• • KNIVES OUT •
    - Geïnspireerd door de gelijknamige film -

    Hillsborough, California -- De Montgomery familie staat al generaties lang bekend als een steenrijke en vooral invloedrijke familie. Met meerdere miljoenenbedrijven op hun naam en bekende namen in de politiek is het geen wonder dat veel mensen van hen gehoord hebben en bovenal, naar hen opkijken. Wanneer het noodlot in de familie toe slaat, moet het dan ook koste wat het kost geheim gehouden worden. De reputatie van de familie mag nou eenmaal nooit op het spel komen te staan.
    3 juni: Het immense landgoed wordt opgeschrikt door een ontdekking. Namelijk die van het lichaam van James Montgomery, het 78-jarige hoofd van de familie.

    JAMES PRESCOTT MONTGOMERY

    DOB: 20/11/1942 || Scorpio

    Geboren middenin de tweede wereldoorlog maar toch heeft James het nooit slecht gehad. Zoals de generaties voor hem kon hij genieten van privilege, uitbundige welvaart en grote kansen in het leven. Dit deed hij ook zeker en hij heeft behoorlijk wat miljoenenbedrijven opgebouwd in zijn leven waarvan de meesten nog altijd een grote rol spelen in het dagelijks leven van veel Amerikanen. Tot aan zijn dood heeft hij aan het hoofd gestaan van een bekende oliemaatschappij, slechts recent dat hij eraan begon te werken om het over te geven aan een van zijn oudste kinderen.
    James zelf was een echte familieman, als het ging om zijn kinderen/kleinkinderen dan. Hoewel hij altijd dezelfde vrouw aan zijn zijde heeft gehad is het geen geheim dat ook hij genoot van het gezelschap van anderen. Met alle gevolgen van dien, sommige bekend en sommige niet. Uiterst charmant maar ook sluw, hij kreeg alles wat hij wou hebben hoe hard hij er ook voor moest zijn. Als vader was hij rechtvaardig en streng waar nodig, een goede opvoeding was belangrijk voor hem. Geen zorgen, hij had ook een zachtere kant waar dit nodig was.
    Onbewust zorgde hij er ook voor dat ze zo nu en dan tegenover elkaar kwamen te staan, hij verwachte het beste van hen allemaal en als de ander het beter deed dan trok dat nou eenmaal meer zijn aandacht. Bij zijn kleinkinderen kwam dit ook terug maar minder, hij was niet van plan om de opvoeding van de tweede generatie compleet op zich te nemen. Een wijze les van opa zo nu en dan vond hij meer dan genoeg.

    Het einde aan zijn leven veroorzaakt door een enkele messteek door zijn hart. Hoe graag de familie het ook stil wou houden en intern wou oplossen.. Daar was het te laat voor. Een team van detectives stond voor hun neus zonder dat ze zich daarop voor konden bereiden, klaar om de dader te vinden en de zaak op te lossen. Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt, het te vinden bewijs is gering en werkelijk iedereen op het landgoed lijkt een motief te hebben. Daarnaast lijkt het erop dat er steeds meer geheimen naar boven komen naarmate ze langer met de zaak bezig zijn, en dat ze ook zelf steeds meer verstrengeld raken met de familie.
    De Montgomeries doen er alles aan om hun status te behouden, de detectives doen er alles aan om achter de waarheid te komen. Maar wie zal uiteindelijk echt krijgen wat ze willen, en wat moet het kosten?


    • PERSONAGES •

    The family
    Sons & daughters of James sr.
    Charlotte Liv Montgomery - 26 - 1.5 - Isolophilia
    James Clarence Montgomery - 38 - 1.5 - Frangente
    Harrison Bartholomew Montgomery - 47 - 1.5 - Raccoon
    Anthony Christopher Montgomery - 30 - 1.4 - calice
    Sebastian Aubrey Montgomery - 44 - 1.7 - Amren

    Grandsons & granddaughters of James sr.
    Audrey Rose Montgomery - 21 - 1.5 - Valmiera
    Cristine Davinia Montgomery - 17 - 1.7 - Peitho
    Adelaide Vivica Montgomery - 20 - 1.7 - Frangente
    Olivia Rosaline Montgomery-Kovalenko - 22 - 1.7 - Reeses
    Beaufort Jesse Montgomery - 23 - 1.5 - Amren
    Nathan Jameson Montgomery - 18 - 1.7 - Sombre
    Lucas Maksim Montgomery - 20 - 1.7 -Helvar

    Partners
    Jazmín Sofía Reyes - 25 - 1.4 - Zemo
    Valeria Cinta Jiménez - 33 - 1.3 - Peitho
    Neveah Verónica Charlize Montgomery - 29 - 1.6 - deangelis
    Nadiya Kateryna Montgomery-Kovalenko - 42 - 1.7 - Morrigann
    Marek Tomás Novotný - 23 - 1.5 - Everglow

    Staff
    Evelyn Finley Gardner - 28 - 1.6 - Raccoon
    Zemo

    Isolophilia
    deangelis


    Detectives
    Jason Benjamin King - 34 - 1.3 - Zemo
    Fyodor Aleksej Orlov - 32 - 1.4 -Helvar
    Jakob Finch - 42 - 1.5 - Sombre
    Bexley Hemera MacGavin - 26 - 1.5 - Peitho
    Elena Blackbourne - 29 - 1.5 -Morrigann



    ROLLENTOPIC • SPEELTOPIC



    Get some bubbles and let's talk :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2021 - 12:33 ]


    El Diablo.

    Mogen we zelf bepalen wie de moordenaar wordt of wordt het gerandomised?


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Mogen we zelf bepalen wie de moordenaar wordt of wordt het gerandomised?


    Ik neig zelf meer naar het randomizen, zodat iedereen een eerlijke kans heeft. Maar als jullie met zijn allen het liever zelf bepalen vind ik het ook goed (:


    El Diablo.

    Zemo schreef:
    (...)

    Ik neig zelf meer naar het randomizen, zodat iedereen een eerlijke kans heeft. Maar als jullie met zijn allen het liever zelf bepalen vind ik het ook goed (:



    Klinkt leuk!

    Zemo schreef:
    (...)

    Ik neig zelf meer naar het randomizen, zodat iedereen een eerlijke kans heeft. Maar als jullie met zijn allen het liever zelf bepalen vind ik het ook goed (:



    Ik vind beide prima. Zou het bij het randomizen alleen mogelijk kunnen zijn dat we aan jou (eventueel via pb) aangeven wanneer we liever niet willen dat ons personage de moordenaar wordt?

    Valmiera schreef:
    (...)

    Ik vind beide prima. Zou het bij het randomizen alleen mogelijk kunnen zijn dat we aan jou (eventueel via pb) aangeven wanneer we liever niet willen dat ons personage de moordenaar wordt?


    Als je het écht niet wil kan het zeker (:

    Ik ga een van deze dagen even opties geven die we kunnen kiezen om de dader aan te wijzen!


    El Diablo.

    Is het niet leuk als de familie van die badass honden heeft die we soms in onze posts kunnen gebruiken? We kunnen ze samen namen geven en een foto hoe ze eruitzien en bij onze post zetten ''op plaats met naam en hond'', zodat het niet onduidelijk is wie nou bij de hond is. Maybe it's fun c:


    I tried to draw my soul, but all I could think of was flowers.

    mwah my vegan ass can't handle fighter dogs. that's animal abuse

    Ik denk niet dat ze fighter dogs zijn? Meer waakhonden c: I would like that tho! Zonw hondje die echt goed met de family om kan maar ook beschermend is!

    Oohh nu wil ik Harrison een duiste herder geven, or like an adopted doghie


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja, waakhonden vooral.

    Also, Neveah staat en is stiefmoeder van kinderen die ouder zijn dan haar fuuuun, als iemand een probleem met haar heeft, meld dat even zodat ik dat kan aanpassen. Ik heb ook aan Zemo gevraagd of ze Neveah kan checken, sinds ik niet alles wil veranderen ineens. Ik zal relatievoorstellen en ideetjes gaan rondsturen als ze goed is gekeurd en als iemand anders een idee heeft, be my guest (dance) Neveah en James zijn drie jaar getrouwd en daarvoor 1 jaar als koppel bij elkaar geweest.


    I tried to draw my soul, but all I could think of was flowers.

    Harrison Relationship suggestions ans what I still search

    -James Sr Montgomery - Father - 78 - Harrison had een complexe band met zijn vader, grotendeels naar de man opkijkend en idoliserend. Echter met ouder worden begonnen discussies sneller te vormen. Zoonlief was het niet altijd meer eens met vaders ideëen en levenkeuzes wat soms tot hele schreeuwpartijen kon uitdraaien. Ondanks dat de twee erg koppig zijn, zijn ze ergens ook wel erg gelijkend.

    -Naveah 'Montgomery' - 29 - Stepmother - The Witch. Sinds de komst van Harrisons veel jongere stiefmoeder zijn de discussies van vader en zoon ook heviger geworden. Hij kan niet begrijpend dat zijn vader letterlijk met een kind aan het aanpappen is, ze kon evengoed Harrisons dochter geweest zijn... Hij mag haar dan ook niet, heeft haar letterlijk al uitgemaakt voor gold digger en sugarbaby en heeft erge Karen vibes bij de dame. Hij heeft al meerdere malen aangegeven haar niet te vertrouwen en zie nu.. Zijn vader is dood en de vrouw gaat straks nog met al het geld lopen....


    - Valeria Cinta Jiménez - 33 - Girlfriend- Harrison is nu al een 5tal jaar samen met de slimme en prachtige Valeria. Zijn assistente had hem net op tijd uit de put geholpen, want veel langer zou hij het niet meer uitgehouden hebben. Sinds de dame in zijn leven gekomen is, probeert Harrison zijn leven ook te beteren en ook de band met zijn kinderen probeert hij stilaan weer te herstellen- ookal maken deze het niet gemakkelijk voor Valeria- .

    - Beaufort Jesse Montgomery - 23 - Eldest Son- Beaufort is Harrisons pride and Joy, de jongeman is ook de oudste Montgomery kleinzoon en is één van de enkelen die de familienaam kan voortdragen. Harrison doet alles voor zijn kinderen en ookal werd dit erg belammert door zijn tweede vrouw, nu hij van haar af is doet de man erg zijn best om de band met zijn kids te beteren. Beaufort studeert net als hem Law en zal later ook Harrisons bedrijf erven.

    - Audrey Rose Montgomery - 21 - Youngest Daughter- De relatie met Audrey is ingewikkeld te noemen. Doordat ze te vroeg ter wereld kwam, heeft Harrison ook veels te vroeg afscheid moeten nemen van zijn vrouw. Hij heeft de eerste jaren dan ook erg veel moeite gehad met Audrey, soms zelf de kleine meid durven de schuld te geven voor Sophia's dood. Harrison is niet trots op wat hij ooit had gezegd aan zijn dochter en beseft dan ook dat he tizjn eigen schuld was dat Aurdey zo weggedreven werd uit het huis. Na zijn breuk met Karen heeft Harrison weer moeite gestoken in het herbouwen van zijn band met zijn dochter. Hij houd zielsveel van Audrey al heeft hij een vreemde manier om dit te tonen. Hij is geen fan van haar vriendje en hoopt dan ook dat ze haar toekomst en haar hotelopleiding niet op het spel zet voor hem. Zo heeft Harrison toch al enkele brandjes moeten blussen voor zijn dochter.

    Marek Novotný - 23 - Daughters Boyfriend - Harrison is geen fan van Marek, hij vind de jongen er niet bepaald snugger uitzien . Dat en het feit dat hij een immigranten kind is van een onbekende afkomst... Nee hij vind dat zijn dochter beter verdient.


    - James Clarence Montgomery - 38 - Junior is en zal altijd Harrisons kleine broertje blijven. De man heeft een mooie carrière voor zichzelf opgebouwd en Harrison heeft zeker zijn respect voor Jack. De twee heren waren als kinderen echte speelvogels en zeer hecht met elkaar. Echter met toch een verschil van 10 jaar ging Harrison zijn eigen leven leidden op z'n 18de, de 8jarige James achter latend bij hun vader samen met hun toen pasgeboren broertje.
    Junior en Harrison hebben later wel weer een betere band kunnen opbouwen eens de twee heren ouder werden, maar echt een diepe diepe broederband hebben ze niet, je kunt het eerder een wederzijds repsect noemen met hun cassual discussies over hoe je hamburgers moet braden etc.


    Juniors' Son Role - ... -


    Anthony Christopher Montgomery - 30 - Baby brother - Anthony is Harrisons jongste broertje en heeft hierdoor ook de minste klik met hem. Harrison verloor net zijn eerste kind toen Anthony ter wereld kwam. Het heeft hem ergens wel diep gezeten dat zijn ouders wel nog een kind kregen en Harrison zijn eerste zo vroeg moest afgeven. Maar goed, eens Anthony ouder werd had Harrison al een heel leven voor zichzelf gebouwd, en eens zijn eigen kinderen al jonge tieners waren, was Anthony een volwassene te noemen. Harrison volet zich vaak de ouwe in de buurt van Anthony maar kan het wel goed vinden met zijn babybrother. Echter vind hij wel dat de man vreselijke smaak kent wat vrouwen betreft, want hij vertrouwd zijn verloofde Jazmin niet.

    Jazmín Sofía Reyes - 25 - Brothers fiancé - Harrison was de eerste om te dame met een waarschuwende blik te bekijken. Anthony kwam met de Mexicaanse schone op de proppen komen niet lang nadat Harrison uit zijn golddigger situatie kwam en kreeg eerst ook deze vibes bij de dame. Echter nu Jazmin moeder is geworden, lijkt Harrison een stuk milder geworden voor de dame. Zelf soms een conversatie met haar aan gaand over het ouderschap.
    Isabella - 2 - Little baby niece - Wie kan er nou niet smelten voor dat gezichtje? Harrison durft zelf ook wel voor te stellen om even op het kleintje te letten als Anthony en Jazmin ergens heel willen zonder het kleintje.


    Charlotte Liv Montgomery - 26 - Halfister - Moeten we nog wat bespreken!


    Evelyn Finley Gardner - 28 - The family cook- Harrison heeft amper een band met deze vrouw, al merkt hij wel dat ze hem altijd de meest doorbakken overshcotjes heeft. Alsof ze hem niet lijkt te mogen hmmm.

    Brazen Maristela Montgomery - 19 - tbc


    Detectives
    - Jason Benjamin King - 34 - Old work buddies - Harrison en Jason hebben ooit voor een case moeten samenwerken. De twee heren kunnen het meteen vinden hun handen in elkaar slaand om de zaak te winnen. Hierdoor kent de detective ook wel de kleine trucks die Harrison kan uitvoeten, maar Harrison weet ook ergens wel waar hij de man mee kan afleiden.
    - Fyodor Aleksej Orlov - 32 - Moeten we nog bespreken!
    - Jakob Finch - 42 -Moeten we nog bespreken!
    - Bexley Hemera MacGavin - 26 - Moeten we nog bespreken!
    - Elena Blackbourne - 29 - Old fling- Harrison heeft een kleine periode een affaire met de dame gekent. hij was toen nog samen met Karen en bedroog zijn tweede vrouw soms wel eens, Elena was hier 1 van. Echter door hun connectie buiten werk om kan Harrison dit in zijn voordeel gebruiken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zijn er dingen qua geheimen die jullie absoluut niet willen hebben? Ik zit effe te kijken voor Jack, maar ik wil dus niet per ongeluk jullie ongemakkelijk maken of iets triggeren


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frangente schreef:
    Zijn er dingen qua geheimen die jullie absoluut niet willen hebben? Ik zit effe te kijken voor Jack, maar ik wil dus niet per ongeluk jullie ongemakkelijk maken of iets triggeren


    Mijn enige trigger is self-harm and the darker stuff. Dus als dat thema vermeden kan Worden of niet voluit geschreven zou worden dan zou ik dat waarderen 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Mijn enige trigger is self-harm and the darker stuff. Dus als dat thema vermeden kan Worden of niet voluit geschreven zou worden dan zou ik dat waarderen 😊


    Dit, en alles wat met kinderen te maken heeft zoals het idee dat al besproken was als niet fijn vind ik echt niet prettig

    Ik ben niet erg trigger gevoelig, dus ik pas me graag aan aan iedereen die onderwerpen wilt vermijden.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik ben niet erg trigger gevoelig, dus ik pas me graag aan aan iedereen die onderwerpen wilt vermijden.


    That is a perfect copy of reality.