• Titanic
    "Where to? To the stars."


         
    We duiken terug in de geschiedenis en varen meer dan honderd jaar geleden mee met een van de grootste cruiseschepen allertijden, de Titanic.
    Op 10 April, 1912, opent het schip haar deuren en verwelkomen ze iedereen die een ticket heeft weten te bemachtigen — van rijk en welvarend, al daartussen, tot aan arm en in dienst gesteld op het schip — om van een lange en hopelijk prachtige reis te mogen genieten.
    De Titanic zal vertrekken vanuit Southampton, op weg met als eindbestemming New York.

    Samen schrijven we de verhalen binnen de verschillende classes, waar ieder van onze personages hun eigen rol in zal spelen.


    •• Rollen.

    — First Class.
    De meest luxueuze klasse op het schip. Enkel bestemd voor de rijken; oa ambtenaren, beroemdheden, etc. Voor hen zal er niets te komen zijn.
    — Second Class.
    De middenklasse, wie eveneens mogen genieten van de luxe delen op het schip, zij het in mindere mate als de eerste klasse.
    — Third Class.
    De laagste klasse. Hun hutten bestaande uit zes slaapplaatsen, luxe niet iets wat aan het is uitbesteed. Vele van hen werken dan ook op het schip om er zo toch een kleine glimp van mee te krijgen.


    “May I have your ticket, please?”
    •• Reservations.

          First Class.

    – Adelaide Rycroft • 25 jaar • 1.2Venatrix.
    – Romilly Anastasia Jacqueline de Loughrey • 17 jaar • 1.4Nikos.
    – Elizabeth Cecilia Albrecht • 26 jaar • 1.5Epione.
    – V • leeftijd • Eclypse.
    – Wrenna Rosamund Talbot • 25 jaar • 1.9Isak.
    – Kezia Faith Enfield • 18 jaar • 1.9Chiacchierare.
    – Delilah Patterson • 18 jaar • 1.9Chocolatier.

    – Maxwell Nolan Sullivan • 27 jaar • 1.3Isolophilia.
    – Clifford Baptiste Pelletier • 24 jaar • 1.3Raccoon.
    – Carleton Augustine Pelletier • 27 jaar • 1.8Amren.
    – Octavian Edward Smith • 26 jaar • 1.5Nikos.
    – Charles Richard Ismay • 24 jaar • 1.8Loomis.
    – Andrew Herbert James Clarington • 20 jaar • 1.9Everglow.


         
         
    Second Class.

    – Bethany Hope McAndrew - Salisbury • 29 jaar • 1.3Chiacchierare.
    – Charlotte Deborah Salisbury • 22 jaar • 1.4Everglow.
    – Aveline Cresswell • 23 jaar • 1.7Varian.
    – Evangeline Mary Dumbleton • 23 jaar • 1.5Nikos.
    – Jane Reinhart • 22 jaar • 1.8Chocolatier.

    – Raymond Hughes • 32 jaar • 1.3Everglow.
    – Matthew Jock MacMillan • 30 jaar • 1.8Helvar.
    – Lewis Sallow • 25 jaar • 1.5Lerwick.
    – Joseph John Dumbleton • 20 jaar • 1.8Raccoon.


         
         
    Third Class.

    – Irina Ross • 24 jaar • 1.2Reeses.
    – Leonora Mariah Booth • 23 jaar • 1.2Isak.
    – Amita Eshe Bhasin • 24 jaar • 1.4Isolophilia.
    – Saoirse Yeardley • 24 jaar • 1.5Venatrix.
    – Diana Livesey • 21 jaar • 1.8Cleland.

    – Joe William Adams • 21 jaar • 1.3Loomis.
    – Angus Finley • 24 jaar • 1.3Venatrix
    – Gael Kavanagh • 28 jaar • 1.4Nikos.
    – Samuel Cináed MacMillan • 28 jaar • 1.8Dimitrescu.
    – Jackson Silva • 27 jaar • 1.8Shooter.
    – Ronan King • 27 jaar • 1.8Shooter.


    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 15:18 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Venatrix schreef:
    Is het eventueel een idee om dinsdag/woensdag het speeltopic te openen — of liever nog iets later?


    Voor mij liever iets later, gezien ik dan pas op z'n vroegst aan m'n rol kan beginnen. Maar als iedereen dan graag wilt beginnen, spring ik wel later in.


    Stenenlikker

    Door mij zou vrijdag enorm gewaardeerd worden! Dan ben ik vrij.... De rest van de week werk ik behalve maandag.... 🙈


    I have seen my own sun darkened

    Venatrix schreef:
    Is het eventueel een idee om dinsdag/woensdag het speeltopic te openen — of liever nog iets later?


    Ik heb geen specifieke voorkeur.


    Gezien de meeste neigen naar toch liever wat later, betreft het speeltopic, heb ik besloten om dan donderdag (als middenweg een beetje) het topic te gaan openen. ^^

    Mocht er iemand trouwens nog een reden zoeken om op het schip te zijn geraakt, Saoirse is best in staat geweest iemand in volle overtuiging mee te sleuren (uiteraard gewoon met kaartje).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    omg MIRTE

    zoveel bekende mensen nog ghehehe

    [ bericht aangepast op 15 aug 2021 - 12:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hello Matty dear. ^^

    Jax & Ronan staan, mocht iemand al zoekende zijn naar een connectie/band/relatie: hit me up!


    Venatrix schreef:
    Gezien de meeste neigen naar toch liever wat later, betreft het speeltopic, heb ik besloten om dan donderdag (als middenweg een beetje) het topic te gaan openen. ^^

    Mocht er iemand trouwens nog een reden zoeken om op het schip te zijn geraakt, Saoirse is best in staat geweest iemand in volle overtuiging mee te sleuren (uiteraard gewoon met kaartje).


    Donderdag is prima^^ Ik heb verder niet perse voorkeur! c:

    Ook Irina is zo goed als af, op een stukje history na, dus relations zijn welkom! Ik hoop vandaag nog de history te schrijven en aankomende week even de rollen door te lezen ;D

    Ik ga jullie rollen zo eens lezen. Ik heb zelf zojuist Saoirse ook eindelijk afgerond, Angus is ook klaar en Adelaide moet ik nog een paar kleine puntjes toevoegen. ^^

    Probeer met relaties er wel een klein beetje op te letten dat we er niet teveel vooraf al afspreken, dit puur om te voorkomen dat iedereen elkaar al kent als ze het schip op gaan, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn topics.


    ray of sunshine

    En het lijstje met wie waar werkt nog een keer;

    Werken op het schip;

    — Irina • Dienstmeisje.
    — Leonora • Schoonmaakster.
    — Amita • Barvrouw.
    — Saoirse • Zangeres.
    — Reservering Cleland • Serveerster.

    — Joe • Kolenschepper.
    — Angus • Barman/ober.
    — Gael • Handyman.
    — Reservering Dimitrescu • Komt.
    — Jackson • Mechanic.
    — Ronan • Violist.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2021 - 15:41 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben ondertussen ook alvast een beetje aan het kijken geweest voor de verdeling van de hutten. Voor de eerste klasse zijn privésuites mogelijk, en van wat ik zo kon vinden kunnen er maximaal 3 personen in één hut. Voor de tweede klasse was het wat lastiger vinden, voor hen ben ik uitgekomen op geen privésuites en iets minder luxe ruimtes — als ik het goed gelezen heb kunnen er tot 4 personen in een ruimte.
    Voor de derde klasse zijn het kleine maar comfortabele ruimtes, geen luxe, en kunnen ze met 2, 4 en 6 personen in één hut. Gezien de verdeling van de Third Class op dit moment heb ik eventueel het idee om het zo op te splitsen; alle vijf de dames in één hut en alle zes de heren in één hut. Is dat oké voor jullie?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Prima, klinkt als een goede indeling!


    Shooter schreef:
    Hello Matty dear. ^^

    Jax & Ronan staan, mocht iemand al zoekende zijn naar een connectie/band/relatie: hit me up!

    Hello <3

    Ik heb Leonoraaa =D

    @Venatrix: ik had nog niet echt bedacht wat ik Leonora wilde laten doen, maar misschien kan ze wel schoonmaken oid! Ze moet toch op een of andere manier geld verdienen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Venatrix schreef:
    Ik ben ondertussen ook alvast een beetje aan het kijken geweest voor de verdeling van de hutten. Voor de eerste klasse zijn privésuites mogelijk, en van wat ik zo kon vinden kunnen er maximaal 3 personen in één hut. Voor de tweede klasse was het wat lastiger vinden, voor hen ben ik uitgekomen op geen privésuites en iets minder luxe ruimtes — als ik het goed gelezen heb kunnen er tot 4 personen in een ruimte.
    Voor de derde klasse zijn het kleine maar comfortabele ruimtes, geen luxe, en kunnen ze met 2, 4 en 6 personen in één hut. Gezien de verdeling van de Third Class op dit moment heb ik eventueel het idee om het zo op te splitsen; alle vijf de dames in één hut en alle zes de heren in één hut. Is dat oké voor jullie?


    Dit klinkt goed!


    ray of sunshine

    Chidi schreef:
    (...)
    Hello <3

    Ik heb Leonoraaa =D

    @Venatrix: ik had nog niet echt bedacht wat ik Leonora wilde laten doen, maar misschien kan ze wel schoonmaken oid! Ze moet toch op een of andere manier geld verdienen


    Zal ik bij haar dan zetten dat ze werkt als schoonmaakster?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'