• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemands stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Vision • Elephants • Met zintuigen spelen
    •Nish • Elephants • Aanwezigheid verbergen
    • Kijo • Elephants• Veranderen in een Oni.
    • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera • Elephants • Leugendetector.
    • Helene• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen en aanvullen van anderen.
    • Darian • Rhinos• Objecten materaliseren
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Fauna manipulatie.
    •Naamloos • Rhinos • Gedachtenlezer.
    •Ednoces • Buffalos • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Dalit • Buffalos • Immuniteit voor gaven
    •Rai • Buffalos • Electriciteit
    •8034 • Buffalos • Gevarensonar
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren

    •Sarah• Buffalos • Onbekend



    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 juli 2020 - 20:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Lijkt me heerlijk." Hij drukte een kus op Adam zijn voorhoofd en ruimde samen met hem het spelletje op. Merrin hopte nog snel even naar boven om een vest voor hem en Adam te halen, voor ze door de voordeur liepen. "Waar wil je heen? Het meer?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Dat is goed.’ Adam liet zijn blik over het gezicht van zijn vriendje glijden. ‘Of durf je een stukje het verboden bos in?’ Dan kon hij naar de plek die hij ook aan Agami had laten zien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Hij is niet weg."
          Wel, het was subtieler om gewoon een bom te droppen en te wijzen naar de ravage.
          Jester schold zichzelf intern even uit en probeerde het daarna nog eens. "Ik heb hem gezien, vorige week. Aan de rand van het terrein, bij die oude wachttoren? Onyx en ik zaten daar voor we naar jullie gingen voor het bondgenootschap. Hij had een of andere meeting met een leerling en- ik vond dat je het moet weten. In het geval dat hij wat probeert ofzo. Contact gaat zoeken." Onzeker keek hij opzij naar de Lion naast hem. Azumi zat nog steeds naast hem en leek het gesprek haast te volgen. "Dan kan hij je nu in ieder geval niet meer verrassen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Tot morgen, Dezi," knikte hij haar toe. Hij was aan de ene kant blij dat ze weer even weg ging. Dan had hij weer even voor zichzelf om zijn hoofd op een rij te zetten. Maar aan de andere kant zou hij haar gewoon de volgende dag weer zien. Hij keek even naar de tafel en merkte dat een van de laatste Lions die overgebleven was Emil was. "Emil, dude. Hoe is het?" vroeg hij grijnzend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Nadat de film was afgelopen schoof ze enthousiast naar de zijkant van het bed. Ze trok haar nachtkastje open en haalde daar wat spulletjes uit. "Wat gaan we doen, meiden? Ik heb hier nog maskertjes en nagellak enzo. Voor een echte meidenavond. Of doen we eerst een spelletje truth or dare?" Ze ging gewoon alleen aan de meiden denken vanavond. Dat ging ze gewoon doen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox moest de woorden twee keer in zijn hoofd herhalen voordat ze écht tot hem doordrongen. Zebediah was niet dood. Hij kwam nog steeds op het terrein – om welke reden dan ook.
          ‘Hij praatte waarschijnlijk met Romeo,’ zei hij. ‘Die twee waren altijd onafscheidelijk. En hij zei gisteren dat hij naar hem toe ging. Ik dacht dat hij me gewoon op de stang probeerde te jagen.’
          Jester keek hem een beetje onderzoekend aan. Had hij in paniek moeten raken? Gek genoeg voelde hij zich redelijk rustig, al was hij wel een beetje misselijk. Hij was niet echt bang dat Zebediah contact met hem zou gaan zoeken. Waarom zou hij? Hun relatie was één grote grap geweest. Zebediah had nooit wat om hem gegeven. Of zou hij dat er toch in komen wrijven? De onrust begon nu toch aan hevigheid te winnen. Hij dacht weer aan de grijns op Romeo’s gezicht en er liep een rilling langs zijn rug.
          Plotseling kwam er een andere gedachte in hem op die hem zijn ogen deed opensperren. Zebediah was van school verwijderd maar leefde nog. Betekende dat ook dat Kris ook nog leefde? Hij dacht weer aan Romeo’s woorden – hij had geïnsinueerd dat Kris nog leefde! Hij veerde op. ‘Denk je dat de anderen ook nog leven? Die verwijderd zijn?’
          Zijn hart begon sneller te kloppen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil


    Emil grijnsde toen hij Yrla zag. ‘Ja, best hoor. Vandaag op de perfecte manier weekend gehouden en bijna de hele middag bij het zwembad gehangen. Hoe was jouw dag?’ Me een beweging van zijn hoofd nodigde hij Yrla uit om naast hem te komen zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Tja hoe was zijn dag? "Wel, na de schok van Dezi die terug is," Hij wees even in de richting waar Dezi en Fire verdwenen waren. "Heb ik de rest van de dag in de bibliotheek doorgebracht, kijkend of mijn charmes nog werken," zei hij met een grote grijns. Dat moest hij er maar van maken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester haalde aarzelend zijn schouders op. "Misschien?" Hij begreep Fox' reactie niet echt. Als hij niet beter had geweten zou hij gedacht hebben dat er hóóp in Fox' ogen te lezen was. "Ik- ik weet het niet. Het zou kunnen. Niemand weet wat er echt gebeurt als je verwijderd wordt en Dezi bewijst wel dat ze niet allemaal zomaar afgemaakt worden. Dus... het zou kunnen. Of misschien is Zebediah de enige door zijn gave- ik weet het niet niet."
          Misschien ving Zebediah wel alle verwijderde mensen op en zette ze als mindless zombies in in zijn leger. Man, dat werd leuk.
          "Je pakt het verrassend ontspannen op," zei Jester langzaam, zijn blik toch enigszins bezorgd op Fox gericht.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil

    'Meisjes versieren in de bieb? Je leek me het type dat van spontane meiden houden.' Hij trok een mondhoek op. 'Die bij het zwembad rondhangen ofzo.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij haalde zijn schouders op. "Tja, ik dacht ik probeer eens wat anders." Hij leunde even in de richting van Emil en grijnsde breed. "Maar je hebt gelijk. Spontane meiden zijn leuker." Zei hij zo zachtjes alsof hij een geheim deelde. "Deze zijn zo saai. Een keer lachen en ze liggen aan je voeten. Niets aan..."

    [ bericht aangepast op 12 juli 2020 - 20:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Fox wist even niet wat hij moest zeggen. Wat best bijzonder was. 'Het komt waarschijnlijk nog wel. Als ik vannacht in bed ligt. Al is het geruststellend dat ik nu een kamer met Smaug deel.' Hij dacht aan de keren dat hij het gevoel had dat de jongen s nachts in zijn kamer stond. Nog steeds hield hij het op paranoia, maar toch. 'Ik zou honderd confrontaties met Zebediah willen doorstaan als dat betekende dat Kris nog leeft.' Er kwam een trieste glimlach om zijn lippen. 'Mijn vriendje die drie jaar geleden van school werd verwijderd. Gisteren zei Romeo ook iets over hem. Dat hij mijn muts aan hem zou laten zien. Stel - stel dat het nog waar is. Dat hij nog leeft.' Plots gleed er een traan over zijn wang, eentje die zijn mondhoeken hoopvol liet omkrullen. 'Dat kan dan, toch?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil

    Emil grinnikte. 'Kreeg je ze met of zonder gave aan je voeten?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij trok een wenkbrauw op. "Oh, haha meneer. Wat zijn we grappig." Maar hij tikte Emil toch grijnzend aan met zijn elleboog. Emil was wel gezellig gezelschap. Misschien konden ze vanavond wel iets doen. Al wilde hij ook even op Vienna en Fayr checken. "Hebbie straks al wat te doen? Of ben je in voor uhm.. een spel ofzo?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Kris. Het duurde even een paar seconden voordat Jester zich besefte dat hij die jongen kende. Was dat niet een Buffalo geweest? De eeuwig constante factor in het nablijflokaal? Zovaak had Jester het schrikbewind van Gerrit niet hoeven te ondergaan, maar de keren dat ook hij zich er niet onderuit had kunnen lullen, was Kris altijd van de partij geweest. Hij had hem zelfs af en toe wel eens gesproken tijdens het kauwgom krabben. Leuke gast.
          Die was inderdaad verwijderd, zo'n drie jaar terug. Waren hij en Fox een stel geweest? Jester kon het zich eigenlijk niet voorstellen (maar then again, niemand had zich waarschijnlijk kunnen bedenken dat Onyx en hij iets zou worden, dus dat wilde weinig zeggen), maar hij wist wel dat die relatie een heel stuk beter was dan het vriendje dat Kris opgevolgd had. En die dat waarschijnlijk alleen maar had kunnen doen omdat Fox nog zo kapot was van Kris' verdwijning.
          Maar of die jongen nu ook nog leefde..?
          "Het zou kunnen," zei Jester uiteindelijk en dat meende hij wel. "We weten eigenlijk heel niet wat er gebeurt als mensen verwijderd worden. Maar zet niet... al je hoop op dit nieuws, oké?" Hij liet zijn blik over Fox' gezicht glijden. De hoop in zijn glimlach was haast pijnlijk en Jesters hart brak plaatsvervangend nog een beetje. "Voor hetzelfde geld loopt Romeo alleen maar met je te fucken, hè?" ging hij zachtjes verder. "Kris verdween drie jaar terug. Hoe zou hij überhaupt nu bij Zebediah beland kunnen zijn?"
          Hij wilde echt niet op Fox' hart trappen, maar tegelijkertijd moesten ze wel realistisch blijven. Straks ging Fox zich alleen maar gek maken met honderd als-scenario's en vatte hij daarna het idee op om heldhaftig te proberen Kris te redden uit Zebediah's creepy klauwen. Wat Jester dan weer voor zijn geestesoog op honderd slechte manieren zag aflopen die hem de rillingen bezorgden.
          Maar hij zei er niet meer over. Misschien was dat aan Fire om een oogje op te blijven houden. Even bleef het stil tussen hun drieën, tot Jester zijn hand op Fox' knie legde en een bemoedigende glimlach om zijn lippen wist te krijgen. "Ik weet niet of Kris nog leeft. Maar ik hoop het wel voor je."

    [ bericht aangepast op 12 juli 2020 - 21:58 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.