• Videogames, D&D, bordspellen, truth or dare of gewoon lekker verstoppertje in het park... Wat heb jij het laatst gespeeld?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2022 - 16:58 ]


    ars moriendi

    Desgarron schreef:
    PC: Bleach Brave Souls


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kirjava schreef:
    PC: Horizon Zero Dawn

    Ooo mijn favoriete game, enjoy!!


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Ooo mijn favoriete game, enjoy!!


    Thanks! Al kan ik er helaas niet vol van genieten want mn computer krijgt na een halfuur spelen vaak wat moeite om m te draaien ):


    Stenenlikker

    Kirjava schreef:
    (...)

    Thanks! Al kan ik er helaas niet vol van genieten want mn computer krijgt na een halfuur spelen vaak wat moeite om m te draaien ):

    Ahhh dat is wel sad :c is ook een flinke game wel hahahahah


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Ahhh dat is wel sad :c is ook een flinke game wel hahahahah


    Haha, jep, maar voor some reason vind mn laptop m niet zo leuk, ondanks dat ie m in theorie wel goed zou moeten kunnen draaien.


    Stenenlikker

    Kirjava schreef:
    (...)

    Haha, jep, maar voor some reason vind mn laptop m niet zo leuk, ondanks dat ie m in theorie wel goed zou moeten kunnen draaien.

    Heb je toevallig geen laptop fan/cooling pad? Ik heb precies hetzelfde gehad met HZD op mijn laptop, maar als ik het speel met mijn cooling pad aan, blijft ie het prima doen (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2023 - 22:56 ]


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    (...)
    Heb je toevallig geen laptop fan/cooling pad? Ik heb precies hetzelfde gehad met HZD op mijn laptop, maar als ik het speel met mijn cooling pad aan, blijft ie het prima doen (:


    Ik heb er nooit eerder van gehoord, maar dat klinkt eigenlijk als een heel goed idee. Want mn laptop begint het zwaarder te krijgen zodra ik wat langer speel en ie te heet wordt. Ik ga eens kijken waar ik er eentje kan vinden, thanks!


    Stenenlikker

    Kirjava schreef:
    (...)

    Ik heb er nooit eerder van gehoord, maar dat klinkt eigenlijk als een heel goed idee. Want mn laptop begint het zwaarder te krijgen zodra ik wat langer speel en ie te heet wordt. Ik ga eens kijken waar ik er eentje kan vinden, thanks!

    Hopelijk is het iets voor je! Ik had er bij die van mij in eerste instantie niet veel vertrouwen in omdat de fans het niet eens zo 'goed' leken te doen (als in, er kwam weinig verkoeling van af voor mijn gevoel), maar mijn laptop blijft eigenlijk helemaal koel als ik 'm gebruik. Ook als ik een zwaar spel speel :Y)


    Caution first, always.

    Bordspel: Wingspan

    Wat een vet spel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    PC: Cozy Grove (voor de 1000e keer <3 )


    Caution first, always.

    Fashion frenzy! Niet de robox versie

    Wil iemand met me vrienden worden op CookieRunKingdom hehe


    ''With all due respect, which is none...''

    PS5; Horizon Forbidden West: Burning Shores


    Life is a beautiful struggle

    Switch: Dead by Daylight

    I'm not hyperfocused on the game, I swear (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Webby schreef:
    PS5; Horizon Forbidden West: Burning Shores
    ooooh thanks for the reminder dat ik die nog moet installeren :Y)

    ps5: vampire: the masquerade: swansong


    because i knew you, i have been changed for good