• Hey,

    Het Stamcafé staat bij mij niet meer in de index. Weten de mods hier misschien meer over? Het idee dat het RPG-gedeelte straks misschien ook zomaar ineens verdwijnt, maakt me een beetje nerveus. 🙈


    ars moriendi

    Dit voelt echt als de slechtste vraag maar Stamcafe was toch de chatbox want bij mij staat er onderin Chatroom namelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Dit voelt echt als de slechtste vraag maar Stamcafe was toch de chatbox want bij mij staat er onderin Chatroom namelijk

    Stamcafé was altijd een sub-forum waar dingen uit het dagelijks leven besproken konden worden. Als je naar de forum index staat, stond hij altijd onder het kopje "Algemeen", maar daar is hij nu verdwenen. De chatroom is iets anders (:


    ars moriendi

    Bij mij staat het ook niet meer. Ik zou niet weten waardoor het komt, maar hopelijk verdwijnt er niet nog meer.


    [ heaven knows ]

    Marshtomp schreef:
    Bij mij staat het ook niet meer. Ik zou niet weten waardoor het komt, maar hopelijk verdwijnt er niet nog meer.

    Ja, ben er echt bang voor met de lack aan updates. De site moet natuurlijk wel draaiende gehouden worden en dat kost geld, en als niemand er nog werk in steekt.. Dan ben ik echt bang dat de site op een dag gewoon weg is.
    Ik zou je werk in elk geval gaan backuppen als je dat wilt, want ik heb weinig hoop voor Q at this rate. :/


    ars moriendi

    Ik heb mezelf daar eigenlijk al grotendeels op voorbereid, op een paar dingetjes na. Better safe than sorry.


    [ heaven knows ]

    Dimitrescu schreef:
    (...)
    Stamcafé was altijd een sub-forum waar dingen uit het dagelijks leven besproken konden worden. Als je naar de forum index staat, stond hij altijd onder het kopje "Algemeen", maar daar is hij nu verdwenen. De chatroom is iets anders (:
    ahh natuurlijk, wat slecht dat ik dat niet onthouden heb XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maken de mods die topics zelf aan of wordt het door een user gedaan? Het is een topic toch? :x Want dan zou het ook zelf aangemaakt kunnen worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Allereerst mijn excuses voor het late antwoord!

    Als admin kan ik de fora bewerken en ik heb zonet gezien dat het stamcafé achter de schermen wel gewoon nog in de lijst van subfora staat. Ik weet dus ook niet meteen wat er fout gelopen is. Ik heb al geprobeerd het subforum te editen en te verplaatsen maar het verschijnt helaas nergens. Ik ga nog een aantal zaken proberen, maar ik verwacht dat ik geen oplossing voor het probleem zal vinden...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @ Ledecky: Is er ook nog geen antwoord van RJ?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Addams schreef:
    @ Ledecky: Is er ook nog geen antwoord van RJ?


    Nee, helaas niet. We hebben in tussentijd via via een telefoonnummer gekregen, maar dat blijkt een foutief nummer te zijn en die piste is dus ook dood gelopen. We zitten op dit moment een beetje met de handen in het haar, bij wijze van spreken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Over het missende subforum; heel vreemd, ik kan alle subfora nog aanpassen, verplaatsen of zelfs verwijderen (inclusief het stamcafé), maar eens ik het op het userforum wil bekijken verschijnt het er gewoonweg niet.
    De inhoud en het subforum zelf zijn dus niet weg, maar het wil gewoon niet meer verschijnen in het overzicht.

    Even een fotootje zodat jullie wat beter kunnen volgen wat ik allemaal zeg. :')

    [ bericht aangepast op 21 okt 2021 - 20:52 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Allereerst mijn excuses voor het late antwoord!

    Als admin kan ik de fora bewerken en ik heb zonet gezien dat het stamcafé achter de schermen wel gewoon nog in de lijst van subfora staat. Ik weet dus ook niet meteen wat er fout gelopen is. Ik heb al geprobeerd het subforum te editen en te verplaatsen maar het verschijnt helaas nergens. Ik ga nog een aantal zaken proberen, maar ik verwacht dat ik geen oplossing voor het probleem zal vinden...


    Ik neem aan dat je naar de permissies van het stamcafé hebt gekeken?

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nee, helaas niet. We hebben in tussentijd via via een telefoonnummer gekregen, maar dat blijkt een foutief nummer te zijn en die piste is dus ook dood gelopen. We zitten op dit moment een beetje met de handen in het haar, bij wijze van spreken.

    Oh, wat zonde! Zou het kunnen dat die persoon per ongeluk een getal verkeerd heeft doorgegeven of zoiets sufs? Weet niet of die persoon opnieuw te contacteren is? Echt bizar dat jullie als admin en mods met geen mogelijkheid met hem in contact kunnen komen. :/ En dat terwijl er echt wel weer langzaam meer en meer activiteit op Q komt, al dan niet in de RPG section.


    ars moriendi

    Ledecky schreef:
    (...)
    Nee, helaas niet. We hebben in tussentijd via via een telefoonnummer gekregen, maar dat blijkt een foutief nummer te zijn en die piste is dus ook dood gelopen. We zitten op dit moment een beetje met de handen in het haar, bij wijze van spreken.

    Dat begrijp ik heel goed. Jullie kunnen ook maar je best doen wat er in jullie macht ligt, als het ware, dus dat degene die echt achter de schermen bezig is (en de persoon is voor de codes) verdwenen is, is erg frustrerend. Hopelijk krijgen jullie snel antwoord van hem. Misschien is er iets gebeurd waardoor hij zelf niet toe in staat is contact op te nemen? Maar aan de andere kant... dan lijkt mij, dat je het toch laat weten? Pure speculatie van mijn kant natuurlijk. Anyhoo, thanks voor alle effort!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zeer vreemd. Ik ben eens in de HTML-code gaan kijken en hij staat daar ook niet verborgen in ofzo :')
    Also die code is echt wel een zooi jeez. Mijn docenten zouden een hartaanval krijgen als ze het moesten zien.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque