• [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 9:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2022 - 11:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jeetje zeg. Ben dat gehuil helemaal zat.


    Women don’t owe you shit..

    Ik snap dat je verwacht dat ik ook wat voorstel, maar ik voel niet dat je contact met mij als persoon wilt. Niet na niet eens laten merken dat je kan snappen dat het niet fijn is dat je drie keer in een week tijd plannen afzegt. Ik snap dat je druk bent met tentamens en je frustraties hebt, maar een beetje empathie zou toch wel fijn zijn..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Omg… een dame was zojuist met me aan het flirten damnnn. Ik vind het vervelend als een guy met met flirt maar een dame… ugh 🥵🦋💍 🏠 🌳🐱


    Women don’t owe you shit..

    Het kutste aan dat je mentaal niet zo lekker gaat, is dat ik er niet fysiek voor je kan zijn, want dat is wat je van mij nodig hebt. Soon I will be able to do so. ❤️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fuck dit weer. Fuck dat ik ongesteld moet worden over een paar dagen. Fuck dat ik ongesteld ben en het warm is volgende week vrijdag en ik dan een bruiloft heb. Fuck de zomer. Positieve puntje: over 9 dagen vliegen naar m'n bf (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Someone once told me: “you don’t know what you have until it’s gone” the truth is. You knew exactly what you had. You just never thought you would lose it. 💔

    [ bericht aangepast op 19 juni 2022 - 21:18 ]


    Women don’t owe you shit..

    Eerste werkdag morgen. Spannend. 😬


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Dafuq did I just watch….


    Women don’t owe you shit..

    Echt waar, welke idioot heeft bedacht om om half 9 een toets in te plannen?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En dan is er ook nog eens een landelijke storing met het programma dus kon iedereen na een half uur weer weg. Wat een bullshit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik doe mijn uiterste fucking best om mijn fout goed te maken en dit zo netjes mogelijk op te lossen, en dan nog ga je onredelijk zitten zijn? Echt, nu ben ik niet meer de enige die fout zit hoor. Ben echt blij als ik hier morgen vanaf ben.


    Stenenlikker

    2 nachten achter mekaar mezelf in slaap huilen. Waarom heeft m'n vriend af en toe de emotional range of a teaspoon? Zucht.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat een pleurisapp, laat me gewoon alvast inchecken ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zit er even doorheen en moest bijna janken door lieve appjes van mama 😭😭😭


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Stage gehaald AHHH 🥳


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.