• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♂ Joakim Ake Berglund — Rafael Miller— Helvar — 1.7
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Veda — 1.3
    ♀ Kyra Aliyeva — Faceclaim — Morrigann— 1.8

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Epione —1.7
    ♀ Alina Maedows — Karol Queiroz— Lerwick— 1.7
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Veda — 1.3
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1

    Ravenclaw
    ♂ Adrastos Quillon Montague — Maxence — Epione — 1.8
    ♂ Ilias Eisenberg— Louis Partridge— amren — 1.7
    ♂ Shane Montgomery — Nick Pervak— Helvar — 1.7
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4
    ♀ Josephine Montgomery — Faceclaim — Veda — 1.8

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♂ Maximus Lovegood — calice — 1.7
    ♂ Miran Perceval Crawfort — Epione — 1.7
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Veda— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Epione— 1.4
    ♀ Madigan Zephyrine Elingston — Morrigann — 1.7

    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Jordyn Kingsley
    • Keeper: Joakim Berglund
    • Chaser: Kyra Aliyeva
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker:

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper:
    • Chaser: Julian Lartius
    • Chaser: Theseus Scamander
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Adrastos Montague
    • Keeper: Adrastos Montague
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Shane Montgomery

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper:
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser:
    • Beater: Maximus Lovegood
    • Beater: Miran Crawfort
    • Seeker:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Joakim Berglund
    Kyra Aliyeva

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Ilias Eisenberg
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    VAKANTIES/AFWEZIGHEID SCHRIJVERS

    Als je geen vakantie plannen hebt dan is dat ook oké, dit schema kan miss een beetje een FOMO effect hebben. maar fuck fomo haha.
    Anway, ben je afwezig, geef het door (: Blijf je thuis deze zomer; awesome.

    ϟ Lerwick: 1 tot 11 juli.
    Alina, Aster
    ϟ Helvar: 19 tot 23 juli en 1 tot 16 augustus.
    Joakim, Aidan, Shane
    ϟ Fika: 12 tot 19 juli.
    Julian
    ϟ Calice: 29 juli tot weet niet, ik denk 8 augustus, ofzo
    Ashley, Sasha, Pandora, Max, Dmitri
    ϟ Veda: 12,13 en 14 juli
    Josie, Zoya, Novalie, Jordyn



    [ bericht aangepast op 10 juli 2021 - 20:25 ]

    calice schreef:
    Nu alle nieuwe personages zo'n beetje erin staan, gaan we door met de verdwijning van Aiofe en Avalon!
    Het lijkt me leuk als er een samenspel is van verschillende personages die er iets mee te maken hebben / dader zijn / iets weten.

    Dus wie wil in dit complot?
    Sws Zoya, Mads & Willow?
    is btw niet beperkt tot alleen slytherins! Misschien wordt iemand geblackmailed, gepressured, etc. Alles mag (:



    Willow be like: I never was and never will be a Slytherin! Although I love them. So if others wanna join us, please do. Let's show them what us Ravenclaws are made of!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2021 - 14:49 ]

    Hee mops! Om verwarring en chaos te voorkomen ben ik even een kleine opzet aan het schrijven rondom de vermissing van Aiofe en wat er precies is voorgevallen. (:

    Oke even voor de goede orde: wie is er nu allemaal death eater?

    calice schreef:
    Oke even voor de goede orde: wie is er nu allemaal death eater?


    Willow, Mads en Zoya
    Who'll join their party?

    Het lijkt mij wel leuk als Miran later een Deatheater wordt, maar dat moet ik nog even bekijken/overleggen 😊


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hallo schatten, ik heb de absolute rpg no-go worst crime of all gepleegd en ik heb andere chars bestuurd.
    SO SORRRYY hahahah, maar op deze manier kon ik het beste mijn idee uitwerken zonder het een al te wazig en vaag verhaal te laten worden.

    DISCLAIMERR:
    - don't shoot me
    - als je iets niet bij je char vindt passen qua gedrag/tekst/de hele verhaallijn; please say so
    - dit is nog niks officieels, slechts hoe ik het voor me zie dat het kan gaan werken in het verhaal. en hoe alle personages die betrokken willen zijn dat ook kunnen. (het zou jammer zijn als je een char hebt aangemaakt voor deze dark verhaallijn, maar er niet in wordt betrokken!)

    Long story short;
    Dit is mijn voorstel voor de verdwijning van Aiofe:

    September 1st.
    Hogwarts Express.


    Aiofe stapt op de trein met haar zware hutkoffer in haar hand. Ze is aan de late kant en dat merkt ze meteen wanneer ze de trein in stapt. Het is verschrikkelijk druk met leerlingen uit alle verschillende jaren. Ze maakt haar weg door de jongere jaars heen, maar slaagt er uiteindelijk niet in om een lege coupé te vinden. Ze besluit genoegen te nemen met een plek in de gangen, zet haar hutkoffer voor een coupé waar de gordijnen van zijn gesloten en gaat zitten. De drukte zal straks wel afnemen.

    Al snel vangt Aiofe het gesprek op dat wordt gevoerd in de coupé met gesloten gordijnen.
    “Vader werkt nu bij het ministerie.” zei een meisjes stem op opschepperige toon. “Het zal niet lang meer duren voor het hele ministerie onder de macht is van.. the Dark Lord.” de laatste woorden werden gefluisterd.
    Aiofe wist niet wat ze moest doen. Verstijfd zat ze op haar hutkoffer. Per ongeluk was ze getuige van een wel héél duister gesprek.
    “Hoe bedoel je?” De andere aanwezige leek niet érg onder de indruk van de uitspraken van zijn/haar gesprekspartner. “Alsof jouw vader zo’n belangrijke taak zou krijgen.”
    Aiofe herkende de stem als die van PERSONAGE 1.
    “Let op mijn woorden.” klonk het meisje haar stem dreigend. “Binnen een hele korte tijd zal het ministerie er heel anders uit gaan zien...
    Aiofe stond uit paniek op en pakte haar hutkoffer. Ze had dingen gehoord die ze helemaal niet wou horen. Terwijl ze zich omdraaide wierp ze een blik op de ramen van de coupé. Op één plek waren de gordijnen niet goed gesloten en zag Aiofe Willow Yaxley zitten met een zelfingenomen glimlach op haar gezicht.
    Wat moest ze doen? Deze informatie was veel waard.. ze kon het toch niet zo maar voor zich houden? Waar ze eerder de motivatie nog niet had om haar vrienden op te zoeken, was daar nu verandering ingekomen. Ze moest het tegen aan iemand vertellen. Er was maar één iemand met wie ze deze informatie wou delen: PERSONAGE 2.

    Wat Aiofe niet weet is dat ze hiermee een proces in gang zet die uiteindelijk haar eigen neerval zal veroorzaken. PERSONAGE 2 hoort Aiofe haar verhaal met ongeloof aan. Zou het echt so serieus zijn als Aiofe voordoet? Hoe het ook zei, Madigan zou deze informatie graag willen hebben.
    “Ga je het aan meer mensen vertellen?” Vroeg Personage 2.
    “Ik moet wel...” zei Aiofe onzeker. “Ik moet er mee naar de docenten stappen.”

    Zodra PERSONAGE 2 Aiofe heeft afgeschud gaat ze op zoek naar Madigan in de trein. Na een zoektocht die te lang aanvoelde treft ze Madigan aan, zoenend met Maximus in de gang.
    “Mads?” sist PERSONAGE 2 en ze wenkt Madigan naar haar toe. Met tegenzin bevrijd Madigan zich uit de armen van haar vriendje en loopt op PERSONAGE 2 af.
    “Wat?” Madigan was duidelijk niet gediend van de onderbreking.
    “Ik heb informatie voor je...” fluisterde PERSONAGE 2. “Ik weet niet of het waar is maar...” en ze vertelde wat Aiofe haar zojuist in vertrouwen heeft verteld.
    Madigan reageerde amper op het verhaal, ze knikte. "Dankje, PERSNONAGE 2."
    “Wat was dat?” vroeg Maximus nieuwsgierig.
    “Niets waar jij je druk om hoeft te maken.” Ze kuste Max op zijn wang. “Ik moet wat doen.”

    Madigan wist precies wat er moest gebeuren. Vastberaden liep ze door de Hogwarts Expres op zoek naar twee personen: Zoya en Willow. Al snel had ze de twee dames verzameld en sloot de coupé deur achter haar dicht. Met één zwiepje van haar toverstok sloten de gordijnen zich.
    “Wat, Elingston ?” Vroeg Zoya, bijdehand als altijd.
    Madigan wendde zich tot de twee dames en vertelde welke informatie ze zojuist had bemachtigd.

    Voor een moment was het stil in de coupé. Toen schopte Willow gefrustreerd tegen één van de bankjes aan. “Wat deed die trut uberhaupt daar? Wie denkt ze wel niet dat ze is.. mij lopen afluisteren.”
    “We kunnen haar niet laten praten met de docenten.” Besloot Madigan.
    Willow schudde haar hoofd. “We moeten iets doen. Ik laat haar mijn vaders positie niet in gevaar brengen.”
    Zoya keek de andere twee meiden aan. “Aiofe moet verdwijnen. Vandaag nog.”

    Het besluit leek gemaakt. Zoya, Willow en Madigan zouden ervoor zorgen dat Aiofe die avond nog zou verdwijnen. Dooddoeners het kasteel binnen krijgen was niet zo moeilijk. Hogwarts kende veel geheime gangen, ze moesten alleen weten welke ze konden gebruiken. Gelukkig was PERSONAGE 3 wel over te halen om deze kennis te delen.
    Wat een groter probleem was was hun alibi. Ze moesten op de moment van Aiofe haar verdwijning in het bijzijn van anderen moeten zijn.
    “Vanavond is het Slytherin feest in de Common Room..” opperde Zoya.
    “Alsof ze dat zouden geloven.” zei Willow argwanend. “Iedereen gelooft toch al dat Slytherins een hand boven elkaars hoofd houden.” Kort dacht ze na. “Het feest moet toegankelijk zijn voor andere afdelingen. Op die manier is iedereen op het feest en zal niemand naar ons wijzen.. en dan vooral mij.”
    Madigan knikte langzaam. “Dat zou kunnen werken, maar we moeten ervoor zorgen dat het lijkt alsof we de anderen een gunst doen. Ze moeten denken dat zíj het voor elkaar hebben gekregen dat ze naar ons feest mogen komen.”
    “Wie hapt er nou op zoiets?”
    Zoya grinnikte. “Ik ken wel twee personen aan wie ik dat kan verkopen.” Ze wist precies aan welke twee Gryffindors ze dit moest voorleggen. “Dan nog een persoon die onze vrienden het kasteel binnen laat. Het moet iemand zijn die we vertrouwen. Voor de volle 100%.”
    “PERSONAGE 3*.” opperde Madigan.


    *ik zat te denken aan Miran, maar dit is natuurlijk afhankelijk van zijn de status en of noa dit ziet zitten.


    Concreet:

    Ik zoek:
    - PERSONAGE 1
    - PERSONAGE 2
    - PERSONAGE 3
    wie wil?


    [ bericht aangepast op 11 juni 2021 - 20:48 ]

    Ik vind het een prima plan c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Love it! But you already knew that

    Oeh, dat is echt een hele leuke uitwerking! (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    calice schreef:
    Oke even voor de goede orde: wie is er nu allemaal death eater?


    Ik denk zaheer sort of maar nog niet helemaal over uit hoe en wat


    someone out there feels better because you exist

    calice schreef:
    Hallo schatten, ik heb de absolute rpg no-go worst crime of all gepleegd en ik heb andere chars bestuurd.
    SO SORRRYY hahahah, maar op deze manier kon ik het beste mijn idee uitwerken zonder het een al te wazig en vaag verhaal te laten worden.

    DISCLAIMERR:
    - don't shoot me
    - als je iets niet bij je char vindt passen qua gedrag/tekst/de hele verhaallijn; please say so
    - dit is nog niks officieels, slechts hoe ik het voor me zie dat het kan gaan werken in het verhaal. en hoe alle personages die betrokken willen zijn dat ook kunnen. (het zou jammer zijn als je een char hebt aangemaakt voor deze dark verhaallijn, maar er niet in wordt betrokken!)

    Long story short;
    Dit is mijn voorstel voor de verdwijning van Aiofe:
    September 1st.
    Hogwarts Express.


    Aiofe stapt op de trein met haar zware hutkoffer in haar hand. Ze is aan de late kant en dat merkt ze meteen wanneer ze de trein in stapt. Het is verschrikkelijk druk met leerlingen uit alle verschillende jaren. Ze maakt haar weg door de jongere jaars heen, maar slaagt er uiteindelijk niet in om een lege coupé te vinden. Ze besluit genoegen te nemen met een plek in de gangen, zet haar hutkoffer voor een coupé waar de gordijnen van zijn gesloten en gaat zitten. De drukte zal straks wel afnemen.

    Al snel vangt Aiofe het gesprek op dat wordt gevoerd in de coupé met gesloten gordijnen.
    “Vader werkt nu bij het ministerie.” zei een meisjes stem op opschepperige toon. “Het zal niet lang meer duren voor het hele ministerie onder de macht is van.. the Dark Lord.” de laatste woorden werden gefluisterd.
    Aiofe wist niet wat ze moest doen. Verstijfd zat ze op haar hutkoffer. Per ongeluk was ze getuige van een wel héél duister gesprek.
    “Hoe bedoel je?” De andere aanwezige leek niet érg onder de indruk van de uitspraken van zijn/haar gesprekspartner. “Alsof jouw vader zo’n belangrijke taak zou krijgen.”
    Aiofe herkende de stem als die van PERSONAGE 1.
    “Let op mijn woorden.” klonk het meisje haar stem dreigend. “Binnen een hele korte tijd zal het ministerie er heel anders uit gaan zien...
    Aiofe stond uit paniek op en pakte haar hutkoffer. Ze had dingen gehoord die ze helemaal niet wou horen. Terwijl ze zich omdraaide wierp ze een blik op de ramen van de coupé. Op één plek waren de gordijnen niet goed gesloten en zag Aiofe Willow Yaxley zitten met een zelfingenomen glimlach op haar gezicht.
    Wat moest ze doen? Deze informatie was veel waard.. ze kon het toch niet zo maar voor zich houden? Waar ze eerder de motivatie nog niet had om haar vrienden op te zoeken, was daar nu verandering ingekomen. Ze moest het tegen aan iemand vertellen. Er was maar één iemand met wie ze deze informatie wou delen: PERSONAGE 2.

    Wat Aiofe niet weet is dat ze hiermee een proces in gang zet die uiteindelijk haar eigen neerval zal veroorzaken. PERSONAGE 2 hoort Aiofe haar verhaal met ongeloof aan. Zou het echt so serieus zijn als Aiofe voordoet? Hoe het ook zei, Madigan zou deze informatie graag willen hebben.
    “Ga je het aan meer mensen vertellen?” Vroeg Personage 2.
    “Ik moet wel...” zei Aiofe onzeker. “Ik moet er mee naar de docenten stappen.”

    Zodra PERSONAGE 2 Aiofe heeft afgeschud gaat ze op zoek naar Madigan in de trein. Na een zoektocht die te lang aanvoelde treft ze Madigan aan, zoenend met Maximus in de gang.
    “Mads?” sist PERSONAGE 2 en ze wenkt Madigan naar haar toe. Met tegenzin bevrijd Madigan zich uit de armen van haar vriendje en loopt op PERSONAGE 2 af.
    “Wat?” Madigan was duidelijk niet gediend van de onderbreking.
    “Ik heb informatie voor je...” fluisterde PERSONAGE 2. “Ik weet niet of het waar is maar...” en ze vertelde wat Aiofe haar zojuist in vertrouwen heeft verteld.
    Madigan reageerde amper op het verhaal, ze knikte. "Dankje, PERSNONAGE 2."
    “Wat was dat?” vroeg Maximus nieuwsgierig.
    “Niets waar jij je druk om hoeft te maken.” Ze kuste Max op zijn wang. “Ik moet wat doen.”

    Madigan wist precies wat er moest gebeuren. Vastberaden liep ze door de Hogwarts Expres op zoek naar twee personen: Zoya en Willow. Al snel had ze de twee dames verzameld en sloot de coupé deur achter haar dicht. Met één zwiepje van haar toverstok sloten de gordijnen zich.
    “Wat, Elingston ?” Vroeg Zoya, bijdehand als altijd.
    Madigan wendde zich tot de twee dames en vertelde welke informatie ze zojuist had bemachtigd.

    Voor een moment was het stil in de coupé. Toen schopte Willow gefrustreerd tegen één van de bankjes aan. “Wat deed die trut uberhaupt daar? Wie denkt ze wel niet dat ze is.. mij lopen afluisteren.”
    “We kunnen haar niet laten praten met de docenten.” Besloot Madigan.
    Willow schudde haar hoofd. “We moeten iets doen. Ik laat haar mijn vaders positie niet in gevaar brengen.”
    Zoya keek de andere twee meiden aan. “Aiofe moet verdwijnen. Vandaag nog.”

    Het besluit leek gemaakt. Zoya, Willow en Madigan zouden ervoor zorgen dat Aiofe die avond nog zou verdwijnen. Dooddoeners het kasteel binnen krijgen was niet zo moeilijk. Hogwarts kende veel geheime gangen, ze moesten alleen weten welke ze konden gebruiken. Gelukkig was PERSONAGE 3 wel over te halen om deze kennis te delen.
    Wat een groter probleem was was hun alibi. Ze moesten op de moment van Aiofe haar verdwijning in het bijzijn van anderen moeten zijn.
    “Vanavond is het Slytherin feest in de Common Room..” opperde Zoya.
    “Alsof ze dat zouden geloven.” zei Willow argwanend. “Iedereen gelooft toch al dat Slytherins een hand boven elkaars hoofd houden.” Kort dacht ze na. “Het feest moet toegankelijk zijn voor andere afdelingen. Op die manier is iedereen op het feest en zal niemand naar ons wijzen.. en dan vooral mij.”
    Madigan knikte langzaam. “Dat zou kunnen werken, maar we moeten ervoor zorgen dat het lijkt alsof we de anderen een gunst doen. Ze moeten denken dat zíj het voor elkaar hebben gekregen dat ze naar ons feest mogen komen.”
    “Wie hapt er nou op zoiets?”
    Zoya grinnikte. “Ik ken wel twee personen aan wie ik dat kan verkopen.” Ze wist precies aan welke twee Gryffindors ze dit moest voorleggen. “Dan nog een persoon die onze vrienden het kasteel binnen laat. Het moet iemand zijn die we vertrouwen. Voor de volle 100%.”
    “PERSONAGE 3*.” opperde Madigan.


    *ik zat te denken aan Miran, maar dit is natuurlijk afhankelijk van zijn de status en of noa dit ziet zitten.


    Concreet:

    Ik zoek:
    - PERSONAGE 1
    - PERSONAGE 2
    - PERSONAGE 3
    wie wil?





    Wow nien, I love this! Great job!!!


    someone out there feels better because you exist

    ─────────────── J O R D Y N ───────────────
          Gryffindor Quidditch Captain            Relatielijst     
    ──────────────────────────────────────────


                      g r y f f i n d o r
    Binnen haar eigen afdeling zal Jordyn het meest te zien zijn met Ashley Jones, haar partner in crime en Joakim Berglund, de look-out en haar vriend(je). Samen weten ze de boel altijd op stelten te zetten. Zij en Ashley zijn vanaf hun eerste schooljaar onafscheidelijk, waarna Jordyn in hun tweede jaar bevriend raakte met Joakim en hem meesleurde in hun grappen. Gezien de innemende persoonlijkheden van zowel Jordyn als Aster Muir trokken beide individuen al snel naar elkaar toe, zeker binnen Quidditch kan het er nogal heet aan toe gaan. Ook Castor Black wordt onder haar vrienden geschaard. Jordyn is één van de weinige die het aandurft om zijn baksels te proberen.

                      r a v e n c l a w
    Binnen deze afdeling vind Jordyn het heerlijk om Shane Montgomery lastig te vallen, evenals zijn jongere zusje Josephine Montgomery. Zij wilt Jordyn echter niet meer in haar buurt hebben vanwege haar lompe motoriek waarmee Jordyn meermaals een project van Josie heeft weten te slopen. Shane daarentegen is vaak het slachtoffer van Jordyn haar assertiviteiten ze sleurt hem mee om hem deel te laten nemen aan het sociale leven. Met Jemima Gauthier heeft Jordyn een haat-liefde verhouding. Het feit dat Jem haar bijles geeft in Transfiguration, een tijd die Jemima voornamelijk gebruikt om Jordyn uit te lachen met haar onhandigheid, zorgt ervoor dat Jordyn snel door haar op de kast te krijgen is.
          Pandora Lovegood is één van de beste vriendinnen van Ashley waardoor deze verschillende dames toch veel met elkaar in contact komen. Jordyn kan niet zo goed overweg met Pandora aangezien deze dame dermate veel over zich heen laat lopen dat Jordyn zich ergens verantwoordelijk voor haar voelt. Ook Avalon Fitzgerald en Willow Yaxley vallen onder de personen waar Jordyn minder goed mee overweg kan. Ze heeft weinig respect voor iemand die in haar ogen een slechte captain is en durft dit ook zeker naar Avalon toe te uiten. Willow is degene die haar gedwongen bijles moet geven voor het vak Potions, waar beide dames een absolute hekel aan hebben.
          Neutraal: Illias

                      h u f f l e p u f f
    In Hufflepuff bevind zich de jongen die Jordyn over de acht jaren heen steeds meer als haar eigen broer is gaan zien, Theseus Scamander. Dankzij hem is ze de enthousiaste en vrolijke dame die iedereen altijd weet op te vrolijken met haar gedrag. Sasha Diggory is degene waardoor Jordyn achter haar panseksualiteit kwam. Deze kus vond ongeveer twee jaar geleden plaats waarna Jordyn het contact verbrak omdat ze nog niet toe was aan een vaste relatie.
          Jordyn weet Novalie Fitzgerald altijd uit de tent te lokken door grappend opmerkingen te maken over dat Novalie helemaal niet zo lief is als andere schijnen te denken. Dit komt doordat Novalie veelal op de verkeerd tijd op de verkeerde plek kwam telkens wanneer Jordyn en Ash een prachtgrap aan het neerzetten waren. Door haar puntenaftrek is Jordyn geen fan van haar te noemen. Met Aidan Fenwick heeft Jordyn een vergelijkbare relatie. Ze vind het heerlijk om hem snel op de kast te krijgen.
          Neutraal: Aiofe en Alina.

                      s l y t h e r i n
    Aangezien Jordyn zich weinig aantrekt van de stigma’s die er heersen rondom de afdelingen heeft ze ook vrienden in Slytherin zitten. Zo ziet ze Zaheer Selwyn als een waardevolle tegenstander en vind ze het heerlijk om hem op een vriendschappelijke manier te plagen. Eenzelfde relatie heeft ze ook met Maximus Lovegood, alleen is er bij hen een seksuele lading te vinden in de opmerkingen die ze naar elkaar maken.
          Met Dmitri Volkov heeft Jordyn dan weer niet zo’n goede band. Deze wederzijdse afkeer naar elkaar komt voornamelijk naar voren tijdens de Quidditch-wedstrijden waarin beide captains lijnrecht tegenover elkaar staan.
          Neutraal: Madigan, Miran, Zoya en Amira


    I have seen my own sun darkened

    ─────────────── Z O Y A ───────────────
          Slytherin Mean Girl            Relatielijst     
    ──────────────────────────────────────────


                      s l y t h e r i n
    Vanuit Zoya haar eigen afdeling, afgezien van haar tweelingbroer Miran Crawfort, zal ze veel te zien zijn met Zaheer Selwyn waarmee ze praktisch gezien is opgegroeid. Ze wordt gezien als Zaheer zijn rechterhand en is degene die de vuile zaakjes voor hem opknapt. Miran is degene die Zoya altijd in bescherming zal nemen en ze wilt kosten wat het kost voorkomen dat hij ook in de handen van Voldermort valt. Verder zal ze veel in de aanwezigheid verkeren van Madigan Ellingston en Maximus Lovegood als back-up plan wanneer ze deze nodig heeft. Ze heeft Madigan dan ook ingezet bij de ontvoering van Aiofe. Haar eerste kus in haar tweede jaar was met Dmitri Volkov, iets waar ze niet graag meer aan terug denkt.
          Neutraal: Amira.

                      g r y f f i n d o r
    Haar ouders vonden het een goed idee om haar te laten verloven met Castor Black, in de hoop dat Zoya in staat zou zijn de jongeman ‘goed’ op te voeden. Aangezien ze elkaar door en door kennen, is Castor één van de weinige waar Zoya haar goede eigenschappen bij naar voren komen.
          Vanwege redenen die nooit goed tot Zoya doorgedrongen zijn, heeft Ashley Jones een hekel aan haar bestaan. Echter hebben zowel Ashley als Jordyn Kingsley afgeleerd om vervelende grappen bij haar te maken, of in ieder geval zichtbaar verminderd. Met Joakim Berglund is Zoya een relatie aangegaan die haar in staat stelt Joakim bepaalde opdrachten voor haar ten uitvoer te brengen. Hier tegenover staat dat niemand achter zijn geheim komt.
          Neutraal: Aster.

                      r a v e n c l a w
    Met haar neef, Illias Eisenberg, heeft Zoya een haat-liefdeverstandshouding. Beide hebben ze een andere mening over de wereld en Illias schrikt er niet van terug om dit met haar te delen. Willow Yaxley komt uit een gezin die een bepaalde reputatie heeft als death eater. Doordat de Crawfort-familie uit de gratie is gevallen bij Voldemort is Willow gestuurd om een oogje in het zeil te houden omtrent Zoya. Zonder dat Zoya er echter van op de hoogte is, heeft Shane Montgomery het Duistere Teken op Zoya haar arm gezien tijdens een ongelukje met Charms.
          Waar Zoya minder goed mee overweg kan, is Jemima Gauthier. Jemima heeft veel tijd gespendeerd bij Zoya thuis doordat haar ouders dit van haar verwachten. Hoewel Alexandre, de broer van Jemima, en Zoya elkaar goed lagen, leek Jem altijd met tegenzin aanwezig te zijn. Hierdoor kan Zoya minder van Jemima hebben dan van de meeste anderen. Tot slot heeft Zoya met Avalon Fitzgerald een manipulatieve verstandshouding. Zoya is erachter gekomen dat Avalon slechts Quidditch Captain is geworden wegens het inzetten van haar vrouwelijke charmes en gebruikt zit tegen haar om zoveel mogelijk roddels van Avalon mee te krijgen.
          Neutraal: Pandora en Josephine.

                      h u f f l e p u f f
    Wat betreft de leerlingen uit Huffelpuff was het Aiofe O’Conner die achter het geheim van Zoya kwam. Om de plannen van Voldemort daar niet het dupe van te laten zijn, moest zij verdwijnen. Alina Meadows was een vroegere partner in vakken zoals Verzorging van Fabeldieren, maar zodra Alina te dichtbij kam, sloot Zoya zich van haar af. Vanaf dat punt is er ook voor hen twee een manipulatieve ‘vriendschappelijke’ relatie ontstaan.
          Neutraal: Theseus, Aidan, Julian, Sasha en Novalie.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2021 - 22:14 ]


    I have seen my own sun darkened

    ─────────────── N O V A L I E ───────────────
          Hufflepuff Prefect            Relatielijst     
    ──────────────────────────────────────────


                      h u f f l e p u f f
    Haar beste vrienden zitten alledrie in dezelfde afdeling als Novalie. Met Aidan Fenwick had Novalie van het begin van hun eerste jaar al een klik, wat begon met een elleboog in de soepkom en vanaf dat moment waren ze onafscheidelijk. Voor de heftige emotionele zaken zal ze echter haar weg weten te vinden naar Theseus Scamander die haar op weet te vangen met chocola en knuffels. Toch heeft Novalie een goede vriendin nodig waarmee ze ‘meidendingen’ kan bespreken onder het genot van een kop thee, een rol die Alina Meadows perfect vervult.
          Andere goede vrienden in haar afdeling zijn Julian Lartius, waar Novalie vaak een spel toverschaken mee speelt. Sasha Diggory werd ook gezien als een van haar meest vertrouwde vriendinnen, maar na de dood van de broer van Sasha veranderde hun verstandshouding waardoor ze iets meer uit elkaar zijn gaan groeien.
          Neutraal: Aiofe.

                      s l y t h e r i n
    Bij Amira Black heeft Novalie een vriendschap gevonden vanuit onverwachte hoek. Amira zorgt voor een zelfvertrouwenboost bij Novalie terwijl Nova graag een luisterend oor biedt voor Amira. De familie Fitzgerald en Lovegood hebben nauwsluitende banden met elkaar. Hierdoor kennen Novalie en Maximus Lovegood elkaar al heel lang. Bij Maximus was erdan ook in hun eerste jaar een crush op Novalie ontstaan en bepaalde gevoelens zijn nog altijd niet verdwenen. Op het moment geeft Novalie bijles Herbology aan Dmitri Volkov.
          Zaheer Selwyn, Zoya Crawfort, Miran Crawfort en Madigan Elingston zij personen waar Novalie niet graag bij in dezelfde ruimte te vinden is.

                      g r y f f i n d o r
    Ashley Jones, Jordyn Kingsley en Joakim Berglund zijn individuen die het talent hebben Novalie haar engelengeduld te teisteren. Waar Jordyn en Ashley nog wel luisteren bij haar voorzichtige dreigingen met puntenaftrek, zal Joakim flink met haar in discussie gaan. Ze hebben beide sowieso behoorlijk andere visies op het zijn van een prefect.
          Met Castor Black heeft Novalie een mindere relatie. Hij is de ex van haar tweelingzus en wit beide dames nauwelijks uit elkaar te houden. Het is immers wel eens voorgekomen dat hij Novalie in zijn armen had in plaats van Avalon. Aster Muir is degene waar Novalie nog altijd ontzettend nerveus van wordt. Tijdens één van zijn woede-uitbarstingen was hij flink tekeer gegaan tegen Novalie waar ze ontzettend van was geschrokken.

                      r a v e n c l a w
    De tweelingzus van Novalie bevind zich in Ravenclaw: Avalon Fitzgerald. Hoewel ze allebei in een andere afdeling zitten, zijn ze hun telepathie nooit kwijtgeraakt en kunnen ze elkanders zinnen afmaken. Shane Montgomery was een vroegere crush van Novalie die ongeveer acht maanden geleden omgezet werd in een werkelijk relatie nadat Nova genoeg durf had gevonden om de jongeman mee uit te vragen. Met Pandora Lovegood is Novalie al jarenlang goed bevriend. Hun beide families zijn namelijk goede vrienden van elkaar en ze zijn praktisch gezien met elkaar opgegroeid.
          Sinds Novalie en Shane een relatie hebben, merkt Novalie een bepaald soort vijandigheid op bij Josephine Montgomery. Hierdoor voelt Novalie zich niet bepaald op haar gemak bij haar. Nog een persoon waar Novalie ontzettend veel moeite mee heeft, is Willow Yaxley. Deze dame weet over haar gezag als prefect op een vakkundige manier overheen te walsen waardoor Novalie zich behoorlijk ‘klein’ voelt worden in haar bijzijn.
          Neutraal; Illias en Jemima.


    I have seen my own sun darkened

    UPDATE STORYOVERVIEW
    Volgens mij is dit iedereen weer:

    ϟ dmitri — miran / slytherin common room / next up: miran
    ϟ jordyn — jem — ashley / slytherin common room / next up: jem
    ϟ sasha — amira / slytherin common room / next up: amira
    ϟ aster — zoya / slytherin common room / next up: zoya
    ϟ pandora — zaheer / slytherin common room / next up: zaheer
    ϟ maximus — madigan / slytherin common room / next up: madigan
    ϟ alina — willow / slytherin common room / next up: willow
    ϟ aidan — julian / hallways / next up: aidan
    ϟ joakim — theseus / hallways / next up: theseus
    ϟ novalie — shane / outside / next up: shane

    alone: Castor, Aiofe, Avalon, Josephine

    inactief: Ilias, Eileen, Margo, Eurybia
    Als je at any point je char weer wilt laten mee doen, dan is dat no problem! en kun je weer inspringen wanneer jij wilt (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2021 - 11:08 ]