• hoi lieve Q'ers.

    Nu het wat drukker is besloot ik toch een topic te maken. Momenteel ben ik buiten de heisa en chaos van het werk enorm gelukkig in de weekenden. En dat komt omdat ik afgelopen drie weken (vanavond ook) mijn grootste passie mocht gaan doen.

    Mijn grootste passie is dan ook wel Carnaval, foute feestjes, verkleden en dansen en zingen zonder schaamte. Drie weken geleden trapte we af met een Foute XXL party in een feesttent. Zolder op zijn kop qua kleding en enorm genoten met mijn twee beste vrienden.

    Vorige week mijn hoogte punt. In een vakantiepark was er het Foute Vrienden weekend. Van vrijdag tot en met zondag lang. 2 feesten en Snollebollekes!
    Zo gezellig om met 6 man in een huisje, in de ochtend thee drinken, carnavalmuziek mee zingen van de buren en nagels lakken. Een poolparty en een hoop gezelligheid en een rookmachine en disco lampen in het huisje. Een grote zooi maar mede dankzij dat ik geen internet heb, en geen wifi in het huisje zo enorm zorgeloos.

    Vanavond sluiten we het voor de maand November af met een Nederlandse party hier in de stad. Artiesten van Nederlandse boden en mijn held Snollebollekes. Dit keer wat sjieker gekleed en helemaal zin in!

    Waar kunnen jullie nou echt van genieten in het weekend of even zorgeloos van raken?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ow wauw dat lijkt me leuk :D. Ik kan echt losgaan met dansen en zingen X'D.

    Ik heb het met m'n grote fantasie of gewoon een weekend niks hoeven doen (zoals nu).


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh wat heerlijk!! Wat leuk dat je vrienden hebt die dat ook kei leuk vinden om te doen, waardoor je het samen waar kan maken! Het klinkt als een soort XXXL 'weekend weg', is het niet?
    Veel plezier tijdens het feesten op Nederlandstalige muziek!

    Ik ben helemaal gelukkig als ik met vriend(inn)en samen ben en we alleen maar gezellig doen. Het toppunt is vooral in weekenden waarbij ik bij een van hen blijf slapen (sommige wonen wat verder weg), en ik niet op de tijd hoef te letten. Als ik gepland heb om een bepaald tijdstip een trein te halen, moet ik daar wel op letten natuurlijk.
    Gewoon het samen zijn en een 'alles is leuk en niks moet' gevoel hebben =)

    Krullie schreef:
    Oh wat heerlijk!! Wat leuk dat je vrienden hebt die dat ook kei leuk vinden om te doen, waardoor je het samen waar kan maken! Het klinkt als een soort XXXL 'weekend weg', is het niet?
    Veel plezier tijdens het feesten op Nederlandstalige muziek!

    Ik ben helemaal gelukkig als ik met vriend(inn)en samen ben en we alleen maar gezellig doen. Het toppunt is vooral in weekenden waarbij ik bij een van hen blijf slapen (sommige wonen wat verder weg), en ik niet op de tijd hoef te letten. Als ik gepland heb om een bepaald tijdstip een trein te halen, moet ik daar wel op letten natuurlijk.
    Gewoon het samen zijn en een 'alles is leuk en niks moet' gevoel hebben =)

    ahh dat is zo fijn het niks hoeven.
    Het was idd een soort XXXXl weekend weg. Was op zo'n Peter Gillis vakantiepark dus alle huisjes waren verhuurd. Toen ik in de avond aankwam kwam uit elk huisje muziek en zag je de lampen vrolijk bewegen. Kan daar zo gelukkig van worden onbezorgd dansen en zingen en samen zijn met vrienden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat je omschrijft is echt een soort activiteit waar ik zelf helemaal niet van houd, maar ik kan er wel van genieten als ik andere mensen daar zo van zie genieten.

    Wat onwijs leuk dat je je weekenden zo kunt invullen en er zo fanatiek voor gaat en van geniet. Het lijkt me wel heel erg gezellig met 6 mensen in een huisje, en dan met z'n allen lol te hebben!

    Was het niet koud met de pool party?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ohh, dat klinkt echt geweldig! Ik heb uitgaan en dansen erg gemist, al doe ik het nog steeds nauwelijks. Het is echt super fijn als je vrienden hebt die dezelfde dingen leuk vinden, van dezelfde dingen houden. Samen met vrienden in een huisje is ook echt zo gezellig. Fijn dat je zulke toffe dagen hebt gehad!


    Tijd voor koffie.

    Derks schreef:
    Wat je omschrijft is echt een soort activiteit waar ik zelf helemaal niet van houd, maar ik kan er wel van genieten als ik andere mensen daar zo van zie genieten.

    Wat onwijs leuk dat je je weekenden zo kunt invullen en er zo fanatiek voor gaat en van geniet. Het lijkt me wel heel erg gezellig met 6 mensen in een huisje, en dan met z'n allen lol te hebben!

    Was het niet koud met de pool party?


    Het was enorm gezellig! Er was verkondigd dat de poolparty in het subtropisch binnenbad was, die was zo koud dat we na een half uur eruit gingen. We gingen douchen en hebben daar nog drie kwartier staan dansen en zingen😅


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Het was enorm gezellig! Er was verkondigd dat de poolparty in het subtropisch binnenbad was, die was zo koud dat we na een half uur eruit gingen. We gingen douchen en hebben daar nog drie kwartier staan dansen en zingen😅


    Oei, een koud subtropisch binnenbad, dat is niet fijn. Maar gelukkig wel binnen!
    Ik denk op de een of andere manier bij poolparties aan zo'n groot opzet zwembad die je in een weiland kan zetten ofzo (of met kratten gebouwd en een zwart zeil erover), dus echt een buitenfeest. Dat associeer ik dan met zomers, een poolparty in de herfst deed mijn brein echt even kraken, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat Vincie zegt, totaaaal niet mijn ding, maar ik ben blij als anderen blij zijn(blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wat Vincie zegt, totaaaal niet mijn ding, maar ik ben blij als anderen blij zijn(blush)


    To be honest, het lijkt me dan wel weer heel leuk om een 6-persoons (of 12-persoons, of meerpersoons) huisje te hebben met Quizletters en dan met z'n allen te gaan zwemmen en bowlen en gourmetten enzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Oei, een koud subtropisch binnenbad, dat is niet fijn. Maar gelukkig wel binnen!
    Ik denk op de een of andere manier bij poolparties aan zo'n groot opzet zwembad die je in een weiland kan zetten ofzo (of met kratten gebouwd en een zwart zeil erover), dus echt een buitenfeest. Dat associeer ik dan met zomers, een poolparty in de herfst deed mijn brein echt even kraken, haha.


    Hahah snap je volledig. Qua poolparty is dat ook waar ik aan denk. Het viel ook echt tegen en na een uur was niemand meer in t zwembad XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fijn dat je feestje dit weekend ook leuk was!

    Zulke feestjes is niet iedereens ding inderdaad. Tja, je hebt extraverte en introverte feestjes (cat). En je hebt natuurlijk introverte mensen die extraverte feestjes leuk vinden en andersom.

    De leukste feestjes vind ik sowieso die waar vrienden ook heen gaan.