• Ik was de laatste die de topic eindigde! :'D

    Mod melding: in dit topic post je je laatst geschreven zin! Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan.
    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2022 - 9:54 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Hij hield Astan vast en wist niet zeker of hij daarmee hem tegenhield of zorgde dat hij zelf overeind bleef.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ze vertoefden nu net achter het front, maar zouden binnenkort weer actie zien.


    Stenenlikker

    ‘Ik denk dat ik de rebellen wel kan accepteren,’ zei ze. ‘Als hun leider af en toe langskomt.’


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nadat we ontsnapt waren aan de stenen en dat coach Lina ons vaarwel had gezegd, gingen we terug naar huis.


    Isn't Baji-san awesome?

    Hij bewoog zijn vingers, waardoor het vuur op de kaarsen danste.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dit topic is terug van weggeweest, dankzij Ringwraith *O*

    Mijn laatst geschreven zin: ‘Ik weet dat we altijd een afwachtende positie hebben verkozen, maar ik weet niet of we deze dreiging nog langer kunnen negeren.’


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaa leuk (:

    ‘Ik weet het niet.’ Harper trok een spijtig gezicht. ‘Maar morgen eisen we gewoon het hele verhaal van hen. Eerder doen we helemaal niets.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh super leuk om laatst geschreven zinnen zo out of context te lezen haha.

    De trappen samen bestijgend pakte Sirius de hand van Severus vast, om zijn vingers met die van de normaal zo terneergeslagen jongen te verstrengelen.

    “Draagt Sev nu iets wat niet geheel zwart is? Ik dacht dat hij kleurenblind was.”


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    siriuslyhot schreef:
    Oh super leuk om laatst geschreven zinnen zo out of context te lezen haha.

    De trappen samen bestijgend pakte Sirius de hand van Severus vast, om zijn vingers met die van de normaal zo terneergeslagen jongen te verstrengelen.


    Komt dit uit een verhaal op Q of is het een RPG? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig haha.

    xxxx

    Steeg de macht hem straks naar het hoofd?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2022 - 12:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Komt dit uit een verhaal op Q of is het een RPG? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig haha.

    xxxx

    Steeg de macht hem straks naar het hoofd?

    ORPG tussen mij en calice! <3

    "Polyjuice Potion, hm?" mompelde hij daarom met zijn diepe, sarcastische stem terwijl een frons zich vormde in zijn donkere wenkbrauwen. "Wie had dat gedacht... Remus Lupin die excelleert in het schrijven van essays over transformaties..."

    [ bericht aangepast op 3 nov 2022 - 13:04 ]


    ars moriendi

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Komt dit uit een verhaal op Q of is het een RPG? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig haha.

    xxxx

    Steeg de macht hem straks naar het hoofd?


    je vindt t hier haha

    ---

    Bij gebrek aan een traditioneel pak had Sirius zelf maar een twist gegeven aan hun familietradities en had hij op de achterkant zijn leren jack met witte verf in grote letters geschreven:
    Toujours fucking pur.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2022 - 14:03 ]

    Thanks, hehe



    ‘Geen nachtmerries meer,’ beaamde ze. ‘Alleen nog dromen om te volgen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    De groep volgt hem naar de Wallen, waar hij ze een pand in leidt.


    because i knew you, i have been changed for good

    ''Niet dat ik het zou vragen; dat zou onbeleefd zijn.''


    SIC | PARVIS | MAGNA