• We're all in this together

    Aren't we?






    Welkom in Melbourne, de stad van muziek, kunst, festivals, cocktails, koffie en sport, vlak bij de zee en bij de bergen, de stad die de studenten van de verschillende universiteiten hun thuis noemen.

    In deze RPG volgen we het leven van een aantal van deze studenten, namelijk de leden van de Melbournian Stars en de Melbourne Student Association (MSA).

    De Melbournian Stars, is een studentenvereniging die vooral geliefd is onder studenten die houden van podiumkunsten als theater, dans en zang, en alles dat daarbij komt kijken, is een vereniging die de afgelopen jaren enorm in populariteit heeft toegenomen. Iets wat vooral komt doordat ze elk jaar de landelijke competities in zang, dans, theater en musical gewonnen hebben. Elk jaar... behalve het afgelopen jaar. Iets wat ervoor gezorgd heeft dat de vereniging enorm in de schulden kwam te staan en deze zomer met geldzorgen kampte.

    De andere studentenvereniging, de MSA, is een vereniging waar elke student lid van kan worden, zolang ze maar door de strenge selectie en ontgroening heen weten te komen. Waar MSA vroeger echter de populairste studentenvereniging van Melbourne was, hebben de verschillende pesterijen veroorzaakt door leden van MSA en de vele vooroordelen die er over MSA en de leden bestaan, ervoor gezorgd dat de reputatie van MSA erg achteruit is gegaan. Het bestuur van MSA heeft daarom ook van zijn alumni te horen gekregen dat als er zich nog meer incidenten voordoen en ze nog meer klachten ontvangen, ze de geldkraan dicht zullen draaien. De vereniging krijgt een officiële waarschuwing en het bestuur het dringende verzoek om ervoor te zorgen dat de reputatie van de vereniging weer verbeterd.
    Een maand lang wist zowel het bestuur van de Melbournian Stars als van MSA niet wat ze konden doen om hun problemen op te lossen, totdat ze elkaar tegen kwamen op een terrasje aan het water. Hoewel de twee verenigingen nooit echt veel met elkaar te maken hebben gehad, raakten de twee besturen die dag in gesprek en aan het eind van een lange avond wisten ze elkaar de hand te schudden en het terras weer met een brede glimlach te verlaten. Ze hadden een oplossing gevonden, in ieder geval tijdelijk. De Melbournian Stars zouden MSA helpen hun reputatie te verbeteren, in ruil voor een financiële bijdrage die ervoor zou zorgen dat de Melbournian Stars uit de schulden kwamen en een jaar lang genoeg geld zouden hebben om naar de nieuwe competities toe te werken, geld dat MSA makkelijk kon missen.

    Het bestuur van beide verenigingen dacht dat het een fantastisch idee was. Maar hoe zal het in werkelijkheid uitpakken? Zijn de leden van beide verenigingen wel bereid om samen te werken? Zal er een strijd komen waarbij de ene groep de andere probeert weg te vagen? Of ontstaan er juist verrassende nieuwe relaties? We zullen het allemaal zien!



    Melbournian Stars
    • Ivy Céline Leroux ~ 24 ~ bachelor Crime and Criminal Justice ~ Cherri ~ 1

    • Elin Zohra Sivananda ~ 24 ~ bachelor of fine arts ~ Isolophilia ~ 1

    • Joyce Presley King ~ 24 ~ Geneeskunde ~ Frangente ~ 2

    • Leroi Jacquotte Babin-Archambault ~ 24 ~ Rechtsgeleerdheid ~ ostranenie ~ 2

    MSA
    • Kylie Alinta Williams ~ 25 ~ BA Psychology ~ LoveTravels ~ 1

    • Niles Ethan Clarke ~ 26 ~Sports & Health ~ Everglow ~ 1

    • Parker Kennedy
    Collymore ~ 25 ~ Fashion Marketing & Brand Management ~ ostranenie ~ 2

    • Roman Alejandro Morales ~ 25 ~ Geneeskunde ~ Zemo ~ 2


    By Everglow & LoveTravels

    [ bericht aangepast op 25 mei 2021 - 13:49 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    LoveTravels schreef:
    (...)

    https://www.hartvannederland.nl/nieuws/opmerkelijk/gebruikte-de-italiaanse-songfestival-winnaar-coke-tijdens-finale


    Yikes
    Nou laten we hopen dat de band gewoon de waarheid spreekt


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Begint de rpg in semester 1 van een nieuw schooljaar of ?
    En dan in de eerste of tweede week bijvoorbeeld?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2021 - 12:19 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frangente schreef:
    Begint de rpg in semester 1 van een nieuw schooljaar of ?
    En dan in de eerste of tweede week bijvoorbeeld?


    Ik denk dat we het het beste eind januari, midden in de zomer, de laatste vrijdag voor het begin van het schooljaar kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2021 - 12:23 ]

    LoveTravels schreef:
    (...)

    Ik denk dat we het het beste eind januari, midden in de zomer, de laatste vrijdag voor het begin van het schooljaar kunnen doen.


    Niet ik die vergat dat de seizoenen daar omgedraaid zijn vnjff
    maar is goeed! Merci


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    LoveTravels schreef:
    Ik vond Italië ook wel goed, Amber, ookal was het niet mijn favoriet. Ik zou het alleen echt niet leuk vinden als het drugs verhaal echt waar is


    IK GING HELEMAAL STUKKK,
    Hij buigt en ziet eruit alsof hij drugs snuift en toevallig is de camera net op hen gericht. Heeeerlijk


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Is het handig als ik Kylie de deur open laat doen voor Elin, Leroi en Joyce (en voor wie er nog meer voor de deur staat als Kylie's stukje komt)?

    LoveTravels schreef:
    Is het handig als ik Kylie de deur open laat doen voor Elin, Leroi en Joyce (en voor wie er nog meer voor de deur staat als Kylie's stukje komt)?


    Yess is goed!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    LoveTravels schreef:
    Is het handig als ik Kylie de deur open laat doen voor Elin, Leroi en Joyce (en voor wie er nog meer voor de deur staat als Kylie's stukje komt)?


    Jaa (dance)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Wie moet nu als eerst reageren dan? Moet ik nog op Joyce reageren, moet Elin nog eerst of opent Kylie eerst de deur?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    ostranenie schreef:
    Wie moet nu als eerst reageren dan? Moet ik nog op Joyce reageren, moet Elin nog eerst of opent Kylie eerst de deur?


    Zullen we Niles > Kylie > Leroi > Elin > Joyce doen?

    Niles komt er vanmiddag aan (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik zal morgen even tijd maken om een post te schrijven hoor!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Sorry, sorry, sorry dat het zolang duurde!
    Ik had het erg druk met de studie, gezien ik ineens in zag hoeveel er nog gebeuren moest, maar Joyce staat eindelijk c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frangente schreef:
    Sorry, sorry, sorry dat het zolang duurde!
    Ik had het erg druk met de studie, gezien ik ineens in zag hoeveel er nog gebeuren moest, maar Joyce staat eindelijk c:


    Geen probleem!

    LoveTravels = Valmiera