• Dag lieve Q-ers,

    Ik heb momenteel 91 credits, maar ik doe hier helemaal niks mee. Zijn er personen hier die ik blij kan maken met credits voor bijvoorbeeld Golden Membership of om een creatie in de spotlight te zetten?

    Te 'winnen' credits:
    2x 25 credits (voor bv. GM)
    1x 5 credits
    4x spotlight (9 credits p.s.)

    Hoe doe je mee?
    Geef aan wat je graag zou willen winnen (zie hierboven) en daarnaast de leukste grap/mop/raadsel(s) die je kent.

    Op deze manier hoop ik 7 mensen blij te maken en ben ik van mijn, voor mij, onnodige credits af!

    Veel liefs,

    Britt


    ik hoop dat het bij het goede subfora staat (':

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 21:03 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je kan me wel blij maken met je credits. :)

    Aw vet lief. (:
    Ik heb er zelf nog aardig wat, maar wilde dat toch even zeggen.^^ .


    Every villain is a hero in his own mind.

    Door dit topic ging ik even kijken naar m'n eigen hoeveelheid credits. En jeetje, ik heb er ook gewoon nog 29!
    Wel fijn om te weten dat ik genoeg credits heb om eventueel een topic in de spotlights te kunnen zetten als ik er trots op ben (of iets mee wil bereiken, lol).

    Super lief dat jij je credits verloot! Ik hoop dat ze goed terecht komen bij iemand die het goed kan gebruiken :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh wat lief dat je je credits weggeeft! Zelf heb ik er geen nood aan, maar ik hoop dat je er veel andere mensen blij mee kunt maken. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hey!

    Ik heb hier ook wel interesse in! Ik ben een schrijfster en post heel graag mijn verhalen op quizlet om feedback te krijgen. Nu, vaak komen niet heel veel mensen tot mijn verhalen dus het zou leuk zijn als ik deze in de spotlight zou kunnen zetten! Ik ben ook nog redelijk nieuw op het platform dus het zou mij enorm helpen!
    Alvast een hele grote dankjewel(flower)

    Lotinwonderland schreef:
    Hey!

    Ik heb hier ook wel interesse in! Ik ben een schrijfster en post heel graag mijn verhalen op quizlet om feedback te krijgen. Nu, vaak komen niet heel veel mensen tot mijn verhalen dus het zou leuk zijn als ik deze in de spotlight zou kunnen zetten! Ik ben ook nog redelijk nieuw op het platform dus het zou mij enorm helpen!
    Alvast een hele grote dankjewel(flower)


    Welkom tot het forum Lot (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Lotinwonderland schreef:
    Hey!

    Ik heb hier ook wel interesse in! Ik ben een schrijfster en post heel graag mijn verhalen op quizlet om feedback te krijgen. Nu, vaak komen niet heel veel mensen tot mijn verhalen dus het zou leuk zijn als ik deze in de spotlight zou kunnen zetten! Ik ben ook nog redelijk nieuw op het platform dus het zou mij enorm helpen!
    Alvast een hele grote dankjewel(flower)


    Ik vind dat je echt een fantastische username hebt! En wat leuk dat je nieuw op Quizlet bent, hoe ben je op deze fantastische site terecht gekomen?
    Ik heb even gespiekt bij je gedichten en ik vind ze mooi! Je hebt wat kudo's erbij :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ledecky schreef:
    Oh wat lief dat je je credits weggeeft! Zelf heb ik er geen nood aan, maar ik hoop dat je er veel andere mensen blij mee kunt maken. *O*


    ik vind het zo jammer dat ik er zoveel heb maar er niks mee doe, terwijl er vast wel mensen zijn die er wel wat aan hebben (:, dus vandaar!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Graag voor een gm :3

    Wat krijg je als een olifant op het podium gaat zitten?

    Toneelstuk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lotinwonderland schreef:
    Hey!

    Ik heb hier ook wel interesse in! Ik ben een schrijfster en post heel graag mijn verhalen op quizlet om feedback te krijgen. Nu, vaak komen niet heel veel mensen tot mijn verhalen dus het zou leuk zijn als ik deze in de spotlight zou kunnen zetten! Ik ben ook nog redelijk nieuw op het platform dus het zou mij enorm helpen!
    Alvast een hele grote dankjewel(flower)


    Dus als ik het lees zou je graag een 'spotlight' willen winnen. Heb je ook nog een leuke mop/grap/raadsel?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Uggla schreef:
    Graag voor een gm :3

    Wat krijg je als een olifant op het podium gaat zitten?

    Toneelstuk


    Ik moest hier veel te hard om lachen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik moest hier veel te hard om lachen


    Hopelijk niets gebroken? 😂


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)

    Hopelijk niets gebroken? 😂


    Nee, 't is hier gelukkig geen toneelstuk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    (...)

    Welkom tot het forum Lot (blush)


    Heel erg bedankt! (flower)

    Derks schreef:
    (...)

    Nee, 't is hier gelukkig geen toneelstuk.

    Ohh gelukkig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.