• Titanic
    "Where to? To the stars."


         
    We duiken terug in de geschiedenis en varen meer dan honderd jaar geleden mee met een van de grootste cruiseschepen allertijden, de Titanic.
    Op 10 April, 1912, opent het schip haar deuren en verwelkomen ze iedereen die een ticket heeft weten te bemachtigen — van rijk en welvarend, al daartussen, tot aan arm en in dienst gesteld op het schip — om van een lange en hopelijk prachtige reis te mogen genieten.
    De Titanic zal vertrekken vanuit Southampton, op weg met als eindbestemming New York.

    Samen schrijven we de verhalen binnen de verschillende classes, waar ieder van onze personages hun eigen rol in zal spelen.


    •• Rollen.

    — First Class.
    De meest luxueuze klasse op het schip. Enkel bestemd voor de rijken; oa ambtenaren, beroemdheden, etc. Voor hen zal er niets te komen zijn.
    — Second Class.
    De middenklasse, wie eveneens mogen genieten van de luxe delen op het schip, zij het in mindere mate als de eerste klasse.
    — Third Class.
    De laagste klasse. Hun hutten bestaande uit zes slaapplaatsen, luxe niet iets wat aan het is uitbesteed. Vele van hen werken dan ook op het schip om er zo toch een kleine glimp van mee te krijgen.


    “May I have your ticket, please?”
    •• Reservations.

          First Class.

    – Adelaide Rycroft • 25 jaar • 1.2 • Venatrix.
    – Romilly Anastasia Jacqueline de Loughrey • 17 jaar • 1.4 • Nikos.
    – Elizabeth Cecilia Albrecht • 26 jaar • 1.5 • Epione.
    – V • leeftijd • Eclypse.
    – Wrenna Rosamund Talbot • 25 jaar • 1.9 • Isak.
    – Kezia Faith Enfield • 18 jaar • 1.9 • Chiacchierare.
    – Delilah Patterson • 18 jaar • 1.9 • Chocolatier.
    –
    – Maxwell Nolan Sullivan • 27 jaar • 1.3 • Isolophilia.
    – Clifford Baptiste Pelletier • 24 jaar • 1.3 • Raccoon.
    – Carleton Augustine Pelletier • 27 jaar • 1.8 • Amren.
    – Octavian Edward Smith • 26 jaar • 1.5 • Nikos.
    – Charles Richard Ismay • 24 jaar • 1.8 • Loomis.
    – Andrew Herbert James Clarington • 20 jaar • 1.9 • Everglow.


         
         
    Second Class.

    – Bethany Hope McAndrew - Salisbury • 29 jaar • 1.3 • Chiacchierare.
    – Charlotte Deborah Salisbury • 22 jaar • 1.4 • Everglow.
    – Aveline Cresswell • 23 jaar • 1.7 • Varian.
    – Evangeline Mary Dumbleton • 23 jaar • 1.5 • Nikos.
    – Jane Reinhart • 22 jaar • 1.8 • Chocolatier.
    –
    – Raymond Hughes • 32 jaar • 1.3 • Everglow.
    – Matthew Jock MacMillan • 30 jaar • 1.8 • Helvar.
    – Lewis Sallow • 25 jaar • 1.5 • Lerwick.
    – Joseph John Dumbleton • 20 jaar • 1.8 • Raccoon.


         
         
    Third Class.

    – Irina Ross • 24 jaar • 1.2 • Reeses.
    – Leonora Mariah Booth • 23 jaar • 1.2 • Isak.
    – Amita Eshe Bhasin • 24 jaar • 1.4 • Isolophilia.
    – Saoirse Yeardley • 24 jaar • 1.5 • Venatrix.
    – Diana Livesey • 21 jaar • 1.8 • Cleland.
    –
    – Joe William Adams • 21 jaar • 1.3 • Loomis.
    – Angus Finley • 24 jaar • 1.3 • Venatrix
    – Gael Kavanagh • 28 jaar • 1.4 • Nikos.
    – Samuel Cináed MacMillan • 28 jaar • 1.8 • Dimitrescu.
    – Jackson Silva • 27 jaar • 1.8 • Shooter.
    – Ronan King • 27 jaar • 1.8 • Shooter.


    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 15:18 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aaah, alle rollen tot nu toe zijn echt super leuk! Opzetjes of niet ze zien er goed uit al! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Venatrix schreef:
    Aaah, alle rollen tot nu toe zijn echt super leuk! Opzetjes of niet ze zien er goed uit al! ^^

    Nawh, je bent echt ontzettend lief! Het is dat je RPG zo leuk is anders waren deze creaties er niet uitgekomen, hmm hehe ^^


    I have seen my own sun darkened

    Nikos schreef:
    (...)
    Nawh, je bent echt ontzettend lief! Het is dat je RPG zo leuk is anders waren deze creaties er niet uitgekomen, hmm hehe ^^


    Haha, daar zit wat in, thanks! Maar jullie rollen maken het verhaal straks en daar ben ik zooo benieuwd naar! ^^

    Overigens denk ik er over na nog een dame voor mezelf erin te gooien. Een kleine rol, gok ik, als zangeres voor op het schip.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het echt heerlijk om al jullie usernames te lezen want ik ben hier zo lang niet geweest lmao


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nikos schreef:
    (...)
    Nawh, je bent echt ontzettend lief! Het is dat je RPG zo leuk is anders waren deze creaties er niet uitgekomen, hmm hehe ^^


    Precies dit. Het is een leuk idee en ik kijk er erg naar uit! c:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nog even een kleine opmerking..... Mensen die al eerder met mij geschreven hebben, weten dat ik een groot fan ben van dark history's. Nu heb ik een best wel intense geschiedenis voor Romilly in mijn hoofd zitten en al gedeeltelijk op papier gezet. Zijn er echter dingen waar jullie liever niet over schrijven? Of waarbij het niet prettig aanvoelt om het te lezen? Dan wil ik daar graag rekening mee houden <3

    [ bericht aangepast op 14 aug 2021 - 11:36 ]


    I have seen my own sun darkened

    Nikos schreef:
    Nog even een kleine opmerking..... Mensen die al eerder met mij geschreven hebben, weten dat ik een groot fan ben van dark history's. Nu heb ik een best wel intense geschiedenis voor Romilly in mijn hoofd zitten en al gedeeltelijk op papier gezet. Zijn er echter dingen waar jullie liever niet over schrijven? Of waarbij het niet prettig aanvoelt om het te lezen? Dan wil ik daar graag rekening mee houden <3


    Het enige waar ik niet goed mee overweg kan zijn topics rond zelfdoding, maar anders kan ik met het meeste overweg hehe c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nikos schreef:
    Nog even een kleine opmerking..... Mensen die al eerder met mij geschreven hebben, weten dat ik een groot fan ben van dark history's. Nu heb ik een best wel intense geschiedenis voor Romilly in mijn hoofd zitten en al gedeeltelijk op papier gezet. Zijn er echter dingen waar jullie liever niet over schrijven? Of waarbij het niet prettig aanvoelt om het te lezen? Dan wil ik daar graag rekening mee houden <3


    Ik heb geen grenzen. Of ja, ik kan heel wat hebben, laat ik het daar op houden, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT.

    Mocht er iemand met een crew personage (of iemand anders) al zoekende zijn naar een eventuele band/connectie/relatie met m’n mechanic, please lemme know.
    Bijvoorbeeld: andere collega’s van andere schepen, etc.


    •

    Shooter schreef:
    MT.

    Mocht er iemand met een crew personage (of iemand anders) al zoekende zijn naar een eventuele band/connectie/relatie met m’n mechanic, please lemme know.
    Bijvoorbeeld: andere collega’s van andere schepen, etc.

    Ik heb eventueel Gael voor je en Evangeline ^^


    I have seen my own sun darkened

    Nikos schreef:
    (...)
    Ik heb eventueel Gael voor je en Evangeline ^^


    Ik ga morgen even rustig de tijd nemen om de rollen allemaal door te nemen (iets met een dagje terrassen), dan neem ik even contact op!


    •

    Ik heb twee van de crew, maar voor beide wordt dit de eerste keer op een schip.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het eventueel een idee om dinsdag/woensdag het speeltopic te openen — of liever nog iets later?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Venatrix schreef:
    Is het eventueel een idee om dinsdag/woensdag het speeltopic te openen — of liever nog iets later?


    Ik vind het helemaal prima, alleen denk ik dan dat ik wel net iets later in spring met Bethany

    Venatrix schreef:
    Is het eventueel een idee om dinsdag/woensdag het speeltopic te openen — of liever nog iets later?


    Prima voor mij, maar dan vlieg ik later in denk ik, gezien ik nog wel even met mijn rol aan het klooien ben


    That is a perfect copy of reality.