• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Misschien vc'en we wel weer wat regelmatiger, maar het voelt niet alsof je daadwerkelijk wilt afspreken met me en je bent afwezig tijdens sommige calls. Dus ja, ik mis de verbinding tussen ons.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Anyone got some spare serotonin lying around per chance? :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Severus Snape deserved better.


    ars moriendi

    Sirius deserved better.

    Severus deserved a little better than Sirius.


    ars moriendi

    Mijn vriendin doet echt helemaal niks voor ons profielwerkstuk. Ze heeft nog maar één pagina terwijl zelfs een ander meisje met de kortste deelvraag er bijna 3 heeft. Ik heb met het andere meisje onze enquête gemaakt, zelf de deelvragen bedacht en in elkaar gezet en ervoor gezorgd dat hij gedeeld werd. Ze doet absoluut helemaal niks. AAAAA :X


    Where is duty? Where is sacrifice? It's trampled under your pretty foot again... [HOTD, 2022]

    Dat ik vandaag op kantoor praktisch niets heb gedaan... behalve praten met m'n roomie over haar psychiatrische diagnose. Waarom besloot ik ook al weer dat ik niet als psycholoog wilde werken, maar in plaats daarvan binnen deze disfunctionele organisatie?


    Omnia mutantur, nihil interit

    ik ga zo goed op het feit dat de hele eerste pagina van Actieve Topics allemaal vandaag nog interacties hebben gekregen hshshsh lets go Quizlet resurrection


    Heaven is a place that we all have

    Twigs schreef:
    ik ga zo goed op het feit dat de hele eerste pagina van Actieve Topics allemaal vandaag nog interacties hebben gekregen hshshsh lets go Quizlet resurrection


    (wbw)(wbw)(wbw)

    Omg omg omg omg did I just MAKE that deadline????? wHat???? The exhillaration holy freaking shirtballs


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het is écht grappig om weer een actieve Quizlet te zien :Y)


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    Het is écht grappig om weer een actieve Quizlet te zien :Y)



    *It feels good :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    hmmm... misschien moet ik morgen maar wat nieuwe kleding op de kop tikken... maar daar heb ik ook al by default geen zin in :^)


    because i knew you, i have been changed for good

    i want to cry


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    i want to cry


    Naww hugs!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Opeens schreeuwen verhalen die al maanden (of meer dan een jaar) stil liggen weer om mijn aandacht en ik heb zin om eraan te schrijven maaaar prioriteiten. Eerst novelle af. Dan tweede redactie van Fata Morgana af. En dan moet ik écht mijn andere manuscript eens gaaf afmaken want ik heb nog maar een half jaar en ik zit al drie jaar te prutsen. I need more writing time. (of meer focus na 19:00 xD)

    (Oh en mijn laatste post in een LJH topic is denk ik al meer dan vijf jaar geleden woah)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2022 - 11:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.