind. They can themselves to stay dry in water, extract water shoot from petrified seashells, create oxygen bubbles underwater for people who cannot breathe underwater, and harden water to form solid ground to walk on or shields. They even can make giant fists of water that mimic whatever they do, which can be used to grab enemies or smash them into the ground.
    Cryokinesis (limited): They have very limited control over ice; such as create an icy hurricane to attack all nearby monsters.
    Vitakinesis (limited): They can use water to strengthen themselves and heal most wounds, the amount of water and time needed for the healing being proportionate to the severity of the wound.
    Water Immunity: If they fall into the water, they will be immune to water pressure. Additionally, they can breathe underwater for unlimited amounts of time and see in the darkness underwater.
    Heat Immunity (limited): They have a higher resistance to fire and burns than regular people.
    Watercraft Manipulation: When they are in saltwater, they always know their exact nautical coordinates, wherever they are (such as in water or on a ship or boat). They have the telekinetic ability to control boats and ships. They also know exactly how to work the boats and what all the parts do
    Geokinesis: They have a limited amount of control over the earth. They can create earthquakes as their father is known for creating them.
    Communication: They have divine authority over his father's subjects and can speak both telepathically and normally with each other underwater.
    Zoolingualism (limited to Equestrians and Marine Life): They can understand and talk to marine animals, equines, and similar creatures.
    Fears Big fires, losing his family, kippen - childtrauma- hoge hoogtes
    Talents Kostas is een zeer goede surfer
    Other Kostas verstopt zich voor de dochters van Aphrodite- hij is namelijk een beetje geschrokken van hun hebberige attirute -


    Kostas is een nieuwkomer op het kamp so be nice ;'3

    [ bericht aangepast op 31 juli 2020 - 17:28 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    C A S P I A N      "C A S"      O' R E I L L Y




    G O D L Y      P A R E N T

    Dionysus, the Greek god of grape-harvest, wine, madness, parties, religious ecstasy, and theater

    L E E F T I J D

    Cas is 20 jaar oud
          Cas is geboren op 20 februari wat hem het sterrenbeeld vissen geeft


    C A M P

    Children of Dionysus have the ability to cause and/or cure madness
    Children of Dionysus can turn anything into wine
    Children of Dionysus have the ability to curse someone with the symptoms of a really bad hangover (e.g. headaches, drowsiness, vomiting, dizziness, etc.) for a time
    Children of Dionysus generally have an addiction to a certain drink, and they can have withdrawal affects
    Children of Dionysus tend to be innate actors and playwrights, as their father is the patron of theatre/theater
                                  Children of Dionysus also have the power of chlorokinesis, or the power to control plants, limited to vine plants, such as grapes and strawberries


    🙞
    🙜


    I N N E R L I J K

    Charmant Flirt Dramaqueen Onverantwoordelijk Expressief Brutaal Licht geraakt Arrogant Goedhartig Aanhankelijk Achterdochtig Dominant Driftig Eigenwijs IJdel Extravert Sarcast Grappig Intelligent Jaloers Luidruchtig Sluw Passief agressief Roekeloos Zelfverzekerd

    [sixe=2]Cas is een jongeman die een aardige gebruiksaanwijzing met zich meebrengt. De jongen weet als geen ander hoe hij zijn charmes in de strijd kan gooien en kan hier vaak hemel en aarde mee bewegen. Hij knippert eens wat verleidelijk met zijn lange wimpertjes en gooit er een verleidelijke grijns achteraan en hij heeft de helft al gewonnen. Hij is er een meester in te krijgen wat hij wil, en is hierin vastberaden. Wanneer hij zijn zinnen ergens op heeft gezet zal hij dan ook niet rusten voor hij dat specifieke ding voor elkaar heeft.
    De jongen houdt erg van affectie en flirt met alles wat los en vast zit. Hoewel zijn voorkeur uitgaat naar het mannelijk geslacht wordt er niet raar opgekeken als een dame ten prooi is gevallen. Zolang Cas zijn aandacht maar krijgt is hij tevreden.
    Hoewel Cas een charmante jongeman is valt zijn arrogantie niet onder stoelen of banken te schuiven. Het is hem dan ook met de paplepel in gegoten dat je in dit leven nergens komt door vriendelijk te zijn en dat wanneer je geld hebt mensen ontzag voor je hebben. Cas weet niet anders en loopt dan ook aardig te koop met zijn welvaart.
    Dit betekent niet meteen dat Cas een naar persoon is, de jongen heeft ook genoeg goede kwaliteiten. Hij is zich er bewust van dat hij veel kan maken en breken en maakt hier gretig gebruik van.
    Hij heeft een zekere air over zich heen hangen. De één ontwijkt hem hierom en de ander knoopt hierdoor juist een gesprek met hem aan. Echter is deze fancy rijke luis zoon act enkel een façade.
    Ook Cas heeft zo zijn problemen waar hij tegenaan loopt. De jongen paradeert misschien wel rond als een of andere arrogante zak, dit betekent niet dat hij geen zachtaardige kant heeft.
    Cas is stiekem erg aanhankelijk en geniet van iedere vorm van aandacht die hij krijgt, zowel positief als negatief. Het gebeurt niet snel maar eenmaal hij gek op iemand is -is hij bereid alles voor deze persoon te doen. Het liefst hecht hij zich aan niemand, althans, zo laat hij het voorkomen. Eenmaal hij de aandacht heeft van iemand die hij leuk vind kan hij erg jaloers worden, puur uit angst dat hij opnieuw verlaten zal worden.
    Cas is een sociale, extraverte jongen die met iedereen wel een gesprek aan weet te knopen. Eenmaal hij begonnen is met praten praat hij de oren van je hoofd. De jongen heeft een duidelijke eigen mening en loopt hier graag mee te koop. Cas is erg druk in zijn hoofd en dit vertaalt naar zijn lichaamstaal. Ook kan hij erg luidruchtig worden en is hij over het algemeen een aardige dramaqueen. Hij maakt de dingen graag groter dan ze daadwerkelijk zijn, voornamelijk zodat hij de aandacht kan ontvangen.
    Cas is niet op zijn mondje gevallen, en zegt dingen vaak voordat hij er goed genoeg over nagedacht heeft. Dit heeft hem wel eens vaker in de problemen gebracht. Doordat hij een muur om zichzelf heeft gebouwd schiet hij snel in de aanval wanneer iemand hem door dreigt te krijgen dat hij eigenlijk niet zo stoer is als hij beweert. Hierdoor is hij dank ook licht ontvlambaar en heeft hij een aardig temperament. Cas is een doener en geen denker, waardoor wanneer hij kwaad is hij nogal eens zijn vuisten voor zich laat praten.
    Wanneer je de jongen leert kennen zal je er snel genoeg achter komen dat het geen verkeerde jongen is, hij uit zich alleen op de verkeerde manier. Toch heeft Cas genoeg potentie ook al ziet hij dit zelf niet.

    U I T E R L I J K

    Cas is een knappe jongeman te noemen. De jongeman is erg ijdel en dat is ook aan hem af te zien. Zijn haar zit altijd netjes in model, zijn kleding is altijd netjes gestreken en brandschoon en zijn baardje is altijd netjes getrimd.
    Hoewel de jongen qua kledingstijl en lengte er niet direct tussenuit springt kan je niet om hem heen. Niet alleen heeft de jongen nogal een groot ego rond zich heen hangen, ook besprenkelt hij zichzelf iedere dag opnieuw rijkelijk met zijn kenmerkende geurtje: Clive Christian No. 1, welke hij ieder jaar cadeau krijgt voor kers van zijn grootmoeder.
    Zijn bruine haren zitten altijd net in model, toch hangt er aan het eind van de dag wel eens een verdwaalde lok haar voor zijn ogen. Zijn baardje houdt hij iedere dag netjes bij en voor zijn huid heeft hij ook iedere dag een routine.
    Met zijn 1,78 is hij zeer zeker niet de langste in het kamp en van zijn hoeveelheid aan spieren moet hij het ook niet hebben. Hij beschikt wel over wat spiermassa maar in vergelijking met sommige andere demigods is hij maar een miezerig jongetje.
    Toch, ondanks zijn lengte kan hij nog aardig intimiderend overkomen.
    Cas heeft helder bruine ogen die een hoop liefde maar ook een hoop afgunst uit kunnen stralen.
    Piercings heeft Cas niet en naast een paar kleine krabbeltjes die hij in een dronken bui heeft laten zetten heeft hij ook geen tatoeages.
    Cas ziet er altijd verzorgd uit en zijn kleding kast straalt dan ook klasse uit. Meestal loopt hij rond in een blouse of een neutraal zwart shirt. Hij vind het oranje shirt wat het kamp vertegenwoordigd dan ook ronduit verschrikkelijk.
    Doordat Cas zuinig is op zijn uiterlijk zijn er bijna geen sporen meer te bekennen van de acne die hij als puber had. De enige oneffenheid die te vinden is op de huid in zijn gezicht is de opvallende moedervlek onder zijn rechteroog.




    🙞 🙜









    G E S C H I E D E N I S

    Parents

    Dionysus II Vader


    Siblings


    Cas is praktisch opgegroeid tussen de wijnranken en flessen fancy dure wijn. Zijn moeder liep altijd rond in een prachtige avondjurk met de duurste juwelen rond haar nek en haar polsen. Er hing altijd een hele groep om haar heen om haar te vergezellen en Cas werd opgescheept met zijn nanny.
    Ze was aardig. Ze deed altijd spelletjes met hem en bereidde het lekkerste eten. Toch wenste Cas dat zijn moeder iets meer tijd voor hem vrij maakte. Ondanks dat hij haar niet vaak zag wilde hij niets liever dan haar trots maken. Cas heeft altijd op een all boys privéschool gezeten. Hoewel het geen geheim was dat Cas ADHD en Dyslexie had, geraakte hij wel erg vaak in de problemen. Hij heeft merendeels van zijn school carrière dan ook doorgebracht in het nablijflokaal. Op deze school heeft hij de normen en waarden geleerd hoe hij ze deze dagen kent, maar hij heeft hier ook geleerd dat zijn seksuele voorkeur uitgaat naar het mannelijk geslacht. Cas veroorzaakte al genoeg problemen op de school en toen bekend werd dat hij ook nog eens homoseksueel was binnen de muren van een jongensschool werd hij weggestuurd. Hij moest weer naar huis.
    Hij vond het jammer dat hij weggestuurd was maar was bijzonder enthousiast om eindelijk weer eens thuis te zijn. Zoals gewoonlijk haalde zijn nanny hem op en eenmaal thuis kwam hij een man tegen in plaats van zijn moeder. Haar nieuwe vriend en tevens businesspartner. Ze hadden hun bedrijven samengevoegd en werden zo nóg succesvoller. Al snel verhuisde het gezin naar een nog grotere villa. Het huis was zo groot dat het mogelijk was elkaar dagen lang niet tegen te komen. Het was mooi en er was genoeg te beleven, toch maakte dit Cas er niet gelukkiger op. Naast een aantal stiefbroers en zussen was hij helemaal alleen. Zijn moeder miste hem niet eens wanneer hij niet kwam opdagen voor het eten. Natuurlijk had hij genoeg dure flessen wijn tot zijn beschikking en van het een kwam het ander. Cas ontwikkelde al snel een alcohol probleem. Echter loste het zijn gevoel van eenzaamheid niet op. Hier wist hij wel een oplossing op. Hij begon met feestjes af te struinen en veranderde in een ware party animal. Echter kwam hij er al snel achter dat ding enkel een tijdelijke oplossing was.
    Hoewel zijn moeder maar weinig aandacht aan hem besteedde wilde ze niet bekend staan aan de succesvolle vrouw met een alcoholist als zoon. Ze verbood hem ook nog maar één fles alcohol aan te raken en zo verdwenen alle flessen achter slot en grendel. Nu was Cas aangewezen op een cola dieet. Steeds wanneer hij een glas van de rijke bruine vloeistof in schonk wenste hij vurig dat het een heerlijk glas wijn was. En wanneer hij zich goed focuste smaakte het precies hetzelfde. Dit was wanneer hij uitvond dat hij alles wat hij wilde in alcohol kon veranderen. Als wist hij alleen niet zeker of het wel echt was of hij dit enkel hallucineerde en het bij afkickverschijnselen hoorde...
    Uiteindelijk heeft Cas ervoor gekozen weg te lopen, in de hoop ergens een nieuw leven te beginnen. Nu raakte hij pas echt in de problemen, hij was immers helemaal alleen en niemand wist waar hij was. Hij werd achterna gezeten door verschillende wezens en ontsprong de dans steeds net op tijd. Gelukkig werd hij snel daarna vergezeld door een jongen die hem wel een veilige plek wist aan te bieden. Cas, wie op het moment geen andere keus had, volgde de jongen. De jongen bleek een satyr en bracht hem naar zijn thuis, kamp halfbloed.
    Eerst kon Cas er maar niet aan wennen en dacht hij dat het allemaal één grote act was. Toch na een aantal weken begon hij te wennen en zich zelfs thuis te voelen. Natuurlijk was Cas nog altijd niet van zijn alcohol probleem af en probeerde hij op iedere manier mogelijk aan alcohol te komen. Meestal eindigde het er in dat hij op het matje geroepen werd bij meneer D en Chiron. Hoe eigenwijs Cas was stopte dit hem natuurlijk niet. Ook verzorgde Cas vaak genoeg ongewenste feestjes en zo ging het maar door. Hij was nog steeds niet erkent door zijn goddelijke ouder wat hem tot pure wanhoop dreef. Hij bleef bang dat hij vroeg of laat het kamp weer zou moeten verlaten, dat het een foutje was. Tot op een dag meneer D naar voren kwam en Cas erkende als zijn zoon. Natuurlijk was dit goed nieuws maar Cas stond er niet bepaald om te springen. Hij had tijdens zijn verblijf hier niets anders dan problemen veroorzaakt en daar was zijn oude chagrijn van een vader niet erg blij mee geweest. Toch was hij nooit erg gestraft geweest, iets waarvan nu duidelijk werd waarom niet.
    Met zijn vader aanwezig op het kamp kan Cas meer voor elkaar krijgen dan de gemiddelde kamper, iets waar hij zo nu en dan nog wel eens misbruik van maakt.
         


    🙞 🙜


    E X T R A

    Advantages —


    Disadvantages —

    Talen —
    Engels, Grieks, Frans

    Verslavingen —
    Alcohol, nicotine

    Seksualiteit —
    Homoseksueel

    Angsten —

    [ bericht aangepast op 3 aug 2020 - 18:41 ]


    How far is far

    ALICIA DIAZ


    f u l l
          Alicia Rose Diaz.
          p r o n u n c i a t i o n: [ ah-LISS-ee-ah ]
          m e a n i n g: Alicia heeft de betekenis [ noble ], wat een Spaanse origine heeft, Rose is self-explanatory, en Diaz heeft ze van één van haar moeders gekregen.


    n i c k n a m e
    Alice, Ali, Alish, Bambi, big sis, squirlfriend — en andere bijnamen waar ze dan wel een hekel aan heeft. De meeste zijn gemaakt door haar lieftallige broer, en die negeert ze dan ook steevast. Bambi werd ze eens genoemd door een blind date, vanwege haar reebruine ogen, wat ze zo leuk vond dat het erin is gebleven.
          Nicknames voor Amor: Amory, Amias, little bro, trouble(maker), sidekick, Cherub, chico, enzovoort.


    a g e
    18 winters. Ze is ter wereld gebracht op de 15e van de 2e maand, wat haar een Aquarius maakt. Verjaardagen zijn een moment van aandacht en liefde, en ze houdt ervan om in de spotlight te staan op zulke dagen. Het liefst zou ze bijna elke dag wel op zo’n manier belangstelling willen krijgen.
    ♥      ♡      ♥


          f a m i l y
    Adoptive mother: Clara Chesterfield
    Adoptive mother: Carmen Diaz
    Half-brother: Amor Chesterfield (@GoldenTrout)
    Half-siblings: Aphrodite cabin
    Mother: Aphrodite
    Father: (name)
    (Aphrodite - The Greek Goddess of beauty, love, desire, passion, sexuality, pleasure, and fertility.)


    Y O U N G      ◇
    teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst teksttekst



    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    DOWN TO
    EARTH
    BUT STILL ABOVE YOU.
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁



    GENERAL ABILITIES
    ADHD: Like most demigods, Alicia possesses inborn supernatural battle reflexes and senses that she uses to analyze the fighting style of her opponent.
    Dyslexia: Her brain is "hardwired" for Ancient Greek instead of modern languages.

    DEMIGOD ABILITIES
          Amokinesis: As a daughter of Aphrodite, Alicia has a level of control over the emotions of love, lust, etc., but on a much smaller scale than her mother.
          Emotion Reading: As a daughter of Aphrodite, Alicia is extremely good at reading people's emotions.
          Charmspeak: Alicia has the power of charmspeak, which allowed her to influence others with enhanced vocal persuasiveness.
          Beauty: Regardless of how she looked and what she wore, Alicia was able to radiate beauty, which sometimes prevented enemies from willingly attacking her even as she charged them head-on. She could also attract the opposite sex when she walked by, and she might have the ability to change her physical features.
          French fluency: As a child of Aphrodite, Alicia is noted to be able to speak French fluently due to it being the "language of love."

    c h a r a c t e r i s t i c s
          ❀ free-spirited ❀ rebellious ❀ open-minded ❀ quick-witted ❀ resourceful ❀ street-smart ❀ creative ❀ excellent memory ❀ confident and courageous ❀ sensitive ❀ compassionate ❀ passionate about things she loves ❀ impulsive ❀ dedicated ❀ enthusiastic ❀ emotional ❀

    Alicia is een jonge vrouw die erg avontuurlijk, ambitieus en impulsief is. Deze eigenschappen kunnen, bij haar althans, voornamelijk voor problemen zorgen, doordat ze niet de gave heeft eerst naar het advies van anderen te luisteren. Het is niet zo dat ze daadwerkelijk niet luistert: ze hoort het wel, het probleem bij haar is simpelweg dat ze niet geïnteresseerd is in de waarheid van een ander. Tenzij degene een dierbare is. Hoewel er vast mensen zijn die zich aan haar enthousiaste karakter ergeren, raakt ze ‘s avond vooral zwijgzaam, doordat ze — alleen — haar daden reflecteert en dit vanzelf verandert in piekeren.
          Alicia staat open voor uitdagingen en zal zich niet snel van haar doel laten afleiden — behalve door haar eigen ongeduld, die zo nu en dan de kop op zal steken als ze niet snel genoeg resultaat ziet. Zo nu en dan kan dit het gevolg zijn van pure frustratie, zeker als ze geen doel voor ogen heeft en geen flauw idee heeft voor wie of wat ze nou vecht. Als ze niets heeft, dan zal ze simpelweg niet zo gepassioneerd te werk gaan.
          Verder heeft ze wel veel gulle kwaliteiten: ze is aardig, goedgehumeurd en barmhartig. Ze kan gevoelens van anderen om haar heen goed aanvoelen en reageren met sympathie als zowel tact op het lijden dat ze zien. Het is absoluut geen slechte vrouw, maar het duurt vaak wat langer voor iemand haar überhaupt wilt of kan leren kennen doordat ze mensen afstoot met haar Aphrodite-masker.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    ME — JEALOUS OF YOU?
    BLESS YOUR
    DELUSIONAL HEART
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁


    a p p e a r a n c e
          volle, roze lippen · gezonde, bronzen huidskleur · lange, dikke wimpers · reebruine poelen · beminnelijk hart · chocoladebruine haarkleur · krullende lokken die amper te temmen vallen · 5'2 ft · obsessief bezig met uiterlijk · vrouwelijke vormen · ruikt naar bloemen · heeft een kleine roos op haar lies · hult zich regelmatig in lichte kleding · licht Spaans accent · neuspiercing

    [ bericht aangepast op 5 aug 2020 - 0:01 ]


    [ heaven knows ]