• • KNIVES OUT •
    - Geïnspireerd door de gelijknamige film -

    Hillsborough, California -- De Montgomery familie staat al generaties lang bekend als een steenrijke en vooral invloedrijke familie. Met meerdere miljoenenbedrijven op hun naam en bekende namen in de politiek is het geen wonder dat veel mensen van hen gehoord hebben en bovenal, naar hen opkijken. Wanneer het noodlot in de familie toe slaat, moet het dan ook koste wat het kost geheim gehouden worden. De reputatie van de familie mag nou eenmaal nooit op het spel komen te staan.
    3 juni: Het immense landgoed wordt opgeschrikt door een ontdekking. Namelijk die van het lichaam van James Montgomery, het 78-jarige hoofd van de familie.

    JAMES PRESCOTT MONTGOMERY

    DOB: 20/11/1942 || Scorpio

    Geboren middenin de tweede wereldoorlog maar toch heeft James het nooit slecht gehad. Zoals de generaties voor hem kon hij genieten van privilege, uitbundige welvaart en grote kansen in het leven. Dit deed hij ook zeker en hij heeft behoorlijk wat miljoenenbedrijven opgebouwd in zijn leven waarvan de meesten nog altijd een grote rol spelen in het dagelijks leven van veel Amerikanen. Tot aan zijn dood heeft hij aan het hoofd gestaan van een bekende oliemaatschappij, slechts recent dat hij eraan begon te werken om het over te geven aan een van zijn oudste kinderen.
    James zelf was een echte familieman, als het ging om zijn kinderen/kleinkinderen dan. Hoewel hij altijd dezelfde vrouw aan zijn zijde heeft gehad is het geen geheim dat ook hij genoot van het gezelschap van anderen. Met alle gevolgen van dien, sommige bekend en sommige niet. Uiterst charmant maar ook sluw, hij kreeg alles wat hij wou hebben hoe hard hij er ook voor moest zijn. Als vader was hij rechtvaardig en streng waar nodig, een goede opvoeding was belangrijk voor hem. Geen zorgen, hij had ook een zachtere kant waar dit nodig was.
    Onbewust zorgde hij er ook voor dat ze zo nu en dan tegenover elkaar kwamen te staan, hij verwachte het beste van hen allemaal en als de ander het beter deed dan trok dat nou eenmaal meer zijn aandacht. Bij zijn kleinkinderen kwam dit ook terug maar minder, hij was niet van plan om de opvoeding van de tweede generatie compleet op zich te nemen. Een wijze les van opa zo nu en dan vond hij meer dan genoeg.

    Het einde aan zijn leven veroorzaakt door een enkele messteek door zijn hart. Hoe graag de familie het ook stil wou houden en intern wou oplossen.. Daar was het te laat voor. Een team van detectives stond voor hun neus zonder dat ze zich daarop voor konden bereiden, klaar om de dader te vinden en de zaak op te lossen. Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt, het te vinden bewijs is gering en werkelijk iedereen op het landgoed lijkt een motief te hebben. Daarnaast lijkt het erop dat er steeds meer geheimen naar boven komen naarmate ze langer met de zaak bezig zijn, en dat ze ook zelf steeds meer verstrengeld raken met de familie.
    De Montgomeries doen er alles aan om hun status te behouden, de detectives doen er alles aan om achter de waarheid te komen. Maar wie zal uiteindelijk echt krijgen wat ze willen, en wat moet het kosten?


    • PERSONAGES •

    The family
    Sons & daughters of James sr.
    Charlotte Liv Montgomery - 26 - 1.5 - Isolophilia
    James Clarence Montgomery - 38 - 1.5 - Frangente
    Harrison Bartholomew Montgomery - 47 - 1.5 - Raccoon
    Anthony Christopher Montgomery - 30 - 1.4 - calice
    Sebastian Aubrey Montgomery - 44 - 1.7 - Amren

    Grandsons & granddaughters of James sr.
    Audrey Rose Montgomery - 21 - 1.5 - Valmiera
    Cristine Davinia Montgomery - 17 - 1.7 - Peitho
    Adelaide Vivica Montgomery - 20 - 1.7 - Frangente
    Olivia Rosaline Montgomery-Kovalenko - 22 - 1.7 - Reeses
    Beaufort Jesse Montgomery - 23 - 1.5 - Amren
    Nathan Jameson Montgomery - 18 - 1.7 - Sombre
    Lucas Maksim Montgomery - 20 - 1.7 -Helvar

    Partners
    Jazmín Sofía Reyes - 25 - 1.4 - Zemo
    Valeria Cinta Jiménez - 33 - 1.3 - Peitho
    Neveah Verónica Charlize Montgomery - 29 - 1.6 - deangelis
    Nadiya Kateryna Montgomery-Kovalenko - 42 - 1.7 - Morrigann
    Marek Tomás Novotný - 23 - 1.5 - Everglow

    Staff
    Evelyn Finley Gardner - 28 - 1.6 - Raccoon
    Zemo

    Isolophilia
    deangelis


    Detectives
    Jason Benjamin King - 34 - 1.3 - Zemo
    Fyodor Aleksej Orlov - 32 - 1.4 -Helvar
    Jakob Finch - 42 - 1.5 - Sombre
    Bexley Hemera MacGavin - 26 - 1.5 - Peitho
    Elena Blackbourne - 29 - 1.5 -Morrigann



    ROLLENTOPIC • SPEELTOPIC



    Get some bubbles and let's talk :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2021 - 12:33 ]


    El Diablo.

    3!!

    Discord link: https://discord.gg/y95arCTb

    @Jessica, ik stuur je wel even een pb met een korte uitleg over Discord! Natuurlijk wel fijn als je een beetje weet hoe het werkt (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Discord link: https://discord.gg/y95arCTb

    @Jessica, ik stuur je wel even een pb met een korte uitleg over Discord! Natuurlijk wel fijn als je een beetje weet hoe het werkt (:


    Fijn! Dank je!

    3 of 4 inderdaad erg leuk,
    Kan je mij ook uitleggen hoe discord werkt haha


    someone out there feels better because you exist

    Amren schreef:
    (...)

    3 of 4 inderdaad ^^


    3 of 4 ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iotte schreef:
    3 of 4 inderdaad erg leuk,
    Kan je mij ook uitleggen hoe discord werkt haha


    Zeker ! Ik stuur je een pb.


    - thank you for existing -

    Nou m'n demon spawn child aka tony is af en kan eindelijk relaties bespreken (:

    Jack én Addie zijn beiden voor mijn gevoel af en staan dus open om relaties af te spreken :Y)
    Mocht iemand toch wat verduidelijking willen van het innerlijk, dan schrijf ik deze met alle liefde nog uit c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ook Olivia is af (zo goed als dan) en staat open voor relaties! :Y)

    Oeeh, we've got a Montgomery daughter! :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    MT!

    Amren schreef:
    Oeeh, we've got a Montgomery daughter! :Y)


    Yesss!!! Addison staat en ze staat ook open om eventueel alvast wat relaties te bespreken!

    Is ook handig voor mij om daarmee gelijk haar geschiedenis uit te werken haha

    Enjoy_20 schreef:
    (...)

    Yesss!!! Addison staat en ze staat ook open om eventueel alvast wat relaties te bespreken!

    Is ook handig voor mij om daarmee gelijk haar geschiedenis uit te werken haha


    Van wat ik nu even heb gelezen ziet ze er leuk uit!

    Ik zal haar morgen even beter doorlezen & als ik wat weet voor Jack en Addie met haar dan stuur ik je een berichtje!

    We hebben ook een Discord voor de rpg, gezien het via daar wat makkelijker is met overleggen voor de familie. Volgens mij staat de link op de vorige pagina.

    Edit: dit is de link: https://discord.gg/y95arCTb

    [ bericht aangepast op 23 juni 2021 - 0:36 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hey lieve mensen,
    Hoewel ik het echt enorm jammer vind en er echt heel erg van baal, wil ik mij hierbij helaas uitschrijven uit deze RPG.
    Ik vind jullie allemaal super gezellig, maar ik merk dat ik de enorm gezellige drukte van deze RPG helaas nog niet echt trek.
    Gelukkig heb ik met een aantal van jullie een andere RPG! Voor wie dat niet zo is hoop ik dat we wellicht in de toekomst nog samen een RPG kunnen doen.

    Hopelijk kan ik in de toekomst wel weer mee doen met zulke drukke gezelligheid, als het met mijn herstel wat beter gaat. Mochten jullie het in de tussentijd leuk vinden om gezellig bij te kletsen mag je mij ook altijd een gbtje of pbtje sturen!

    Aww, goodbye Audrey 😢

    Veel sterkte en succes met je herstel tho!


    That is a perfect copy of reality.