• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    turning red is briljant


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    2 jaar lang voorzichtig geweest, nooit hoeven testen of symptomen gehad en nu ben ik verkouden en dit voelt echt ruk gewoon ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Such a shitty day today :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan dit echt niet meer... Stom van me om te denken dat ik wel zonder therapie kon. Het leek zo mooi, die eerste paar maanden. Het ging zo goed. Nu stort ik weer in, zit ik middenin een verhuizing en heb ik het gevoel dat mijn geluksgevoelens permanent verhuisd zijn naar een voor mij tot dusver onbekende locatie.


    26 - 02 - '16

    Woensdag negatieve zelftest, donderdag nog meer verkouden en lichte verhoging (wat redelijk snel over was) en vrijdag PCR test, gelukkig ook negatief. Ik ben zo verkouden dat ik amper door m'n neus kan ademen en ik slaap daardoor zo ontzettend slecht. Ik ben gefrustreerd en zit er mentaal echt doorheen. Ik ben ruim 2 jaar niet ziek geweest en ben met corona super voorzichtig geweest, maar nu is er een griepepidemie en ik word ziek. Zucht, ben er klaar mee.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    My back is killing me.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    What the fuck.


    26 - 02 - '16

    ik wil elke dag jarig zijn


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Is this the end of it then?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil Book of Mormon nog wel 9 keer zien


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    26 - 02 - '16

    Met een beetje geluk haal ik sowieso voor 1 van de 3 tentamens die ik de komende twee weken heb een voldoende en haal ik een voldoende voor de andere 2 bij de herkansing na periode 4.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    My life is a joke...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    oude berichten terug lezen en zien dat mensen in geen jaren online zijn geweest is een heel apart gevoel, ergens doet het ook wel een beetje pijn ofzo

    oh well, op mijn minst veranderen mensen nu hun profiel niet elke week (nerd) heh


    .it's up to you to make dreams come true

    God, die warmte créme voelt echt zo goed!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.