• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TATAKAE schreef:
    My life is a joke...


    26 - 02 - '16

    Morgen eerste tentamen van deze periode om fucking half 7 's avonds ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    2de tentamen gehad, met een beetje geluk is dat net een voldoende. Volgende week de laatste en de na Pasen begint de nieuwe, en tevens laatste, periode van dit schooljaar. Nog even knallen en hopen dat het lukt om het meeste af te ronden en na de zomer met m'n LIO te beginnen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Boodschappen zijn ineens zo bizar duur.. Holy shit :c


    26 - 02 - '16

    Dit weekend met vriendinnen een escape room gedaan; volgend weekend verjaardag en uitgaan, en verjaardag van m'n broer; week erna op vrijdag paspoort aanvragen, en dus binnenkort m'n ouders maar eens vertellen van m'n boy, en in het weekend vrijgezellenfeest van een vriendin. Kortom, ik ga hier sociaal echt van bij moeten komen door echt niks meer te doen tot de zomervakantie wanneer ik, als het goed is, eindelijk naar Amerika ga en m'n boyf voor het eerst te zien na 1,5 jaar.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Alright, ya girl is out bij haar ouders (:
    Heb ze ook meteen verteld van m'n langeafstandsrelatie, waar ze ook helemaal okay mee zijn ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik heb eigenlijk wel zin om een rpg te openen over gangs lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, ik ben het zat. Jarenlang mag ik allerlei bullshit accepteren, maar zodra ik wat terug zeg ben ik the bad guy. Weet je wat? Fuck you, fuck that, fuck off. Je hebt geen recht om mij in mijn gezicht uit te lachen nadat ik wekenlang keihard heb gewerkt. Krijg toch wat, respectloos stuk vreten.


    26 - 02 - '16

    Fuck yeah, in ieder geval 1 van m'n toetsen gehaald. Nu hopen dat sowieso 1 van de andere toetsen ook voldoende is en dat de portfolio's die ik in heb geleverd voldoende zijn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoop echt dat het deze keer wel iets wordt.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    This is not fine.


    26 - 02 - '16

    Niet geheel verrassend dat ik m'n essay niet heb gehaald, volgende tentamenweek beter. Beter nieuws is dat begin volgende week mijn paspoort als het goed is klaar ligt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yo, dit is echt lang geleden. Dat dit topic nog leeft, cool.


    The truth is out there.

    Nog 50 dagen en dan kan ik je eindelijk vasthouden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO