• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 2            Praattopic 3            Praattopic 4            Speeltopic 3



    ‧͙⁺˚*・༓☾       in front of the Dormitory
          donovan — cyrus — kenna / ... / next up: donovan

    ‧͙⁺˚*・༓☾       inside de Dormitory
          elijah — zibiah / ... / next up: elijah
          luca — zuzana / ... / next up: luca
          sorin — alyssa — elias / our angelic-duo / next up: sorin
          lara — florence — jouka / ... / next up: lara
          asteria — jonah — valentina / ... / next up: jonah
          dinah — salem — gabrièl / flirty decorations / next up: dinah
          ramsey — evelynn / finally 'alone-time' / next up: ramsey
          leya — laslo — charlize / shit-stirrer gone to work / next up: leya

    ‧͙⁺˚*・༓☾       in the Office
          yuliya — jacob / ... / next up: jacob
          belial — kali / stomping on each others toes / next up: kali

    Evicka


    S

    T

    O

    R

    Y

    Mentoren ♢ Pagina 4
    Overzicht vakken ♢ Pagina 4
    Verjaardagen ♢ Pagina 4

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 17:06 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik speel zelf ook niet meer mee in PTAO, maar een RPG niet meer willen leiden omdat je er geen plezier meer uit haalt, is in no way ooit een egoïstische beslissing, Nik. <3 Altijd doen wat goed voelt, Q blijft gewoon een hobby, hè! Het komt sowieso helemaal op z'n pootjes terecht.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2021 - 17:32 ]


    ars moriendi

    Nikjeeeee wat een goede beslissing van je !
    Zelf zit ik beetje in twijfel of ik nog verder wil schrijven zonder jou als TS! Want het was echt jouw brain child haha en weet niet of het idee nog chill uitgewerkt kan worden dan en dan vind ik het miss chiller om te schrijven voor andere rpgs... aangezien we ook zoveel hebben lopen atm 🤔

    Aawh, jammer Nik, maar wel een goede beslissing gezien je er al een tijdje over zit te dubben. Ik ben het verder met Nien eens!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat goed dat je doet wat goed bij je voelt Nik! Verder gaan bij een RPG die je niet meer leuk vindt, is natuurlijk niet de bedoeling.

    Ook ik ben het verder met Nien eens!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Aww jammer, maar hoe jammer ik het ook mag vinden: het is zo belangrijk dat iedereen het leuk blijft vinden! Lastige keuze heb je moeten maken, maar goed dat je voor jezelf kiest! <3

    [ bericht aangepast op 18 dec 2021 - 18:07 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Heel jammer, maar inderdaad doen waar je je goed bij voelt hoor! Je hebt er al best een tijdje mee zitten dubben, dus het is goed dat je nu voor jezelf een keuze maakt. 💜


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Plezier hebben in het schrijven is waar het om draait! Natuurlijk is het wel jammer, maar geen drama meid ❤️

    Neem even een goede yeug adem en overwerk jezelf niet in alle drukte hé! Mijn discord staat altijd voor je open en je even je hart wilt luchten ❤️


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jullie zijn echt allemaal veels te lief..... ik voelde me echt enorm schuldig, dus het is zo fijn dat jullie er op deze manier mee omgaan! Echt jullie zijn schatten van mensen <3


    I have seen my own sun darkened