• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sisyphus schreef:
    (...)

    Je krijgt sowieso een honourable mention voor je aanmoediging :Y)


    (pirate)

    Ohmygod, het is lang geleden dat ik niet meer alle topics kón bijlezen omdat ik de tijd er gewoon niet voor heb :') Liefde hiervoor y'all


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ben helemaal blij wakker geworden met hoe actief q is nu haha <3 meer dit pls and thank you


    because i knew you, i have been changed for good

    De bershka hier heeft de mannenafdeling weggehaald????? En ik wil een shirt passen, maar wil geen meerdere maten bestellen.... bershka rude.

    Wanneer je probeert een (slecht) verhaal te herschrijven, maar je:
    1. Niet meer weet wat überhaupt het einddoel moest worden destijds.
    2. Dus maar een nieuw doel gaat bedenken, met betere uitwerking, maar je vastloopt omdat je geen reden kan bedenken waarom er een city state-achtig idee gevestigd is in een dystopische setting/wat er om de staatsmuren heen moet zijn, als je een nucleaire oorlog wil EN je geen dreiging kan bedenken die langs alle kanten logisch klinkt. Een revolutie in een dystopian YA? Yes, maar waarom zou de troonopvolger vrijwillig de stinkend rijke mensen mengen met kunstmatig gemaakte mensen als er niet voldoende goede leefruimte is en hij denkt dat er buiten de poort alleen maar dood en verderf is?

    Send help :|


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oké, ik heb nog een uur. Moet lukken.


    Tijd voor koffie.

    ik heb geen zin om schoon te maken, maar het moet toch echt gebeuren...


    because i knew you, i have been changed for good

    Zo even douchen en daarna grootste gedeelte inpakken voor een lang weekend Texel met de familie (vr-ma). Zo ontzettend zin in, al wordt het weer helaas niet al te best.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Verdomme... Leek het eindelijk een paar dagen goed te gaan met die kutknie van me, kan ik nu weer niet eens een halfuur normaal staan.

    Kon eindelijk weer eens een beetje mijn werkuren op gaan bouwen, maar als het morgen nog weer zo'n pijn doet als vandaag moet ik dat weer afbellen en ik wil niet weer vier weken thuis zitten.
    X-ray kwam niets uit, door de echo weet ik tenminste dat het geen trombose is, maar er wel een kniekuil-cyste zit.

    En het is nu wachten tot 28 nov voor de MRI en dan tot 12 dec voor de uitslag. Maar ik krijg voor 1 dec te horen of mijn contract verlengt word. Hopelijk is de afgelopen periode geen aanleiding voor hun om me eruit te gooien.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Verdomme... Leek het eindelijk een paar dagen goed te gaan met die kutknie van me, kan ik nu weer niet eens een halfuur normaal staan.

    Kon eindelijk weer eens een beetje mijn werkuren op gaan bouwen, maar als het morgen nog weer zo'n pijn doet als vandaag moet ik dat weer afbellen en ik wil niet weer vier weken thuis zitten.
    X-ray kwam niets uit, door de echo weet ik tenminste dat het geen trombose is, maar er wel een kniekuil-cyste zit.

    En het is nu wachten tot 28 nov voor de MRI en dan tot 12 dec voor de uitslag. Maar ik krijg voor 1 dec te horen of mijn contract verlengt word. Hopelijk is de afgelopen periode geen aanleiding voor hun om me eruit te gooien.


    Wow succes. Wat spannend, ik duim voor je!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Vandaag. 24 jaar geleden ✨


    someone out there feels better because you exist

    Als ik zou kunnen unfreezen zo makkelijk als ik in freeze schiet..
    En ik heb geen idee waar ik een assignment in moet leveren. Deze staat niet bij mijn Canvas assignments in elk geval, dus dan maar geen bonuspunten denk ik?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    merp, the vibes ain't right today


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mrhnhdhn. Mijn studie krijgt momenteel echt een dikke onvoldoende, ik weet niet wat die docenten aan het doen zijn maar ze hebben geen tijd om op tijd cursushandleidingen te publiceren of de moeite te doen om onze opdrachten na te kijken maar ze hebben wel lol in 300 pagina's per vak per week opgeven. Voor wat hoort wat he, docenten. Maargoed de wereld is oneerlijk ik zal wel snel weer met mijn neus in de studieboeken duiken en minder nadenken over the injustice of it all want daar is natuurlijk helemaal geen tijd voor. (typing)


    The truth is out there.

    Die theatervoorstelling van gister heeft echt veel indruk gemaakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I swear to god. These streamers are the literal cutest. They are so normal but at the same time. NGHHH I want to be them


    Sidera nostra contrahent solem lunamque