• Zijn er mensen die hier mailen via quizlet? En heeft quizlet wel een e-mail waar mensen terecht kunnen? Zo ja, wordt er wel op geantwoord als mensen de mail sturen voor mee vragen en hulp?

    Quizlet heeft via de help pagina een zeer uitgebreide hulpvragen lijst en anders kun je een Mod of Crewlid privé bericht sturen en zij reageren erop ( let erop dat je dan iemand pakt die wel regelmatig online is)

    Al kun je denk met een deel van de vragen ook prima bij een gewoon lid kwijt die je op weg helpt, dus bij deze heb je een vraag, je mag mij altijd wat sturen;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Quizlet heeft via de help pagina een zeer uitgebreide hulpvragen lijst en anders kun je een Mod of Crewlid privé bericht sturen en zij reageren erop ( let erop dat je dan iemand pakt die wel regelmatig online is)

    Al kun je denk met een deel van de vragen ook prima bij een gewoon lid kwijt die je op weg helpt, dus bij deze heb je een vraag, je mag mij altijd wat sturen;)


    Ty, ik wilde alleen weten over quizlet ook op e-mails reageert voor mensen die niet lid zijn en zich niet willen aanmelden op deze site...

    Krijg ik nog antwoord van iemand die hier werkt?

    Fles schreef:
    (...)

    Ty, ik wilde alleen weten over quizlet ook op e-mails reageert voor mensen die niet lid zijn en zich niet willen aanmelden op deze site...


    Veronderstellend dat het gelinkt is aan de mailbox waar wij als moderators toegang tot hebben, houden wij de mail inderdaad bij, ja—hoewel een stuk minder consequent dan de website zelf. Mocht je iemand kennen die zich niet wil aanmelden en die wel een vraag heeft, kunnen ze hun vragen dus ook daarheen sturen. Houd er dan wel rekening mee dat het langer kan duren voordat zr antwoord krijgen.

    >> Hoe dan ook: om contact te hebben hebben we je mailadres nodig (of we nu via Quizlet of e-mail communiceren), dus als dat het probleem niet is, is het net zo snel om even een username te verzinnen en een PB, ticket, of melding te versturen c;


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.