• Hey hoi,
    Om Quizlet maar een beetje terug de gezelligheid in te blazen, maak ik dit topic aan. Sommige mensen hebben hun boom al sinds Oktober staan, gaan hem deze maand op zetten, of wellicht pas in December. Dit maakt natuurlijk helemaal niets uit, want men moet lekker doen waar zij zich goed bij voelen. Het is tenslotte hun eigen huis! ^^

    Dus hierbij; Plaats hier een foto van je kerstboom, dorp, versiering en wat dan ook en geniet van andere hun foto's!


    [ bericht aangepast op 8 nov 2022 - 11:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij ons komt het winterdorp pas in december denk ik, haha, in ons nieuwe huis. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Bij ons komt het winterdorp pas in december denk ik, haha, in ons nieuwe huis. c;


    Dan wil ik sowieso even langs komen om hem te komen bekijken :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)

    Dan wil ik sowieso even langs komen om hem te komen bekijken :P


    Haha dat is goed! Hij heeft al zes jaar niet gestaan maar dit jaar hebben we weer plek als het goed is xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ohhh ik hou van kerst (: even een berichtje zodat ik dit topic kan volgen (banana)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh leuk topic! Ik ben verhuisd in februari dus heb nog geen kerstboom gekocht. Moet ik dringend eens werk van maken. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alvast een beetje begonnen ☺️

    [ bericht aangepast op 7 nov 2022 - 19:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Help 🙈
    Hoe heet die website ook alweer waar je plaatjes kunt uploaden en de link ervan kunt plaatsen haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Help 🙈
    Hoe heet die website ook alweer waar je plaatjes kunt uploaden en de link ervan kunt plaatsen haha

    Imgur!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uggla schreef:
    Alvast een beetje begonnen ☺️





    [ bericht aangepast op 8 nov 2022 - 10:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)



    Nou, waarom werkt dit niet D:

    Haha herkenbaar, als je je huidige link in de zoekbalk plakt, dan de afbeelding aanklikt en rechtermuisknop doet om de link te kopiëren, dan heb je de juiste link om tussen de img code te plakken. ^^
    Leuke verlichting trouwens. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Haha herkenbaar, als je je huidige link in de zoekbalk plakt, dan de afbeelding aanklikt en rechtermuisknop doet om de link te kopiëren, dan heb je de juiste link om tussen de img code te plakken. ^^
    Leuke verlichting trouwens. *O*


    Zit op m’n mobiel 🙈

    Thanks! Komt van Action. Is maar een tientje ☺️


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Place holder note :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Vind het van buiten nog leuker haha.
    Die sterren links moet ik nog even wegwerken, raam is geen 2 meter 😬

    [ bericht aangepast op 8 nov 2022 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aahh leuk! Wij hebben nog niks staan (en bij m'n ouders pas trouw na Sinterklaas natuurlijk) maar Amersfoort Centraal zag er wel al helemaal gezellig uit! (blush)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2022 - 0:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mooi inderdaad!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.