• Een sport is iets waarin je je helemaal kan inleven, ook als je het niet kan spelen. Je kunt er naar kijken, live of op tv. Je kunt supporteren voor je lievelingsteam en bent verbonden met andere mensen die supporteren voor hetzelfde team als jij.

    Sport is, zoals we allemaal weten, een krachtig instrument voor vrede, sociale verandering, nationale ontwikkeling, educatieve ontwikkeling bij het werken met jong en oud, omdat het erg motiverend en interessant kan zijn. (behalve als je team heel slecht speelt)

    Weetje: In de wereld zijn er nu ongeveer achtduizend verschillende beoefende sporten. Sommige worden in een klein dorpje beoefend, maar zijn nog steeds een sport.

    Wat is jouw lievelingssport en waarom?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2021 - 13:06 ]


    Isn't Baji-san awesome?

    Kjelaney schreef:
    Voetbal! *O*

    Best friends.


    Isn't Baji-san awesome?

    Voor mij sowieso dansen! Ik dans al sinds ik vijf ben en het is oprecht een van de leukste dingen om te doen, haha.


    Borahae.

    Ik vind dansen niet zo leuk. Ik haat dansen :S


    Isn't Baji-san awesome?

    ZainaSwift schreef:
    Ik vind dansen niet zo leuk. Ik haat dansen :S


    Haha, het is ook niet voor iedereen (blush) Ieder zijn eigen ding :Y)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2021 - 13:41 ]


    Borahae.

    Mochimchim schreef:
    (...)

    Haha, het is ook niet voor iedereen (blush) Ieder zijn eigen ding :Y)

    Haha ja inderdaad ;)


    Isn't Baji-san awesome?

    Mochimchim schreef:
    Voor mij sowieso dansen! Ik dans al sinds ik vijf ben en het is oprecht een van de leukste dingen om te doen, haha.


    Honestly ik vind het zo jammer dat ik mezelf vroeger altijd te "cool" vond voor dansen, want ik hou zoveel van dansen en dat is echt iets wat ik ooit meer zou willen doen (blush)
    Maar verder vind ik bijna elke sport wel leuk oeps, makkelijk tevreden i guess


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    (...)

    Honestly ik vind het zo jammer dat ik mezelf vroeger altijd te "cool" vond voor dansen, want ik hou zoveel van dansen en dat is echt iets wat ik ooit meer zou willen doen (blush)
    Maar verder vind ik bijna elke sport wel leuk oeps, makkelijk tevreden i guess


    Awww, dat is zo jammer, ja! Maar goed, nooit te laat om te beginnen, toch? :Y)


    Borahae.

    Ik vond Hiphop en ritmische gymnastiek wel leuk. Wilde toen opgeven voor RG, maar was er waarschijnlijk te oud voor jaren geleden, terwijl ik wel lenig was.