• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    hmmm ik word altijd een beetje agressief wanner mensen zeuven zeggen ipv zeven. maat er staat nergens een u in dat woord waar haal je die u vandaan


    because i knew you, i have been changed for good

    I'm not angry, just upset.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb ff geen zin meer in werk, ik wil schrijven.


    ars moriendi

    In de fitness&wellness industrie zitten valt soms niet mee, ik krijg nu een mail voor m'n bedrijf met:

    Beste,

    Heb je ooit gekeken in de ogen van een volledig God-gerealiseerde Meester?


    ....
    i'm out

    siriuslyhot; ahahaha dat is wel een heel aparte opening voor een email, wow.

    ik ben stiekem best sippig over dat de broek die ik wilde niet te krijgen was in de winkel, maar in ieder geval heb ik wel een goede outfit gekocht en kan ik dus volledig in stijl naar spellenspektakel zaterdag (nerd)


    because i knew you, i have been changed for good

    Het voelt oprecht als een soort opstaan uit het graf vandaag, hahahaha jezus. Vier uur geleden zat ik nog huilend op het bushaltebankje, en nou zit ik er 1200 woorden uit te gooien in zestig minuten. the magic of a good friend and an awesome playlist to share with 'm, i guess


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    het is weer zo ver dat ik een keer vampire speel en dan meteen niet kan slapen vanwege stress. of misschien ben ik gewoon nerveus voor morgen straks


    because i knew you, i have been changed for good

    siriuslyhot schreef:
    In de fitness&wellness industrie zitten valt soms niet mee, ik krijg nu een mail voor m'n bedrijf met:

    Beste,

    Heb je ooit gekeken in de ogen van een volledig God-gerealiseerde Meester?


    ....
    i'm out


    Wow wat voor bedrijf is dit... I'm interested. Ik doe onderzoek naar zulke fitness en wellness bewegingen haahah. (typing)


    The truth is out there.

    Vanavond heerlijk los op een foute party en dat met redelijk lange gelakte nagels #gestoptmetbijten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dude, als je wilt dat ik je uitnodig om langs te komen moet je duidelijker zijn dan enkel zeggen dat iets morgen niet door gaat. Ik ben niet goed met dit soort hints. Zeg gewoon dat je tijd hebt om langs te komen, zeg niet X in de hoop dat ik je daarop (meteen) uitnodig.

    Edit met een vervolg hierop: 'Je kan in de vc joinen' en verwachten dat ik binnen 20 minuten daarop reageer is geen goede communicatie over dat een misschien afspraak niet doorgaat. Ik ben niet de enige die niet altijd geweldig communiceert.
    Al hebben we ook een gezellige call gehad dit weekend, soms denk ik dat ik veel beter af ben zonder je. Of we moeten eens echt goed over deze miscommunicaties praten, maar daar heb ik weinig zin in..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2022 - 15:57 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik wil zo graag meedoen met RPG, maar er is momenteel geen nieuw rollentopic en zelf kan ik er ook geen een bedenken :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Ik wil zo graag meedoen met RPG, maar er is momenteel geen nieuw rollentopic en zelf kan ik er ook geen een bedenken :c


    Hoi je kan mee doen aan onze rpg, we hanteren geen rollentopic, maar kan een pb sturen met wie je wilt schrijven.
    Als fc mogen alleen fanarts. Je kan meteen inspringen met je char en inspelen op wat er gebeurd. We plannen niks 🤪
    https://www.quizlet.nl/topic/190064-rpg-0-the-world-isnt-split-up-into-good-people-and-death-eaters-1/

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    Hoi je kan mee doen aan onze rpg, we hanteren geen rollentopic, maar kan een pb sturen met wie je wilt schrijven.
    Als fc mogen alleen fanarts. Je kan meteen inspringen met je char en inspelen op wat er gebeurd. We plannen niks 🤪
    https://www.quizlet.nl/topic/190064-rpg-0-the-world-isnt-split-up-into-good-people-and-death-eaters-1/


    Ik speel graag alleen zelfgemaakte karakters, maar bedankt voor de uitnodiging c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kom aaaaan zo lang duurt het toch niet om ff dat mailtje te sturen >.>
    People are waiting. For like WEEKS.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Next summer < 3


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO