• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik kijk in het doosje en zie de meest fonkelende, schitterende ring die ik ooit heb gezien.


    Tell me about it, stud.

    Gelukkig was het maar een droom.

    In het nachtelijke Pella liepen niet veel mensen voorbij, maar al was dat wel zo geweest dan had het hem nog niet veel kunnen schelen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De aanraking trok direct Brents aandacht en Brent keek hem aan, zijn lippen nog steeds uit elkaar.


    Stenenlikker

    'Ga weg!' krijste ze, en haar stem sloeg over toen ze de woorden herhaalde terwijl ze hem uit alle macht wegduwde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'En jij moet je er vooral buiten houden!' snauwde ik ineens naar haar.


    As modernist, interwar literature goes, return is a theme often considered in respect to analyses of war-inflicted trauma.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Matthias wilde schreeuwen, hem uitfoeteren, een moordenaar noemen, maar de Hauptscharführer die had staan toekijken knikte tevreden.


    Stenenlikker

    Ik hou van Q!


    Isn't Baji-san awesome?

    Er zat iets achter, maar zijn hoofd barstte al en hij kon met geen mogelijkheid zien wat.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    They kept talking, the two of them not noticing Mats had followed the whole conversation with a smile on his face.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ‘Zie je dan niet hoe erg ik het naar mijn zin heb?’


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    In the last couple of weeks he had so many things on his mind, that little things like this kept on happening.


    Some things are changing too much.

    Voor het eerst in jaren is Estelle vrij, en ze is hoe dan ook op weg naar haar dood.


    I’ll toss my words like stones into the world, hoping to see the ripples I’ll create

    "Normaal doen we dit niet, maar hij is een man van grote invloed, dus we kunnen geen besluiten maken die hem aangaan zonder zijn medeweten."


    Stenenlikker