• Hoi lieve users,

    Zoals eerder aangekondigd ziet de bètawerking er vanaf vandaag een beetje anders uit. In dit topic geven we een antwoord op al jullie vragen en houden we jullie ook up-to-date over het aantal aanvragen en de bijhorende wachttijd.


    Wat verandert er precies?
    Vanaf vandaag zullen de nieuwe bèta-aanvragen nagekeken worden door de crewleden (mods en bemiddelaar) die zich daar kandidaat voor stellen. Op dit moment zijn dat Bes (Frodo), Froukje (ProngsPotter) en Danique (Slughorn).
    We hopen op deze manier de bètafunctie in leven te houden en jullie nog steeds een kans te geven om jullie hoofdstukken te laten nalezen.

    Zal deze aanpak niet leiden tot een slechtere kwaliteit, gezien de mods en bemiddelaars geen bèta-opleiding gekregen hebben?
    Bes (Frodo) is ook ooit bèta geweest. Zij zal de anderen zeker bijstaan met de nodige tips en aanvullingen. Bovendien hebben wij een heleboel bètakennis tot onze beschikking, zowel op het forum als in de bètastory. Tot slot zullen in de beginperiode alle aanvragen door twee crewleden nagekeken worden, zodat er zoveel mogelijk foutjes uitgehaald worden.

    Wanneer komt er een nieuwe bèta-verkiezing?
    Bij de laatste rondvraag is gebleken dat er weinig tot geen interesse is in nieuwe verkiezingen. Daarom hebben we besloten dat we tijdelijk deze aanpak gaan hanteren. Als blijkt dat het aantal aanvragen te groot wordt of dat de interesse in dit baantje opnieuw toeneemt, dan zullen wij op zoek gaan naar nieuwe bèta-readers.

    Hoeveel aanvragen zijn er op dit moment?
    Op 30/01 zijn er 0 openstaande aanvragen en 0 aangenomen aanvragen.

    Hoelang duurt het vooraleer mijn aanvraag nagekeken is?
    Aangezien wij ons nog moeten inwerken denken we dat de huidige wachttijd ongeveer twee weken is.


    Als jullie nog vragen hebben, mogen jullie deze altijd stellen. Wij beantwoorden ze met veel plezier.

    Groetjes,
    De Crew

    [ bericht aangepast op 6 dec 2020 - 18:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2021 - 14:18 ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Tof dat de functie niet verloren gaat c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Fijn dat de functie voorlopig niet verdwijnt!


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoop dat er wat nieuwe aanvragen binnenkomen! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat leuk! Ik ben echt heel erg blij dat dit werd doorgezet! Ik heb binnenkort wel wat haha.
    Kudos voor iedereen die hier aan werkt.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    :3 Is er iemand die de aanvragen kan bekijken?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    :3 Is er iemand die de aanvragen kan bekijken?


    Ja, bij mij. Maak ik heb er vandaag ook weer een topic gemaakt voor proeflezers.

    ga hier mensen ooit op reageren?


    Let's drink Jasmin tea!

    Cayline schreef:
    :3 Is er iemand die de aanvragen kan bekijken?

    Door privé drukte (school, werk) bij enkelen loopt de bètawerking helaas vertraging op. We zijn er ons van bewust dat het geen ideale start is, en daarom overwegen we om te herevolueren wat we hier het best mee kunnen doen.
    Op dit moment hebben we echter nog geen besluit genomen en proberen we de aanvragen zo snel als mogelijk af te werken. Helaas loopt dat niet altijd even vlot aangezien we de interne regel hadden dat hoofdstukken door twee personen moesten nagelezen worden. We overwegen ook om van deze regel af te stappen, aangezien dubbel checken niet zo evident is voor een team van drie personen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er zijn een aantal aanvragen verwerkt en verstuurd. Er wordt op het moment gewerkt aan de laatste drie openstaande aanvragen en dan zijn we weer vrij. We hadden een moeizame start voor privé drukte. Er wordt door ons heel hard gewerkt om die laatste drie ook te verwerken.

    We hebben de regel van het dubbel checken eruit gehaald, zodat de beta-verwerking sneller kan plaatsvinden. Mocht je een aanvraag hebben, ik ben de komende tijd beschikbaar voor je aanvragen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2020 - 13:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.