• Welk boek heb je het laatst gelezen/gekocht?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gelezen: The traitor Baru Cormorant


    Stenenlikker

    gelezen: small town pride van phil stamper (ik moet nog 10 boeken lezen dit jaar, vanochtend waren het er 12)


    because i knew you, i have been changed for good

    Gelezen: Reforged - Seth Haddon


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    uitgelezen: a christmas carol van charles dickens
    net begonnen met lezen: if cats disappeared from the world van genji kawamura


    because i knew you, i have been changed for good

    Gelezen: Heartstopper 1


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Gelezen: Heartstopper 1



    Yay, welkom in de Heartstopperfamilie! (H)

    Kleine tip, beperk je niet tot Heartstopper. Alle andere boeken van Alice Oseman zijn ook echt aan te raden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)


    Yay, welkom in de Heartstopperfamilie! (H)

    Kleine tip, beperk je niet tot Heartstopper. Alle andere boeken van Alice Oseman zijn ook echt aan te raden.


    +1 !


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    +1 op de +1. misschien moet ik radio silence mijn volgende boek maken om te lezen, wanneer ik het huidige boek uit heb :B


    because i knew you, i have been changed for good

    Oeh bedankt voor de tip! Welke zouden jullie aanraden na Heartstopper?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oeh bedankt voor de tip! Welke zouden jullie aanraden na Heartstopper?


    Als je nog even met de Heartstopper personages wilt blijven, dan kan je voor Solitaire gaan. Hierin zijn Nick en Charlie nevenpersonages en wordt de focus op Tori gelegd. Solitaire was trouwens het debuut van Alice en vanuit dit verhaal is Heartstopper ontstaan.

    Als je iets anders wilt, dan zou ik Loveless lezen. Dit vond ik persoonlijk het beste verhaal van Alice.

    Maar stiekem zijn ze eigenlijk allemaal even goed. Na Heartstopper heb ik eigenlijk gewoon alle andere boeken meteen besteld en in een marathon uitgelezen. Oepsie.:p

    [ bericht aangepast op 10 dec 2022 - 22:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    gelezen: red, white, and whole van rajani larocca
    gekocht: op de spoedeisende hulp van heleen lameijer, en time to momo gent van nele reunbrouck (beide zijn kerstcadeautjes)


    because i knew you, i have been changed for good

    Gelezen: The Subtle Art of Not Giving a F*ck: A Counterintuitive Approach to Living a Good Life - Mark Manson


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als je nog even met de Heartstopper personages wilt blijven, dan kan je voor Solitaire gaan. Hierin zijn Nick en Charlie nevenpersonages en wordt de focus op Tori gelegd. Solitaire was trouwens het debuut van Alice en vanuit dit verhaal is Heartstopper ontstaan.

    Als je iets anders wilt, dan zou ik Loveless lezen. Dit vond ik persoonlijk het beste verhaal van Alice.

    Maar stiekem zijn ze eigenlijk allemaal even goed. Na Heartstopper heb ik eigenlijk gewoon alle andere boeken meteen besteld en in een marathon uitgelezen. Oepsie.:p


    Bedankt voor de tip!
    Gekocht: Looking for Alaska - John Green (al gelezen, maar had hem nog niet)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    uitgelezen: before the ever after van jacqueline woodson
    begonnen in: broetry: poetry for dudes van brian mcgackin


    because i knew you, i have been changed for good

    Gekocht: niks voor mezelf, alleen cadeautjes.

    Gelezen: a court of silver flames


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen