• Heey allemaal!

    Ik wil hier even m'n mening uiten dus begrijp me zeker niet verkeerd!

    Eerst en vooral wil ik even zeggen voordat ik dingen naar m'n hoofd krijg van Th-Focker! ofzo zeggen dat ik zelf Th-fan ben!

    Het zit dus zo :

    Ik vind eerlijk gezegt dat Th doordat ze naar Amerika zijn geweest 'braver' zijn geworden.
    Ik bedoel, kijk maar alleen maar naar de kleding van Bill!
    Die is super hard verandert sins ze in Amerika zijn geweest!
    Hij draagt toch echt van die kleding waarvan je denkt van 'Omg dat verkopen ze toch niet in een 2dehandswinkel?'
    Hij had toch zelf gezegt dat hij al z'n kleren in een 2de handswinkel kocht?!
    En dan zijn haar enzo!
    Mijn moeder zegt dat dat allemaal de schuld van Amerika is omdat ze in Amerika heel wat 'braver' moeten zijn da hier in Europa.


    Dit is mijn mening erover!
    Ga nu niet zitten zeiken van:
    Jij bent geen echte fan of
    Och kind!
    En van die comentaar want ik trek me
    er toch niet van aan!

    Xxx-Mii(H)

    ik denk neit dat dat door america komt
    bill is altid bezig zijn stijl te veranderen
    eerst had hij stekels en een schuine pony,
    toen ging zijn haar groeien
    het werd steeds langer
    het is in verschillende stijlen geweest
    en ook zijn kleding veranderd mee
    ik denkdat hij steeds meer zijn echte ik vind
    jij veranderd toch ook, naarmate je ouder wordt
    mijn smaak veranderd ook
    ik vind hem er nog steeds goed uitzien
    Top Bill!
    xx

    Hmm, ik snap je punt. Maar ik ben het niet met je eens. In Amerika zijn ze zéker niet een stuk braver. Dat is (naar mijn mening) een achterlijk land. En ja Bill wordt volwassen en daar gaat hij zich denk ik meer naar gedragen.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    ik denk neit dat dat door america komt
    bill is altid bezig zijn stijl te veranderen
    eerst had hij stekels en een schuine pony,
    toen ging zijn haar groeien
    het werd steeds langer
    het is in verschillende stijlen geweest
    en ook zijn kleding veranderd mee
    ik denkdat hij steeds meer zijn echte ik vind
    jij veranderd toch ook, naarmate je ouder wordt
    mijn smaak veranderd ook
    ik vind hem er nog steeds goed uitzien
    Top Bill!
    xx

    Agreed:D


    Why don't you break my heart

    ik heb daar nix van opgemerkt!
    Maar wak Absoluut ni tegen kan is van die kinders vn 10à 11 jaar oud die fan zijn vn TH!!!!! en wak et ergste vin is da ze zegge vn Jh als Bill me ziet valt hij flauw vr men schoonheid!!! en wak et meest ergste vin is, kwas int stad en ne meiske vn 9 jaar ongeveer zei zo van: Jah weetge Bill gaat mij ONTMAAGDEN!!!!

    Alowa!!! daar kan ik dus absoluut ni tege!!! da zijn nog bébé's!!! en die zitte dinge te fantasere wa vr mensen vn 14 jaar ongeveer moe zijn?!

    en kom ni af vn: Hee ik bn 11 jaar oud! gy zyt geen echte fan enz...

    en ik trek me der nix vanaan vn die commentaar!

    People grow up.


    I recycle my thoughts.

    ik heb daar nix van opgemerkt!
    Maar wak Absoluut ni tegen kan is van die kinders vn 10à 11 jaar oud die fan zijn vn TH!!!!! en wak et ergste vin is da ze zegge vn Jh als Bill me ziet valt hij flauw vr men schoonheid!!! en wak et meest ergste vin is, kwas int stad en ne meiske vn 9 jaar ongeveer zei zo van: Jah weetge Bill gaat mij ONTMAAGDEN!!!!

    Alowa!!! daar kan ik dus absoluut ni tege!!! da zijn nog bébé's!!! en die zitte dinge te fantasere wa vr mensen vn 14 jaar ongeveer moe zijn?!

    en kom ni af vn: Hee ik bn 11 jaar oud! gy zyt geen echte fan enz...

    en ik trek me der nix vanaan vn die commentaar!



    Owkéé

    Dus ik mag volgens jou geen fan van Th zijn

    Moete fans dan 14 jaar en ouder zijn om fan van Th te kunnen zijn?

    Ik ben 12 en ben wel fan,, en ik snap niet wat de leeftijd daar mee te maken heeft :8

    Fan zijn heeft geen grenzen


    I recycle my thoughts.

    Fan zijn heeft geen grenzen

    Akkoord! :)


    007

    idd fan zijn heeft geen grenzen EvaViolence
    mee-eens
    en ik vind dat gezijk over leeftijd ook vaag

    bil was zowizo al vanplan een nieuwe look te nemen vooral zen haar dan maar hij deed het niet direct omdat het onverwachts moest zijn dus amerika heeft er niets mee te zien:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik heb daar nix van opgemerkt!
    Maar wak Absoluut ni tegen kan is van die kinders vn 10à 11 jaar oud die fan zijn vn TH!!!!! en wak et ergste vin is da ze zegge vn Jh als Bill me ziet valt hij flauw vr men schoonheid!!! en wak et meest ergste vin is, kwas int stad en ne meiske vn 9 jaar ongeveer zei zo van: Jah weetge Bill gaat mij ONTMAAGDEN!!!!

    Alowa!!! daar kan ik dus absoluut ni tege!!! da zijn nog bébé's!!! en die zitte dinge te fantasere wa vr mensen vn 14 jaar ongeveer moe zijn?!

    en kom ni af vn: Hee ik bn 11 jaar oud! gy zyt geen echte fan enz...

    en ik trek me der nix vanaan vn die commentaar!



    Owkéé

    Dus ik mag volgens jou geen fan van Th zijn

    Moete fans dan 14 jaar en ouder zijn om fan van Th te kunnen zijn?

    Ik ben 12 en ben wel fan,, en ik snap niet wat de leeftijd daar mee te maken heeft :8

    Ik denk dat ze bedoelt dat sommige kinders van die leeftijd vaak al uitspraken doen die je op die leeftijd gewoon nog niet hoort te doen. Ze heeft het niet (volgens mij) over de leeftijd. Want kinders van 10/11/12 mogen natuurlijk ook fan zijn. Maar wat meestal (naar mijn mening) fake is aan sommige van die kinders is dat ze meteen uitspraken gaan doen. Zoals: Bill ik wil een kind van je! (Dat heeft een 10-jarige een keer geroepen) En dan denk ik, ben je dan fan omdat je ze zo goed vind of omdat het een "rage" is? Snap je?

    xoxo


    Why don't you break my heart

    Fan zijn heeft geen grenzen

    Inderdaad.

    Whoa
    Eva had gesproken (dance)


    I recycle my thoughts.

    Fan zijn heeft geen grenzen


    helemaal juist !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik heb daar nix van opgemerkt!
    Maar wak Absoluut ni tegen kan is van die kinders vn 10à 11 jaar oud die fan zijn vn TH!!!!! en wak et ergste vin is da ze zegge vn Jh als Bill me ziet valt hij flauw vr men schoonheid!!! en wak et meest ergste vin is, kwas int stad en ne meiske vn 9 jaar ongeveer zei zo van: Jah weetge Bill gaat mij ONTMAAGDEN!!!!

    Alowa!!! daar kan ik dus absoluut ni tege!!! da zijn nog bébé's!!! en die zitte dinge te fantasere wa vr mensen vn 14 jaar ongeveer moe zijn?!

    en kom ni af vn: Hee ik bn 11 jaar oud! gy zyt geen echte fan enz...

    en ik trek me der nix vanaan vn die commentaar!



    Owkéé

    Dus ik mag volgens jou geen fan van Th zijn

    Moete fans dan 14 jaar en ouder zijn om fan van Th te kunnen zijn?

    Ik ben 12 en ben wel fan,, en ik snap niet wat de leeftijd daar mee te maken heeft :8

    Ik denk dat ze bedoelt dat sommige kinders van die leeftijd vaak al uitspraken doen die je op die leeftijd gewoon nog niet hoort te doen. Ze heeft het niet (volgens mij) over de leeftijd. Want kinders van 10/11/12 mogen natuurlijk ook fan zijn. Maar wat meestal (naar mijn mening) fake is aan sommige van die kinders is dat ze meteen uitspraken gaan doen. Zoals: Bill ik wil een kind van je! (Dat heeft een 10-jarige een keer geroepen) En dan denk ik, ben je dan fan omdat je ze zo goed vind of omdat het een "rage" is? Snap je?

    xoxo


    Maar je moet zeker NIET
    Denken dat ik Th maar een
    "rage" vind!
    Ik vind ze echt zo goed!
    En zeker ben ik niet
    een wannabe fan!
    Echt niet als je dat moes denken....