• Vestigo University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to Vestigo University, a place where all our students can work on their happy endings.

    Vestigo University is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Vestigo staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Vestigo ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier op Vestigo University?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES










    Vestigo University

    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell son of Alice FC: Maurice Sinclair 1.4 Beneviento
    Nathaneal "Nathan" Charming Son of Prince Charming and Cinderella 1.4 Sortiger
    Ilyas Cassim of Agrabah son of Aladdin and Jasmine 1.3 Sisu
    Amor-Beau Desrosiers son of Belle and Adam 1.4 Sisu
    daughter of Moana Morrigann
    Memphis Panagos daughter of Megara and Hercules 1.4 Toothpick
    Neorah "Neo" Arianna Fitzherbert daughter of Rapunzel and Eugene 1.3 Zemo
    Olivia "Liv" Mia Pan daughter of Wendy and Peter Pan 1.3 hadestown
    Ava Caillen of DunBroch daughter of Merida 1.3 LoveTravels
    Antonio Julio Rivera son of Miguel Rivera 1.3 Sombre


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg son of Elsa FC: Niklas Gillis Beneviento
    Raven son of Maleficent and Diaval FC: Chase Hudson Beneviento
    Elio Armano Beneviento son of Captain Hook FC: Damiano David Beneviento
    Percival "Percy" Ashley Hook son of Captain Hook 1.4 Sisu
    Methuselah "Seth" son of the Grim Reaper 1.1 Sortiger
    Victoria "Vicky" Chimaira daughter of Ursula 1.4 Dimitrescu
    Élodie Facilier daughter of Dr. Facilier 1.5 hadestown
    Zaheer Ujinga son of Scar and Zira 1.6 Paracosmal
    Qadir Fayez Al-Jurjani son of Jafar 1.6 Librarian
    Jakob Von Hesse/Jack Thessian son of The Headless Horseman 1.6 Librarian



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra







    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?







    VESTIGO





    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen DAYWALKER of Sisu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Beneviento, Sisu en Sortiger

    [ bericht aangepast op 14 juni 2021 - 21:36 ]


    How far is far

    Linh

    Kiyoko

    Hamada



    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥ ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥


    ❥Name
    Linh: Origin: Spanish Meaning Pretty

    Kiyoko: Origin:Japan Meaning:Pure child


    ❥Age
    20, September 10th, Virgo

    Element: Earth
    Quality: Mutable
    Color: Grey, Beige, Pale-Yellow
    Day: Wednesday
    Ruler: Mercury
    Greatest Overall Compatibility: Pisces, Cancer
    Lucky Numbers: 5, 14, 15, 23, 32
    Date range: August 23 – September 22

    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥ ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥

    ❥Personality
    Een van de meest opvallende eigenschappen van Lihn is waarschijnlijk haar boven gemiddelde intelligentie. Dan gaat het niet om iemand die altijd hoge cijfers haalde op de middelbare, maar het gaat bij Lihn zelfs zover dat ze vroegtijdig de middelbare school heeft kunnen verlaten. Op haar vijftiende stapte Lihn al de universiteit binnen. Lihn is dan ook een geweldige probleem oplosser en probeert altijd van alle vlakken wel iets af te weten, hoewel haar grootste interesse, net als bij haar vader, wel uit gaat naar robotica. Voor ze naar Metonia University ging was ze ook een echte vrouw van wetenschap en geloofde ze niet eens in al het magische waar haar vader haar wel eens over had verteld.
    Door dat Lihn zo slim is kan ze wel eens wat betweterig gedrag vertonen, vaak meent ze het beter te weten dan anderen. Ze kan in die zin dan ook enorm koppig zijn, omdat ze eigenlijk vooral op haar eigen vooral op haar eigen brein vertrouwt en niet op die van anderen. Dingen moeten dan ook vaak haar manier gaan of ze gaan gewoon weg niet. Mocht het wel eens zo zijn dat Lihn geen gelijk heeft, wat volgens haar eigenlijk nooit voorkomt, dan vind ze het ook wel lastig om dit te bekennen.
    Verder kan Lihn toch wel enorm chaotisch zijn, haar kamer ziet er meestal uit alsof er een bom is ontploft. Dit komt voornamelijk doordat ze erg gepassioneerd aan nieuwe projecten kan werken waarbij het project eerst komt te staan en de netheid van haar werk op de tweede plaats. Papieren verspreiden zich dan al snel door de ruimte, maar Lihn benoemt het zelf vaak toch een chaotische geordendheid, voor iemand anders mag er geen overzicht inzitten, maar Lihn weet haar weg vaak toch snel door haar eigen chaos te vinden.
    Ondanks haar chaotische kant bezit Lihn ook een redelijk kalme zijde. Ze weet zich het hoofd goed koel te houden, vooral wat betreft ruzie's of conflicten met anderen. Ze is eerder van het logisch beredeneren en goed nadenken wat ze wil zeggen dan alles er zomaar uit flappen. Erg snel op haar tenen getrapt is Lihn niet, maar het kan altijd voorkomen dat je de verkeerde snaar bij haar weet te raken. Dan kan haar kalmheid enorm omslaan, wanneer je Lihn boos krijgt dan is ze ook echt enorm boos en kan je haar beter maar even met rust laten. Later ziet ze pas dat ze de lijn heeft overschreden, maar dan komt haar koppigheid natuurlijk ook nog om de hoek kijken en zal ze toch niet zomaar toegeven dat ze echt te ver is gegaan.

    ❥Appearance
    - Lengte: Tot net op haar schouders
    - Kleur: Donker bruin, met blauw/groen geverfde lokken.
    - Stijl: Stijl
    Gezicht:
    - Ogen: Donker bruin
    - Wenkbrauwen: Normaal
    - Lippen: plump
    Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Bleek, met een gele ondertoon
    - Lengte: 1 meter 65
    Extra's:
    - Tatoeages: -
    - Piercings: Gaatjes in haar oren en een neuspiercing.
    - Kledingstijl:



    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥ ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥




    ❥History and Family

    Hiro Hamada | Vader

    Katherine Hamada | Moeder


    Lihn Hamada is geboren als de eerste en ook de enige dochter van Hiro en Katherine Hamada, de jongedame is opgegroeid in San Fransokyo. Haar ouders hebben elkaar ontmoet in het café van Hiro zijn tante Cass, waar Katherine elke dag langs kwam voor één van de heerlijke donuts die er werden verkocht. Hiro die zijn tante wel eens hielp in het café kreeg ook Katherine aan de toonbank en de rest is geschiedenis.
    Samen hebben de twee Lihn opgevoed, waarbij Katherine misschien een iets prominentere rol had in Lihn haar opvoeding. Katherine heeft namelijk het café van Hiro zijn tante overgenomen en werkte hierdoor van huis uit, waardoor ze er thuis altijd voor Lihn kon zijn. Dat betekende echter niet dat Lihn en haar vader niet goed samen gingen. Lihn haar vader is eigenlijk altijd al haar grote voorbeeld geweest. Als vijf jarige volgde ze haar vader dan ook altijd op de voet en wou ze altijd met hem mee op wat voor avontuur hij nu zou beleven. Echter was het natuurlijk niet echt een goede optie om een vijf jarige mee te nemen terwijl Hiro tegen misdaad in zijn stad streed.
    Dat Lihn de hersenen van haar vader had werd al heel snel duidelijk, zo wist ze haar middelbare school in versneld tempo af te ronden en ging ze net zoals haar vader na haar middelbare school naar het San Fransokyo Institute of Technology. Halverwege haar studie hier kwam Lihn haar vader echter aan zetten met Metonia University, Lihn had al van heel wat sprookjes verhalen gehoord, maar voor haar kwamen ze altijd een beetje nep over. Het idee van magie leek Lihn altijd vrij belachelijk, tot dat ze haar eerste stap in Metonia University zetten. Niet met vele plezier trouwens, want Lihn heeft nooit naar de universiteit gewild en voelde zich veel meer op haar plek in San Fransokyo. Nog altijd is het wel duidelijk dat Lihn lichtelijk neerkijkt op haar universiteit, omdat ze het idee heeft dat de universiteit haar niet kan brengen wat ze nodig heeft.


    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥ ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥

    ❥Extra's
    Hobby's: Robotica en Piano spelen.
    Guilty pleasures:
    Verslavingen: Sinaasappelsap
    Likes: Gezelligheid, Kerstverlichting, Scheikunde en Natuurkunde, Planten, Reizen, Haar vrienden thuis in San Fransokyo, Kleding, Winter en de Natuur.
    Tics: Kauwt op de binnenkant van haar wang wanneer ze nerveus is.
    Angsten: Mensen in haar leven verliezen.
    Dislikes: Het koud hebben, Betweters (met een uitzondering voor zichzelf), Boontjes, Regen, Op anderen wachten en Paarden.
    Talen: Engels en Japans
    Seksualiteit: Biseksueel

    [ bericht aangepast op 17 juli 2021 - 20:57 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Heyo ik kom meedoen :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yesss welkom!!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isak schreef:
    Heyo ik kom meedoen :Y)


    [ heaven knows ]

    Hebben jullie trouwens nog voorkeur voor Ira of Vestigo? (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    Hebben jullie trouwens nog voorkeur voor Ira of Vestigo? (:

    Naar mijn weten niet, but don't hold that against me. Ik zal het even navragen voor de zekerheid.


    [ heaven knows ]

    Marshtomp schreef:
    (...)
    Naar mijn weten niet, but don't hold that against me. Ik zal het even navragen voor de zekerheid.
    Is goed ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    (...)Is goed ^^

    Nagevraagd en je mag het helemaal zelf weten. (:


    [ heaven knows ]

    Oeh nice. :Y) Is het dan goed dat ik een dochter van Scar maak van Ira? ^^ Ik zag dat de speler die Scar al had als ouder gestopt is, denk ik? Als 't niet goed is, let me know c: Ik heb al eens zo'n rol gemaakt, dus die kan ik hergebruiken hehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    Oeh nice. :Y) Is het dan goed dat ik een dochter van Scar maak van Ira? ^^ Ik zag dat de speler die Scar al had als ouder gestopt is, denk ik? Als 't niet goed is, let me know c: Ik heb al eens zo'n rol gemaakt, dus die kan ik hergebruiken hehe

    Van mij mag je. :Y) Zou je het toch even willen navragen aan de user? Ik verwacht geen problemen ermee, maar beter het zekere voor het onzekere nemen. (Tenzij degene natuurlijk al een tijdje niet online is geweest, dan is het een ander verhaal.)


    [ heaven knows ]

    Goedgekeurd! Ze appte me al. :'D Ik ga er zo aan beginnen denk ik. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben benieuwd!


    [ heaven knows ]

    Imani Prince
    life doesn't discriminate between the sinners and the saints

    —— NAME
    Imani's voornaam werd door haar ouders gekozen omdat ze het een mooie naam vonden. Haar achternaam komt van haar vader, "Scar" Prince.

    —— AGE
    Imani is 21 jaar oud. Ze is geboren op 9 maart.

    —— UNIVERSITY
    Imani ging altijd naar Ira University, maar na het incident werd dit veranderd naar Vestigo. Of ze daar heel blij mee is, weet ze niet.

    —— POWERS
    Ze heeft geen bovennatuurlijke krachten. Wel is ze erg muzikaal. Ze bespeelt geen instrumenten, maar kan ontzettend mooi zingen.

    it takes, and it takes, and it takes and we keep living anyway


    —— CHARACTER
    clever — cynical — deceitful — focused — holds a serious amount of grudges — independent — lonely — manipulative — narcisstic — passionate — proud — self-conscious — spoiled — unpredictable — wants more

    Imani lijkt zowel innerlijk als uiterlijk als twee druppels water op haar vader. Net als Scar wil ze altijd meer. Eigenlijk is niets ooit genoeg. Ze wil aan haar trekken komen en is niet te verlegen om daarvoor vrijwel alles uit de kast te halen. Dit doet ze door mensen leugens te vertellen of door ze dingen te beloven die uiteindelijk nooit waargemaakt zullen worden.
          Hoewel ze het niet laat zien, is ze onzeker over zichzelf. Haar moeder verliet haar toen ze drie jaar oud was. Sindsdien heeft Imani vrijwel elke dag gedacht aan de reden waarom haar moeder ineens wegging. Het zorgde vroeger al voor veel problemen en frustraties. Naarmate ze ouder werd, breidde zich dit uit richting een enorme grudge tegenover haar moeder, die ze eigenlijk niet eens zo meer wil noemen. Ze herinnert zich de vrouw niet veel meer, maar Imani staat niet voor zichzelf in als ze haar ooit weer tegenkomt.
          Vaak houdt Imani zich afzijdig van anderen, tenzij ze iets nodig heeft. Haar verlatingsangst zorgt ervoor dat ze het lastig vindt om close te zijn met mensen. Dit betekent niet dat ze echt een einzelgänger is. Ze heeft niet echt vrienden, maar lichamelijk contact heeft ze genoeg. Relaties bij haar draaien vaak om seks en niet om liefde.
    we rise and we fall and we break and we make our mistakes

    —— HISTORY & FAMILY
    Moeder: Zira Fallow
    Vader: Zane "Scar" Prince
    Imani is de liefdesbaby van Zira en Zane ("Scar"). De twee hadden al enkele maanden een affaire (Zira was getrouwd met Keith Fallow) toen ze zwanger raakte. Hoewel Keith al die tijd dacht dat het kind van hem was en Zane door Zira eigenlijk aan de kant geschoven werd, werd duidelijk dat Imani écht de dochter van Zane was. Zowel Zira als Keith waren blank, hadden blauwe ogen en blonde haren. Imani's haren waren zo donker als die van haar vader, net als haar ogen. Keith gooide Zira het huis uit. Ze belandde uiteindelijk bij Zane.
          Het gezin woonde ongeveer drie jaar samen. Zira en Zane waren geen officieel stel, maar maakten er het beste van. Zira bleef thuis bij Imani en Zane werkte lange shifts. Toch bleef het niet zo. Na een lange dag werken kwam Zane thuis en vond zijn driejarige dochtertje helemaal alleen, huilend om haar moeder. Zira had al haar spullen gepakt en was vertrokken. Terug naar haar ex-man. Ze wilde niets meer met Imani of Zane te maken hebben en zorgde ervoor dat niemand haar kon vinden. Zane nam de zorg voor zijn dochter op zich. De twee waren altijd al heel close en dit werd toen alleen nog maar meer. Zane verloor zijn baan doordat niemand op Imani kon letten, en belandde in illegale zaken als drugs- en wapenhandel. Door deze baan verdiende hij veel geld en kreeg hij de bijnaam Scar toegewezen: na een confrontatie met de politie raakte hij gewond. Sindsdien heeft hij een litteken van boven zijn wenkbrauw tot over zijn wang. Met zijn linkeroog is hij blind.
          Hij was een goede vader die alles voor zijn dochter deed en haar alles gaf wat hij kon, maar daarbuiten was hij een agressieve man die niet te schuw was om bepaalde dingen te doen om ervoor te zorgen dat hij niet gepakt zou worden. Dat is helaas niet gelukt. Kort geleden is hij opgepakt en veroordeeld voor handel in wapens en drugs en poging tot moord. Imani's hart brak toen ze hoorde dat ze hem slechts één keer per week zou mogen opzoeken.

    and if there's a reason I'm still alive when so many have died then I'm willing to wait for it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.