• We're all in this together

    Aren't we?






    Welkom in Melbourne, de stad van muziek, kunst, festivals, cocktails, koffie en sport, vlak bij de zee en bij de bergen, de stad die de studenten van de verschillende universiteiten hun thuis noemen.

    In deze RPG volgen we het leven van een aantal van deze studenten, namelijk de leden van de Melbournian Stars en de Melbourne Student Association (MSA).

    De Melbournian Stars, is een studentenvereniging die vooral geliefd is onder studenten die houden van podiumkunsten als theater, dans en zang, en alles dat daarbij komt kijken, is een vereniging die de afgelopen jaren enorm in populariteit heeft toegenomen. Iets wat vooral komt doordat ze elk jaar de landelijke competities in zang, dans, theater en musical gewonnen hebben. Elk jaar... behalve het afgelopen jaar. Iets wat ervoor gezorgd heeft dat de vereniging enorm in de schulden kwam te staan en deze zomer met geldzorgen kampte.

    De andere studentenvereniging, de MSA, is een vereniging waar elke student lid van kan worden, zolang ze maar door de strenge selectie en ontgroening heen weten te komen. Waar MSA vroeger echter de populairste studentenvereniging van Melbourne was, hebben de verschillende pesterijen veroorzaakt door leden van MSA en de vele vooroordelen die er over MSA en de leden bestaan, ervoor gezorgd dat de reputatie van MSA erg achteruit is gegaan. Het bestuur van MSA heeft daarom ook van zijn alumni te horen gekregen dat als er zich nog meer incidenten voordoen en ze nog meer klachten ontvangen, ze de geldkraan dicht zullen draaien. De vereniging krijgt een officiële waarschuwing en het bestuur het dringende verzoek om ervoor te zorgen dat de reputatie van de vereniging weer verbeterd.
    Een maand lang wist zowel het bestuur van de Melbournian Stars als van MSA niet wat ze konden doen om hun problemen op te lossen, totdat ze elkaar tegen kwamen op een terrasje aan het water. Hoewel de twee verenigingen nooit echt veel met elkaar te maken hebben gehad, raakten de twee besturen die dag in gesprek en aan het eind van een lange avond wisten ze elkaar de hand te schudden en het terras weer met een brede glimlach te verlaten. Ze hadden een oplossing gevonden, in ieder geval tijdelijk. De Melbournian Stars zouden MSA helpen hun reputatie te verbeteren, in ruil voor een financiële bijdrage die ervoor zou zorgen dat de Melbournian Stars uit de schulden kwamen en een jaar lang genoeg geld zouden hebben om naar de nieuwe competities toe te werken, geld dat MSA makkelijk kon missen.

    Het bestuur van beide verenigingen dacht dat het een fantastisch idee was. Maar hoe zal het in werkelijkheid uitpakken? Zijn de leden van beide verenigingen wel bereid om samen te werken? Zal er een strijd komen waarbij de ene groep de andere probeert weg te vagen? Of ontstaan er juist verrassende nieuwe relaties? We zullen het allemaal zien!



    Melbournian Stars
    Ivy Céline Leroux ~ 24 ~ bachelor Crime and Criminal Justice ~ Cherri ~ 1

    Elin Zohra Sivananda ~ 24 ~ bachelor of fine arts ~ Isolophilia ~ 1

    Joyce Presley King ~ 24 ~ Geneeskunde ~ Frangente ~ 2

    Leroi Jacquotte Babin-Archambault ~ 24 ~ Rechtsgeleerdheid ~ ostranenie ~ 2

    MSA
    Kylie Alinta Williams ~ 25 ~ BA Psychology ~ LoveTravels ~ 1

    Niles Ethan Clarke ~ 26 ~Sports & Health ~ Everglow ~ 1

    Parker Kennedy
    Collymore ~ 25 ~ Fashion Marketing & Brand Management ~ ostranenie ~ 2

    Roman Alejandro Morales ~ 25 ~ Geneeskunde ~ Zemo ~ 2


    By Everglow & LoveTravels

    [ bericht aangepast op 25 mei 2021 - 13:49 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    nesber schreef:
    (...)

    Zoek je iets specifieks? Wat vindt ze van Parker?


    Ik zoek nog niks specifieks, jij wel toevallig? In ieder geval denk ik wel dat Ivy een beetje moeite met Parker zal hebben. Ze zit in de andere vereniging en het vooroordeel helpt dan niet mee. + Parker is best tegenovergesteld van Ivy op sociaal gebied. Misschien dat ze daarom juist af en toe botsen? Wat denk jij?


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Elin is af & staat open voor relaties.
    Zaterdag zou voor mij ook beter uitkomen.


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    Nadat ik het Eurovision Songcontest heb gekeken voor vanavond zal ik mijn mannelijke rol afmaken (bijna af) en voor hen beiden van de bestaande rollen alvast een indrukken lijstje maken. (dance)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Isolophilia schreef:
    Elin is af & staat open voor relaties.
    Zaterdag zou voor mij ook beter uitkomen.


    Ik heb Kylie voor je? Al denk ik wel dat ze echt tegenpolen zijn en Kylie haar totaal niet zou mogen omdat Elin's karakter haar heel erg zou tegenstaan.
    Wellicht dat de twee enemies zouden kunnen zijn?

    nesber schreef:
    Nadat ik het Eurovision Songcontest heb gekeken voor vanavond zal ik mijn mannelijke rol afmaken (bijna af) en voor hen beiden van de bestaande rollen alvast een indrukken lijstje maken. (dance)


    Ik ben benieuwd!

    LoveTravels schreef:
    (...)

    Ik heb Kylie voor je? Al denk ik wel dat ze echt tegenpolen zijn en Kylie haar totaal niet zou mogen omdat Elin's karakter haar heel erg zou tegenstaan.
    Wellicht dat de twee enemies zouden kunnen zijn?


    Ja dat is goed c:


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    Ik had ook een idee voor een beginsituatie misschien. Misschien is een “get-togheter” om de verenigingen te laten bonden georganiseerd door de leiders. Ze ontmoeten dan in één van de huizen en gaan dan gewoon eten en er is muziek en er is een pooltafel enzo voor een klein feestje.

    Maar dan van te voren worden er duo’s en trio’s gemaakt die dan bijvoorbeeld eten moeten halen en drank in de supermarkt en de anderen doen dan de versieringen en de anderen doen dan nog iets geen idee.

    Maar die duo’s zijn dan de beiden verenigingen door elkaar die dan dus die onderdelen (eten, drank, versieringen) moeten regelen. (A)

    (dance)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    nesber schreef:
    Ik had ook een idee voor een beginsituatie misschien. Misschien is een “get-togheter” om de verenigingen te laten bonden georganiseerd door de leiders. Ze ontmoeten dan in één van de huizen en gaan dan gewoon eten en er is muziek en er is een pooltafel enzo voor een klein feestje.

    Maar dan van te voren worden er duo’s en trio’s gemaakt die dan bijvoorbeeld eten moeten halen en drank in de supermarkt en de anderen doen dan de versieringen en de anderen doen dan nog iets geen idee.

    Maar die duo’s zijn dan de beiden verenigingen door elkaar die dan dus die onderdelen (eten, drank, versieringen) moeten regelen. (A)

    (dance)


    Kan jij stiekem mijn gedachten lezen? Want dat is ook wat ik in gedachten had, alleen door jou net wat beter uitgewerkt! Als Everglow ook akkoord is denk ik dat dit heel leuk is! Wellicht dat ik zo'n website kan gebruiken waarbij je random namen krijgt zodat de duo's ook volledig random gekozen worden?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2021 - 22:04 ]

    LoveTravels schreef:
    (...)

    Kan jij stiekem mijn gedachten lezen? Want dat is ook wat ik in gedachten had, alleen door jou net wat beter uitgewerkt! Als Everglow ook akkoord is denk ik dat dit heel leuk is! Wellicht dat ik zo'n website kan gebruiken waarbij je random namen krijgt zodat de duo's ook volledig random gekozen worden?


    Ik ben helemaal voor! (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Isolophilia schreef:
    Elin is af & staat open voor relaties.
    Zaterdag zou voor mij ook beter uitkomen.


    Elin & Ivy goede vriendinnen?


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Parker Kennedy
    Collymore

    relationships and impressions


    ✧ If you see beauty in something, don't wait for others to agree ✧

    • Ivy Céline Leroux —You look like a lot to handle      Terwijl de meesten Parker vaak meteen wel mogen, leek Ivy geen behoefte te hebben aan Parkers interesse en wimpelde haar vrijwel vanaf hun ontmoeting meteen af. Parker heeft sindsdien wel opnieuw geprobeerd, maar ze weet niet goed hoe ze zich rond Ivy moet gedragen door haar gecompliceerde persoonlijkheid.
    • Elin Zohra Sivananda —Love all, trust a few, do wrong to none (William Shakespeare)      Parker vindt Elin niet alleen een echte schoonheid, ook kunnen deze twee samen op de meest creatieve ideeën komen. Hun plannen kennen geen limiet en zijn vaak zo gek en leuk mogelijk, sinds ze beiden best chaotisch zijn en hierdoor niet echt grenzen kennen. Parker heeft Elin een keer gevraagd om model voor haar te zijn in een les en Elin stemde hiermee in, in ruil dat ze het pak die ze aanmoest mocht houden. Vanaf hier is ongeveer hun goede vriendschap begonnen en spendeert Parker graag tijd met Elin.
    • Joyce Presley King —Haven't met you yet, but you look like a good friend      Parker en Joyce hebben elkaar nog niet ontmoet. Hun studies zijn verschillend en ook zijn hun verenigingen pas net met elkaar verbonden. Wel lijkt Joyce iemand waar Parker goed mee kan opschieten en is de jongedame bereid een vriendschap met Joyce te beginnen.
    • Kylie Alinta Williams — best friend      Parker en Kylie kennen elkaar van hun vereniging en meteen klikte het tussen de dames. Parker werd, toen ze zich net had aangemeld, door Kylie verwelkomd en uitgenodigd om bij een café iets te gaan drinken en dit werd sindsdien hun plekje. Als Parker hulp nodig heeft bij het organiseren van een feestje gaat ze naar Kylie en andersom maakt Kylie graag gebruik van Parkers creativiteit. Samen zijn de jongedames op hun best.

    • Niles Ethan Clarke — Sport budds      Op één of andere manier moet Parker haar lichaam behouden en dat doet ze door te sporten met Niles. Beiden hebben een interesse in smoothies en zonder Niles zou de jongedame een sportschool saai vinden, maar samen is het altijd wel gezellig en doen ze erna samen wel eens een terrasje met Kylie.
    • Roman Alejandro Morales — Role not finished yet
    Leroi Jacquotte Babin-Archambault

    STUDENT ✧ Fc: Tripp Kilpatrick ✧ Relationships and impressions ✧

    Better an oops
    than a what if

    • Ivy Céline Leroux —Partner in crime     
    • Elin Zohra Sivananda —I will protect you like my sister      Om één of andere reden doet Elin de jongeman een beetje aan zijn zusje denken en hierdoor gedraagt hij zich ook als een grote broer voor haar. Hij orobeert haar te beschermen en geeft hij haar advies als het nodig is, maar ook speelt hij graag de bemoeial, ondanks of Elin het leuk vindt of niet. In ieder geval zijn ze wel goede vrienden en zou Leroi het altijd wel voor Elin opnemen.
    • Joyce Presley King —Best friend      Samen hebben de dame en de heer hun weg gevonden op school. Ze kwamen tegelijk aan in de vereniging en dit heeft een band geschept. Vaak zijn ze samen op campus verdwaald of in verkeerde lokalen gelopen. Leroi voelt zich op zijn gemak bij Joyce en kan alles met haar bespreken. Hij vindt het wel oké als ze zichzelf vooropstelt, daardoor krijgt hij rust en heeft hij het gevoel dat hij niet de broer over haar moet uithangen, maar voelt ze aan als zijn gelijke.
    • Kylie Alinta Williams —Haven't met you yet, but you seem fine      Kylie en Leroi hebben nog niet de kans gekregen elkaar te ontmoeten, door de verschillende verenigingen en relatie die zij heeft met Niles. Ondanks de vooroordelen van de verengingen en de relatie tussen hem en Niles probeert Leroi zijn mening over de jongedame eerlijk te houden. Hij vindt haar wel oké en heeft niet meteen iets tegen haar of zo.

    • Niles Ethan Clarke —Not on my grounds      Niles heeft meerdere van zijn vereniging gepest en door zijn oudere broer gevoel kan Leroi dit niet toelaten. Vaker heeft hij discussies met Niles gevoerd of zijn ze bijna met elkaar op de vuist gegaan, waardoor nu de heren niet goed met elkaar om kunnen gaan. Leroi is echt beschermend en dit botst heel erg met Niles.
    • Roman Alejandro Morales —Not finished yeeett

    [ bericht aangepast op 22 mei 2021 - 10:08 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Dit is wat ik heb tot nu toe, er staan al wat relatie ideetjes en deze zijn nog niet besproken. Zeg het even als je het ermee eens bent of stuur me een pb'tje als je denkt dat ik iets verkeerd heb gedaan ofzo. :Y)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Is het handig als we weten waar iedereen woont, bijvoorbeeld Parker woont in de villa van MSA op campus, maar ik weet niet of de Melbournian Stars nu ook een huis hebben of campus of dat die ergens anders wonen?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    nesber schreef:
    Is het handig als we weten waar iedereen woont, bijvoorbeeld Parker woont in de villa van MSA op campus, maar ik weet niet of de Melbournian Stars nu ook een huis hebben of campus of dat die ergens anders wonen?


    De Melbournian Stars hebben inderdaad ook een huis op campus waar ze kunnen wonen, maar iedereen van zowel de Melbournian Stars als MSA mag zelf kiezen of ze wel of niet in hun vereningshuis willen wonen.

    Kylie woont in de kamer tussen die van Parker en Niles in het MSA huis

    MT, als iemand een relatie wilt met Roman let me know c;


    El Diablo.