• Dag lieve Q-ers,

    Ik heb momenteel 91 credits, maar ik doe hier helemaal niks mee. Zijn er personen hier die ik blij kan maken met credits voor bijvoorbeeld Golden Membership of om een creatie in de spotlight te zetten?

    Te 'winnen' credits:
    2x 25 credits (voor bv. GM)
    1x 5 credits
    4x spotlight (9 credits p.s.)

    Hoe doe je mee?
    Geef aan wat je graag zou willen winnen (zie hierboven) en daarnaast de leukste grap/mop/raadsel(s) die je kent.

    Op deze manier hoop ik 7 mensen blij te maken en ben ik van mijn, voor mij, onnodige credits af!

    Veel liefs,

    Britt


    ik hoop dat het bij het goede subfora staat (':

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 21:03 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Derks schreef:
    (...)

    Ik vind dat je echt een fantastische username hebt! En wat leuk dat je nieuw op Quizlet bent, hoe ben je op deze fantastische site terecht gekomen?
    Ik heb even gespiekt bij je gedichten en ik vind ze mooi! Je hebt wat kudo's erbij :Y)


    Oh super lief!! Ik ben hier eigenlijk terecht gekomen door mijn beste vriendin Bes/ Frodo. Zij heeft me ook enorm geholpen met het schrijven van mijn eerste boek! Ben haar zo dankbaar daarvoor! Ik ga ook zeker eens een kijkje nemen op jou profiel :)

    SCORPlO schreef:
    (...)

    Dus als ik het lees zou je graag een 'spotlight' willen winnen. Heb je ook nog een leuke mop/grap/raadsel?


    Ik zou ze heel graag willen winnen! Een grap ben ik niet zo goed in maar een raadsel kan ik wel eens bedenken. Ik besta alleen als er licht is maar verdwijn als er licht op me komt. Wat ben ik?
    :D

    Lotinwonderland schreef:
    (...)

    Ik zou ze heel graag willen winnen! Een grap ben ik niet zo goed in maar een raadsel kan ik wel eens bedenken. Ik besta alleen als er licht is maar verdwijn als er licht op me komt. Wat ben ik?
    :D


    Oeh oeh ik wil meedoen.

    Wat er meteen in mij opkwam was
    schaduw


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou wel heel blij worden met een spotlight. Ik zie net dat ik zelf 6 credits heb, net te weinig voor spotlight.

    Ik heb mijn verhaal Alone deze week weer terug op Quizlet gezet. In de storingen eraf gehaald, toen vorige week ontzettend stress gehad omdat ik hem kwijt dacht te zijn en daarna geluk omdat ik hem vond.

    Het verhaal is ontstaan na een periode die voor mij pittig was, het eerste wat ik schreef na 4 jaar niet schrijven door trauma. Na trauma verwerking voelde ik mij vaak onbegrepen en alleen. Na overleg met therapeut raadde ze mij aan weer te gaan schrijven en voila. Het is verhaal waar ik echt aan schrijf als het niet lekker gaat en deze week heb ik weer 2 hoofdstukken geschreven.

    Het is geen hoogstand verhaal maar een verhaal vol betekenis voor mij en daarom vind ik dat het een spotlight verdiend.

    Daarbij zeggende dat het ontzettend tof is dat je dit doet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij genoeg mensen wil ik uiterlijk kerstavond de credits verdelen! Dus je hebt tot 24 december om te reageren!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    Bij genoeg mensen wil ik uiterlijk kerstavond de credits verdelen! Dus je hebt tot 24 december om te reageren!


    Dat is nu echt de kerstspirit :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Uggla schreef:
    (...)

    Oeh oeh ik wil meedoen.

    Wat er meteen in mij opkwam was
    schaduw


    Oeeh heel interessant antwoord, zal ik zeggen of het klopt? (A)

    Lotinwonderland schreef:
    (...)

    Oh super lief!! Ik ben hier eigenlijk terecht gekomen door mijn beste vriendin Bes/ Frodo. Zij heeft me ook enorm geholpen met het schrijven van mijn eerste boek! Ben haar zo dankbaar daarvoor! Ik ga ook zeker eens een kijkje nemen op jou profiel :)


    That's me (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    That's me (wbw)


    That's you indeed (flower)

    Even een daily bump (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    Even een daily bump (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Daily bump. Nog zo'n 2 weken te gaan!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Tot nu toe 3 mensen die credits willen. Zijn er nog meer gegadigden? Je hebt nog tot 24 december!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ondertussen nog weer mensen die graag wat credits zouden willen? Of misschien dat je iemand een spotlight cadeautje zou willen doen? Vergeet dan niet te reageren! Je hebt nog tot zaterdagmiddag!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Was kerstavond en 1e kerstdag druk, dus iets later dan gepland.

    De 'winnaars':
    - Revali, 25 credits
    - Lotinwonderland, spotlight (9cr)
    - IrishNialler, spotlight (9cr)
    - filosofie, 5 credits

    Ik ga ze zo aan jullie doneren!

    EDIT: ik kan ze niet sturen, want Q is being a poopoohead, dus hopelijk lukt het wel als jullie de vriendschapverzoeken even accepteren!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2022 - 15:33 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO