• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2021 - 0:11 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Cherry


    ‘Tafels en stoelen? Wat saai.’ Ze stak haar tong uit. ‘Misschien liggen er wel skeletten. Mensen die ze alláng vergeten zijn.’ Of misschien stopten ze daar wel de leerlingen in die van school verwijderd werden. Het grapje was opeens een stuk minder grappig en er kwam een knoop in haar maag. ‘Nou, morgen moet je het maar aan me laten zien,’ zei ze enthousiast.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Nee" zei hij pontificaal als antwoord. "Er is niets te vertellen. Alleen dat ik mezelf lekker voor de gek gehouden heb." Hij kon zijn frustratie niet onderdrukken. Yrla zuchtte.


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    ‘Ik had al zo’n vermoeden na dat bijzondere toetje,’ zei hij en hij streek langs de zijkant van haar gezicht terwijl hij in haar mooie ogen tuurde. ‘Al moet ik nog wel een beetje aan het idee wennen,’ gaf hij toe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    ‘Oh er is vást wel iets te vertellen,’ antwoordde Nish, die hem er echt niet zo makkelijk mee liet wegkomen. ‘Als jij er niet om kan lachen, laat mij er dan op z’n minst om lachen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    Fire ging op de rand van het bed zitten. ‘Wel oké? Vanochtend heb ik met Fox gepraat en we hebben net wat met zijn gave geoefend. Verder was mijn dag niet zo heel bijzonder. Ik heb geprobeerd te bedenken wat ons precies te wachten staat voor de tweede opdracht, maar het is echt een beetje gissen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Je doet je best maar. Ik ben er met twee seconden." Yrla hing zijn iNet op en borg het ding op in zijn broekzak. Het was fris buiten, waardoor de jongen ervoor koos eerst een aanloopje te nemen, maar binnen de kortste keren stond hij voor de deur van het Buffalo house. Het was nog altijd vreemd dat hij deze plek jaren gemeden had en hij nu zonder ook er nog maar een seconde over nadacht gewoon naar binnen stampte. Yrla rende rustig de trap op en gooide na een kort klopje de deur van Nish slaapkamer open. Een beetje nonchalant bleef hij over de leuning van de deur geleund staan. "Als je me beleefd wilde afwijzen, heb je nu pech. Ik ben er al," zei hij met een grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    Oh ja, het gesprek met Fox. "Hoe ging het? Het gesprek?" Fersephone wist nog goed hoe Fire als een woeste oven gisteren stond te blazen. Het was goed dat hij het zei dat ze net geoefend hadden, dat wilde niet zeggen dat het een totale ramp was, maar aan de andere kant wist je maar nooit wat er gebeurd was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rai



    Dode mensen of skeletten. Dat leek hem een verschrikkelijk beeld. Rai vertrok even met zijn gezicht, maar ging niet verder op Cherry haar opmerking in. "Klinkt als een goed plan. En als we dan..." Rai bevroor in het midden van zijn zin, want Vision was binnen gekomen. De donkere jongen leek niet heel blij met zijn aanwezigheid in de kamer, maar Rai schonk hem alleen een vriendelijk glimlachje. Nu kon hij zijn plannen niet neerleggen bij Cherry, want hij wist zeker dat Vision er dan een stokje voor zou steken. "Dan morgen samen huiswerk dan maken dan maar? Ik kan je hulp goed gebruiken met biologie." Oké, hij deed het erom, misschien een heel klein beetje. Rai trok even kort een mondhoek op, terwijl hij naar Cherry keek. Hij hoopte dat ze de verandering van onderwerp niet vervelend zou vinden. Maar dit had hij ontdekt en dat wilde hij alleen met Cherry delen, net zoals de vele ontdekkingen die ze gedaan hadden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Ze grinnikte. "Dat went vast heel snel," zei ze glimlachend, waarna ze een kus op zijn wang drukte. Vienna draaide zich om naar het scherm en liet het pijltje over het scherm dwalen. "Deze doen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish floot plagerig toen hij zag dat Yrla zich nog omgekleed had na hun gesprek. ‘Je hebt wel uitgepakt zie ik. Of ben je van plan om Zebediah vanavond te verleiden?’ Hij grinnikte om het idee. Hij kon zich niet herinneringen dat iemand dat ooit geprobeerd had. Wie weet wat ermee te winnen viel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    ‘Wel goed, hoor. Ik had me weer eens te druk gemaakt.’ Hij schonk haar een verontschuldigende glimlach, hij wist ook wel dat hij vannacht niet de leukste was geweest. Daar kon hij nu met meer redelijkheid naar kijken dan vannacht. ‘Bedankt dat je gisteren bij me bent gebleven. Erg gezellig was ik niet.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vision

    Argwanend keek Vision naar zijn kamergenoot. Hij hoefde haar maar een paar seconden alleen te laten of die krielkip zat zo onderhand op haar schoot. Vision was blij dat de jongen zijn plaats kende en meteen aanstalten maakte om te vertrekken.
          ‘Biologie?’ herhaalde Cherry een beetje verward. Het maakte hem meteen duidelijk dat ze het niet over huiswerk hadden gehad. ‘O, ja hoor,’ zei ze een paar tellen later. ‘Daar wil ik best mee helpen. Tot morgen!’
          ‘Waar ging dat over?’ vroeg hij toen Rai de deur gesloten had. Vision ging naast zijn vriendin zitten.
          ‘Oh, niks bijzonders. Hij wilde gewoon weten hoe het met me ging.’
          Vision onderdrukte de neiging om met zijn ogen te rollen. Hij wist heus wel dat Rai op zijn vriendin zat te azen, maar Cherry was te blind om te zien dat die jongen wat anders van haar wilde dan haar vriendschap. En deze keer was dat niet door zijn toedoen.
          ‘Het gaat goed toch? Ga maar gewoon lekker slapen. Morgenochtend voel je je weer een stuk beter.’ Hij drukte een kus tegen haar slaap en maakte het zich daarna gemakkelijk naast haar in het bed.



    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    Fersephone haalde haar schouders op. "Ik kan wel tegen een stootje hoor." Ze tikte hem even aan met haar elleboog. "Maar graag gedaan. Ik ben blij om te horen dat je gesprek met Fox goed was." Ze had het op zich niet zo erg gevonden om achter Fire aan te lopen. Ze was nu vooral opgelucht dat hij haar niet als irritant had bestempeld. Ze keek even naar de jongen naast haar op en er gleed even een ondeugende blik door haar ogen heen. "En het was niet allemaal verschrikkelijk gisteravond," zei ze met een kleine grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Yrla trok een wenkbrauw op. "Misschien heb ik het wel speciaal voor jou gedaan. Je weet maar nooit." Yrla liep de kamer in en sloot de deur achter zich. Bij het bed gaf hij even grijnzend een zet tegen Nish zijn schouder aan en plofte daarna naast hem op bed. "Herinner me er even aan waarom ik ook alweer hierheen kwam?"

    [ bericht aangepast op 21 jan 2021 - 20:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire


    Een glimlachje spande om zijn lippen. ‘Nee, niet alles.’
          Hij dacht terug aan de kus en betrapte zich erop wel een herhaling te willen, maar hij wist niet zo goed hoe hij daar de mood voor moest creëren.


    Every villain is a hero in his own mind.