• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 2            Praattopic 3            Praattopic 4            Speeltopic 3



    ‧͙⁺˚*・༓☾       in front of the Dormitory
          donovan — cyrus — kenna / ... / next up: donovan

    ‧͙⁺˚*・༓☾       inside de Dormitory
          elijah — zibiah / ... / next up: elijah
          luca — zuzana / ... / next up: luca
          sorin — alyssa — elias / our angelic-duo / next up: sorin
          lara — florence — jouka / ... / next up: lara
          asteria — jonah — valentina / ... / next up: jonah
          dinah — salem — gabrièl / flirty decorations / next up: dinah
          ramsey — evelynn / finally 'alone-time' / next up: ramsey
          leya — laslo — charlize / shit-stirrer gone to work / next up: leya

    ‧͙⁺˚*・༓☾       in the Office
          yuliya — jacob / ... / next up: jacob
          belial — kali / stomping on each others toes / next up: kali

    Evicka


    S

    T

    O

    R

    Y

    Mentoren ♢ Pagina 4
    Overzicht vakken ♢ Pagina 4
    Verjaardagen ♢ Pagina 4

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 17:06 ]


    I have seen my own sun darkened

    heujj ook dit speeltopic is al 4 maanden (blush)
    ben benieuwd of het feest gezelliger wordt dan de ochtend & middag waren he he



    Het zou mij enorm gelukkig maken als jullie deze poll invullen voor de skip. Ik heb deze inmiddels bijna af en zal jullie, na een datum vastgesteld te hebben, op de hoogte brengen van alle wilde plannen ^^


    I have seen my own sun darkened

    LASLO'S & JOUKA'S BIRTHDAY

    Nadat Dinah haar neef uit haar kamer gebonjourd had met de meededeling dat ze van hem hield maar hij geen ongewenster tijdstip had kunnen uitkiezen om aan te kloppen, werd Humanitas omgetoverd tot ontvangstruimte. De hulp van Salem en Gabrièl werd enorm gewaardeerd, hoewel Kali nog een plagende uitbrander kreeg van Dinah nadat ook zij verschenen was uit het kantoor van Belial.

    “Dus, Salem, het precieze plan is dat wij onze kamer gaan omtoveren tot ontvangsthal. Iedereen komt binnen om 20:00 en krijgt de kans om hun cadeaus op de tafels te leggen. De linkse tafel met het grijze laken is voor Laslo en de rechtse tafel met het gouden kleed is voor Jouka. Op beide tafels staat een foto zodat meteen duidelijk wordt welke tafel van wie is: dit wordt de foto van Laslo en dit wordt de foto van Jouka. In de tussentijd houdt Leya Laslo bezig en ga ik Jouka opzoeken bij de boom waar ik hem naar verjaagd heb. Om 20:30 moeten we ervoor zorgen dat iedereen klaar staat om ‘SUPRISE’ te schreeuwen. Heb ik zo alles duidelijk uit gelegd, wat betreft de aanvang?” Ik keek Salem aan om te checken of hij alles nog volgde.
          “Hierna krijgt iedereen de tijd om de twee feestvarkens te feliciteren waarna het feest verplaatst wordt naar de zaal die ik van Asteria mocht gebruiken. Het thema van feest zal in teken zijn van ‘Glow in the Dark’. Aangezien we dat het beste op korte termijn voor elkaar konden krijgen. Er waren blacklights die we konden gebruiken, dus vanuit daar kwam Kali met een prachtidee. Ik sta met een pen klaar bij de ingang om iedereen van een symbool te voorzien op de binnenkant van hun pols. Het is uiteindelijk de opdracht dat de volitares op zoek gaan naar degene met een symbool identiek aan de zijn of hare. Vervolgens wordt er één persoon uitverkoren om de andere te verfen met glow in the dark-paint. De uitverkorene wordt verkozen door de enveloppen die naast de verf liggen. Ze moeten dan de envelop vinden met eenzelfde symbool waar een briefje inzit met ‘de langste’. Dit betekent dat de langste van de twee mag gaan verfen.”
          Ik haalde even kort adem voor ik weer verder ging met het uitleggen van ons plan. “Laslo en Jouka zijn degene die de winnaars uitkiezen. Uiteindelijk is het een wedstrijd waar een prijs aan verbonden zit – een prijs naar keuze. Het winnende team krijg namelijk de eer om bij het eerste slow dance nummer zijn of haar danspartner te kiezen, en diegene mag niet weigeren. Dus. . . wat denk je ervan?” Ik keek Salem aan met twinkelende ogen. “Volgens mij gaat dit een geslaagd feestje worden.”
    .
    En dan nu zakelijk voor ons als schrijvers. Wat ga ik precies doen en wat verwacht ik van jullie?

          1. Ik gooi de namen van onze personages in de randomizer om de duo’s en de symbolen aan elkaar te linken.
          2. Jullie krijgen apart bericht waarin jullie personage staat en met welk symbool. Dit symbool krijgen de characters pas te zien wanneer ze onder de blacklight staan. Eerder mag er ook geen mention worden gegeven van wie welk symbool heeft.
          3. Verder ga ik de symbolen randomizen met de briefjes in de envelop, die dus aangegeven wie er op wie mag tekenen. Dit krijgen jullie pas te weten op het moment dat de enveloppen worden opgemaakt. Dan geven jullie mij een seintje en vertel ik je wat er bij het desbetreffende symbool staat.
          4. Mochten jullie characters een cadeau hebben voor Laslo en/of Jouka zet dit dan ook in de post. Ik verzamel al deze cadeau’s tot één document en maak er iets leuks van om aan Demi en Belle te geven ^^
          5. Mijn vraag naar jullie is nog, willen jullie hetgeen schrijven dat Jouka en Laslo verrast worden en vanuit daar met z’n allen naar de feestzaal lopen OF dat we gelijk in de feestzaal beginnen?
          6. Zijn er nu nog vragen of zijn jullie het ergens niet mee eens, stuur dan apart een appje of een GB’tje. Ik raak heel snel het overzicht kwijt in de praattopics, hehe.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2021 - 0:11 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik stem voor in de feestzaal beginnen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Varian schreef:
    Ik stem voor in de feestzaal beginnen :Y)


    Ik ook :)


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Varian schreef:
    Ik stem voor in de feestzaal beginnen :Y)


    Jaa same


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik sluit me aan bij de rest! 💃

    Feestzaaaal!😎


    ars moriendi

    Ik ben ook voor de feestzaal!

    Mee eens?


    That is a perfect copy of reality.

    ❤️⭕🟥⭐🏹☁️

    calice schreef:
    ❤️⭕🟥⭐🏹☁️

    Vlieg eens op maat 🤣🤣🤣


    I have seen my own sun darkened

    Ik ben ook wel voor feestzaal ^^ Al zal enkel Luca (van mijn personages) aanwezig zijn op het feest ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog 2 dagen......

    calice schreef:
    Nog 2 dagen......


    Paniek in de tent 😨

    [ bericht aangepast op 3 okt 2021 - 13:14 ]


    Eclypse