• Q-writers



    Welkom allemaal bij het Q-writers topic. De Q-writers werd oorspronkelijk in 2012 aangemaakt (jawel) en nu, 10 jaar later, zijn we er weer om de schrijvers van Quizlet te ondersteunen!
    In dit topic geef je door aan welk project je werkt en hoeveel woorden je deze maand wil halen. Wij zijn er om je aan te moedigen met cheerleaders/banana-emoties en om met je mee te voelen bij die ene huil-scène. Join ons en de wordwars die we doen en haal in geen tijd jouw woorden binnen!




    Brave warriors/Q-writers:

    - Frodo/Bes - 'Onder Vuur'
    - Ringwraith/Natas - 'Duistere dromen' + online verhalen
    - ProngsPotter - 'HmF'
    - Necessity - 'Brotherhood'
    - Renna - 'HmF'
    - Syaoran
    - Thestral
    - Catmint - 'Rewrite the line'




    FAQ
    [Voordat je een vraag stelt, kijk eerst hier of hij al eens eerder gesteld is.]
    Hoe doe ik mee aan de Q-writers?
    Heel gemakkelijk. Je hoeft in het topic alleen maar aan te geven dat je mee wilt doen en ik zet je op de lijst!

    Wat zijn Word-wars?
    Een word war is een (half) uur waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven, in competitie met de andere writers. Deze uren worden meestal afgesproken in het Q-writers topic.Er hangt geen prijs aan vast, behalve de woorden die je schrijft en de eer (:

    Welke woorden tellen voor mijn doel?
    Alles in verhaalvorm telt. Of het nu voor je story op Quizlet is een RPG-post.
    Je aantal woorden hoeft niet online te staan en ze moeten ook niet alleen onderdeel zijn van het project dat je opgeeft.

    Ik heb een periode niet gehaald. Wat nu?
    Geen reden tot paniek. We hebben allemaal eens een drukke periode, waardoor we niet kunnen schrijven. Als je het niet haalt, dan probeer je het gewoon de volgende periode opnieuw.




    May the words be ever in your favor!



    [ bericht aangepast op 21 dec 2022 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaa MT. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oehhh yes!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ken dit nog en voel mij spontaan oud worden. Misschien is dit wel de perfecte kans om weer te gaan schrijven (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    Ik ken dit nog en voel mij spontaan oud worden. Misschien is dit wel de perfecte kans om weer te gaan schrijven (A)


    Haha ja ik schrok wel toen ik zag dat het oorspronkelijke topic 10 jaar oud is :|


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaaaa MT!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha ja ik schrok wel toen ik zag dat het oorspronkelijke topic 10 jaar oud is :|

    Watt


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okee ik doe ff 2 goals
    'Duistere dromen' herschrijven
    Online verhalen - 30K


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Miyah schreef:
    MT (:


    [ heaven knows ]

    Gaaf dat je dit weer opstart ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 15:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik wil een 'positieve dingen'-boek bij gaan houden en daar serieus de tijd voor nemen. Misschien dat met de hand schrijven-wordwars iets minder handig zijn, maar het zou me op zich wel kunnen motiveren om een half uur lang serieus er aan te gaan zitten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha ja ik schrok wel toen ik zag dat het oorspronkelijke topic 10 jaar oud is :|


    Geen commentaar, ik ben nog steeds in shock.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Super leuk dit! MT c:

    @Vincie: Ik schrijf ook vaak genoeg met de hand en tel dan achteraf het aantal woorden! Of een globale gok, 10 woorden per regel of 250/300 op een pagina, afhankelijk van hoe groot ik schrijf 😂


    Dramatic

    Even een MT. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Renna schreef:
    Super leuk dit! MT c:

    @Vincie: Ik schrijf ook vaak genoeg met de hand en tel dan achteraf het aantal woorden! Of een globale gok, 10 woorden per regel of 250/300 op een pagina, afhankelijk van hoe groot ik schrijf 😂


    Super slim! Ja, ik wil vooral 'positieve' dingen opschrijven, meer journallen eigenlijk, maar ik moet nog even kijken hoe of wat.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly