• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 2            Praattopic 3            Praattopic 4            Speeltopic 3



    ‧͙⁺˚*・༓☾       in front of the Dormitory
          donovan — cyrus — kenna / ... / next up: donovan

    ‧͙⁺˚*・༓☾       inside de Dormitory
          elijah — zibiah / ... / next up: elijah
          luca — zuzana / ... / next up: luca
          sorin — alyssa — elias / our angelic-duo / next up: sorin
          lara — florence — jouka / ... / next up: lara
          asteria — jonah — valentina / ... / next up: jonah
          dinah — salem — gabrièl / flirty decorations / next up: dinah
          ramsey — evelynn / finally 'alone-time' / next up: ramsey
          leya — laslo — charlize / shit-stirrer gone to work / next up: leya

    ‧͙⁺˚*・༓☾       in the Office
          yuliya — jacob / ... / next up: jacob
          belial — kali / stomping on each others toes / next up: kali

    Evicka


    S

    T

    O

    R

    Y

    Mentoren ♢ Pagina 4
    Overzicht vakken ♢ Pagina 4
    Verjaardagen ♢ Pagina 4

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 17:06 ]


    I have seen my own sun darkened

    Veda schreef:
    VOLGORDE VERDUIDELIJKING

    Ik post zometeen als eerste met Evicka. Hierin betrek ik Lara die daarna vrij is om te meeten wie ze wilt en ze zal even kort iets tegen Jacob zeggen voordat ze Laslo op haar af ziet komen wandelen. Na Evicka kan Jacob posten waarin hij Florence zal betrekken. Eventueel zou Lara met Jouka kunnen meeten in hun kamer aangezien hij ook nog vrij is. Dus om het visueel uit te leggen:
          1. Evicka
          2. Jacob & Lara (naar Jouka)
          3. Florence (naar Jacob), Laslo (naar Evicka) & Jouka

    Vervolgens gaat Gabrièl als eerste reageren dat hij met Charlize aankomt lopen. Hierna splitsen deze twee op waarop Charlize naar Yuliya gaat en Gabrièl naar Cyrus. Houdt er wel rekening mee dat zowel Charlize als Gabriel eerst langs Asteria moeten die hen dichterbij wenkt en vertelt waar ze heen moeten. Dit kan gewoon kort benoemd worden. Dus om het visueel uit te leggen:
          1. Gabriél (naar Cyrus)
          2. Charlize (naar Yuliya)
          3. Cyrus & Yuliya

    Belial betrekt Ramsey in zijn post.
          1. Belial
          2. Ramsey

    Ik zal ook posten met Dinah waarna ik wacht op Demi totdat zij Cassiel helemaal af heeft. Wanneer Cassiel geschreven is, en Dinah volledig gecontroleerd is, zal Dinah Salem tegenkomen op hun kamer. Daarna kunnen Donovan en Kali ook binnenkomen en zal Kali zich bij Cassiel voegen. Dus om het visueel te maken:
          1. Dinah (naar Cassiel)
          2. Cassiel
    Hierna:
          1. Dinah (naar haar kamer) en Kali (naar Cassiel)
          2. Salem & Cassiel

    Ik was ook van plan om Kenna erachteraan te gooien en hierbij zal ik Aristoteles betrekken. Wanneer Kali en Donovan dus binnenkomen, kan Donovan zich op ieder gewenst moment erbij voegen. Dus om het visueel te maken:
          1. Kenna
          2. Aristoteles of Donovan (binnenkomst met Kali)

    Asherah kan worden gepost dat ze naar Asteria gaat. Aangezien Asteria twee dames tegelijk kan controleren, kan Leya zich hier op ieder gewenst moment aan toe voegen. Dus om het visueel te maken:
          1. Asherah
          2. Leya of Asteria

    Verder zal ik Zibiah posten die in haar kamer is gearriveerd. Hier zouden Elijah en Zuzana zich bij kunnen voegen. Zuzana kan al binnen zijn gekomen doordat Jacob haar eerder in zijn post heeft betrokken. Dus Zuzana moet wachten op zowel Zibiah als Jacob. Dus om dit visueel te maken:
          1. Zibiah & Jacob (volgens de eerdere volgorde na mijn post met Evicka)
          2. Zuzana of Elijah

    Nu mis ik nog: Sorin / Elias / Evelyn / Alyssa / Luca / Jonah
          Een voorstel hiervoor is dat Sorin en Alyssa elkaar ontmoeten in de dormitory zelf, aangezien ze op dezelfde kamer zitten en eventueel dat Elias en Evelyn elkaar tegenkomen en in gesprek raken aangezien alle docenten tijdelijk bezet lijken. Zodra er plek vrij is, kunnen zij zich ook voegen bij een docent. Ook zouden Jonah en Luca elkaar in hun kamer al ontmoeten. Dan zou er vast wel een docent zijn die Jonah in zijn/haar post wilt betrekken. Naar wie zou Jonah zijn gegaan? @Sharon

    Is dit op deze manier voor iedereen duidelijk en okay? ^^



    Holaaa,

    Wat is nu handig om te doen? Mij maakt het op zich niet heel veel uit waar Kali langs gaat. Ze zou langs Cas, maar gezien Dinah (en ik dacht ook Eve nog?) ook nog langs hem gaan, weet ik niet of dat praktisch is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    calice schreef:
    Elijah oude snoeper wil gewoon met twee chicks op de kamer
    µ

    HAha wel .. I mean :'D twee dames vs Don...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)µ

    HAha wel .. I mean :'D twee dames vs Don...


    sneaky hoor, helemaal sad act pullen dat hij en don niet lekker gaan samen.. maar ondertussen...

    Raccoon schreef:
    (...)

    ik denk dat Demi dit tegen haarzelf zegt omdat ze stiekem wel Lasley wil laten gebeuren (cat)


    Je hebt me door (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    calice schreef:
    (...)

    sneaky hoor, helemaal sad act pullen dat hij en don niet lekker gaan samen.. maar ondertussen...


    kan ramsey nog iets van leren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    (...)

    kan ramsey nog iets van leren.


    Eve & Charlize lets gooo

    Dimitrescu schreef:
    VALENTINA
    "The fair-feathered one"


    Rollen

    x - Een beste vriendin die er (at least for the most part) van overtuigd is dat ze een Engel gaat worden. - Zuza

    x - Een beste vriend Jouka

    x - Een (klein) clubje close angel friends waarbij ze zich mag aansluiten - Luca, Zuza, Salem, Sorin, Alyssa, Jouka

    x - Crush op een demon
    - Ramsey

    x - Een vriend of vriendin die neigt naar de demonenkant - Asherah, Leya

    x - Een artistieke vriend of vriendin Sorin

    x - Een vriend of vriendin waarmee ze graag muziek maakt - Salem, Leya




    Ohh btw ik ben een idiot dat ik dit niet nog heb bevestigd, maar ik heb al wat relaties van Valentina confirmed, sommige na nog een bespreking en sommige niet. Sorry voor eventuele verwarring! <3 Ik probeerde zo snel mogelijk een soort base voor haar character te creeëren zodat ik mee kon in de flow van het al lang lopende verhaal, dus mochten mensen nog hele leuke ideeën hebben met haar, let me know!


    ars moriendi

    Cassiel staat even voor onbepaalde tijd op pauze.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga vanavond een inhaal schrijfsessie proberen te houden ;'D sorry voor het lange wachten peeps!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    No probleem Saar!!

    Nou Nik Salem staat, hoop dat je wat met hem kan voor Dinah (flower)

    Raccoon schreef:
    Ik ga vanavond een inhaal schrijfsessie proberen te houden ;'D sorry voor het lange wachten peeps!


    CYRUUUSSS ❤️


    That is a perfect copy of reality.

    Raccoon schreef:
    Ik ga vanavond een inhaal schrijfsessie proberen te houden ;'D sorry voor het lange wachten peeps!


    Ooeh, hyped!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Did I put Gabrièl on his place? (A) I tried atleast


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Did I put Gabrièl on his place? (A) I tried atleast


    Hmmm, one who does not need to be put in his place will never be put in his place (cat)

    That said, Gabrièl will definitely not appreciate a "lowlife advisor like him" talking down on him like that soooo, prepare for hell <3


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Hmmm, one who does not need to be put in his place will never be put in his place (cat)

    That said, Gabrièl will definitely not appreciate a "lowlife advisor like him" talking down on him like that soooo, prepare for hell <3


    Hehe, Kenna might back Cyrus up...... he aint a lowlife advisor since it is still hard work to go there, hmmmm
    I dont think Cyrus needs backing up as he strong enough himself muhahahaha
    I like him tho cskdfknbfjdkdvn <3

    Maar echt, Metanoia blijft nooit of te nimmer overeind staan..... Send help XD


    I have seen my own sun darkened