• Niets te zien hier

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 18:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet je ik wilde niemand hiermee “kwetsen”. Als het zo over komt, excuse me. Ik wilde gewoon iets wat voor mij veel heeft bewogen omzetten in een RPG. Ik had niet verwacht dat mensen het zo zouden opvatten..
    Voorheen kon dit wel op Quizlet en ik heb aan vele RPG’s meegedaan, dus ik kan het weten.
    Ik begrijp het gewoon even niet meer. Ik ben een aantal jaar van Quizlet af geweest en dacht dat dit wel een goed moment was voor een comeback in de RPG wereld. Maar blijkbaar heb ik dit verkeerd ingeschat.

    Ik ga het rollentopic leeg halen.
    Zoals gezegd: ik bedoelde hier niets verkeerd mee. Ben zelf panseksueel en vond het een rakend onderwerp, omdat ik veel in die voorstelling herkende. Met name het onbegrip naar de lgbtq toe. Ik wilde het gewoon omzetten in een rpg

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 18:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sev schreef:
    Niemand valt je aan. Ik reageerde en andere mensen leken het te beamen. Je stelt je een beetje als slachtoffer op nu, en dat had echt niet gehoeven. Er had namelijk juist een goede discussie uit kunnen ontstaan als je had kunnen uitleggen waarom het jou zo geraakt heeft, want daar ben ik dan oprecht benieuwd naar. Mensen bedoelen het (net als jij) echt niet rot, maar mensen maken in het echte leven al zoveel discriminatie mee omwille van wie ze zijn, dat dit duidelijk bij meerdere mensen gewoon even verkeerd schoot.


    Ik stel mij niet perse als slachtoffer rol in, maar ik ben een heel gevoelig persoon. Ik heb een week overwogen of ik het zou doen ja of nee en dan maak ik het besluit het te doen en was het dus de verkeerde keuze. Ik voel mij aangevallen omdat het mijn topic is en mijn idee. Ja mensen maken fouten, nou bij dezen dan.. het was niet de bedoeling een discussie of iets in die richting te beginnen. Ik wilde gewoon met mensen rpg’en en terugkomen na jaren weg te zijn geweest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik denk dat het 'probleem' met het concept als rp is, dat de meerderheid van de rpgers op q zelf onderdeel is van de lgbtq-gemeenschap. ik wil zelf rp'en weer oppakken, maar dat doe ik dan voor mijn plezier en dan wil ik niet in character mijn eigen identiteit gaan negeren of gaan uitleggen hoe mijn bestaansrecht minder is omdat ik geen cishet persoon ben.
    denk dat meer mensen daarmee zitten regarding het onderwerp en zo, en dat rpgs die niet zo gecentreerd zijn om lgbtq-issues dus veel eenvoudiger lopen (:


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    ik denk dat het 'probleem' met het concept als rp is, dat de meerderheid van de rpgers op q zelf onderdeel is van de lgbtq-gemeenschap. ik wil zelf rp'en weer oppakken, maar dat doe ik dan voor mijn plezier en dan wil ik niet in character mijn eigen identiteit gaan negeren of gaan uitleggen hoe mijn bestaansrecht minder is omdat ik geen cishet persoon ben.
    denk dat meer mensen daarmee zitten regarding het onderwerp en zo, en dat rpgs die niet zo gecentreerd zijn om lgbtq-issues dus veel eenvoudiger lopen (:


    heel mooi uitgelegd. dankjewel daarvoor

    SPICA schreef:
    ik denk dat het 'probleem' met het concept als rp is, dat de meerderheid van de rpgers op q zelf onderdeel is van de lgbtq-gemeenschap. ik wil zelf rp'en weer oppakken, maar dat doe ik dan voor mijn plezier en dan wil ik niet in character mijn eigen identiteit gaan negeren of gaan uitleggen hoe mijn bestaansrecht minder is omdat ik geen cishet persoon ben.
    denk dat meer mensen daarmee zitten regarding het onderwerp en zo, en dat rpgs die niet zo gecentreerd zijn om lgbtq-issues dus veel eenvoudiger lopen (:

    Perfectly put ^ !


    ars moriendi

    Slotje op vraag van de topicmaker.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien