• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Pas toen ze Starla’s hand op haar been voelde, merkte ze dat ze deels overeind gekomen was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Het is ni- het is niet alsof ik een bondgenootschap met hem zou willen,” zei ik. Mijn stem klonk onvast. “Tenzij je plotseling de beste vechter op aarde bent, dan is het okay. Kun je vechten? Ik kan vechten - ik ben okay met knuppels.” Ik draaide me om naar Felix.
    “Knuppels,” herhaalde hij benepen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    PARTY DAD, not because he chose to be, nobody else was fit for the job.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Neara zou er goud geld voor betalen om te zien hoe hij met deze vergelijking Voras over probeerde te halen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als hij weer de kans kreeg om met Lukas te spreken, zou hij eerst vragen of er echt geen andere mogelijkheden waren om met Aaron in contact te komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Will they always be like this, fleeting and dangerous close to falling apart?


    Alleen maar tranen van geluk

    Caraxes schreef:
    Will they always be like this, fleeting and dangerous close to falling apart?

    Woah bekende profielfoto uit de tijd dat je nog Rowling heette :'P

    __

    OT: Zijn hele lijf trilde toen hij zich van Lee wegdraaide en met instabiele stappen van het feest wegliep.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Woah bekende profielfoto uit de tijd dat je nog Rowling heette :'P

    __

    OT: Zijn hele lijf trilde toen hij zich van Lee wegdraaide en met instabiele stappen van het feest wegliep.


    Haha, het enige wat ik nooit verander!

    OT bij deze: He can’t look at the sea without seeing Arrax. He suffers when it storms and can’t breathe when lightning strikes.



    Alleen maar tranen van geluk

    Art wil dan dus een stroomstoring veroorzaken als afleiding.


    because i knew you, i have been changed for good

    Als Romez de machtigste man is in dit kasteel, of zelfs alleen in deze kamer, dan ben ik inderdaad zo mooi en gevaarlijk als ze zeggen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Mensentongen zijn een delicatesse. Dus als je mij niet van dienst kan zijn door te praten, zorg ik wel dat hij me op een andere manier van pas komt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    'Mensentongen zijn een delicatesse. Dus als je mij niet van dienst kan zijn door te praten, zorg ik wel dat hij me op een andere manier van pas komt.’


    Haha, de ultimate villain

    OT: Ze leek te genieten van haar brandende podium.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nanor schreef:
    (...)

    Haha, de ultimate villain

    OT: Ze leek te genieten van haar brandende podium.

    ^haha nou die van jou klinkt ook lekker :')

    OT: Tunupa bleef kalm, hoewel Si’s maag zich wel rond een spintol leek te winden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar Romez beschikt nog net over de intelligentie om dat niet te zeggen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Congrats Sarah," feliciteert ook hij dan en hij omhelst mij snel.


    Tell me about it, stud.