• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♂ Joakim Ake Berglund — Rafael Miller— Helvar — 1.7
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Veda — 1.3
    ♀ Kyra Aliyeva — Faceclaim — Morrigann— 1.8

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Epione —1.7
    ♀ Alina Maedows — Karol Queiroz— Lerwick— 1.7
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Veda — 1.3
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1

    Ravenclaw
    ♂ Adrastos Quillon Montague — Maxence — Epione — 1.8
    ♂ Ilias Eisenberg— Louis Partridge— amren — 1.7
    ♂ Shane Montgomery — Nick Pervak— Helvar — 1.7
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4
    ♀ Josephine Montgomery — Faceclaim — Veda — 1.8

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♂ Maximus Lovegood — calice — 1.7
    ♂ Miran Perceval Crawfort — Epione — 1.7
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Veda— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Epione— 1.4
    ♀ Madigan Zephyrine Elingston — Morrigann — 1.7

    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Jordyn Kingsley
    • Keeper: Joakim Berglund
    • Chaser: Kyra Aliyeva
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker:

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper:
    • Chaser: Julian Lartius
    • Chaser: Theseus Scamander
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Adrastos Montague
    • Keeper: Adrastos Montague
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Shane Montgomery

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper:
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser:
    • Beater: Maximus Lovegood
    • Beater: Miran Crawfort
    • Seeker:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Joakim Berglund
    Kyra Aliyeva

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Ilias Eisenberg
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    VAKANTIES/AFWEZIGHEID SCHRIJVERS

    Als je geen vakantie plannen hebt dan is dat ook oké, dit schema kan miss een beetje een FOMO effect hebben. maar fuck fomo haha.
    Anway, ben je afwezig, geef het door (: Blijf je thuis deze zomer; awesome.

    ϟ Lerwick: 1 tot 11 juli.
    Alina, Aster
    ϟ Helvar: 19 tot 23 juli en 1 tot 16 augustus.
    Joakim, Aidan, Shane
    ϟ Fika: 12 tot 19 juli.
    Julian
    ϟ Calice: 29 juli tot weet niet, ik denk 8 augustus, ofzo
    Ashley, Sasha, Pandora, Max, Dmitri
    ϟ Veda: 12,13 en 14 juli
    Josie, Zoya, Novalie, Jordyn



    [ bericht aangepast op 10 juli 2021 - 20:25 ]

    Hallo lieve rpg friends, dank jullie wel voor al jullie vertrouwen en geduld. Het was een zware bevalling, deze ontvoering van Aiofe, maar hij is volgens mij rond.
    Zoals altijd voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de klantenservice, we zijn bereikbaar via PB, GB en WhatsApp.

    Without further ado.. this is how Aiofe gets missing:

    September 1st.
    Hogwarts Express.


    Death Eaters
    Voldemort rekruteert jonge zieltjes binnen de muren van Hogwarts. Niet voor niets zei Dumbledore:
    "Every day, every hour, this very minute perhaps, dark forces attempt to penetrate these castle's walls. But in the end, their greatest weapon is you.”
    En daarmee heeft hij gelijk. De duivel bevindt zich onder de studenten. Zijn soldiers on the ground zijn momenteel:
    - Willow. Death Eater. Taak: indringen in de anti-death eater squad op hogwarts en later the Order of the Phoenix
    - Zoya. Death Eater. Heeft plaats van haar ouders ingenomen die the Dark Lord hebben teleurgesteld.
    - Madigan. Death Eater. Aangesloten bij de Death Eaters nadat haar moeder er met een muggle vandoor was gegaan. Ze was gevuld met woede en rancune, het perfecte moment om haar in te wijden tot deze duistere orde van de samenleving.
    - Zaheer. Voldie’s golden boy. De zoon van Cygnus Selwyn is sinds zijn geboorte bestemd om Death Eater te worden. Voldemort wacht af tot het perfecte moment om hem tot zijn trouwste volgelingen te benoemen. Dat Zaheer Death Eater wordt is zeker, de vraag is wanneer?

    Samenvatting ontvoering Aiofe.
    - Aiofe loopt een door de Hogwarts Express op zoek naar haar vrienden
    - Komt langs de coupé waar Zoya en Madigan zich omkleedden
    - Ze werpt een blik naar binnen en tot haar grote verbazing ziet ze op Zoya haar linkerarm de Dark Mark
    - Madigan kijkt op en maakt oogcontact met Aiofe, zij stoot Zoya aan en beide meiden krijgen Aiofe in hun vizier
    - Zo snel als ze kan maakt Aiofe dat ze wegkomt.
    - Zoya zet een plan inwerking om Aiofe te laten verdwijnen
    - Die avond nog wordt een feest georganiseerd in opdracht van Zaheer, Zoya zal dit gebruiken als alibi
    - Madigan stelt Miran aan de Death Eaters binnen te laten
    - Willow zal de gestationeerde Death Eaters in Hogsmaede op de hoogte stellen om Aiofe te ontvoeren
    - Joakim houdt de gangen leeg als prefect (niet bewust dat hij meehelpt aan een plan van de volgelingen van Voldemort)
    - Miran laat de death eaters binnen
    - Aiofe verdwijnt.
    DIT ALLES SPEELT ZICH ACHTER DE SCHERMEN AF. WE SCHRIJVEN DIT DUS NIET UIT

    ANTI-DE SQUAD
    Na de verdwijning van Aiofe zal Ashley de Anti-Death Eater Squad in het leven roepen. (bij gebrek aan een betere naam is dit nog ff de naam lol)
    Feel free to let your chars join! Or be pressured if you're his friend hahaha

    De volgende skip zal zijn na de dag ná de verdwijning is mijn voorstel!

    Heb je een idee of iets anders wat je zou willen inbrengen in de rpg, nu of later, let us know! (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2021 - 13:35 ]

    Ohh, I love the storyline! 😍


    That is a perfect copy of reality.

    Aster will be joining the anti-DE squad for sure.
    Echt heel goed uitgewerkt trouwens!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    I loooooove it Nien 💕


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lerwick schreef:
    Aster will be joining the anti-DE squad for sure.
    Echt heel goed uitgewerkt trouwens!


    Eigenlijk moet Illias dan ook meedoen, mocht ik hem weer actief maken. Geeft wel leuke conflict, gezien zijn familieleden lmao


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Eigenlijk moet Illias dan ook meedoen, mocht ik hem weer actief maken. Geeft wel leuke conflict, gezien zijn familieleden lmao


    Oh yikes, dat zouden ze inderdaad niet zo appreciëren. Zeker Zoya niet. 😏


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Amren schreef:
    (...)

    Eigenlijk moet Illias dan ook meedoen, mocht ik hem weer actief maken. Geeft wel leuke conflict, gezien zijn familieleden lmao




    En thanks allemaal voor de support (blush)

    Oeh love it!

    Julian gaat ook zeker bij de anti-DE squad


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ik ben echt zo benieuwd naar die anti DE squad! Dat gaat echt leuk worden!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2021 - 16:27 ]

    Nienke, je bent geweldig bezig! Jordyn zal een halve anti DE-persoon worden. Alleen mee naar meetings voor Ashley (als dit mogelijk is ofc) ^^
    En Josephine doet ook mee


    I have seen my own sun darkened

    Aster Muir

    Relationships [Updated]


    Jemima Gauthier ♦ Good friends/Crush
    Jemima is één van de weinige personen die Aster kan kalmeren wanneer hij een woede aanval heeft. Hij durft dan al eens dingen te zeggen die hij niet meent, maar Jem weet door zijn bullshit heen te kijken en hem op zijn plaats te zetten. Aster waardeert het dan ook dat ze naar al zijn problemen wil luisteren. In ruil daarvoor let hij er wel op dat ze ook voor zichzelf zorgt wanneer ze weer in één of ander project verdiept is, ook al moet hij dat soms met harde hand doen. Ook heeft hij een stiekeme crush op haar.

    •Margo Graves ♦ Best friends
    Aster en Margo waren geen voorbestemde vrienden. Hij heeft moeite met het autoriteit en laat Margo dat nu net hebben als quidditch captain van het Gryffindor team. Toch moest hij zijn oordeel over haar herzien en ontstond en maakte zijn drang om tegen haar in te gaan plaats voor respect. Ondanks dat hij weet dat ze niet zo goed kan omgaan met zijn woede aanvallen, kan hij het niet altijd tegenhouden in haar buurt. Daar heeft hij dan ook spijt van. Gelukkig kunnen ze er achteraf wel over praten.


    •Illias Eisenberg ♦ Best Friends
    Beide jongens hebben het niet zo op autoritaire professoren waardoor ze tijdens de les vaak in de problemen geraken. De vraag is of ze binnenkort überhaupt Snape's leslokaal nog binnen mogen.

    •Jordyn Kingsley ♦ Flirtationship
    Jordyn gedroeg zich altijd al wat flirterig tegenover hem (niet dat Aster daar niet op inging) en na een heftige quidditch training vroig jaar, draaide het in de kleedkamers uit op een make-out sessie tussen de twee. Sindsdien bleef de sfeer tussen de twee flirterig.

    •Madigan Elingston ♦ Ex-girlfriend
    Na 2 jaar daten dumpte Mads hem aan het begin van hun vijfde jaar. Ze beweerde niet meer verliefd op hem te zijn en dat ze andere dingen in het leven wilden. Ze gaan nog steeds normaal met elkaar om, maar Aster weet niet dat ze sinds kort een Death Eater is.

    •Dmitri Volkov ♦ Quidditch buddies
    Aster deelt zijn passie voor quidditch met de jongen van Slytherin. Je zal hen dan ook regelmatig samen rondjes zien lopen of ze hangen wat rond (letterlijk) op hun bezems. Het boeit Aster weinig dat Dmitri een Slytherin is.

    •Sasha Diggory ♦ Trying to avoid
    Niet dat Aster iets tegen Sasha heeft, maar hij weet wat er met haar broer, Cedric, gebeurd is. Hij heeft schrik dat wanneer hij contact met haar zou zoeken, de pijn van zijn vermiste vader naar boven zou komen. Daarom probeert hij haar zoveel mogelijk te vermijden.

    •Novalie Fitzgerald ♦ Went too far
    Deze twee zijn allebei nogal regelmatig te vinden in de kassen. Op zich doen ze ieder hun eigen ding daar. Aster had echter een dag waarop alles fout liep voor hem en hij dus erg prikkelbaar was. Novalie kreeg die dag een verbale, kwade Aster over zich heen. De uitbarsting ging waarschijnlijk over iets belachelijks, maar Aster voelde zich achteraf schuldig en schaamde zich ook wel. Dat is waarom hij tot op de dag van vandaag nog altijd geen sorry heeft durven zeggen. Wanneer hij nu in Novalies buurt komt, durft ze hem niet eens aan te kijken.

    •Ashley Jones ♦ Quidditch Strategies Masterminds
    Deze twee jongens zal je 's avonds vaak in de Gryffindor common room terugvinden, maar niet om huiswerk te maken. Ze spenderen hun tijd liever aan het uitvinden van de perfecte (onmogelijke) quidditch strategie voor hun volgende wedstrijd. De rest van het team mag dan wel onmogelijk beweren, maar voor deze twee is niets onmogelijk, tot grote ergernis van captain Margo.

    •Joakim Berglund ♦ Friends
    Joakim is de ideale partner om zich tijdens de lessen tegen professoren te verzetten. Waar Joakim de meer benaderbare slachtoffers kiest, neemt Aster de moeilijkere uitdagingen ook wel voor zijn rekening.

    •Zaheer Selwyn ♦ Enemies
    Aster moet helemaal niks van Zaheer weten. Al helemaal niet wegens de banden die zijn familie heeft met Voldemort. Hij zal het ook nooit onder stoelen of banken steken dat hij de jongen niet moet hebben.

    •Avalon Fitzgerald ♦ Hurt her sister
    Op zich heeft Aster niets met Avalon, maar er is natuurlijk de situatie met haar tweelingzus, Novalie. Hierdoor vindt Avalon hem natuurlijk ook niet zo aardig en dat begrijpt hij. Hij zal dus eerder uit haar buurt blijven.

    •Aiofe O'ConnerCrush Friends
    Aster mag Aiofe erg graag en staat graag op een goed blaadje bij haar. Hij wil dan ook niet dat ze de woede aanval kant van hem kent en weigert dan ook haar hulp te aanvaarden.

    •Pandora Lovegood ♦ Just a girl in some of his classes/Want to be your friend
    Aster kent Pandora eigenlijk niet zo goed, buiten dat hij sommige lessen met haar heeft. Hij weet wel dat ze nogal moeite heeft met haar schoolwerk en goede punten halen.

    •Castor Black ♦ Beater Bro's
    Goede vriend Castor is ook gelijk Aster zijn mede beater in het Gryffindor quidditch team. Ze deinzen er niet voor terug om tijdens wedstrijden een weddenschap op te stellen en hebben daar ook hun geheel eigen puntensysteem voor ontwikkeld.

    •Josephine Montgomery ♦ Curious
    Aster kent Josephine niet geweldig goed, maar vindt haar uitvindingen wel geweldig interessant. Het komt dan ook wel vaker voor dat hij nieuwsgierig eens een kijkje gaat nemen wanneer ze weer eens bezig is.



    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik ben vanaf vrijdagmiddag tot zondagavond een weekendje weg, dus ik zal mijn best doen om voor dan met Miran, Amira & Theo te hebben geschreven! c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hello helloooo, I decided to join the party a little bit late.
    Ik heb 2 vragen:
    - Is het mogelijk dat mijn karakter nieuw is, omdat haar vader een nieuwe docent is op school? Dan komt ze van Beauxbatons naar Hogwarts en dat is dan allemaal wat makkelijker denk ik, sinds een karakter ontvoert is en wow I am very curious about all the drama that is happening around here.
    - Also, kan ze de nicht/neef van iemand zijn, zodat ze toch wel iemand kent? c:

    If this is totally impossible tell me. I haven't thought this through yet, just a little bit. :Y)


    I tried to draw my soul, but all I could think of was flowers.

    deangelis schreef:
    Hello helloooo, I decided to join the party a little bit late.
    Ik heb 2 vragen:
    - Is het mogelijk dat mijn karakter nieuw is, omdat haar vader een nieuwe docent is op school? Dan komt ze van Beauxbatons naar Hogwarts en dat is dan allemaal wat makkelijker denk ik, sinds een karakter ontvoert is en wow I am very curious about all the drama that is happening around here.
    - Also, kan ze de nicht/neef van iemand zijn, zodat ze toch wel iemand kent? c:

    If this is totally impossible tell me. I haven't thought this through yet, just a little bit. :Y)


    jaa het lijkt me handig om te doen dat ze nieuw is! dan zijn alle relaties fressh en kunnen we kijken hoe het ontwikkeld (:
    en ze zou een nicht van Sasha kunnen zijn?

    deangelis schreef:
    Hello helloooo, I decided to join the party a little bit late.
    Ik heb 2 vragen:
    - Is het mogelijk dat mijn karakter nieuw is, omdat haar vader een nieuwe docent is op school? Dan komt ze van Beauxbatons naar Hogwarts en dat is dan allemaal wat makkelijker denk ik, sinds een karakter ontvoert is en wow I am very curious about all the drama that is happening around here.
    - Also, kan ze de nicht/neef van iemand zijn, zodat ze toch wel iemand kent? c:

    If this is totally impossible tell me. I haven't thought this through yet, just a little bit. :Y)


    Ze mag ook een nicht van Julian zijn ^^


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home