• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2021 - 0:11 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          'Maaya aan het dansen?' herhaalde Jester proestend. 'Ja, dat was gedoemd te falen. Sommige weddenschappen moet je ook niet afsluiten.' Hij schudde zijn hoofd en rekte zich nog eens uit. 'Hoewel het nog wel op mijn bucketlist staat om jou nog eens aan het dansen te krijgen, want toen op het feest haalde je toch eens een verborgen talent tevoorschijn, pfoeeii.' Hij deed alsof hij zichzelf koelte toewapperde. 'Dat mag best wat vaker aan het licht komen, als je het mij vraagt. Volgens mij hadden we die challenge van Vienna met die ballon best kunnen winnen, stijve hark.' Hij spande zijn buikspieren en kwam verder zonder hulp overeind (en ja; dat deed hij wel degelijk expres) en gaf Onyx een kusje op het puntje van zijn neus. 'Nou, wat moet onze rode heks vandaag van je?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Thanks,’ antwoordde Nish met een scheve glimlach. Zo hecht waren ze niet als afdeling en dit was überhaupt niet iets wat hij ook maar met íémand zou gaan delen, maar hij waardeerde het gebaar.
          Sarah verliet de ruimte en het duurde niet lang voordat Nish in zijn inmiddels lege kopje zat te staren. Het holle gevoel kwam weer terug en hij zuchtte diep. Was dit hoe Yrla zich jarenlang had gevoeld? Misschien verdiende hij het dan ook wel. Onschuldig was Nish niet geweest, maar Yrla… Yrla wel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Hmm, jij kan vást wel iets bedenken om me tot een dans over te halen.’ Hij sloeg zijn armen om Jesters middel en trok hem dichter naar zich toe, zodat hij half op zijn schoot terechtkwam. Nu het licht was, liet hij zijn blik nog eens uitgebreid over Jes’ bovenlichaam glijden. Hem achterover duwen en net als vannacht zijn lippen over die spieren laten dwalen, klonk als een veel beter idee dan ontbijt. Zelfs als hij pannenkoeken kreeg.
          Hij verplaatste zijn blik weer naar die van Jester. ‘Ze vroeg – letterlijk – of ik zín had om vanmiddag iets te doen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester knipperde met zijn ogen. 'Je maakt een grapje.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    'Alles helpt waarschijnlijk,' antwoordde hij, 'ik heb echt een beetje raar gelegen, denk ik.'
          Hij had wel vaker massages gehad -- Vera en Serena deelden die maar wat graag uit en soms had hij gewoon niet de energie gehad om er wat tegenin te brengen, maar Fersephones vingers voelden toch heel anders op zijn huid en hij sloot zijn ogen even.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    'Eerder zij.' Hij ging iets rechterop zitten. 'Zaterdag op de karaoke vroeg ze of ik dacht dat zij ook kon veranderen. Ik denk dat ze oprecht was. Het was vast kut om te zien dat ik inmiddels vrienden heb,' hij glimlachte tóch nog een beetje verlegen toen hij onwennig vervolgde: 'en nu zelfs een... vriendje heb, en zij nog altijd alleen is.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester kneep even zijn ogen samen bij die uitleg. 'En gewoon even voor de zekerheid dat we op dezelfde pagina zitten: als ik haar uitscheldt dan kwets ik niet per ongeluk jouw gevoelens?' Zijn gezicht klaarde bij Onyx' volgende woorden aanmerkelijk op. 'Zijn we dan stiekem toch twaalf?' vroeg hij grijnzend, en sloeg zijn armen om Onyx' nek.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx voelde zijn wangen branden en wendde brommend zijn blik af. Dat had hij niet moeten zeggen. Het klonk ook zo stom. Waarom bestond daar geen normaal woord voor? 'Je scheldt er maar op los,' antwoordde hij. Maaya was vandaag een makkelijker onderwerp dan dat andere. Wie had dat ooit gedacht. 'Vertrouwen doe ik haar niet, maar ik ben me er wel van bewust dat ik nog steeds als haar was geweest zonder Adam, Nish en jij en nou ja... Haar eigen afdelingsgenoten zijn nogal ruk.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Grinnikend draaide Jester Onyx' hoofd weer terug. 'Nee, dat was niet stom, ik zit je maar te plagen.' Hij rekte zich uit om Onyx een kus te geven. 'Zijn we vanaf vandaag weer officieel een stel?' Jester maakte even een weg-werp gebaar en ging verder, 'ik praat zo wel weer verder over Maaya, geen zorgen. Ik kan prima schakelen maar dit verdient mijn onverdeelde aandacht.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx kon zich niets mooiers voorstellen dan de glimmende ogen die nu verwachtingsvol naar hem opkeken en die zelfs even zijn adem stalen. Het bleef onwerkelijk – een te mooie droom. Hij streek zijn hand langs de zijkant van Jesters gezicht en volgde de welving van zijn lip met zijn duim voor hij er een zachte kus tegenaan drukte.
          ‘Zo officieel als je maar wil,’ antwoordde hij.
          Want eerlijk – hij kon nog steeds niet zo goed begrijpen waarom Jester dat graag zou willen. Dat de hele school wist dat hij samen was met een freak. Dat hij er op de een of andere manier trots op was in plaats van zich schaamde. Maar als Jes dat niet erg vond – dan vond hij dat ook niet.
          Stiekem wilde hij maar al te graag dat de hele wereld wist dat Jes bij hem hoorde. Dat er geen Fox of Maaya meer tussen zou komen. Dat wat zij voor elkaar voelden, zelfs de grootste shit kon overwinnen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone

    "Misschien moeten we de volgende keer gewoon de bedden tegen elkaar schuiven, dan heb je meer ruimte." Ze had het al gezegd voor ze er erg in had wat die woorden betekenden. Had ze nu Fire uitgenodigd nog eens hier te komen slapen? Ze voelde een lichte blos op haar wangen stijgen en richtte zich maar op de nekmassage. Ze deed maar wat, maar Fire leek er niets op tegen te hebben. Het zelfs wel fijn te vinden.
          Na een tijdje drukte ze een kus in zijn nek. "Zullen we maar gaan ontbijten? We zullen toch een keer moeten en waarschijnlijk wil jij als leider van je House vast de uitleg van de opdracht niet missen." Eigenlijk wilde ze haar kamer niet uit. Het was niet dat ze Fire geheim wilde houden, gisteren had ze er zelfs heel graag met iemand over willen praten, maar dit leek ook opeens zo'n statement. Als Fayr of Vienna het zou zien, was de de hele dag de pineut.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Een brede grijns krulde om zijn lippen. 'Eindelijk.' Hij maakte het zichzelf gemakkelijk tegen Onyx aan en haalde een hand door zijn haren. 'Dus Maaya ziet jouw flitsende sociale leven en is jaloers ofzo?' Hij trok een gezicht. 'Yay.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Zoiets denk ik, ja.’ Hij sloeg zijn armen om Jester heen. Die mocht zijn gave straks wel gebruiken om hem over te halen hier niet de hele dag samen te blijven zitten. ‘Aan de ene kant heb ik iets van: zoek het lekker uit. Maar als jullie dat ook over mij hadden gedacht, hadden wij hier nu niet gezeten. Ik weet niet – ergens heb ik wel medelijden met haar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    Fire knikte. De stijfheid was weer een beetje uit zijn spieren weggetrokken – in ieder geval in zijn nek – en hij kwam overeind van het bed. Hij wierp een blik op de wekker en zag dat hij nog wel tijd had om schone kleren aan te trekken. De tweede opdracht… Daar had hij niet eens bij stilgestaan. ‘Hopelijk hoef ik deze keer niet mijn medestudenten te verbranden,’ mompelde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone

    Ze pakte even zijn hand vast en verstrengelde haar vingers met de zijne. "Het komt vast goed. En je bent nu niet de enige die moet, iedereen moet een test doen. Dus je bent in ieder geval niet alleen." Ze drukte even een vederlichte kus op zijn wang. "Zie ik je straks? Ik wil nog even graag omkleden voor ik aan het ontbijt ga zitten." Een douche was ook wel lekker geweest, maar zoveel tijd was er nu ook weer niet. Het zou ellendig lang duren voor haar haar droog was, dus dan maar misschien na het sporten vanmiddag.


    It's never gonna happen, Guys.